Ох уж эта знаменитая кибер спортивная картаЗгадується, що Reflex 2 також мінімізує слабкі місця системи у вигляді CPU. Наприклад, у Valorant на GeForce RTX 5090 при 800 fps можна досягти затримки до 3 мс.
Последние статьи и обзоры
Новости
Nvidia обіцяє суттєво зменшити затримки з технологією Reflex 2
-
bes
Member
- Откуда: Kryvyi Rih
Предлагаю обсудить Nvidia обіцяє суттєво зменшити затримки з технологією Reflex 2
-
Ararat
Member
Т.е. Reflex2 будет вмешиватся в прорисовку кадра и смещать объекты? Не будет ли это создавать ещё больше артефактов?
-
Artem_M
Member
Тобто умовний Reflex 4 буде відпрацьовувати дію ще до того, як її виконає гравець?
-
анти__бот
Member
- Откуда: Кропивницький
Ну може ця технологія може суттєво зменшити час до повного вимкнення комп'ютера і згорання п'ятої точки бо кадри домалюють і буде крику "я ж попав в голову"Ararat: ↑ 08.01.2025 10:14Не будет ли это создавать ещё больше артефактов?
-
Artempo100
Member
Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
-
анти__бот
Member
- Откуда: Кропивницький
Аім асіст?Artem_M: ↑ 08.01.2025 10:22умовний Reflex 4 буде відпрацьовувати дію ще до того, як її виконає гравець?
-
nazar-pc
Member
Новину краще все-таки читати перед тим як коментувати.Artempo100: ↑ 08.01.2025 10:26 Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
Відправлено через 1 хвилину 3 секунди:
Від'ємну затримку ми вже бачили, знаємо чим це закінчилося для нихArtem_M: ↑ 08.01.2025 10:22 Тобто умовний Reflex 4 буде відпрацьовувати дію ще до того, як її виконає гравець?
-
Ararat
Member
@Статью не читай@Artempo100: ↑ 08.01.2025 10:26 Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
@камент пиши@
-
1nsane
Member
- Откуда: Ларнака, Кипр
Лол то есть кадр будет смещаться искусственно, а пустые зоны от смещения заполняться темпоральными данными?
Больше артефактов богу артефактов! Добавить еще три сгенерированных кадров от DLSS 4, и я вообще не знаю, что за мясо там будет на экране
Больше артефактов богу артефактов! Добавить еще три сгенерированных кадров от DLSS 4, и я вообще не знаю, что за мясо там будет на экране
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
-
DuckRider
Member
Реакція чи час зворотньої дії на явище/подію?Геральт: ↑ 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
-
Ararat
Member
Якщо потрібно буде понити про кисільне керування від фреймгену, то реакція форумчан перевершить і 10мс.Геральт: ↑ 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
-
bes
Member
- Откуда: Kryvyi Rih
Ну это идёт скорей всего не за реакцию а время кадра что бы жилейности не было при управлениеГеральт: ↑ 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
-
sido4
Junior
А є різниця?DuckRider: ↑ 08.01.2025 11:06Реакція чи час зворотньої дії на явище/подію?Геральт: ↑ 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Ок, нехай буде час реакціїDuckRider: ↑ 08.01.2025 11:06 Реакція чи час зворотньої дії на явище/подію?
Бо якось телефоном міряв, то вийшло щось пару сотень ms. І це простий тап по екрану при зміні кольору. Очевидно, точне позиціювання прицілу вимагає більшого часу. І от при часі реакції, нехай буде 300ms, оті 56ms вже якось не дуже впливають. А покращення від нової версії рефлексу ще менше: 314/356=12%. Плацебо.
-
konb999
Member
- Откуда: Киев
Чукча не читатель, - чукча писатель!Artempo100: ↑ 08.01.2025 10:26 Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
-
Yaroslav308
Member
Так речь же о нормальных, а не «маминых» киберспортсменах. Если посмотреть на топовые результаты любого вида спорта, то плотность там просто зашкаливает и разница между первым и десятым местом буквально пол шишечки. И вот мне, еле-еле выходящем из 200 мс на хюмен бенчмарк (упомянутый вами тест на изменение цвета), 13 мс разницы между первым и вторым рефлексом в рандомной катке дадут примерно нифига, то для про-игроков это просто пропасть.Геральт: ↑ 08.01.2025 11:39І от при часі реакції, нехай буде 300ms, оті 56ms вже якось не дуже впливають. А покращення від нової версії рефлексу ще менше: 314/356=12%. Плацебо.
З.Ы. минус влепил не я
Последний раз редактировалось Yaroslav308 08.01.2025 12:33, всего редактировалось 2 раза.
-
feniks_tm
Member
- Откуда: Луцьк
del
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Щоб воно дало суттєву різницю ті 13ms мають бути співставні з часом реакції. А навіть якщо той спортсмен має 3х кращий час реакції (100ms від середньостатистичного 300ms), то 13ms це ~10% в загальному часі.Yaroslav308: ↑ 08.01.2025 12:22 13 мс разницы между первым и вторым рефлексом в рандомной катке дадут примерно нифига, то для про-игроков это просто пропасть.
З.Ы. минус влепил не я
Ніякої прірви не бачу.
напчихати на мінуси
-
Yaroslav308
Member
Эти 13мс должны быть сопоставимые с РАЗНИЦЕЙ в реакции между хорошими/топовыми игроками.Геральт: ↑ 08.01.2025 13:00Щоб воно дало суттєву різницю ті 13ms мають бути співставні з часом реакції.
Вот именно, если один игрок превосходит другого в три раза, то 13 мс ничего не значат(если это 100 и 300мс), но если разница составляет всего несколько долей секунды, то каждая миллисекунда на счету.Геральт: ↑ 08.01.2025 13:00А навіть якщо той спортсмен має 3х кращий час реакції (100ms від середньостатистичного 300ms), то 13ms це ~10% в загальному часі.