Данная ветка посвящена обсуждению различных вопросов связанных с выбором видеокарт.
FAQ:
В: На какие параметры стоит обратить внимание при покупки видеокарты? О: Стоит обратить внимание на:
1) Объем видео памяти
2) Ширину шины
3) Количество шейдеров
4) Соответственно на частоты компонентов (Видеопамять, GPU, универсальные шейдеры)
5) Энергопотребление
6) В некоторых случаях на тепловыделение.
В: В чем отличие между производителями видеокарт напр. ASUS, MSI, XFX и т.д.? О: Карты могут отличатся:
1) Комплектом поставки (Игры, переходники, клиенты на скачивания и т.д.)
2) Системой охлаждения
3) Наличием "отборных" чипов, у которых выше разгонный потенциал
4) Разгоном от производителя
5) Разводкой компонентов на РСВ
6) Гарантией от производителя.
В: Совместимы ли видеокарты с интерфейсом PCI-Express 2.0/3.0 с материнскими платами с интерфейсом PCI-Express 1.0 и наоборот? О: Совместимы. Вот результаты тестов.
В: Карты с каким объемом памяти стоит брать для современных игр? О: 3Gb - 11Gb
Хотите получить адекватные рекомендации - укажите разрешение вашего монитора и желаемое количество кадров, основные игры.
Остальную конфигурацию - по желанию
Tesseract: ↑
25.04.2023 23:48
Він там приводив такий приклад: ефект (наприклад вибух) динамічно згенерований на відеокарті. Далі треба порахувати вплив цього вибуху на навколишні об'єкти, з урахуванням геометрії об'єктів в кадрі, а фізика рахується на процесорі. Відповідно купу інформації з відяхи треба скопіювати в оперативку для процесора.
На консолі аналогічний приклад з вибухом не потребує взагалі ніякого копіювання.
Зараз нові ігри роблять з розрахунку на швидкість SSD. Харди набагато повільніші, і для того, щоб гра не тормозила, доводиться тримати великий кеш у оперативці.
крч сам щось вигадав не основуючись ні на чому, ясно. класичні історії де консолі перемагають цивилізацію і фізику разом, як будуть ссилки на щось чому можна довіряти дайте знати
Відео вище я скинув. Чувак там дві години пояснює чому саме так, а не інакше. Переказати усе відео в короткому пості я не можу. Тому у кого норм з англійською, краще хай сам подивиться. До вас це, зрозуміло, не відноситься.
Tesseract: ↑
26.04.2023 11:06
Відео вище я скинув. Чувак там дві години пояснює чому саме так, а не інакше. Переказати усе відео в короткому пості я не можу. Тому у кого норм з англійською, краще хай сам подивиться. До вас це, зрозуміло, не відноситься.
якщо я запишу відео на 2 години де я буду розповідати щось околоміфічне, то це стане раптом доказом? - ні, потрібно ж на щось послатись, де людина бере таке.
давайте без спроб перейти на особистості, витрачати 2 години що би слухати нз кого про дуже прохолодну тему ніхто не стане
odessitmws
Але картинка при цьому статика, а не динаміка, як при звичному рендері. Тобто кадрів більше, але частина з них абсолютно ідентичні і згенеровані на основі попереднього, а не у відповідь на дії гравця. Це типу як подвоєний фпс, але унікальних кадрів лише половина.
Як на мене - костиль, коли залізо не змогло в 4к. Проста відповідь для високої герцовки моніторів.
Ostin: ↑
26.04.2023 16:01Paradox1306
То це ж не справжні кадри. Вони ж дублюються щоб досягти більшої частоти. Чи я не так розумію технологію?
вони не дублюються, вони проміжні, вставляються поміж 2х кадрів.
не справжні в плані що їх к-сть збільшує плавність картинки, але не зменшує інпут лаг як це з кадрами при яких задіюєтсья цп. тобто якщо ми можемо довести інпут лаг з длсс до грабельного значення то це просто фрі 50%+ кадрів(краще після 60 в дефолті юзати звісно, є свої обмеження).
Подскажите как быть шириной корпуса при установке новых карт . В характеристиках карт не указывается необходимое значение чтобы большая карта влезла в корпус без проблем.
Например как узнать влезет ли 4070 ti strix шириной 150мм во фрактал десинг с шириной 210. + Кабель новый на какоето значение торчать будет.