S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Ответить
Автор
Сообщение
nick_ii
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

avuremybe: 02.12.2024 17:34
Varzek: 01.12.2024 23:14 А как тебе постоянно появляющиеся снайперки в рюкзаке? Вступаешь в бой, а у тебя внезапно вместо твоей пушки поломанная снайперка. Ай да Григорович, ну точно украинский Кодзима. Действительно инновационный геймплей :lol:
Це відбувається тільки біля псі аномалій, якщо потрапив під вплив.
Типу розлом біля заправки на затоні.
То це фіча, а не бага? :) Я так залутав і снайперок і якесь інш ружжо, яке зустрів в реальній грі набагато пізніше, а я вже упакований молодець :super:
Donate
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Hotspur: 02.12.2024 04:11 Народ а шо з боями бо побігав пару годин і мене валять всі зустрічні бандити з 1-3 черг :weep: прям жесть якась. броню треба нормальну ?
Коли прикрутять шанс промаху гаврикам від дистанції як в минулих частинах ось тоді щось зміниться. А так тільки якщо ти в полі то практично труп :rotate: Дистанція тут не змінює шанс ураження :rotate:
Cirax
Member
Откуда: Киев

Сообщение

Больше всего бесит выброс. Начинается выброс, а укрытие закрыто, и попасть никак в него.
tablestikus
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Мене трохи бентежить що як такових аномалій в зоні мало. Ну і бісить момент що якщо знайти зброю в поганому "червоному" стані її в магазині не продати, а якщо відремонтувати і прийти продавати, то ціна продажу буде меньша за ціну ремонта. І тоді таскати стволи сенсу нема з трупів якщо червоні, тіки розрядити та викинути в кущі.
А ну і дивно що ну зовсім ніяк не описано і не підсвічено на мапі сундук для речей та що коробки з їжою і медикаментами щоб відкрити - треба чиркати ножем.
Хоча ще бісять траєкторії бігу собак, це наче якісь кіборги.

Відправлено через 2 хвилини 29 секунд:
О і ще, а чи можна якось вимкнути фічу коли кожен раз коли ти відкриваєш рюкзак у тебе всі предмети перемішуються?
avuremybe
Member
Аватара пользователя

Сообщение

tablestikus: 02.12.2024 20:55Ну і бісить момент що якщо знайти зброю в поганому "червоному" стані її в магазині не продати, а якщо відремонтувати і прийти продавати, то ціна продажу буде меньша за ціну ремонта. І тоді таскати стволи сенсу нема з трупів якщо червоні, тіки розрядити та викинути в кущі.
Завжди так було. Червона == сміття. На продаж є сенс таскати тільки жовту, та і то не калаші, а щось зі стартовою ціною 10+
tablestikus
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

avuremybe: 02.12.2024 20:59
tablestikus: 02.12.2024 20:55Ну і бісить момент що якщо знайти зброю в поганому "червоному" стані її в магазині не продати, а якщо відремонтувати і прийти продавати, то ціна продажу буде меньша за ціну ремонта. І тоді таскати стволи сенсу нема з трупів якщо червоні, тіки розрядити та викинути в кущі.
Завжди так було. Червона == сміття. На продаж є сенс таскати тільки жовту, та і то не калаші, а щось зі стартовою ціною 10+
Хоча знайомий каже на Ростоку є чувак що "червону" скупа.
Fen1xz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

avuremybe: 02.12.2024 20:59
tablestikus: 02.12.2024 20:55Ну і бісить момент що якщо знайти зброю в поганому "червоному" стані її в магазині не продати, а якщо відремонтувати і прийти продавати, то ціна продажу буде меньша за ціну ремонта. І тоді таскати стволи сенсу нема з трупів якщо червоні, тіки розрядити та викинути в кущі.
Завжди так було. Червона == сміття. На продаж є сенс таскати тільки жовту, та і то не калаші, а щось зі стартовою ціною 10+
Красное оружие покупает скупщик который возле бара сидит где арена, там в локации 3 торгаша, вот тот что в отдельном гараже берет всё, цены там конечно смешные, но пока денег нет, то можно и красное потаскать. (По крайней мере до патчей точно покупал, после патчей не смотрел)
avuremybe
Member
Аватара пользователя

Сообщение

tablestikus: 02.12.2024 21:02
avuremybe: 02.12.2024 20:59
Завжди так було. Червона == сміття. На продаж є сенс таскати тільки жовту, та і то не калаші, а щось зі стартовою ціною 10+
Хоча знайомий каже на Ростоку є чувак що "червону" скупа.
Так а сенс який?
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
tablestikus
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

avuremybe: 02.12.2024 21:16
tablestikus: 02.12.2024 21:02
Хоча знайомий каже на Ростоку є чувак що "червону" скупа.
Так а сенс який?
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.
possum
Member

Сообщение

tablestikus: 02.12.2024 21:35
avuremybe: 02.12.2024 21:16
Так а сенс який?
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.
Елки-палки, да ведь давно известно, что экономика сломана полностью. Не ждите, ее не починят. Поставьте мод на продажу убитых стволов - и все проблемы решатся. Появится проблема переносимого веса. Но она также фиксится ;) Делов - на три минуты. Я считаю, что ствол, который уронил только что убитый тобой противник, обязан быть продаваемы. Каким бы убитым он ни был - из него по тебе только что стреляли. Это значит, что его ценность выше нуля. И любой техник или продавец найдет ему применение. Поэтому вполне логично убрать ограничение на его продажу. Тем более, учитывая стоимость ремонтов и апгрейдов, которую заламывают в игре ремонтники... Когда я проапгрейдил экзу "Алмаз" почти по полному списку улучшений, у меня на это ушло несколько СОТЕН ТЫСЯЧ кредитов. Это вы ПЫС называет балансом?
Последний раз редактировалось possum 02.12.2024 22:10, всего редактировалось 1 раз.
tablestikus
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Хоча набільш незрозуміла для мене річ в 2024 році - це коли стоїть вантажівка в кузов якої я не можу попасти підійшовши до неї і нажавши пробіл. Требя бігати шукати на що залізти щоб потрапити на капот, а потім на дах кабіни і потім тіки в кузов.
possum
Member

Сообщение

tablestikus: 02.12.2024 22:07 Хоча набільш незрозуміла для мене річ в 2024 році - це коли стоїть вантажівка в кузов якої я не можу попасти підійшовши до неї і нажавши пробіл. Требя бігати шукати на що залізти щоб потрапити на капот, а потім на дах кабіни і потім тіки в кузов.
)))) А тебя не приводит в недоумение тот факт, что обычная филенчатая дверь является непреодолимым препятствием для сталкера, вооруженного РПГ, сотней гранат, в экзоскелете и внушительным телосложением (напомню - в конфигах игры рост героя определен как 180 см)? Ты не можешь ни открыть запертую дверь, ни выбить ее - до тех пор, пока не забежишь с обратной стороны и не отщелкнешь защелку. Или пока не бросишь гранату, ибо там две доски поперек двери прибиты (непреодолимое препятствие).

Или когда обычная газонная ограда высотой чуть выше груди не дает сталкеру перелезть через нее (перепрыгнуть он не может), вынуждая бежать на 300 метров в сторону, выискивая пролом в ней.

Григорович, помни - на букву "А" начинается не только слово "Атмосферность", но и слово "Абсурд". А на букву "Б" - не только "Баланс", но и "Бредятина".
Последний раз редактировалось possum 02.12.2024 22:24, всего редактировалось 1 раз.
Eduard1980
Member
Аватара пользователя
Откуда: somewhere

Сообщение

possum: 02.12.2024 22:13 А тебя не приводит в недоумение тот факт, что обычная филенчатая дверь является непреодолимым препятствием для сталкера, вооруженного РПГ, сотней гранат, в экзоскелете и внушительным телосложением
Цікаво, умовний Елден Рінг(підстав овердофіга інших ігр) з такими самими непробивними дверями (хоча у перса в руках молот більший за перса і магії повний мішок) так само тебе баранить, чи тільки сталкер?
possum
Member

Сообщение

Eduard1980: 02.12.2024 22:21
possum: 02.12.2024 22:13 А тебя не приводит в недоумение тот факт, что обычная филенчатая дверь является непреодолимым препятствием для сталкера, вооруженного РПГ, сотней гранат, в экзоскелете и внушительным телосложением
Цікаво, умовний Елден Рінг(підстав овердофіга інших ігр) з такими самими непробивними дверями (хоча у перса в руках молот більший за перса і магії повний мішок) так само тебе баранить, чи тільки сталкер?
Pro primo - мне не нравится Elden Ring по куче других причин. Pro secundo - мир фэнтези имеет свои послабления, которыми можно объяснить некоторые несуразности. Но если вы хвалите мир сталкера за "реализьм" и "атьмосферность", то не ожидайте, что деревянная дверь, которая ведет себя как металлическая, будет восприниматься логической нормой.

Или приведите поведение вещей в норму, или объясняйте запертость филенчатой дверки "действием особого артефакта, которым ее закрыли с этой стороны". То бишь, действуйте по логике той самой фентези: "Все несуразности можно объяснить отсылкой на действие магических чар!" ;))
Eduard1980
Member
Аватара пользователя
Откуда: somewhere

Сообщение

possum: 02.12.2024 22:28 Или приведите поведение вещей в норму, или объясняйте запертость филенчатой дверки
Мені здається, що ти задофіга хочеш.
З таким підходом береш любу гру і починаєш її хейтити, бо в ній обов'язково є недоліки, які не стикаються з реальністю.
Назви пару ігор, які на твою думку максимально відповідають вимогам сучасного геймдеву.
possum
Member

Сообщение

Eduard1980: 02.12.2024 22:38
possum: 02.12.2024 22:28 Или приведите поведение вещей в норму, или объясняйте запертость филенчатой дверки
Мені здається, що ти задофіга хочеш.
З таким підходом береш любу гру і починаєш її хейтити, бо в ній обов'язково є недоліки, які не стикаються з реальністю.
Назви пару ігор, які на твою думку максимально відповідають вимогам сучасного геймдеву.
Без проблем ответил бы на этот вопрос, постольку поскольку он касается примеров логически непротиворечивого мира (а не придуманного тобой критерия). Но это уведет дискурс далеко в оффтопик. Мы здесь обсуждаем не геймдев в целом, а конкретно взятую игру. Поэтому еще раз повторю - непробиваемые филенчатые двери и непреодолимые оградки являются глупейшими элементами геймдизайна Сталкера 2. В обоих случаях можно было решить вопрос с проникновением совершенно иначе, не вызывая у игрока недоумения: "Блин, так из-за этой щеколды я не мог ее открыть с той стороны?" ;)

Вообще, не нужно так остро реагировать на мои замечания. Я критикую лишь те игры, которые представляют для меня интерес. Это значит, что Сталкер мне нравится (о чем я уже не раз говорил). И я считаю, что он мог бы стать лучше (тем более, что он сейчас оооочень далеко от совершенства).
Последний раз редактировалось possum 02.12.2024 22:49, всего редактировалось 1 раз.
Cirax
Member
Откуда: Киев

Сообщение

tablestikus: 02.12.2024 21:35
avuremybe: 02.12.2024 21:16
Так а сенс який?
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.
Да это можно кончится, мотать такие концы.
Пару километров в одну сторону, пару обратно.
Полчаса для заработка десятки кредитов.
Eduard1980
Member
Аватара пользователя
Откуда: somewhere

Сообщение

possum: 02.12.2024 22:45
Без проблем ответил бы на этот вопрос, постольку поскольку он касается примеров логически непротиворечивого мира (а не придуманного тобой критерия). Но это уведет дискурс далеко в оффтопик. Мы здесь обсуждаем не геймдев в целом, а конкретно взятую игру.
Ти не ответіл би, бо ти злився, постольку постольку.
Ти конкретно обсираєш гру, яка нічим не гірша за купу інших ігор, бо всі твої висери підходять для хейту абсолютно любої гри.
Логіческі непротворечівий ти наш обсуждатель.
possum
Member

Сообщение

Eduard1980: 02.12.2024 22:58
possum: 02.12.2024 22:45
Без проблем ответил бы на этот вопрос, постольку поскольку он касается примеров логически непротиворечивого мира (а не придуманного тобой критерия). Но это уведет дискурс далеко в оффтопик. Мы здесь обсуждаем не геймдев в целом, а конкретно взятую игру.
Ти не ответіл би, бо ти злився, постольку постольку.
Ти конкретно обсираєш гру, яка нічим не гірша за купу інших ігор, бо всі твої висери підходять для хейту абсолютно любої гри.
Логіческі непротворечівий ти наш обсуждатель.
Еще два дня назад я тебе написал (и не я один, кстати), что когда у тебя нет аргументов, ты переходишь на личность собеседника.
Если тебе это помогает справиться с фрустрацией - флаг в руки ;)
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Сходив після складу контейнерів в Рудому лісі на кар'єрний екскаватор: червоне оточення, шторм, Викид, потім захід сонця. Краса. Заліз на екскаватор - полтери спавняться, внизу бандоси снайперять, ворони атмосферні, ще й пригнув на ачівку. На зворотному шляху з перевантаженням занессло з цікавості до Відьминого кола: мутанти, зомбі, стріляючі глюки - ледве вибрався. Зате до Ростка в тумані взагалі без проблем добрався.
Шикарно провів пару годин.
Ответить