Фахівці Digital Foundry оцінили трасування в Indiana Jones and the Great Circle

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 16.12.2024 12:50 Ахаха. То он звідки Enjthesilence скрінів натягав.

Ну, я також оцінив. Тоноване скло на рамці, замість дзеркала.
спойлер
Изображение
Изображение
Баги освітлення:
спойлер
Изображение
Изображение
І мило мильне:
спойлер
Изображение
Изображение
Зрозумів, що той графоній мені нагадує. Пластмасу/пластик. От мало не фізично відчуваю це на дотик. Причому, безвідносно матеріалу в грі: шкіра людини, дошка, залізо, плитка...

З плюсів: жере менше, ніж AW2

зі. Єгипет графічно повністю зливає Асасінам. Земля/будинки ніякі. Пальми +/- те саме.
Ну і що? Це авторитетні хлопці, які розуміються як працює графіка в іграх, в чому проблема? Розібрали як погані, так і гарні сторони рт в цій грі. Чи ти думав, що я особисто для якогось ноунейма з форума піду в гру витрачати купу часу, щоб різні моменти гри на різних налаштуваннях скрінити?
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Enjthesilence: 16.12.2024 16:51в чому проблема
Та жодних проблем. Просто я ж думав то твої скріни, а тут, виявляється, авторитетні хлопці.
Там он вище думку інших авторитетних скинули, "blur/noise/artifacts" частенько щось звучить. Та ще й "DLAA can be more noisy than native TAA" в сабжі :popcorn:
анти__бот
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кропивницький

Сообщение

LordTornado: 16.12.2024 13:13На нижней картинке с комнатой и окном освещение при RTX OFF выглядит намного реалистичнее...
знаєте на що схоже ртх ОН воно схоже на дуже нову і вилизану кімнату в дуже сонячний день коли заходишь в приміщеня і є великий контраст, а ртх ОФФ то як в похмуру погоду заходишь у старе приміщення яке вже гарно поюзане особливо затертий паркет і має пилюку на стелі і стінах
Так що є і там і тут свій прикол, а взагалі досить гарно виглядає ртх он
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 16.12.2024 17:03
Enjthesilence: 16.12.2024 16:51в чому проблема
Та жодних проблем. Просто я ж думав то твої скріни, а тут, виявляється, авторитетні хлопці.
Там он вище думку інших авторитетних скинули, "blur/noise/artifacts" частенько щось звучить. Та ще й "DLAA can be more noisy than native TAA" в сабжі :popcorn:
та в чому питання? мої це скріни, чи з відоса діджатл фаундрі? це щось змінює, чи в них гра інша і рт працює інакше? до чого тут dlaa я взагалі не вдуплив, це типу я запитаю в тебе, а що там з фср? :spy: а нічого, це ж найгірший апскейлер з усіх можливих. я вже зрозумів, що ти поціновувач НАТИВНОЇ картинки без РТ і тд, шкода тільки що в с2 граєш з фреймгеном та неймовірно гарно імплементованим люменом, який з жахливими затримками прораховується купу часу на очах, коли заходиш\виходиш з приміщення, та й шумів там нема, ага
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Enjthesilence
Ну, очевидячки, "інакше". Бо оцю розмазню, замість вікна, вони називають "large difference"

Але може й просто сліпенькі, якщо не бачать засвіт стіни за вікном.
Ну, але падіння з 75 до 23 кадрів якось треба ж пояснити, от і пояснюють )

Відправлено через 18 хвилин 59 секунд:
Enjthesilence
Та нема питань. Зрозумів я, зрозумів. В тебе враження створюються під впливом думки авторитетних хлопців. В цьому нічого поганого нема. Таке буває.
Сабжу до графічного рівня С2, як до місяця. А з врахуванням відкритого світу це не можливо навіть теоретично. Шуми може й є десь-не-десь, але такого блуру там нема. Факт. https://fex.net/uk/s/oyvxkfz

DLAA - просто стороннє спостереження, не думав, що щось може бути гірше ТАА. Виявляється, може
Вложения
1.jpg
2.jpg
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 16.12.2024 18:08 Enjthesilence
Ну, очевидячки, "інакше". Бо оцю розмазню, замість вікна, вони називають "large difference"

Але може й просто сліпенькі, якщо не бачать засвіт стіни за вікном.
Ну, але падіння з 75 до 23 кадрів якось треба ж пояснити, от і пояснюють )

Відправлено через 18 хвилин 59 секунд:
Enjthesilence
Та нема питань. Зрозумів я, зрозумів. В тебе враження створюються під впливом думки авторитетних хлопців. В цьому нічого поганого нема. Таке буває.
Сабжу до графічного рівня С2, як до місяця. А з врахуванням відкритого світу це не можливо навіть теоретично. Шуми може й є десь-не-десь, але такого блуру там нема. Факт. https://fex.net/uk/s/oyvxkfz

DLAA - просто стороннє спостереження, не думав, що щось може бути гірше ТАА. Виявляється, може


зрозуміло, дай вгадаю, нвідія занесла їм кошти, щоб вони нахвалювали рт, для збільшення продажу зелених карт?
анти__бот
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кропивницький

Сообщение

Геральт
ось цей момент
спойлер
здається без ртх краще виглядає більше схоже на дерево, а з ртх ніби паркет епоксидкою покрили геть гладеньке
а ось ще це
спойлер
взагалі жах там мармур як дзеркало, а тканина без коментарів і ще незрозумілий засвіт на трикутнику :eek:
Последний раз редактировалось анти__бот 16.12.2024 18:40, всего редактировалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Enjthesilence
А АМД занесла hardware unboxed з іншого відео в цій темі, на якому висвітлюють проблеми тих чудових променів. Це ж так працює?
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 16.12.2024 18:40 Enjthesilence
А АМД занесла hardware unboxed з іншого відео в цій темі, на якому висвітлюють проблеми тих чудових променів. Це ж так працює?
ні, не так. це шиза в твоїй голові з запереченням усього об'єктивного.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Kashtan: 16.12.2024 16:14 Збільшення роздільної здатності позитивно впливає на якість зображення в грі, збільшення герц також. А промені щоб однозначно поліпшувало якість - ні.
Не можу не згадати рекламу від нвідіа де 3090 запускали у 8к і назвали її 8к геймінг. Тут 4090 у 30 фпс не здатна у нативі в 4к.
Для того, щоб перейти із 1080р в 4К треба в чотири рази більше продуктивності. Х4 на рівному місці просто за більшу чіткість. Те саме трасування шляху потребує подвійної продуктивності, але воно дійсно трансформує візуал гри.
Тут 4090 у 30 фпс не здатна у нативі в 4к.
Де, в трьох іграх? І знову таки, в першу чергу через 4К. В DLLSQ, який по факту є підтягнутим 1440р, маємо стабільні 60 ФПС. На зміну 4090 за місяць нове покоління вже прийде.

Відправлено через 2 хвилини 44 секунди:
Геральт: 16.12.2024 18:40 Enjthesilence
А АМД занесла hardware unboxed з іншого відео в цій темі, на якому висвітлюють проблеми тих чудових променів. Це ж так працює?
Це там де кажуть, що ігри із трасуванням буквально трансформують картинку і що такого ефекту із растеризацією неможливо досягнути?
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

kairo: 16.12.2024 19:09
Kashtan: 16.12.2024 16:14 Збільшення роздільної здатності позитивно впливає на якість зображення в грі, збільшення герц також. А промені щоб однозначно поліпшувало якість - ні.
Не можу не згадати рекламу від нвідіа де 3090 запускали у 8к і назвали її 8к геймінг. Тут 4090 у 30 фпс не здатна у нативі в 4к.
Для того, щоб перейти із 1080р в 4К треба в чотири рази більше продуктивності. Х4 на рівному місці просто за більшу чіткість. Те саме трасування шляху потребує подвійної продуктивності, але воно дійсно трансформує візуал гри.
Тут 4090 у 30 фпс не здатна у нативі в 4к.
Де, в трьох іграх? І знову таки, в першу чергу через 4К. В DLLSQ, який по факту є підтягнутим 1440р, маємо стабільні 60 ФПС. На зміну 4090 за місяць нове покоління вже прийде.

Відправлено через 2 хвилини 44 секунди:
Геральт: 16.12.2024 18:40 Enjthesilence
А АМД занесла hardware unboxed з іншого відео в цій темі, на якому висвітлюють проблеми тих чудових променів. Це ж так працює?
Це там де кажуть, що ігри із трасуванням буквально трансформують картинку і що такого ефекту із растеризацією неможливо досягнути?
він зараз знайде тобі вікно, де нема відорбраження. але коли без рт тіні, які ти бачиш 90% геймплею нагадають незрозуміле щось з сильним мерехтінням, це вже інше, он же аж у вікні нема відображення, на вітриннах і шафах правда є і вони кращі, але от на вікні нема.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Enjthesilence: 16.12.2024 19:24 він зараз знайде тобі вікно, де нема відорбраження. але коли без рт тіні, які ти бачиш 90% геймплею нагадають незрозуміле щось з сильним мерехтінням, це вже інше, он же аж у вікні нема відображення, на вітриннах і шафах правда є і вони кращі, але от на вікні нема.
Мутні відображення в дзеркалах, із таким просто неможливо грати. Краще вже рахітні тіні та прибите цвяхами освітлення, ніж таке жахіття. Адже освітлення та тіні, ми рідко бачимо в грі, а дзеркала на кожному кроці.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Enjthesilence
А я навіть з ними погоджусь )
Такої платсмаси в растрі не пам'ятаю.
90% кадру (а то й більше) займають...барабанний дріб...текстури. А з цим в променястих забавках...ой. Вже мовчу про намертво приклеєні подушки на підлозі, їх не зрушиш навіть трактором. Ну, але зелені промені + фізика то буде too much навіть для 5090.
А до речі, як так вийшло, що на вітрині відображення є, а на вікні нема? Матеріал ніби той самий. Технологія та сама.
"просто розстав джерело світла, а далі воно все саме". :popcorn:

РДР2? Ні, Індіана
спойлер
Изображение
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 16.12.2024 20:11 Enjthesilence
А я навіть з ними погоджусь )
Такої платсмаси в растрі не пам'ятаю.
90% кадру (а то й більше) займають...барабанний дріб...текстури. А з цим в променястих забавках...ой. Вже мовчу про намертво приклеєні подушки на підлозі, їх не зрушиш навіть трактором. Ну, але зелені промені + фізика то буде too much навіть для 5090.
А до речі, як так вийшло, що на вітрині відображення є, а на вікні нема? Матеріал ніби той самий. Технологія та сама.
"просто розстав джерело світла, а далі воно все саме". :popcorn:

РДР2? Ні, Індіана
спойлер
Изображение
рдр2 - назавжди
doc-oc
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Keyser Soze: 16.12.2024 16:25
MessiaH: 16.12.2024 14:09 Играется нормально и без РТ, на самом деле даже без него лучше и картинка выглядит итак нормально. Главная проблема игры это ужасный расход ресурсов процессора непонятно куда. Даже мой не самый худший камень не в состоянии раскрыть в этой игре 4090. Приходится для плавности включить генератор кадров и всё равно загрузка процессора очень сильная
Графоний, конечно, очень примитивный... :gigi:
Я ожидал большего, по рассказам и обзорам :lol: :lol: :lol:
Провал года, однозначно. Ну, кроме самой истории/сценария
Игровой сомелье пожаловал)
87/100 на метакритике от критиков и 88/100 от игроков и также от них 91% положительных отзывов в Steam. Да такого качества игр по кинолецензии очень давно не было. Одна из лучших игр года однозначно. Но тут в тред влетает рандомный Вася и такой "не, ну это провал года" 🤣🤣🤣
Пиши в Майкрософт, пусть снимают с продаж! Как они посмели выпустить то, что ты не одобрил! :laugh:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Ще й баганута. Ау, хейтери С2, ви де? Критичний баг по сюжету не пускає
Не хоче на ліфт зайти ніяк. Може її тим кийком простимулювати? :-/
спойлер
Изображение
AFU_power
Member
Аватара пользователя

Сообщение

MessiaH: 16.12.2024 14:09Главная проблема игры это ужасный расход ресурсов процессора непонятно куда. Даже мой не самый худший камень не в состоянии раскрыть в этой игре 4090. Приходится для плавности включить генератор кадров и всё равно загрузка процессора очень сильная
Я ж тобі писав в минулій темі, якщо це твоя система, то розхід процесора у тебе не від гри, а від чогось ще. У всіх на 5 райзенах от сили до 50% доходить.
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

AFU_power
Да нет, именно игра так грузит камень
Ответить