АІ не може бути винахідником і власником патентів. Авторські права на згенерований контент йому також не належать. Це вже почалось трохи раніше і є купа судових рішень з його приводу по всьому світі
Відправлено через 5 хвилин 57 секунд:
Scoffer: ↑
07.03.2025 10:05
GreenMile
Ага, і всі першим пунктом вимагають оператора

Проходили вже, у роботодавця є контакт центр. Після впровадження ші кількість персоналу не тільки не зменшилась, а ще й збільшилась бо тепер окрім телефоністок з'явився ще цілий відділ, котрий намагається ту нейронку до тями привести.
Окрім дзвінків є звернення на імейл і форму зворотного зв'язку, питання в 99,9% одні і ті самі, тільки сформульовані по-різному, на них існують шаблонні відповіді. Основний час витрачається на ідентифікацію питань в запиті, пошук відповідного шаблону(ів), коригування його відповідно до стилю запитання. ШІ з цим справляється моментально, оператору достатньо тільки перевірити готову відповідь, що разів в 100 швидше, ніж робити самотужки.
І це самий примітивний ШІ, якій не коштує 20к.
Але ви на питання не відповіли - давайте контакти, ми наймемо вас офіційно для консультації, все по договору, платіж офіційний, податки сплачені.