Последние статьи и обзоры
Новости
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
-
Nutbar
Member
- Откуда: Київ
Геральт
Цікаво. Тоді є така здогадка, що якщо замість Залісся обрати спершу Смітник чи Сферу, то Залісся мало б втрачатися і ідея розробників була в том, щоб ми прибігли у вже перебите поселення. Бо всі у кого сотфлок йшли спочатку на Сферу, бо вона тупо по дорозі, а вже потім в поселення. Принаймні в мене з'явилось таке враження. Було б добре, якби тут відписались ті, хто пішов одразу і теж зловив цей баг, якщо такі є.
Буде весело, якщо я правий, бо зараз багато хто чекає патч (не хоче через консоль вирішувати), який може спрацювати в іншу сторону
Що до фрізів, то мабуть є якийсь витік пам'яті і якщо в системі аж 64Гб, то воно не відчувається, чи відчувається значно пізнише. Теж здогадка.
Цікаво. Тоді є така здогадка, що якщо замість Залісся обрати спершу Смітник чи Сферу, то Залісся мало б втрачатися і ідея розробників була в том, щоб ми прибігли у вже перебите поселення. Бо всі у кого сотфлок йшли спочатку на Сферу, бо вона тупо по дорозі, а вже потім в поселення. Принаймні в мене з'явилось таке враження. Було б добре, якби тут відписались ті, хто пішов одразу і теж зловив цей баг, якщо такі є.
Буде весело, якщо я правий, бо зараз багато хто чекає патч (не хоче через консоль вирішувати), який може спрацювати в іншу сторону
Що до фрізів, то мабуть є якийсь витік пам'яті і якщо в системі аж 64Гб, то воно не відчувається, чи відчувається значно пізнише. Теж здогадка.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Nutbar
99% що так і є. Кілька разів рестартував гру (трохи мені там не подобались мої вибори/фінансова політика), то перший раз
99% що так і є. Кілька разів рестартував гру (трохи мені там не подобались мої вибори/фінансова політика), то перший раз
- спойлер
- прийшов після сфери у вже зруйноване Залісся, але й без моноліту/багів
- спойлер
- біг одразу туди. Ще й луту інститутського повикидав, щоб встигнути.
-
avuremybe
Member
Це на згорілому хуторі?Cirax: ↑ 13.12.2024 21:57 Зашёл в болота.
Отключил перевый излучатель.
Бегает десяток свиней, и штук 20-25 собак.
Так должно быть?
От них даже убежать нереально.
Ни в одном видео такого не видел.
Я сидів у стелсі на вишці, поки вони гризли одне-одного і горіли в аномаліях (навіть скріни десь у стімі лежать того пожарища). Потім зліз і пішов спокійно звідти.
Відправлено через 3 хвилини 20 секунд:
Це не баг. Це відбувається під впливом псі-випромінення. Зомбі тут ні до чого.Геральт: ↑ 14.12.2024 02:40Отой баг зі спавном випадкової зброї в 2й слот - виключно, коли поруч зомбі. Інші болванчики такого не роблять.
Відправлено через 17 хвилин 19 секунд:
Я йшов транзитом через Малу Зону на іншу локацію, коли Батя по радіо повідомляв (щохвилини) про напад на Залісся.Nutbar: ↑ 14.12.2024 03:31Цікаво. Тоді є така здогадка, що якщо замість Залісся обрати спершу Смітник чи Сферу, то Залісся мало б втрачатися і ідея розробників була в том, щоб ми прибігли у вже перебите поселення. Бо всі у кого сотфлок йшли спочатку на Сферу, бо вона тупо по дорозі, а вже потім в поселення. Принаймні в мене з'явилось таке враження. Було б добре, якби тут відписались ті, хто пішов одразу і теж зловив цей баг, якщо такі є.
Буде весело, якщо я правий, бо зараз багато хто чекає патч (не хоче через консоль вирішувати), який може спрацювати в іншу сторону
Маршрут пролягав від КПП-Північ до КПП-Схід, до поселення не наближався.
Потім так само пройшов у зворотному напрямку, Батя все ще повідомляв про напад.
Через деякий час я знову йшов транзитом через Малу, але вже по маршруту КПП-Північ > Понтонний Міст. До поселення теж не наближався. Батя по радіо повідомляв про напад і кликав усіх небайдужих допомогти відбитися.
По дорозі назад вирішив таки зайти в Залісся.
У поселенні поговорив з Батею та іншими квестодавцями, повиконував їх квести, відбився від Моноліту і все ок.
Із багів - Хом'як і Рикошет помирають в дверях. Вдіяти нічого не вдалося, описував це тут раніше:
- спойлер
- avuremybe: ↑ 03.12.2024 11:53
У мене так не спрацювало. Сценарії пробував різні.avuremybe: ↑ 02.12.2024 21:39
Пишуть, що треба спершу пройти всі інші задачі, включно з обороною від хвиль моноліта, а лише потім іти до хом'яка. І поки поки вони з охоронцем ідуть з підвала до ратуші - бігти здавати квести бармену і баті. Тоді вони не встигають здохнути і все ок.
Завтра буду тестити
1. Згідно описаного вище - вони усе одно вмирають в дверях. Думав може зареспавниться, коли завершу квест - не респавниться.
2. Якщо відхилити цю задачу, то після відбиття атак Моноліта сам Хом'як помирає прямо у сховищі, а Рикошет - коли заходить у ратушу. Батя при цьому натякає, що його свої завалили, бо він гнидa.
Стосовно самого відбиття Залісся.
У мене задача "відбитися від Моноліту" не відмічається як виконана. Коли Батя по рації запрошує до актової зали - ця задача продовжує висіти, нова не з'являється. Пробував перезапуски - те ж саме. Але якщо не лутати трупи, а одразу йти до зали - то промова Баті таки тригериться. Підзадача "відбитися від Моноліту" помічається як скіпнута, а сам квест як виконаний.
Графічних багів після цього квесту масса - від задубльованих персонажів (Лінза, Миколаїч, Мольфар) до різної пори доби на різних ділянках локації.- спойлер
-
20241203105732_1.jpg
20241203105826_1.jpg
20241203110310_1.jpg
Відбіг на 300+ метрів - ніби все ок. По поверненні в село дублікати персонажів позникали, Хом'як так і не воскрес. Воно і на краще. Як правильно підмітили Мольфар з Рекошетом - такий кореш двох ворогів вартий. Я коли перший раз у село зайшов, то у мене бажання було його пристрелити в діалозі, а не рятувати. Якби не впадло було вп'яте перегравати цю місію - так би і зробив.
При виході на іншу локацію теж все ок.
-
nutman
Junior
Я не сразу побежал в Залесье, я вообще забыл об этом. Потом после выброса Батя сказал, что всё, сюда не идите тут смэрть. Ну я загрузился назад и побежал. Прибежал, а там вот как на видео выше, и не выманить никак. Но командой легко убить всех. Только я мог зайти, двери были открыты, но это не меняло ничего, Батя и Колдун общались со мной как обычно, будто ничего не происходит и квест не тригерится. Может тогда проблем можно избежать, если сразу после сообщения побежать в Залесье. Но полет сохранок меня прямо расстроил жестко, хорошо хоть ручная сохранка была 3 часа назад тогда. Если бы не работали мануал сохранки, то бэкап только за прошлый день был, это прям много перепроходить. И причина тупо неизвестна, и никак ни понять ни выяснить ни исправить нельзя. Поэтому всем советую копировать папку сэйв после каждой сессии, бо обидно будет жесть.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
До чого тут випромінення, якщо в мій рюкзак спавниться ліва зброя аж до перегрузу (якщо до того вага вантажу була "впритик") ? Ок, це така фіча територій, на яких швендяють зомбі. До речі, на болоті біля церкви, де того псі хоч греблю гати, цього не відбувається. Насправді мені все одно, чим ти це вважаєш. То просто попередження для інших сталкерів: якщо чуєте в навушниках "віддай. це моє", то будьте готові до примусової зміни ствола в 2му слоті на рандомний.avuremybe: ↑ 14.12.2024 07:43 Це не баг. Це відбувається під впливом псі-випромінення. Зомбі тут ні до чого.
Всі основні персонажі в Заліссі у мене живі. Хом'як продовжує скуповувати барахло
Последний раз редактировалось Геральт 14.12.2024 09:34, всего редактировалось 1 раз.
-
nutman
Junior
На Сферу я не заходил, пофиг на неё, я там ранее перебил трижды всю базу, так что рассчитывать на дружбу с теми парнями как-то не приходится. При чем я может и не стал бы тогда их всех убивать, но мне выбора не оставили, от Припоя выходишь и они ломятся на тебя, стреляют. Кстати, вот на тот момент игра ощущалась как игра, а потом чем дальше, тем большее похоже на супер сырой шаблон.
Отправлено спустя 7 минут 46 секунд:
И вообще хоть главный лысый мне не нравится, но то что он говорит нравится. Правильное отношение у него ко всему.
- спойлер
- Вот сейчас, задание отнести излучатель Рихтеру. Прихожу, Рихтера там никакого нету, а есть Шрам, с которым мы теперь кореша, хотя он мне вообще не нравится как персонаж и с ним я ни разу не корешился, а в институте на сторону Варты я не стал только из-за Бродяги. А сейчас получается, что этот же Шрам поставлял излучатели Фаусту который и замутил Монолит #2 и Бродяга снова шизанулся. То есть по этой логике Шрам мой враг, но игра форсит меня быть его другом и штурмовать с ним Дугу убивая Варту, чего я вообще делать не хочу. Где тут свобода выбора, рпг всё такое.
Отправлено спустя 7 минут 46 секунд:
И вообще хоть главный лысый мне не нравится, но то что он говорит нравится. Правильное отношение у него ко всему.
- спойлер
- Эх, если бы не Бродяга, вот почему стоит выбор между ними я не знаю. Почему нельзя Дубного с Бродягой убедить, что не надо идти на самоубийство, да ещё и без повода, когда институт не хочет возрождать Монолит, а он для другого надо. Можно было бы договорится, чтоб тот же Дубный с Бродягой присутствовали, мне этот момент очень не понравился своей не логичностью. В выборе между Вартой и Шрамом Варта без шансов лучше, но выбирая Варту ты кидаешь Бродягу. А он такой добрый, честный парень, пушку мне дал :с
-
Cirax
Member
- Откуда: Киев
avuremybe
Просидел минут двадцать.
Только начинаешь спускаться, сразу респавн орды под вышкой.
При этом, до этого был в том же месте в костюме без пси-защиты, спокойно залутал артефакт. Отключил излучатель, и тихонько ушёл от псов.
Свиньи появились возле церкви.
Решил переиграть в костюме, и ... полный.
Просидел минут двадцать.
Только начинаешь спускаться, сразу респавн орды под вышкой.
При этом, до этого был в том же месте в костюме без пси-защиты, спокойно залутал артефакт. Отключил излучатель, и тихонько ушёл от псов.
Свиньи появились возле церкви.
Решил переиграть в костюме, и ... полный.
-
nutman
Junior
Так мутанты изи, надо выпрыгнуть на че-то, они будут бегать рядомCirax: ↑ 14.12.2024 09:47 avuremybe
Просидел минут двадцать.
Только начинаешь спускаться, сразу респавн орды под вышкой.
При этом, до этого был в том же месте в костюме без пси-защиты, спокойно залутал артефакт. Отключил излучатель, и тихонько ушёл от псов.
Свиньи появились возле церкви.
Решил переиграть в костюме, и ... полный.
-
Hotspur
Member
Такс. Зустрів химеру на болоті. Це треш якийсь. Висадив 30 пострілів картечі - вона мене вбила
-
Cirax
Member
- Откуда: Киев
nutman: ↑ 14.12.2024 10:14Так мутанты изи, надо выпрыгнуть на че-то, они будут бегать рядомCirax: ↑ 14.12.2024 09:47 avuremybe
Просидел минут двадцать.
Только начинаешь спускаться, сразу респавн орды под вышкой.
При этом, до этого был в том же месте в костюме без пси-защиты, спокойно залутал артефакт. Отключил излучатель, и тихонько ушёл от псов.
Свиньи появились возле церкви.
Решил переиграть в костюме, и ... полный.
Какой - то глюк был.
Сегодня начал играть, мутантов раз в 5 меньше.
Перестали бегать следом через всю карту, и спавнится под ногами.
Офигенный изи, стал на землю - труп, через секунду - две.
Свиньи с ног сшибают, и уже не поднимешся.
-
Dremjke
Member
- Откуда: Север
На болотах бесполезно с ней бодаться, лучше отрицательно наступать конкретно в этом случае.Hotspur: ↑ 14.12.2024 10:23Такс. Зустрів химеру на болоті. Це треш якийсь. Висадив 30 пострілів картечі - вона мене вбила
-
doctor_watson
Junior
Підкажіть. Я тільки прийшов з Залісся до Смітника, отримав завдання проникнути в лабораторію на якомусь заводі, який охороняє Варта. Проникнув в лабораторію, знайшов тіла, але не можу вийти з цього підвалу. . Я піднявся сходами та уперся в двері з кодом. Той код що открив двері на вході не підходить до ціх.
-
Hotspur
Member
найди код в гуглі і всеdoctor_watson: ↑ 14.12.2024 11:59 Я піднявся сходами та уперся в двері з кодом. Той код що открив двері на вході не підходить до ціх.
Відправлено через 53 секунди:
я от також думаю зробити тактичні маневри і втекти від химериDremjke: ↑ 14.12.2024 11:51На болотах бесполезно с ней бодаться, лучше отрицательно наступать конкретно в этом случае.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
doctor_watson
Там нижче кровосос код охороняє.
Там нижче кровосос код охороняє.
-
Cirax
Member
- Откуда: Киев
Та которая убивает с одного удара?Hotspur: ↑ 14.12.2024 10:23 Такс. Зустрів химеру на болоті. Це треш якийсь. Висадив 30 пострілів картечі - вона мене вбила
-
prosha_evolist
HWBOT OC Team
- Откуда: Київ
Я витратив купу часу поки це зрозумів) причому ти забігаєш в найближчий будинок (а не той дальній, який по завданню) і починається викид. Ну й химеру завалити з не топ ствола це дуже багато бк, я якось 5 пострілів з рпг їй ввалив - живе, поки що з гаусс не тестував на ній...Hotspur: ↑ 14.12.2024 12:08втекти від химери
-
doctor_watson
Junior
Hotspur
Геральт
дякую.
Геральт
дякую.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Фух. Пройшов. Ветеран, 173год, ~230 смертей
А так, то вона цілком миролюбна буває )
- спойлер
- Гра - бімба. Почекаю DLC і за "Варту" спробую, на модах. Сюжет трохи заплутаний, може при повторному проходженні до кінця пазл зберу. Повно виборів, причому не тільки в сюжеті а й в дрібніших подіях. Фінал трохи засмутив, але з іншого боку, ще одна причина для нового проходження.
Геймплейно - той самий сталкер. Для когось це недолік, для мене плюс, бо і з першим не до кінця розібрався. (Користь від води зрозумів вже десь в останній третині, а "барвінок " - взагалі під сам кінець.)
Гарна графіка, мабуть найкраща з відкритих світів. І просто феноменальний звук. Такого не чув ніде. Правда, грав з вимкн ambient музикою, з модом, який фіксить колізії трупів та з якогось моменту трохи підкрутив engine.ini.- спойлер
-
Код: Выделить всё
[AUDIO] bEnableBinauralRendering=True bEnableHRTF=True [/Script/Engine.AudioSettings] au.EnableBinauralAudioForAllSpatialSounds=1 bAllowCenterChannel3DPanning=True au.SpatializationMethod=2 au.EnableSoundOcclusion=1 [/Script/AkAudio.AkSettings] bEnableMultiCoreRendering=True
Загалом - гра принесла море емоцій. Грав її "в запой". Мабуть не скоро щось так само "тОркне".
З недоліків: не найкращий технічний стан. Хоча не було жодного критичного багу, який змусив би використовувати консоль, деякі все ж таки були досить дратівливі. Як от спавн рандомної зброї чи безсмертні суперники в ключовій точці. Швидкодія...ну, мене влаштовувала (високо-епічні, натив, генератор), але могла б бути краща.
І мабуть головний недолік - неможливість погуляти зоною після фіналу. З X7 тягнув 2 новенькі броніки в рюкзаку (включно з алмазом), стос модернізованих стволів, вже мав плани на апгрейд, а тут...титри. Су...мно.
Баланс мабуть таки треба трохи поправити, особливо ПНБ у ворогів. Бо в фіналі відверто страждав. При тому, що мав "Батіг", який ваншотить суперників в голову, та був в непоганому екзоскелеті. Але оті їхні ваншоти з інвізу, це щось з чимось. Горіло від них сильно. До речі, про екзоскелети. Хто там їх радить, не знаю. В фіналі найбільш безглузда броня. З остнаннім босом довелось взагалі скидати екзосеклет, і голим бігати, бо тільки заважав. Та ще й повно всього змушений був Звичайний костюм в рази цікавіший. А на базу вертатись триндець як не хотілось.
Химера ~= 5 кровососів по ХП. Мені от цікаво, чи той викид її прибив, бо не хотілось вертатись і труп шукатиprosha_evolist: ↑ 14.12.2024 12:55Я витратив купу часу поки це зрозумів) причому ти забігаєш в найближчий будинок (а не той дальній, який по завданню) і починається викид. Ну й химеру завалити з не топ ствола це дуже багато бк, я якось 5 пострілів з рпг їй ввалив - живе, поки що з гаусс не тестував на ній...Hotspur: ↑ 14.12.2024 12:08втекти від химери
А так, то вона цілком миролюбна буває )
-
prosha_evolist
HWBOT OC Team
- Откуда: Київ
Хм, кровосос лягає після 3х тичок з сайгиГеральт: ↑ 14.12.2024 13:45Химера ~= 5 кровососів по ХП
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
prosha_evolist
Проблема в тому, що сайга з'являється знаа-ачно пізніше. Ну, мені принаймні дісталась в "пізній" прип'яті. Ну і химеру трохи важче підловити на "ящики". А на болоті, імхо, взагалі неможливо через цейтнот.
Проблема в тому, що сайга з'являється знаа-ачно пізніше. Ну, мені принаймні дісталась в "пізній" прип'яті. Ну і химеру трохи важче підловити на "ящики". А на болоті, імхо, взагалі неможливо через цейтнот.