Більше неможливо займатися комп'ютерною графікою без штучного інтелекту, вважає голова Nvidia

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
avtoelectrik
Member
Аватар користувача
Звідки: Рівне

Повідомлення

Пропоную обговорити Більше неможливо займатися комп'ютерною графікою без штучного інтелекту, вважає голова Nvidia

так що це виходить ... 1 піксель справжній ,а інші 32 уявні?? :spy: ,якось не цікаво мати відеокарту на 400ват типу 5090 і знати що там на кожен 1 реальний піксель 32 уявних :gigi: ,якось не туди це все йде ,а може комусь і подобається цей dlss чи fsr ,я то граю дивлячись на справжню картинку :shuffle:
man1242
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качество :laugh: лучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
Sanьka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

І ось ми галюцинуємо, якщо хочете, інші 32, і
Тобто те, що бачать на екранах власники відях НВідія, це галюцинації Хуанга :laugh:
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Батьки-засновники першої комп"ютерної графіки покинули чат... Шкірянка останнім часом стала дуже часто хвалитися своїми винаходами. Здається свою ЧСВ піднімає перед інвесторами та акціонерами. Але одного вона забула, що розвиток комп"ютерної графіки починався саме з "одного пікселя"...
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

avtoelectrik: 16.09.2024 13:15я то граю дивлячись на справжню картинку
ти в цьому впевнений?
Donate
Member
Аватар користувача

Повідомлення

man1242: 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качество :laugh: лучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
Не вижу в упор на 2к между нативом и DLSS качеством. Считаю себя придирчивым по графону, но я в упор не вижу разницы...
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

kalakawa: 16.09.2024 13:24
avtoelectrik: 16.09.2024 13:15я то граю дивлячись на справжню картинку
ти в цьому впевнений?
Зараз ви ж нам розкажете з пруфами, що DLSS краще нативу? :shuffle:
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

нейросети при разработке и обработке картинок ускоряют процесс в много раз - удешевляя результат.
но опять только у профи будет навык эту недо ИИ пользовать на картинках.
Вот я захотел порисовать с "ИИ" - так пару часов доки читал... а вот на Ютубе ролик есть что мастер за 5 минут шедевры делает пользуясь несколькими крупными программами.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

man1242: 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качество :laugh: лучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
до чого тут длсс? мова йде не про це, скейлер це до розробників питання, а не до нвідії, є проекти де він є
по темі все вірно сказано, хто працює з графікою вже давно використовують ші для прискорення роботи
Востаннє редагувалось 16.09.2024 13:38 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 1 раз.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Та вже неможливо навіть туалетний папір без АІ продавати
tornadox
Member

Повідомлення

Це все круто, тобто розробка ігор мала б здешевіти, так? Звісно, за рахунок гаманців геймерів, які мають купити 8090 або PS 9 Super Pro. А девелоперів і дизайнерів можна не наймати, адже менеджери Ubisoft готові написати ще 20 продовжень Assassin's Creed, щоб його згенерував ШІ.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Ми обчислюємо один піксель і робимо висновок про 32 інших.
Ну все. Буде тепер в DLSS пресет 3%. Масштаб 1:32. Ви ж саме цього й хотіли :D
miroslav_mm
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv-City

Повідомлення

На днях була цікава теорія, що криптовалюту і сам процес майнінгу придував штучний інтелект.
Ця технологічна потужність майнерів насправді не для заробляння грошенят, а для потужності ШІ, а вся інфраструктура це все побудова незалежної стабільної системи для його існування.
Короче Skynet нас вже захопив. Dont look up! B-)
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

miroslav_mm: 16.09.2024 13:52 На днях була цікава теорія, що криптовалюту і сам процес майнінгу придував штучний інтелект.
Ця технологічна потужність майнерів насправді не для заробляння грошенят, а для потужності ШІ, а вся інфраструктура це все побудова незалежної стабільної системи для його існування.
Короче Skynet нас вже захопив. Dont look up! B-)
Вкладення
2211.jpg
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

miroslav_mm: 16.09.2024 13:52що криптовалюту і сам процес майнінгу придував штучний інтелект.
без обид но аналоги распределённых вычислений "для всех" начинали строить с 90-х... например для расшифровки сигналов из космоса.
А крипта это конечное изобретение что появилось не внезапно, а строится на сотнях других изобретений - в математике, в физике, в ИТ... . Это для далёких от темы ИТ крипта внезапно чудесным образом появилось.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

avtoelectrik: 16.09.2024 13:15 я то граю дивлячись на справжню картинку :shuffle:
Шиза.
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

avtoelectrik: 16.09.2024 13:15 Пропоную обговорити Більше неможливо займатися комп'ютерною графікою без штучного інтелекту, вважає голова Nvidia

так що це виходить ... 1 піксель справжній ,а інші 32 уявні?? :spy: ,якось не цікаво мати відеокарту на 400ват типу 5090 і знати що там на кожен 1 реальний піксель 32 уявних :gigi: ,якось не туди це все йде ,а може комусь і подобається цей dlss чи fsr ,я то граю дивлячись на справжню картинку :shuffle:
я тобі відкрию страшну таємницю - справжню картинку можна побачити тільки дивлячись у вікно :nunu:
у грі немає справжньої картинки :laugh:
усі кадри нереальні і намальовані - якщо ти не знав :-P
block_stupid
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Vlaad13: 16.09.2024 14:10 я тобі відкрию страшну таємницю - справжню картинку можна побачити тільки дивлячись у вікно :nunu:
у грі немає справжньої картинки :laugh:
усі кадри нереальні і намальовані - якщо ти не знав :-P
Якщо це просто тролінг то ок.
Якщо ні, то Ви можете дати критерії "справжньості" картинки?
А то я думав і думаю, що я бачу "справжні" фотони такі ж як і коли вигляну у вікно. Які в свою чергу при потрапляні на сітківку "формують" картингу/зображення (насправді опис має бути не таким простим і примітивним, але поки піде).
login55
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Vlaad13
block_stupid
ви як діти малі, чесслово. де у тому вікні ви побачили реальні краєвиди, то все брехня.
спойлер
02.jpg
man1242
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence: 16.09.2024 13:35
man1242: 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качество :laugh: лучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
до чого тут длсс? мова йде не про це, скейлер це до розробників питання, а не до нвідії, є проекти де він є
по темі все вірно сказано, хто працює з графікою вже давно використовують ші для прискорення роботи
Скейлинг то могут, но рабочий вариант щас только присетами в режиме авто. Я вот лог никсов читал когда паука на ПК портировали указали что реализовать адаптивный скейлинг как на пс4 было почти не возможно иза особенности пк и они пошли на хитрости но с компромисами и это все без умных скейлеров. На ПК костыль переключает в тех же портах никсов очень медленно сразу прыгая с натива на пресет баланс что прям очень бросается в глаза + он тупой как слон и когда идёт посадка от упора в цпу он может сразу рубанть режим перформанс. Нвидиа могли спокойно реализовать инструмент или тот же ai для решения данной проблемы с быстрым откликом на реакцию просадки самого ГПУ а не привязки тупо к фпс, на выходе можно получить просто идеально ровный фпс и стабильную картинку что очень позитивно повлияет на плавность игрового процесса. Снова дополню шизо идею генераци кадров и высокочастотных мониторов через тот джисинк для получения информации герцовки панели и генерации кадров для достижения его потолка, в приделах разумного :gigi:
Відповісти