S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Ответить
Автор
Сообщение
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт
Цікаво. Тоді є така здогадка, що якщо замість Залісся обрати спершу Смітник чи Сферу, то Залісся мало б втрачатися і ідея розробників була в том, щоб ми прибігли у вже перебите поселення. Бо всі у кого сотфлок йшли спочатку на Сферу, бо вона тупо по дорозі, а вже потім в поселення. Принаймні в мене з'явилось таке враження. Було б добре, якби тут відписались ті, хто пішов одразу і теж зловив цей баг, якщо такі є.

Буде весело, якщо я правий, бо зараз багато хто чекає патч (не хоче через консоль вирішувати), який може спрацювати в іншу сторону :)

Що до фрізів, то мабуть є якийсь витік пам'яті і якщо в системі аж 64Гб, то воно не відчувається, чи відчувається значно пізнише. Теж здогадка.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Nutbar
99% що так і є. Кілька разів рестартував гру (трохи мені там не подобались мої вибори/фінансова політика), то перший раз
спойлер
прийшов після сфери у вже зруйноване Залісся, але й без моноліту/багів
. 2й раз хотів таки врятувати, то
спойлер
біг одразу туди. Ще й луту інститутського повикидав, щоб встигнути.
Ну, пам'ять не росте. Бовтається десь біля 20гіг. Пару раз моніторив, потім забив. Але в мене підкачка виключена, не знаю, чи впливає.
avuremybe
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Cirax: 13.12.2024 21:57 Зашёл в болота.
Отключил перевый излучатель.
Бегает десяток свиней, и штук 20-25 собак.
Так должно быть?
От них даже убежать нереально.

Ни в одном видео такого не видел.
Це на згорілому хуторі?
Я сидів у стелсі на вишці, поки вони гризли одне-одного і горіли в аномаліях (навіть скріни десь у стімі лежать того пожарища). Потім зліз і пішов спокійно звідти.

Відправлено через 3 хвилини 20 секунд:
Геральт: 14.12.2024 02:40Отой баг зі спавном випадкової зброї в 2й слот - виключно, коли поруч зомбі. Інші болванчики такого не роблять.
Це не баг. Це відбувається під впливом псі-випромінення. Зомбі тут ні до чого.

Відправлено через 17 хвилин 19 секунд:
Nutbar: 14.12.2024 03:31Цікаво. Тоді є така здогадка, що якщо замість Залісся обрати спершу Смітник чи Сферу, то Залісся мало б втрачатися і ідея розробників була в том, щоб ми прибігли у вже перебите поселення. Бо всі у кого сотфлок йшли спочатку на Сферу, бо вона тупо по дорозі, а вже потім в поселення. Принаймні в мене з'явилось таке враження. Було б добре, якби тут відписались ті, хто пішов одразу і теж зловив цей баг, якщо такі є.

Буде весело, якщо я правий, бо зараз багато хто чекає патч (не хоче через консоль вирішувати), який може спрацювати в іншу сторону
Я йшов транзитом через Малу Зону на іншу локацію, коли Батя по радіо повідомляв (щохвилини) про напад на Залісся.
Маршрут пролягав від КПП-Північ до КПП-Схід, до поселення не наближався.
Потім так само пройшов у зворотному напрямку, Батя все ще повідомляв про напад.

Через деякий час я знову йшов транзитом через Малу, але вже по маршруту КПП-Північ > Понтонний Міст. До поселення теж не наближався. Батя по радіо повідомляв про напад і кликав усіх небайдужих допомогти відбитися.
По дорозі назад вирішив таки зайти в Залісся.

У поселенні поговорив з Батею та іншими квестодавцями, повиконував їх квести, відбився від Моноліту і все ок.
Із багів - Хом'як і Рикошет помирають в дверях. Вдіяти нічого не вдалося, описував це тут раніше:
спойлер
avuremybe: 03.12.2024 11:53
avuremybe: 02.12.2024 21:39
Пишуть, що треба спершу пройти всі інші задачі, включно з обороною від хвиль моноліта, а лише потім іти до хом'яка. І поки поки вони з охоронцем ідуть з підвала до ратуші - бігти здавати квести бармену і баті. Тоді вони не встигають здохнути і все ок.

Завтра буду тестити
У мене так не спрацювало. Сценарії пробував різні.
1. Згідно описаного вище - вони усе одно вмирають в дверях. Думав може зареспавниться, коли завершу квест - не респавниться.
2. Якщо відхилити цю задачу, то після відбиття атак Моноліта сам Хом'як помирає прямо у сховищі, а Рикошет - коли заходить у ратушу. Батя при цьому натякає, що його свої завалили, бо він гнидa.

Стосовно самого відбиття Залісся.
У мене задача "відбитися від Моноліту" не відмічається як виконана. Коли Батя по рації запрошує до актової зали - ця задача продовжує висіти, нова не з'являється. Пробував перезапуски - те ж саме. Але якщо не лутати трупи, а одразу йти до зали - то промова Баті таки тригериться. Підзадача "відбитися від Моноліту" помічається як скіпнута, а сам квест як виконаний.
Графічних багів після цього квесту масса - від задубльованих персонажів (Лінза, Миколаїч, Мольфар) до різної пори доби на різних ділянках локації.
спойлер
20241203105732_1.jpg
20241203105826_1.jpg
20241203110310_1.jpg
При виході за межі села по рації лунає повідомлення від Баті, що в Заліссі безпечно.
Відбіг на 300+ метрів - ніби все ок. По поверненні в село дублікати персонажів позникали, Хом'як так і не воскрес. Воно і на краще. Як правильно підмітили Мольфар з Рекошетом - такий кореш двох ворогів вартий. Я коли перший раз у село зайшов, то у мене бажання було його пристрелити в діалозі, а не рятувати. Якби не впадло було вп'яте перегравати цю місію - так би і зробив.

При виході на іншу локацію теж все ок.
nutman
Junior

Сообщение

Я не сразу побежал в Залесье, я вообще забыл об этом. Потом после выброса Батя сказал, что всё, сюда не идите тут смэрть. Ну я загрузился назад и побежал. Прибежал, а там вот как на видео выше, и не выманить никак. Но командой легко убить всех. Только я мог зайти, двери были открыты, но это не меняло ничего, Батя и Колдун общались со мной как обычно, будто ничего не происходит и квест не тригерится. Может тогда проблем можно избежать, если сразу после сообщения побежать в Залесье. Но полет сохранок меня прямо расстроил жестко, хорошо хоть ручная сохранка была 3 часа назад тогда. Если бы не работали мануал сохранки, то бэкап только за прошлый день был, это прям много перепроходить. И причина тупо неизвестна, и никак ни понять ни выяснить ни исправить нельзя. Поэтому всем советую копировать папку сэйв после каждой сессии, бо обидно будет жесть.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

avuremybe: 14.12.2024 07:43 Це не баг. Це відбувається під впливом псі-випромінення. Зомбі тут ні до чого.
До чого тут випромінення, якщо в мій рюкзак спавниться ліва зброя аж до перегрузу (якщо до того вага вантажу була "впритик") ? Ок, це така фіча територій, на яких швендяють зомбі. До речі, на болоті біля церкви, де того псі хоч греблю гати, цього не відбувається. Насправді мені все одно, чим ти це вважаєш. То просто попередження для інших сталкерів: якщо чуєте в навушниках "віддай. це моє", то будьте готові до примусової зміни ствола в 2му слоті на рандомний.

Всі основні персонажі в Заліссі у мене живі. Хом'як продовжує скуповувати барахло
Последний раз редактировалось Геральт 14.12.2024 09:34, всего редактировалось 1 раз.
nutman
Junior

Сообщение

На Сферу я не заходил, пофиг на неё, я там ранее перебил трижды всю базу, так что рассчитывать на дружбу с теми парнями как-то не приходится. При чем я может и не стал бы тогда их всех убивать, но мне выбора не оставили, от Припоя выходишь и они ломятся на тебя, стреляют. Кстати, вот на тот момент игра ощущалась как игра, а потом чем дальше, тем большее похоже на супер сырой шаблон.
спойлер
Вот сейчас, задание отнести излучатель Рихтеру. Прихожу, Рихтера там никакого нету, а есть Шрам, с которым мы теперь кореша, хотя он мне вообще не нравится как персонаж и с ним я ни разу не корешился, а в институте на сторону Варты я не стал только из-за Бродяги. А сейчас получается, что этот же Шрам поставлял излучатели Фаусту который и замутил Монолит #2 и Бродяга снова шизанулся. То есть по этой логике Шрам мой враг, но игра форсит меня быть его другом и штурмовать с ним Дугу убивая Варту, чего я вообще делать не хочу. Где тут свобода выбора, рпг всё такое.
Вообще путь Варты мне очень нравится, если бы знал что так будет, то однозначно выбрал бы её изначально. Он супер логичный, Скиф решает свои вопросы и возвращает себе хату. Если бы не знал, кто такой Бродяга и не был знаком с лором, то все кроме Варты выглядят как неадекватные шизоиды чудаками, которых надо избегать.

Отправлено спустя 7 минут 46 секунд:
И вообще хоть главный лысый мне не нравится, но то что он говорит нравится. Правильное отношение у него ко всему.
спойлер
Эх, если бы не Бродяга, вот почему стоит выбор между ними я не знаю. Почему нельзя Дубного с Бродягой убедить, что не надо идти на самоубийство, да ещё и без повода, когда институт не хочет возрождать Монолит, а он для другого надо. Можно было бы договорится, чтоб тот же Дубный с Бродягой присутствовали, мне этот момент очень не понравился своей не логичностью. В выборе между Вартой и Шрамом Варта без шансов лучше, но выбирая Варту ты кидаешь Бродягу. А он такой добрый, честный парень, пушку мне дал :с
Cirax
Member
Откуда: Киев

Сообщение

avuremybe
Просидел минут двадцать.
Только начинаешь спускаться, сразу респавн орды под вышкой.

При этом, до этого был в том же месте в костюме без пси-защиты, спокойно залутал артефакт. Отключил излучатель, и тихонько ушёл от псов.
Свиньи появились возле церкви.
Решил переиграть в костюме, и ... полный.
nutman
Junior

Сообщение

Cirax: 14.12.2024 09:47 avuremybe
Просидел минут двадцать.
Только начинаешь спускаться, сразу респавн орды под вышкой.

При этом, до этого был в том же месте в костюме без пси-защиты, спокойно залутал артефакт. Отключил излучатель, и тихонько ушёл от псов.
Свиньи появились возле церкви.
Решил переиграть в костюме, и ... полный.
Так мутанты изи, надо выпрыгнуть на че-то, они будут бегать рядом
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Такс. Зустрів химеру на болоті. Це треш якийсь. Висадив 30 пострілів картечі - вона мене вбила
Cirax
Member
Откуда: Киев

Сообщение

nutman: 14.12.2024 10:14
Cirax: 14.12.2024 09:47 avuremybe
Просидел минут двадцать.
Только начинаешь спускаться, сразу респавн орды под вышкой.

При этом, до этого был в том же месте в костюме без пси-защиты, спокойно залутал артефакт. Отключил излучатель, и тихонько ушёл от псов.
Свиньи появились возле церкви.
Решил переиграть в костюме, и ... полный.
Так мутанты изи, надо выпрыгнуть на че-то, они будут бегать рядом

Какой - то глюк был.
Сегодня начал играть, мутантов раз в 5 меньше.
Перестали бегать следом через всю карту, и спавнится под ногами.

Офигенный изи, стал на землю - труп, через секунду - две.
Свиньи с ног сшибают, и уже не поднимешся.
Dremjke
Member
Аватара пользователя
Откуда: Север

Сообщение

Hotspur: 14.12.2024 10:23Такс. Зустрів химеру на болоті. Це треш якийсь. Висадив 30 пострілів картечі - вона мене вбила
На болотах бесполезно с ней бодаться, лучше отрицательно наступать конкретно в этом случае.
doctor_watson
Junior

Сообщение

Підкажіть. Я тільки прийшов з Залісся до Смітника, отримав завдання проникнути в лабораторію на якомусь заводі, який охороняє Варта. Проникнув в лабораторію, знайшов тіла, але не можу вийти з цього підвалу. . Я піднявся сходами та уперся в двері з кодом. Той код що открив двері на вході не підходить до ціх.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

doctor_watson: 14.12.2024 11:59 Я піднявся сходами та уперся в двері з кодом. Той код що открив двері на вході не підходить до ціх.
найди код в гуглі і все :rotate:

Відправлено через 53 секунди:
Dremjke: 14.12.2024 11:51На болотах бесполезно с ней бодаться, лучше отрицательно наступать конкретно в этом случае.
я от також думаю зробити тактичні маневри і втекти від химери
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

doctor_watson
Там нижче кровосос код охороняє.
Cirax
Member
Откуда: Киев

Сообщение

Hotspur: 14.12.2024 10:23 Такс. Зустрів химеру на болоті. Це треш якийсь. Висадив 30 пострілів картечі - вона мене вбила
Та которая убивает с одного удара?
prosha_evolist
HWBOT OC Team
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Hotspur: 14.12.2024 12:08втекти від химери
Я витратив купу часу поки це зрозумів) причому ти забігаєш в найближчий будинок (а не той дальній, який по завданню) і починається викид. Ну й химеру завалити з не топ ствола це дуже багато бк, я якось 5 пострілів з рпг їй ввалив - живе, поки що з гаусс не тестував на ній...
doctor_watson
Junior

Сообщение

Hotspur
Геральт
дякую.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Фух. Пройшов. Ветеран, 173год, ~230 смертей :)
спойлер
Гра - бімба. Почекаю DLC і за "Варту" спробую, на модах. Сюжет трохи заплутаний, може при повторному проходженні до кінця пазл зберу. Повно виборів, причому не тільки в сюжеті а й в дрібніших подіях. Фінал трохи засмутив, але з іншого боку, ще одна причина для нового проходження.
Геймплейно - той самий сталкер. Для когось це недолік, для мене плюс, бо і з першим не до кінця розібрався. (Користь від води зрозумів вже десь в останній третині, а "барвінок " - взагалі під сам кінець.)
Гарна графіка, мабуть найкраща з відкритих світів. І просто феноменальний звук. Такого не чув ніде. Правда, грав з вимкн ambient музикою, з модом, який фіксить колізії трупів та з якогось моменту трохи підкрутив engine.ini.
спойлер

Код: Выделить всё

[AUDIO]
bEnableBinauralRendering=True
bEnableHRTF=True

[/Script/Engine.AudioSettings]
au.EnableBinauralAudioForAllSpatialSounds=1
bAllowCenterChannel3DPanning=True
au.SpatializationMethod=2
au.EnableSoundOcclusion=1 

[/Script/AkAudio.AkSettings]
bEnableMultiCoreRendering=True
Кожна аномалія звучить по своєму, дії ГГ, ворогів, оточення...все має свій звук. А викиди, бурі? Це взагалі щось! Лише заради першого удару блискавки в темному лісі, варто ту гру спробувати. Нічні походеньки незвіданими полями...які ж вони моторошні, бр-р-р. Але й скільки фану коли нарешті доповз і обміняв хабар на щось корисне )
Загалом - гра принесла море емоцій. Грав її "в запой". Мабуть не скоро щось так само "тОркне".

З недоліків: не найкращий технічний стан. Хоча не було жодного критичного багу, який змусив би використовувати консоль, деякі все ж таки були досить дратівливі. Як от спавн рандомної зброї чи безсмертні суперники в ключовій точці. Швидкодія...ну, мене влаштовувала (високо-епічні, натив, генератор), але могла б бути краща.
І мабуть головний недолік - неможливість погуляти зоною після фіналу. З X7 тягнув 2 новенькі броніки в рюкзаку (включно з алмазом), стос модернізованих стволів, вже мав плани на апгрейд, а тут...титри. Су...мно.

Баланс мабуть таки треба трохи поправити, особливо ПНБ у ворогів. Бо в фіналі відверто страждав. При тому, що мав "Батіг", який ваншотить суперників в голову, та був в непоганому екзоскелеті. Але оті їхні ваншоти з інвізу, це щось з чимось. Горіло від них сильно. До речі, про екзоскелети. Хто там їх радить, не знаю. В фіналі найбільш безглузда броня. З остнаннім босом довелось взагалі скидати екзосеклет, і голим бігати, бо тільки заважав. Та ще й повно всього змушений був
повикидати
Изображение
Звичайний костюм в рази цікавіший. А на базу вертатись триндець як не хотілось.
Відправлено через 5 хвилин 35 секунд:
prosha_evolist: 14.12.2024 12:55
Hotspur: 14.12.2024 12:08втекти від химери
Я витратив купу часу поки це зрозумів) причому ти забігаєш в найближчий будинок (а не той дальній, який по завданню) і починається викид. Ну й химеру завалити з не топ ствола це дуже багато бк, я якось 5 пострілів з рпг їй ввалив - живе, поки що з гаусс не тестував на ній...
Химера ~= 5 кровососів по ХП. Мені от цікаво, чи той викид її прибив, бо не хотілось вертатись і труп шукати
А так, то вона цілком миролюбна буває )
спойлер
Изображение
prosha_evolist
HWBOT OC Team
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 14.12.2024 13:45Химера ~= 5 кровососів по ХП
Хм, кровосос лягає після 3х тичок з сайги :)
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

prosha_evolist
Проблема в тому, що сайга з'являється знаа-ачно пізніше. Ну, мені принаймні дісталась в "пізній" прип'яті. Ну і химеру трохи важче підловити на "ящики". А на болоті, імхо, взагалі неможливо через цейтнот.
Ответить