так що це виходить ... 1 піксель справжній ,а інші 32 уявні??
![spy :spy:](./images/smilies/spy.gif)
![gigi :gigi:](./images/smilies/gigi.gif)
![shuffle :shuffle:](./images/smilies/shuffle.gif)
Тобто те, що бачать на екранах власники відях НВідія, це галюцинації ХуангаІ ось ми галюцинуємо, якщо хочете, інші 32, і
ти в цьому впевнений?avtoelectrik: ↑ 16.09.2024 13:15я то граю дивлячись на справжню картинку
Не вижу в упор на 2к между нативом и DLSS качеством. Считаю себя придирчивым по графону, но я в упор не вижу разницы...man1242: ↑ 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качестволучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
Зараз ви ж нам розкажете з пруфами, що DLSS краще нативу?kalakawa: ↑ 16.09.2024 13:24ти в цьому впевнений?avtoelectrik: ↑ 16.09.2024 13:15я то граю дивлячись на справжню картинку
до чого тут длсс? мова йде не про це, скейлер це до розробників питання, а не до нвідії, є проекти де він єman1242: ↑ 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качестволучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
Ну все. Буде тепер в DLSS пресет 3%. Масштаб 1:32. Ви ж саме цього й хотілиМи обчислюємо один піксель і робимо висновок про 32 інших.
miroslav_mm: ↑ 16.09.2024 13:52 На днях була цікава теорія, що криптовалюту і сам процес майнінгу придував штучний інтелект.
Ця технологічна потужність майнерів насправді не для заробляння грошенят, а для потужності ШІ, а вся інфраструктура це все побудова незалежної стабільної системи для його існування.
Короче Skynet нас вже захопив. Dont look up!![]()
без обид но аналоги распределённых вычислений "для всех" начинали строить с 90-х... например для расшифровки сигналов из космоса.miroslav_mm: ↑ 16.09.2024 13:52що криптовалюту і сам процес майнінгу придував штучний інтелект.
Шиза.
я тобі відкрию страшну таємницю - справжню картинку можна побачити тільки дивлячись у вікноavtoelectrik: ↑ 16.09.2024 13:15 Пропоную обговорити Більше неможливо займатися комп'ютерною графікою без штучного інтелекту, вважає голова Nvidia
так що це виходить ... 1 піксель справжній ,а інші 32 уявні??,якось не цікаво мати відеокарту на 400ват типу 5090 і знати що там на кожен 1 реальний піксель 32 уявних
,якось не туди це все йде ,а може комусь і подобається цей dlss чи fsr ,я то граю дивлячись на справжню картинку
![]()
Якщо це просто тролінг то ок.Vlaad13: ↑ 16.09.2024 14:10 я тобі відкрию страшну таємницю - справжню картинку можна побачити тільки дивлячись у вікно![]()
у грі немає справжньої картинки
усі кадри нереальні і намальовані - якщо ти не знав![]()
Скейлинг то могут, но рабочий вариант щас только присетами в режиме авто. Я вот лог никсов читал когда паука на ПК портировали указали что реализовать адаптивный скейлинг как на пс4 было почти не возможно иза особенности пк и они пошли на хитрости но с компромисами и это все без умных скейлеров. На ПК костыль переключает в тех же портах никсов очень медленно сразу прыгая с натива на пресет баланс что прям очень бросается в глаза + он тупой как слон и когда идёт посадка от упора в цпу он может сразу рубанть режим перформанс. Нвидиа могли спокойно реализовать инструмент или тот же ai для решения данной проблемы с быстрым откликом на реакцию просадки самого ГПУ а не привязки тупо к фпс, на выходе можно получить просто идеально ровный фпс и стабильную картинку что очень позитивно повлияет на плавность игрового процесса. Снова дополню шизо идею генераци кадров и высокочастотных мониторов через тот джисинк для получения информации герцовки панели и генерации кадров для достижения его потолка, в приделах разумногоEnjthesilence: ↑ 16.09.2024 13:35до чого тут длсс? мова йде не про це, скейлер це до розробників питання, а не до нвідії, є проекти де він єman1242: ↑ 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качестволучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
по темі все вірно сказано, хто працює з графікою вже давно використовують ші для прискорення роботи