Інвертори, БМС, АКБ. Налаштування, тонкощі і т.д. (ділимось досвідом)

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
Crossbow
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Пропоную в даній темі ділитись інформацію про інвертори, БМС, АКБ та налаштування, тонкощі і т.д. з метою систематизації та накопичення загального досвіду.


Ось моя "історія":
Crossbow: 19.10.2024 22:02 і так... я "запустився"

Елементи з NKON. всі з ідеал геометрією. Спротивом 0.19 \ 0.20мОм. Всі 8 шт. приїхали з 3.29в

скан QR коду
спойлер
Изображение
трошки внутрянки АКБ
спойлер
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
в зборі
(на фото також присутній Victron Energy Battery switch ON/OFF 275A (поки що висить на проводі, але буде закріплено магнітами до АКБ)
спойлер
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Залишилось ще розібратись з "логікою" роботи вертушок інвертора і "вгадати" напругу "флоатінга".

p.s. сорі за взуття в кадрі :gigi:
в продовження свого посту, хотів би поділитись інформацією і вислухати можливу критику, або інформацію що саме таке налаштування призвело до поломки - мені це дуже цікаво.

Після запуску системи і тестів які зайняли пару днів\тиждень. Було вирішено зробити модифікацію інвертора (охолодження).
Про охолодження:
спойлер
мій інветор по заводу, має таку логіку роботи вертушок:
Якщо мережа "вкл", то і вентилятори "вкл".
Якщо мережа "офф" і робота від АКБ, то до 250-300Вт навантаження, вентилятори будуть "викл", а якщо включаться, то будуть працювати довго і нудно, але можуть і зупинитись.
Так як по заводському варіанту
фото
Изображение
у мого Daxtromn 4.2kW , вертушки знизу і дують "вниз" (тоб-то протягують через корпус повітря), що є дуже шумно і трошки порушує закони фізики :gigi: , а також верхня частина корпусу стає суттєво теплою, то було прийнято рішення розвернути рідні вертушки на вдув в корпус і нагнітати повітря в корпус, а бічні пилові фільтри через які раніше повітря затягувало в корпус - просто зняти, щоб повітря вільно виходило з корпусу.

Після того як це було зроблено тут же з'явився дуже неприємний "свист" від решіток які стоять вплотну до лопастей вентиляторів, а тому було прийнято рішення їх просто ліквідувати (викусити). Що я і зробив.
фото2
Изображение
Изображение
Після цього шум зтав меншим в такому режимі охолодження, але все ще далекий від задовільного !

Етап 2.
Додаю ще два вентилятора (на видув) на верхні бокові решітки.
Поставив ARCTIC P8 BLACK (ACFAN00147A) : повітряний поток: 23.4 CFM, тиск 1.9 мм H2O.
Ось так:
ніяких отворів в корпусі НЕ робив, тому що є конструктивний зазор в корпусі, куди просто ідеально вкладаються проводки термопар та вентиляторів.
https://youtube.com/shorts/lEv09qX1jMQ?feature=share
Кожним вентилятором управляє платка з своєю термопарою, які в свою чергу закріплені до радіаторів в місцях де і заводські термопари інвертора.
платка така
Изображение
Изображение
Мінімальні оберти додаткових вентиляторів 20% до рівня в 35 градусів, максимум обертів буде при 45 градусах на радіторі.
Живляться вентилятори і керуючі платки від БЖ на 12V 1.5А (від старого роутера Netgear). А БЖ від роутера у свою чергу повісив на вихід 220(230В) інвертора. І все то комутується через маленький клемнік.
спойлер
Изображение
Результат цього дійства:
інвертор став тихішим, і значно холоднішим (корпус вже весь холодний!), але ліва нижня заводська вертушка все ще не дає спокою своїм шумом.

Етап 3.
Заміна рідних вертушок:
на Noctua NF-A8 FLX
спойлер
Изображение
Изображение
Результат модифікації - комфорт, тиша і прохолода. :super: :rotate:
Відео роботи при зарядці 80А струмом в заводському виконанні: https://youtube.com/shorts/Kl4rPMb1XIc?feature=share
Відео роботи при розвернутих вертушках і двох додаткових (байпас), чи йшов "заряд" в цей момент не пам'ятаю: https://youtube.com/shorts/WkHHpdbY_GY?feature=share
Після всіх етапів модифікації, маємо ось такий результат, при ЗАРЯДІ АКБ струмом 80А, як вам ?! https://youtube.com/shorts/BlxwYUpw8n4?feature=share
Кнопками клацав спеціально, щоб "було зрозуміло гучність роботи інвертора".

Про режим налаштування інвертора і БМС:
спойлер
Хотів би поділитись інформацією і вислухати можливу критику, про відсічку саме по БМС.

Варіант яким користувався пару тижнів:
спойлер
Інвертор: (його вольметр бреше на 0.14V , тому накидую +0.1V до всіх налаштувань.
виставив напругу Bulk - 27.7V, що по факту зарядить ячейки до рівня 3.45V
напругу Floating - 27.1V . (що по факту буде 27.0V ), тобто 3.375V на ячейку.
Cut-off - 23.8V (по факту буде 24.0V), бо враховуємо просадку під навантаженням і "брехливість вольтметра інвертора".

Пробував флоатінг 27.2V та 27.3V -- але прийшов до висновку що 27.1V (по факту 27.0V ), саме те що потрібно. Так як в стані спокою АКБ опустить напругу до 3.38V , хоча у мене пару днів трималось і 3.41V на повністю відключеному АКБ (так як нові ячейки)

BMS: у мене JK BMS 200A з 2A балансиром.
Налаштування відсічки по заряду 3.55V на ячейку, а на розряд 2.9V - чисто як "аварійні відсічки". Тоб-то зарядом\розрядом рулить інвертор, а не БМС.

В такому режимі налаштувань БМС ніколи не відсікає АКБ від інвертора, а інвертор після заряду АКБ переходить на "флоат" і "підсажує" його до рівня 3.38V на баку, тоб-то до 27.04V (по інвертору 27.1V).

Якщо при цьому зробити замір струмовимірювальними кліщами, то можна побачити картину коли струм в основному -0.3-0.4А (інвертор смокче з АКБ), але через декілька секунд, струм змінює направлення і заливається вже в АКБ.
Типу ось так:
https://youtu.be/dDPXWOz0tdI
Що для LiFePo4, є не дуже "ок" і флоатінг режим йому не потрібен взагалі. Тому після деяких роздумів і попередніх тестів, було зроблено налаштування у варіанті №2....

Варіант налаштування №2.
Я наважився на такий варіант, тому що мій інвертор заявляється як: "можливість роботи без АКБ".
спойлер
Інвертор:
виставив напруги так:
Bulk - 27.7V, Що по факту зарядить ячейки до рівня 3.45 V
Floating - 27.7V , тоб-то флоат = Bulk.
Cut-off - 23.8V (по факту буде 24.0V), бо враховуємо просадку під навантаженням і "брехливість вольтметра інвертора".

BMS:
Налаштування наступні:
спойлер
Изображение
Изображение
Изображение
І ось що маю в результаті:
Інвертор заряжає АКБ до 3.45V на ячейку, але вже БМС відсікає зарядку при досягнені 3.45V, а не інвертор. Відсічка відбувається на низькому струмі заряду, приблизно 7-10А.
Так як "флоатінг" = "балк", то БЖ (заряднік) інвертора має завжди вищий потенціал, ніж АКБ і відповідно нічого з АКБ вже інвертор не смокче, а зарядка АКБ не відбувається бо БМС закрила ключі на заряд.
При досягненні напруги в 3.33V на банках - БМС дозволить заряд АКБ і відповідно інвертор підзарядить АКБ який підсів з часом (в силу тих чи інших причин. Наприклад: були якісь короткочасні перебої з мережею).

Режим роботи виходить такий:
зарядився АКБ і БМС відсікла зарядку при 3.45V, статуси в додатку БМС стали:
чардж ОФФ, дізчардж ОН, баланс -офф (бо балансування не відбувається).
спойлер
Изображение
Отже я "викнув" флоатінг який насилує наш АКБ, а інвертор перестав смоктати з АКБ на свої потреби.

Тест:
Інвертор працює від мережі, "навантаження" байпас 3.4кВт, смикаємо мережу (відключаємо), інвертор штатно переходить на АКБ, а БМС відповідно відкриває ключі і статус "чардж офф, змінюється на "чардж ОН".
скрін не зробив під час того тесту, але суть в тому що БМС відкрила ключі і статус змінився на "чардж ОН"
Изображение
Якщо повернути мережу, а ячейки не впали нижче 3.33V, то зарядка не буде дозволена БМСкою і статус буде "чардж ОФФ" (ключі на заряд закриються).
УВАГА!
в мому випадку (логіка інвертора така), що в разі малого навантаження при роботі від АКБ, вентилятори стоять... а якщо повернути мережу, то так і залишаться в "викл" стані після повернення на мережу, так як включаються вони якщо починається зарядка АКБ. В мому випадку при налаштуванні з відсічкою по БМС, зарядний струм 0А, тому вертушки не включаться, а будуть працювали лише два додаткові верхні (які Always-ON). Це така собі - "баго-фіча". Температури в байпасі лише з додатковими вертушками - 32 і 29 град на радіаторах (по моніторингу інвертора) і корпус холодний.

Інші тести які проводив перед такими налаштуваннями:
1. В налаштуваннях БМС, "вимикав" галочками чардж\дізчардж. Як разом так і почерзі, тобто погрався з відключенням\підключенням АКБ до\від інвертора під час його роботи в режимі байпасу!
Якщо вимкнути дізчардж, інвертор показує що відсутня АКБ. При активації галочки "дізчардж" - інвертор бачить АКБ і працює далі.

2. вимикав галочку "чардж", при струмах заряду 10А та навіть 20А. "імітував" відсічку заряду по БМС. Ніяких помилок інвертор не викидає, єдине що було помічено, це на вольтметрі інвертора напруга з "флоат\балк = 27.7V" підскакувала до 28.2V на 1 секунду.

3. пробував "вимкнути флоатінг" режимом "чардж солар онлі", тоб-то заряд тільки від панелей (яких у мене немає). В такому режимі струм "смоктання" з АКБ, збільшується до 1.2-1.4А !!! А флоатінг логічно, що відключається бо панелей то немає :-).

4. перевіряв налаштування описані вище у варіанті №2 і під навантаженням.

5. Заміряв напругу на клемах інвертора при роботі від мережі без АКБ: повільно доходить до 2.9V. Після цього заміру "на гарячу" підключив АКБ (рубільніком).
Написав це нашвидкоруч, тому в тексті 100% є обдруківки. :gigi:
Sachem
Member
Аватара пользователя
Откуда: Днепр

Сообщение

Вчера, первый раз включил инвертор "FCHAO 12V 2500W" с нормальным 100А аккумом, ранее пробовал с манюсеньким 10А. В качестве нагрузки подключил, естесственно, холодильник. Так как знаю как и сколько он потребляет, то сразу же заметил, что инвертор нагрузку в ваттах показывает не правильно, примерно в два раза меньше. Вроде и не смертельно, но бесит. Кто-то с таким сталкивался, чем грозит?
Да, вольтаж аккума и выходной считает/показывает нормально.
спойлер
2024-11-16_150906_HDR_ATORCH.jpg
2024-11-16_181545_HDR_193-116W.jpg
Earanak
Member
Аватара пользователя
Откуда: Украина

Сообщение

Оставлю тут краткий отзыв по CTECHI ST2000 2000Wh :
Использовал ее исключительно для работы компа. Отработала год без особых проблем. Заряжается очень быстро (с 0 до 100% за 95 минут). Шумноватая, даже когда не заряжается и ничего не включено в нее пропеллерами жужжит. Функция ИБП сработала приблизительно 95 из 100 отключений света с блоком питания Dark Power 13 1000W. Пару раз глючила - https://i.imgur.com/V06HiB9.jpg но при этом работала, помогал перезапуск. Из неприятного - регулярно так случается что когда свет уже включили она не начинает сама заряжаться. Это была самая большая проблема. Вечно забывал про этот момент и разряжал ее зря (( Достаточно было передернуть розетку что бы она начала заряжать. В целом за неимением опыта с другими станциями - я доволен ей, несмотря на косяки. При нагрузке в 180-200вт мне ее хватало в аккурат переживать 8-ми часовые отключения света и успевать зарядить в промежутки когда свет давали.
1985god
Member

Сообщение

Crossbow я б вже частково і бічні решітки викусив
Sachem на мою думку головне щоб він вірно показував напругу на акумуляторі . Один з недоліків автономних інверторів , самому їде fchao з китаю, це те що нижній поріг напруги акумулятора не регулюється і DOD , якщо не слідкувати , завжди буде максимальнимб тобто він буде розряджати акумулятор до повного , як з цим боротися не ясно.
————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Як наслідок наприклад ганяти акумулятори для економії по тарифу день/ ніч сенсу майже нема , його й так зараз не багато , я придумав як вірно рахувати процент економі, від 50% економії треба відняти ще 20% на перетворення, тобто беремо що ККД заряду і розряду по 90%, тож маємо додати до ціни ще 20% , а це 50% ціни + ще 20% від них тобто 50+20%= 60% вартість від денного тарифу. Або простіше кажучи економія 40% в найкращому разі бо думаю ККД менше 90% .
Нехай ми проженемо 6000 циклів по 5 кВт =30 000 кВт /годин ( тут кожен може цю цифру поділити на своє середнє місячне споживання)
30 000 * 4,32 грн/ кВт*год = 129 600 грн
30 000 * ( 0,0432 *60 ) = 30 000 * 2,592 = 77 776 грн
129 600 - 77 776 = 51 840 грн економія на електриці
Тепер рахуєм вартість 5 кВт АКБ якщо ви вміщаєтесь у це споживання протягом дня
Фірмовий deye 41 500
Самозбір ?
З амазону $800+160 нехай 40 000 грн ну нехай 36 тис
Інвертор тут вже кожен сам рахує щоб автоматизувати і по часу це або вікторно за ~22000 , або дейе за 47000
Або fchao + зарядка теж якщо пристойне брати 9 + 8-9 тис грн
Ну якщо за 10 років нічого не зламається то Акумулятор себе окупить якщо тариф підніметься в два рази то і окупиться за 5 років

Давайте ваші розрахунки . Я допускаю що маю помилки і щось не врахував .
Врахуйте що 6000 циклів буде при глибині розряду 80% тобто вам треба вкластись в 3-4 кВт/год протягом 16 годин
Але є нюанс - зимою втрати на перетворення це тепло додатковий обігрів тому можна не рахувати :gigi: але ж літом навпаки , але скільки тої спеки літом ? В нормальних будинках то місяць максимум , ну є де з травня кондюк вже працює до вересня
Crossbow
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Sachem: 17.11.2024 14:21Вчера, первый раз включил инвертор "FCHAO 12V 2500W" с нормальным 100А аккумом, ранее пробовал с манюсеньким 10А. В качестве нагрузки подключил, естесственно, холодильник. Так как знаю как и сколько он потребляет, то сразу же заметил, что инвертор нагрузку в ваттах показывает не правильно, примерно в два раза меньше. Вроде и не смертельно, но бесит. Кто-то с таким сталкивался, чем грозит?
Да, вольтаж аккума и выходной считает/показывает нормально.
абсолютно нічим не грозить, що амперметр інвертора показує не вірно. Просто Вам потрібно знати який в реальності струм з АКБ тягнете і відповідно потужність.
якщо є струмові-кліщі - виміряйте струм.
Ну і ще можна підключити просто лампочку 100вт наприклад і звіритись з показами інвертора і цього лічильника.

Відправлено через 58 хвилин 21 секунду:
1985god: 17.11.2024 19:28я б вже частково і бічні решітки викусив
це вже зайве і погіршить косметику)
Sachem
Member
Аватара пользователя
Откуда: Днепр

Сообщение

1985god: 17.11.2024 19:28ганяти акумулятори для економії по тарифу день/ ніч сенсу майже нема
1985god: 17.11.2024 19:28треба відняти ще 20% на перетворення, тобто беремо що ККД заряду і розряду по 90%
1) Вся тема с аккумами и инверторами ни коим боком к экономии.
2) 20 процентов то занадто оптимiстично.

Как обстоит дело с FCHAO я пока не знаю, опыта ноль. Дельту 2 поганял, как только купил. Пару раз прогнал 0%-100%-0%, результат один и тот же. Чтобы зарядить от 0% до 100% нужно из сети взять 1250 Вт. Емкость Дельты 2 заявлена 1024 Вт. Это при зарядке 300 Вт/ч. Потом холодильник за 13 часов разряжал Дельту 2 от 100% до 0%. При этом, по ваттметру холодильник брал только 770 Вт.

Вчера запустил FCHAO с пришедшим первым аккумом LiTime 12V 100A 1280W. На сколько был заряжен не знаю, 13.17 вольта. Холодильник проработал часов 10-11, точно не засекал, взял по ваттметру где-то 470 ватт. Аккум не отключился, просто ложился спать иииииии... тоже подумал, что нужно бы проверить на скольки вольтах отключается аккум и на скольки инвертор. Короче, подумал утро вечера мудренее. Ночью проснулся, почитал Ванька, решил, что лучше всё зарядить. Аккум заряжал "родной" Литаймовской зарядкой на 20 ампер. Заряжался ровно 5 часов, прям, как по таймеру. При зарядке зарядка брала из сети ~300 Вт/ч. За пять часов взяла 1536 Вт. Напомню, аккум на 1280 Вт. И сколько в нём было когда отключал тоже не знаю, вольты не измерял. Под конец зарядки один раз измерил, было 13.86 вольта, после зарядки было 13.51 В.

Пишу скорее, чтобы самому потом вспомнить, забуду.
Crossbow: 17.11.2024 20:20Просто Вам потрібно знати який в реальності струм з АКБ тягнете і відповідно потужність.
якщо є струмові-кліщі - виміряйте струм.
Есть клещи, поиграюсь ими. Да вроде по ваттметру картина и так понятна, когда холодильник берёт 106 (инвертор показывает 69). При 106 ваттах и 13 вольтах получаем 8 ампер. Плюс что-то на работу инвертора добавляется.
1985god: 17.11.2024 19:28як з цим боротися не ясно
Я себе взял Battery Monitor, чтобы проценты заряда в аккуме считать, там есть возможность управлять реле при разных событиях, в том числе при достижении заданного напряжения, как вверх, так и вниз. Так как реле подключить можно одно, то можно либо зарядку отрубать по OVP, либо нагрузку отключать при LVP.

Хотя... есть в природе, отдельные релюхи со срабатыванием по определенному вольтажу.

И нужно городить кучу всякой автоматики. То ли дело Дельта 2, всё включено.

Отправлено спустя 4 минуты 43 секунды:
Sachem: 17.11.2024 21:24сколько в нём было когда отключал тоже не знаю, вольты не измерял
На фото, примерно за час до отключения, без нагрузки, инвертор показывал 12.8 вольта. То есть по идее ещё не в ноль разряжен был.
Timedemo
Member
Откуда: Ненька Украина

Сообщение

1985god: 17.11.2024 19:28 Crossbow я б вже частково і бічні решітки викусив
Sachem на мою думку головне щоб він вірно показував напругу на акумуляторі . Один з недоліків автономних інверторів , самому їде fchao з китаю, це те що нижній поріг напруги акумулятора не регулюється і DOD , якщо не слідкувати , завжди буде максимальнимб тобто він буде розряджати акумулятор до повного , як з цим боротися не ясно.
————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Як наслідок наприклад ганяти акумулятори для економії по тарифу день/ ніч сенсу майже нема , його й так зараз не багато , я придумав як вірно рахувати процент економі, від 50% економії треба відняти ще 20% на перетворення, тобто беремо що ККД заряду і розряду по 90%, тож маємо додати до ціни ще 20% , а це 50% ціни + ще 20% від них тобто 50+20%= 60% вартість від денного тарифу. Або простіше кажучи економія 40% в найкращому разі бо думаю ККД менше 90% .
Нехай ми проженемо 6000 циклів по 5 кВт =30 000 кВт /годин ( тут кожен може цю цифру поділити на своє середнє місячне споживання)
30 000 * 4,32 грн/ кВт*год = 129 600 грн
30 000 * ( 0,0432 *60 ) = 30 000 * 2,592 = 77 776 грн
129 600 - 77 776 = 51 840 грн економія на електриці
Тепер рахуєм вартість 5 кВт АКБ якщо ви вміщаєтесь у це споживання протягом дня
Фірмовий deye 41 500
Самозбір ?
З амазону $800+160 нехай 40 000 грн ну нехай 36 тис
Інвертор тут вже кожен сам рахує щоб автоматизувати і по часу це або вікторно за ~22000 , або дейе за 47000
Або fchao + зарядка теж якщо пристойне брати 9 + 8-9 тис грн
Ну якщо за 10 років нічого не зламається то Акумулятор себе окупить якщо тариф підніметься в два рази то і окупиться за 5 років

Давайте ваші розрахунки . Я допускаю що маю помилки і щось не врахував .
Врахуйте що 6000 циклів буде при глибині розряду 80% тобто вам треба вкластись в 3-4 кВт/год протягом 16 годин
Але є нюанс - зимою втрати на перетворення це тепло додатковий обігрів тому можна не рахувати :gigi: але ж літом навпаки , але скільки тої спеки літом ? В нормальних будинках то місяць максимум , ну є де з травня кондюк вже працює до вересня
тепер візміть ККД Дейе 97 відсотків, і додайте тариф 3х зонний наприклад. а картина не погано зміниться. ще відніміть ціну обладннаня, на комфорт при віялових відключеннях, і вже буде і математика, і раціональність.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Timedemo: 17.11.2024 21:32тепер візміть ККД Дейе 97 відсотків, і додайте тариф 3х зонний наприклад. а картина не погано зміниться.
бажано ще дроти с сильним запасом по товщині брати :beer:
1985god
Member

Сообщение

Timedemo. хоча це все буде в коридорі і за дверима і може не буде заважати, але Я ще відносно молодий і мене по відгуках трохи насторожує писк свист дейе на 12 кГц ну і ціна … сонячні панелі я ще не вирішив чи буду ставити, а от віктрон хоч і менш потужний 5000 VA коштує на 20 тис дешевше за дейе. Ціна всього разом панелі + 35% їх вартості монтаж + матеріали + інвертор дейе поки що жаба дусить стільки за монтаж віддавати , повісити хоча б на схід і на захід по 7 панельок , аце вже $1400 + монтаж 14*35= 490$ ще певно кілька сот кріплення ну нехай зекономити то $300 + дейе $1127. Це так поки філософія , роздуми , бо до мене вже їде fchao на 48 вольт інвертор і зарядка на 48 Вольт 18А, акб на 5 кВт 48 Вольт вже є :shuffle: не розрахував я по часу замовлення - вони приїхали найшвидше , а зарядка ще місяць буде певно йти :shuffle: Хоча я хлоп гарячий мені завтра може стрільнути і я візьму ту дейе 6кВт в оплату частинами наприклад на 4 міс … чи комп продам ))) але комп то копійки ніщо так не дешевшає швидко як компю залізо )))
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

Timedemo: 17.11.2024 21:32 тепер візміть ККД Дейе 97 відсотків
Нема там такого і близько. Це ви подивились для MPPT. Звісно, він краще дешевших китайців по ефективності, але без магії + втрати на дротах, з'єднаннях, балансуванні комірок. З іншими аргументами погоджуюсь, але ті плюси присутні з будь-яким інвертором.
1985god: 17.11.2024 23:47 оча це все буде в коридорі і за дверима і може не буде заважати, але Я ще відносно молодий і мене по відгуках трохи насторожує писк свист дейе на 12 кГц
Завивання вентиляторів дешевих інверторів вас буде насторожвати ще більше :gigi:
AnatolPV
Junior

Сообщение

Nutbar:
Завивання вентиляторів дешевих інверторів вас буде насторожувати ще більше :gigi:

Ага! Подарували мені інвертор Ritar RTSW-600 LED. Вбудований кулер не просто насторожував :lol:, вив наче вовк з мульту "Жив був пес", сидячи не пеньку!
Коротше кажучи, знайшов малошумний кулер Noctua NF-A4x10 FLX (шум - 17dB), брав за 645 грн. в одному з інтернет-магазинів (рекламувати не буду), можна було і дешевше знайти, але за низкою причин склалось так.
Замінив штатний кулер, відрізав від нього роз'єм та припаяв до двох проводів Noctua. Ось і вся переробка. Все інше (розмір, отвори під шурупи) чітко підійшли. Да, погоджусь, переробка відносно не дешева, проте інвертор подарунковий вже є, а для комфорту це не ціна. Тепер тільки чую як транс інвертора гуде, та й то... майже не чутно, не напряжно.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

DATOUBOSS DN-022 1500W 12V - значить по інвертору наступне
1 комплектні провода AWG 4 але вони жорсткі, не в силіконі, можна замінити якщо гроші є на це
2 саме кріплення проводів до інвертора на М8 але можна було шпильки подовше для кращого закручування
3 сам інвертор без дротів важить 1.6 кг
4 конкретно в мене розетка 220 була тріснута і добре що нічого не коротнуло, склеїв її. краще розберіть подивіться бо все буває
5 інвертор не включає вентилятор при низьких навантаженнях

загалом якісна штука, врахуйте що в мене стара ревізія яка краща ніж те що вони зробили в ревізії 2, там все більш дешеве по схемотехніці. Зараз напевно беріть FCAO. Купив його по чудовій ціні в 48 доларів
Timedemo
Member
Откуда: Ненька Украина

Сообщение

Nutbar: 18.11.2024 04:04 Нема там такого і близько. Це ви подивились для MPPT. Звісно, він краще дешевших китайців по ефективності, але без магії + втрати на дротах, з'єднаннях, балансуванні

на малих споживаннях всі інвертори погані по ККД, але дейє до 300-400вт. 87 відсотків. а от вже на споживанні більше 1квт. там дійсно вже 95+ ккд. я за ними спостерігаю, бачу реальну роботу, як беруть з батареї, та на яке навантаження.
звичайно якщо споживання домоволодіння в середньому 200-300квт на добу, то сенсу мало в той схемі, а от якщо споживання хочаб більше 500квт на місяць, там уже математика.
goldenvirus
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Crossbow: 17.11.2024 13:54 Пропоную в даній темі ділитись інформацію про інвертори, БМС, АКБ та налаштування, тонкощі і т.д. з метою систематизації та накопичення загального досвіду.


Ось моя "історія":

Написав це нашвидкоруч, тому в тексті 100% є обдруківки. :gigi:
Нашвидкоруч почитав, ваш варіант з відсічкою заряду БМС-кою неправильний, може спрацювати один/два/десять разів нормально, а потім інвертор стрельне транзисторами...я розумію, що полагодити самостійно вам не стане проблемою, але ціна нових транзисторів доволі кусюча(

Отправлено спустя 3 минуты 54 секунды:
На тижні будемо в кума вводити в експлуатацію 24в/3квт гібридний інвертор з лужними АКБ НК-125 :horror:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

goldenvirus: 18.11.2024 18:09лужними АКБ НК-125
оце людина оригінал
Crossbow
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

goldenvirus: 18.11.2024 18:09ваш варіант з відсічкою заряду БМС-кою неправильний, може спрацювати один/два/десять разів нормально, а потім інвертор стрельне транзисторами...я розумію, що полагодити самостійно вам не стане проблемою, але ціна нових транзисторів доволі кусюча(
от тому я і запитую критику. але бажано хоч з якимось поясненням "чому вигорить?", або прикладами в кого таке сталось.
на версіях інверторів до 3.2квт - можливо. Бо вони без АКБ не вміють працювати. А 4.2квт Daxtromn \ PowMr \Easun і т.д ніби заявлено як робота без АКБ.
І якщо є реально досвід з 4.2квт або потужнішими, що вигорали ізза відсічки БМСом -- буду вдячний за інфо.
geka3250
Member
Аватара пользователя

Сообщение

goldenvirus: 18.11.2024 18:09а потім інвертор стрельне транзисторами...
а чому він згорить? Бо багато про це кажуть, але якихось доказів немає окрім старих павервмерів 3.2квт, котрі не призначені для роботи без акб.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Crossbow: 18.11.2024 19:37на версіях інверторів до 3.2квт - можливо. Бо вони без АКБ не вміють працювати. А 4.2квт Daxtromn \ PowMr \Easun і т.д ніби заявлено як робота без АКБ.
треба розуміти схему. без цього це все балачки. навіть автомати не призначені для постійного відімкнення при будь якому навантаженні
goldenvirus
Member
Аватара пользователя

Сообщение

geka3250: 18.11.2024 19:38
goldenvirus: 18.11.2024 18:09а потім інвертор стрельне транзисторами...
а чому він згорить? Бо багато про це кажуть, але якихось доказів немає окрім старих павервмерів 3.2квт, котрі не призначені для роботи без акб.
Ну я, наприклад, займаюсь ремонтом гібридних китайських інверторів і трохи на цьому розуміюся. При підключеному АКБ вторинні джерела живлення інвертора живляться від неї, коли ви різко відключитесь від АКБ, інвертору потрібні деякі частки секунд, щоб перейти на живлення власних потреб від 220, за цей час відбуваються перехідні процеси в високовольтній частині, іноді з плачевними наслідками...пробиває синхронний випрямляч, перетворювач іде у захист і інвертор видає помилку, потім, зазвичай, користувач намагається запустити інвертор від АКБ, і вже маючи коротке замикання по високій стороні допалює перетворювач зі сторони акумулятора...маємо в результаті жменю голілих транзисторів і драйверів і вартість відновлення орієнтовно 100$

Отправлено спустя 7 минут 6 секунд:
Crossbow: 18.11.2024 19:37
goldenvirus: 18.11.2024 18:09ваш варіант з відсічкою заряду БМС-кою неправильний, може спрацювати один/два/десять разів нормально, а потім інвертор стрельне транзисторами...я розумію, що полагодити самостійно вам не стане проблемою, але ціна нових транзисторів доволі кусюча(
от тому я і запитую критику. але бажано хоч з якимось поясненням "чому вигорить?", або прикладами в кого таке сталось.
на версіях інверторів до 3.2квт - можливо. Бо вони без АКБ не вміють працювати. А 4.2квт Daxtromn \ PowMr \Easun і т.д ніби заявлено як робота без АКБ.
І якщо є реально досвід з 4.2квт або потужнішими, що вигорали ізза відсічки БМСом -- буду вдячний за інфо.
За варіки на 3.2-4,2квт не підкажу, такі в мене в ремонт ідуть доволі рідко, а ось в 5-6,2квт інверторах це десь 50% причини виходів з ладу.
Поки місцеві альтернативними не навчилися налаштовувати БМС і інвертори, мені щодня щось тягнули на ремонт, чи інвертор, чи сгорівшу БМС.. зараз вже трохи навчилися, тому зараз пішли більш прості та банальні ремонти типу здутих конденсаторів через недостатнє охолодження чи старість, або заводського браку...
geka3250
Member
Аватара пользователя

Сообщение

goldenvirus: 18.11.2024 20:53 інвертору потрібні деякі частки секунд, щоб перейти на живлення власних потреб від 220, за цей час відбуваються перехідні процеси в високовольтній частині, іноді з плачевними наслідками...
можливо є схема інверторів, котрі вміють працювати без батареї? Не думаю, що там якесь хитре перемикання живлення, а скоріше свій бж живить електроніку напряму, а батарея приходить туди через діод. Не претендую на достовірність, але хочеться подивитись на реалізацію.
По-друге - відсічка бмс по перезаряду не призводить до повного відключення акб, буде закритий тільки ключ на зарядку, а віддача енергії на навантаження буде активна.
Ответить