Стандартно при тестуванні заліза в іграх вважається, що від 60 середнього FPS і більше - це добре тягне, від 30 до 60 середнього FPS - слабо тягне, а менше 30 FPS - не тягне. Звісно, в різних іграх FPS відчуваються по-різному, але при тестуваннях орієнтуються саме на таке стандартне правила. А тут губу розкатав на аж 100 FPS і ще й не середнього, а мінімального.Inqizitor2022: ↑ 23.04.2024 18:27 3. Почему НВидия сделали такой странный шаг, задержав выпуск 5000 серии карт, если видно, что большинство современных игр карты НВидии не тянут даже в 1440р без лучей (меньше 100 минимальный фпс) и в 4к вообще молчу? Сейчас 5000 серия была бы уже актуальна.
Я он для себе особисто ставлю норму від 15 FPS тягне, від 30 FPS тягне дуже добре, вище 40 FPS різницю не можна помітити навіть в гоночках, топи минулого покоління RX 6900 XT та RTX 3090 підходять для 8K-геймінгу без променів. Але, на жаль, моїх однодумців не знаходжу, через що цікава мені сфера 8K замість розвиватися деградує , а розвивається не потрібна мені сфера 120+ Гц у той час як я перейшов на 120 Гц після 60 Гц і не відчув від цього зовсім ніякого реального профіту ні на робочому столі, ні в іграх. Але все ж гейміндустрія й індустрія заліза орієнтується на стандарти 60 FPS для 1440p та 4K, бо більшості в графонистих іграх цього цілком достатньо, а змагальні ігри на тому самому залізі менш вибагливі й зазвичай дадуть 120 FPS.
Просадки з мінімальним FPS мене зазвичай ніколи не хвилювали, але от нещодавно спробував трасування променів у Diablo 4 на 4K. Ніби на RX 6800 виставив не максимальні налаштування променів і при цьому продуктивність впала десь до тих самих 20-25 середніх FPS, що було на ультрах при RX 580 8 Гб і на середніх з FSR Quality при GTX 960 4 Гб. Але як спробував реально пограти пару годин, то раніше на 20-25 FPS на RX 580/GTX 960 було все чудово, просадки зазвичай до ~15 FPS і лаги хіба що в перші секунди після телепортації (що присутнє в грі навіть на найкращому залізі). То тут з променями часто лагає до 7 FPS, а як в Кіовашаді зайшов у гардероб, то залагало аж до 2 FPS. Причому це не 0,1% чи 1% лаги, а періодичні падіння продуктивності на тривалі проміжки часу по пару десятків секунд і загалом це десь лаги 10% чи 20%. У такому плані мінімальний FPS мені вперше сильно завадив, хоча середній ніби був цілком комфортний. Тож у результаті покинув ці всі експерименти з трасуванням променів і назад відключив їх, тим більше якщо судити по порівняльним скріншотам від Блізів, то тіні з променями виглядають гірше, ніж без променів. Залишив лише нову функцію "Фонове затінення", яке хоч трохи і споживає ресурсів, проте дає реально красиві результати на порівняльних скрінах.