Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Sunrise007
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами

Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
Mercator
Member
Аватара пользователя
Откуда: Зазеркалье

Сообщение

Sunrise007: 31.01.2025 11:58 Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами

Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
та ні, насправді гра дуже хріново працює на профільному конфігу. Статери\просадки до 40 кадрів, місцями пропадає освітлення на секунду. коротше треба патчі. поки рефанднув, почекаю знижок.
Skiff93
Member
Откуда: Вінницька область

Сообщение

Не зовсім розумію, які складності у портуванні зараз можуть бути...?
Це ж не якась PS3 зі своїм унікальним процом... Звичайний Ryzen і RX карта, ну пам'ять спільна і GDDR5.
Якби якісь фішки геймпада чи роботу того (типу) надшвидкого SSD ігри реально використовували і це потрібно було адаптувати, але ж ніхто (навіть внутрішні студії Sony) цим не користуються.
Ну ratchet and clank портували і жере він купу відеопам'яті і оперативки. Але це, мабуть, єдина гра, де цей можливості суперСіСіДі дійсно використовували.
В індустрії зараз все більше лінивих рукопопів з кожними роком. Деградація конкретна.
Lekrs
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Ну що ж, як завжди чекаєм правок. Теперішні релізи, вони такі...
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

Nixxes Software - ясно
Gelonyrum
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Mercator: 31.01.2025 12:07
Sunrise007: 31.01.2025 11:58 Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами

Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
та ні, насправді гра дуже хріново працює на профільному конфігу. Статери\просадки до 40 кадрів, місцями пропадає освітлення на секунду. коротше треба патчі. поки рефанднув, почекаю знижок.
А найгірше, що вона крашиться від будь-чого, от буквально: "скіпнув інтро? - Краш.", "Альтабнувся? - Краш.", "Поміняв щось в налаштуваннях? - Краш.", "Запустив сюжетку? - Краш!"
Таких нестабільних ігор я давненько не бачив.
Последний раз редактировалось Gelonyrum 31.01.2025 12:54, всего редактировалось 1 раз.
vsx
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

Не каждую игру получается нормально портировать, по крайней мере сразу. Посмотрим что будет с TLOU2. Вот там намечается бурление и ажиотаж.
Nirtu
Junior

Сообщение

Якраз буде що затестети вечором на 5080
ackstarvinta
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

не розумію в чому складність портування.
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?

Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s

Просто руки з дупи, скоріш за все
Последний раз редактировалось ackstarvinta 31.01.2025 13:26, всего редактировалось 1 раз.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Якраз вчора побачив мемас в тему :laugh:
https://www.instagram.com/reel/DFWLWvTS ... lleWRhYw==
Mercator
Member
Аватара пользователя
Откуда: Зазеркалье

Сообщение

Gelonyrum: 31.01.2025 12:51
Mercator: 31.01.2025 12:07

та ні, насправді гра дуже хріново працює на профільному конфігу. Статери\просадки до 40 кадрів, місцями пропадає освітлення на секунду. коротше треба патчі. поки рефанднув, почекаю знижок.
А найгірше, що вона крашиться від будь-чого, от буквально: "скіпнув інтро? - Краш.", "Альтабнувся? - Краш.", "Поміняв щось в налаштуваннях? - Краш.", "Запустив сюжетку? - Краш!"
Таких нестабільних ігор я давненько не бачив.
до речі крашів за 2 години не було жодного. а ось статери\підвисання тощо - дофіга

Отправлено спустя 1 минуту 22 секунды:
ackstarvinta: 31.01.2025 13:24 не розумію в чому складність портування.
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?

Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s

Просто руки з дупи, скоріш за все
в тому що це все робилось під один спек залізу, а тепер купа складнощів з великим обсягом різноманітного заліза.
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

vsx: 31.01.2025 12:53 Не каждую игру получается нормально портировать, по крайней мере сразу. Посмотрим что будет с TLOU2. Вот там намечается бурление и ажиотаж.
Я за неё уже боюсь, там наверное в 4к меньше чем с 5090 и не подходи даже

Отправлено спустя 1 минуту 16 секунд:
Mercator: 31.01.2025 13:30до речі крашів за 2 години не було жодного. а ось статери\підвисання тощо - дофіга
Краги на народной версии, генерация кадров от АМД помогает со статеррами
Tessier-Ashpool
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро/Батумі

Сообщение

відеомапа, боже, дай мі сил
Dilfin
Member

Сообщение

ackstarvinta: 31.01.2025 13:24 не розумію в чому складність портування.
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?

Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s

Просто руки з дупи, скоріш за все
Рейтрейсінг, ДЛСС... Хуанг, той, що в куртці казав, що це спростить роботу для програмістів, але насправді це ускладнило роботу програмістів, бо в грі є і статичне освітлення і динамічне і все на купу... а желізо до тепер не стягує повного трасування променів.
Skiff93
Member
Откуда: Вінницька область

Сообщение

ackstarvinta: 31.01.2025 13:24 не розумію в чому складність портування.
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?

Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s

Просто руки з дупи, скоріш за все
Ryzen 7 4750G без графіки (задушений по частоті 15+%), то Zen2 з 8Mb кешу, до 3700x він не дотягує.
А ПЗП повністю нівелюється кінськими таймінгами GDDR пам'яті (на яких GPU по барабану, а от CPU страждає сильно). По GPU 6700 (без xt).
Але це гарантовані 60+ майже в усіх іграх в на високих-максималках в FullHD, середньо-високі в 1440p (зрідка потрібно FSR на якість).
У мене андервольтнута 6700xt і довгий час сидів на Ryzen 5 4650G - я знаю, що говорю.
MetalistForever
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

Skiff93: 31.01.2025 12:31 Не зовсім розумію, які складності у портуванні зараз можуть бути...?
Це ж не якась PS3 зі своїм унікальним процом... Звичайний Ryzen і RX карта, ну пам'ять спільна і GDDR5.
Якби якісь фішки геймпада чи роботу того (типу) надшвидкого SSD ігри реально використовували і це потрібно було адаптувати, але ж ніхто (навіть внутрішні студії Sony) цим не користуються.
Ну ratchet and clank портували і жере він купу відеопам'яті і оперативки. Але це, мабуть, єдина гра, де цей можливості суперСіСіДі дійсно використовували.
В індустрії зараз все більше лінивих рукопопів з кожними роком. Деградація конкретна.
Обычно SONY свои игры на пк за полгода патчами правит и после продукт в съедобном состоянии ( чаще всего )
Sunrise007
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Sunrise007: 31.01.2025 11:58 Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами

Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
скачав, викрутив все на максимум(окрім лучЄй), 60фпс на профільному залізі(12400ф+3070 в 1080р). :super:

Класіка, що і треба було довести. :rotate:
спойлер
Изображение
Изображение
Изображение
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Поки добрався до гри, 3 рази вилетіла. Але на тому й ніби все, десь годинний забіг, все ок.
20Гіг рами і 13гіг врами злизала, правда )
Сама гра - таке собі. Чисто на безриб'ї.
Skiff93
Member
Откуда: Вінницька область

Сообщение

Геральт: 31.01.2025 20:09 Поки добрався до гри, 3 рази вилетіла. Але на тому й ніби все, десь годинний забіг, все ок.
20Гіг рами і 13гіг врами злизала, правда )
Сама гра - таке собі. Чисто на безриб'ї.
А якщо Chrome, де 100+ вкладок, закрити?
Ну VRAM, скільки жере, то не показник - просто резервується про всяк випадок.

Відправлено через 1 хвилину 31 секунду:
Sunrise007: 31.01.2025 20:04
Sunrise007: 31.01.2025 11:58 Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами

Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
скачав, викрутив все на максимум(окрім лучЄй), 60фпс на профільному залізі(12400ф+3070 в 1080р). :super:

Класіка, що і треба було довести. :rotate:
спойлер
Изображение
Изображение
Изображение
Ну для таких затичок (з норм ГПУ) FullHD - максимум.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Skiff93
Хромом не користуюсь :)
То промені так жеруть. Виключив, і маю спокій. Графону що так, що так нема.
Ответить