The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered успішно стартувала в Steam: понад 182 тисячі одночасних гравців

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Цей ремастер зробили китайці. Бесідка працює над ТЕС6, і по наявній інформації рушій гри - Creation Engine 2.
koniyoto
Member
Аватара пользователя

Сообщение

kairo: 25.04.2025 03:29 Цей ремастер зробили китайці. Бесідка працює над ТЕС6, і по наявній інформації рушій гри - Creation Engine 2.
Тоді взагалі не зрозуміло навіщо було чіпати УЄ? Таку саму лайняну графіку та оптимізацію можна було і на Creation Engine 2 отримати. Ех, а така теорія була :lol:
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

koniyoto
kairo
В новинах пишуть шо обблівон ремастер не повністю на уе: за фізику і геймплей відповідає старий-добрий геймбріо, а на уе лише графончик. І от тут все стає на свої місця: тес6 сильно затягується, з це2 з великою ймовірністю обісрались в графонії і вирішили прикрутити пошвиденькому уе, але не ризикнули таке випускати в вигляді тес6, а взяли шось попростіше. Пророкую що і тес6 піде по накатаній, благо досвід з франкенштейном отримано і переробляти гейм дизайн з нуля по суті не треба.
Varzek
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Earanak: 24.04.2025 12:44 Так что играйте через имба билды
А что за имба билды? Я вот сейчас думаю кем играть, чтобы было интересно. Skyrim прошёл за лесного эльфа лучника. Теперь хочется либо воина, либо мага, либо какой-то гибрид. Может что-то посоветуете?
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

А латка першого дня вже була, чи ще ні?
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Облівіон в любому випадку треба було переносити на інший рушій. І тут або СЕ2 або щось універсальне. Враховуючи те, що гру робила ліва студія, то логічно було переносити на UE5, бо крім Бесідки працювати із СЕ2 ніхто не вміє. За використання UE5 в ТЕС6 треба буде віддати 5% від продажів, на що Тодд не погодиться. Треба ще не забувати, що Стім 20-30% забирає

Та й UE5 не вирішив основну проблему ігор Бесідки, завантаження в кожну комору.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

kairo: 25.04.2025 15:14Облівіон в любому випадку треба було переносити на інший рушій.
Та ні, геймбріо це не бетосдовське двигло, а куплене, воно після облівіона доволі пристойно апнуто було. Може і не самий технологічний свіжак, але і гра всього-навсього ремайстер.
kairo: 25.04.2025 15:14За використання UE5 в ТЕС6 треба буде віддати 5% від продажів, на що Тодд не погодиться.
На облівіон же погодився)
kairo: 25.04.2025 15:14Та й UE5 не вирішив основну проблему ігор Бесідки, завантаження в кожну комору.
Бо і не мав. УЕ5 просто картинку малює і всьо. Вся ігрова механіка на тому ж самому геймбріо.

З тес6 може статись рівно так само: ігролад на СЕ2 щоб не переробляти, картинка на УЕ5 щоб не допилювати СЕ2 до новомодних технологій.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Та ні, геймбріо це не бетосдовське двигло, а куплене, воно після облівіона доволі пристойно апнуто було. Може і не самий технологічний свіжак, але і гра всього-навсього ремайстер.
Гра по суті рімейк. Рушій в Облі допотопний по нашим міркам. На основі його зробили Creation Engine і випустили Скайрім. Потім на основі СЕ1 зробили СЕ2 і випустили Старфілд. Облу треба було переносити або на СЕ2(СЕ1 вже застарів) або на UE. Очевидно, що китайці не всіють працювати із Creation Engine 2.
На облівіон же погодився)
В інакшому випадку йому треба було б робити ремастер силами Бесідки.
З тес6 може статись рівно так само: ігролад на СЕ2 щоб не переробляти, картинка на УЕ5 щоб не допилювати СЕ2 до новомодних технологій.
Який тоді сенс в UE5? Графічно між ними особливої різниці немає. Старфілд всі сварили за безкінечні завантаження в кожну кімнату. Якщо зробити гібрид СЕ2 та UE5, будуть сварити за постійні екрани завантаження та й статтери в придачу. РТ нормального не буде, але вимоги будуть все одно захмарні.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

kairo
Та відчепись ти від СЕ) Оригінальний геймбріо продовжив розвиток. Корейці на ньому досі в ігрулі грають
спойлер
А китайцям все одно розбиратись в двиглі бо гра не на УЕ5, з УЕ5 там можна сказати менше половини.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Scoffer: 25.04.2025 17:11 kairo
Та відчепись ти від СЕ) Оригінальний геймбріо продовжив розвиток. Корейці на ньому досі в ігрулі грають
Геймбріо, на якому робили Облу та Гейбріо який використовують зараз, це два різних рушія. Більше того, під кожну конкретно гру рушій переробляють. Переносити гру на останні версії Геймбріо немає ніякого сенсу.

ChatGPT:
Gamebryo був популярний у 2000–2010 роках. На сьогодні Gamebryo майже не використовується у великих проєктах, бо:
  • технологічно застарів,
  • важко оптимізується під сучасні стандарти,
  • має репутацію «багованого» рушія (наприклад, фізика в Oblivion або баги в Fallout 3 стали мемами).
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

kairo
А тепер ще раз. Геймбріо в облівіон ремайстрі ЗАЛИШИВСЯ. Все що зробили китайці це натягнули УЕ5 поверху виключно в якості рендерилки картинки. Вся забагована фізика і інша механіка залишилась оригінальною. :horror: Це не гра на УЕ5, УЕ5 там десь збоку проходив. Нащо городити такого франкенштейна як не в якості проби пера для тес6 особисто я вигадати не можу. Ремайстер можна було куди меншими силами зробити просто апнувши геймбріо, котрий і так скоріш за все апнули, і натягнувши на нього нові текстури.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Scoffer: 25.04.2025 18:06 kairo
А тепер ще раз. Геймбріо в облівіон ремайстрі ЗАЛИШИВСЯ. Все що зробили китайці це натягнули УЕ5 поверху виключно в якості рендерилки картинки. Вся забагована фізика і інша механіка залишилась оригінальною. :horror: Це не гра на УЕ5, УЕ5 там десь збоку проходив.
Це все зрозуміло. Мова ж була про інше.
тес6 сильно затягується, з це2 з великою ймовірністю обісрались в графонії і вирішили прикрутити пошвиденькому уе, але не ризикнули таке випускати в вигляді тес6, а взяли шось попростіше.
Ремастер Обли робила китайська контора. Візуально між СЕ2 та UE5 особливої різниці немає. Обидва не вміють в повноцінний РТ, та мають свої серйозні недоліки. Та й не в графіці проблеми Старфілду.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

kairo
Були неодноразово інтерв'ю де якісь розробники бетесди скаржились що їм важко підтримувати графоній в актуальному стані, але і важко буде переїхати на інше двигло. Схоже вони знайшли вихід як зібрати всі баги рушіїв на планеті :D
Ответить