Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2
![:-P :-P](./images/smilies/tongue.gif)
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
А мені чомусь здається що вони показують які слабкі місця усуває нова версія наглядним прикладом, а не текстовим варіантом повним наукових термінів які мало хто зрозумів би…erazel: ↑ 21.03.2024 10:29 Пропоную обговорити AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1
Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2![]()
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.erazel: ↑ 21.03.2024 10:29 Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2![]()
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
Не знаю про чужу чи ні но на рх 5700 включав фср і висновок тільки один! Це просто мило мильне! Добре, що гра і без нього на високих видавала спокійно 60+ фпс. Но висновок тільки один до длсс воно сильно не дотягує!Геральт: ↑ 21.03.2024 11:18Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.erazel: ↑ 21.03.2024 10:29 Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2![]()
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
Граю в нативі, якби щось
Ні, FSR2.2 / FSR 3.1 = скейлинг, FSR 3.0 = фг.unique-neon: ↑ 21.03.2024 11:24 Я заплутався. На скрінах порівнюються мухи з котлетами скейлінг з генератором кадрів?
Я не про те. А про те що "колись згодом в нових іграх буде нова технологія. А поки що подивіться які недоліки має те чим ви зараз користуєтесь". Тобто якби було "ось вам нова технологія котру ви можете використовувати вже і зараз" то це було б нормально, а так технологію ще не дали в масовий сегмент а поточну реалізацію вже "обкакали". Я б за таке маркетолухам вуха намяв.IronWithin: ↑ 21.03.2024 11:02 А мені чомусь здається що вони показують які слабкі місця усуває нова версія наглядним прикладом, а не текстовим варіантом повним наукових термінів які мало хто зрозумів би…![]()
Я сміюсь не з самої технології, а з підходу , коли нове ще не завезли в масовий сегмент, а по старому вже "проїхались катком маркетингу".Геральт: ↑ 21.03.2024 11:18 Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.
Граю в нативі, якби щось
А що вони мали сказати?erazel: ↑ 21.03.2024 11:47Я сміюсь не з самої технології, а з підходу , коли нове ще не завезли в масовий сегмент, а по старому вже "проїхались катком маркетингу".
Я теж вже 2 дні власник ЦП від АМД.daesz: ↑ 21.03.2024 12:19і я це говорю як власник і карти, і ЦП від амуде
І все не відповідає дійсності. Маркетологи такого з брендингом наворотили, що на голову не налазитьdaesz: ↑ 21.03.2024 11:29Ні, FSR2.2 / FSR 3.1 = скейлинг, FSR 3.0 = фг.unique-neon: ↑ 21.03.2024 11:24 Я заплутався. На скрінах порівнюються мухи з котлетами скейлінг з генератором кадрів?
Як і в ненавідії - DLSS2.0 = скейлинг, DLSS3.0 = фг, DLSS3.5 = рейреконстракшн.
А справжня наркоманія в брендуванні APU. Там без потужних медикаментів не розберешся.kalakawa: ↑ 21.03.2024 13:07Маркетологи такого з брендингом наворотили, що на голову не налазить
Є таке, зате не мерехкотить так сильно, деякі ігри просто неможливо було з фср грати через мерехтіння волосся. А так потихенько допилюють, кайф)XpertVision: ↑ 21.03.2024 14:38 Мені здалося чи на першій парі прев'ю fsr 3.1 ще більш мильный ніж 2.0?
Тепер власники нвідій 2000-3000 поколінь зможуть і рибку з'їсти, і кадри згенерувати)а також «відв'язує» генерацію кадрів від технології масштабування. Це, наприклад, дозволяє використовувати Intel XeSS або Nvidia DLSS разом із механізмом генерації кадрів від AMD.
Щось ви перекрутили.Pride91: ↑ 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.