Трасування променів з'явиться у Diablo IV до кінця березня

Обсуждение статей и новостей сайта
Ответить
Автор
Сообщение
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Геральт: 16.03.2024 15:35
fantomrulezz: 16.03.2024 12:09 Приблизно 200 ігор з підримкою саме Ray Tracing зараз, з них десь половина - це ААА.
fantomrulezz: 16.03.2024 15:25 Фільтранув трошки список, вичистив інді та зовсім незнайомі мені тайтли, залишив те, що на слуху.
Вийшло 76 ігор з наявним трасуванням променів.

Minecraft with RTX Full RT
Portal with RTX Full RT
Quake II RTX Full RT


:facepalm:
Там і інші є. Лінь копіпастити
Емм, ти хочеш посперечатись, що ці ігри ААА?
Хоч це і ліниві графічні ремастери (як на мене то не сильно потрібні) для старих ігор, але це як не крути ААА ігри.
Знов таки, ти прововжуєш маніпулювати, ігноруючи весь список в сотні ігор, в якому величезна кількість свіжих ААА, вибираючи саме ремастери старих, щоб до них придовбатись?
Молодець, візьми з полки пиріжок.
Маніпуляція лінива і тупа, але якомусь нефоннату може і зайде.
bes
Member
Откуда: Kryvyi Rih

Сообщение

fantomrulezz: 16.03.2024 15:42 ігноруючи весь список в сотні ігор
Chernobylite :laugh: :lol:
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Між тим, три з трьох найкрасивіших ігор 2023 року за версією Digital Foundry - всі з підтримкою рейтрейсінгу.
Digital Foundry's Best Game Graphics of 2023
bes
Member
Откуда: Kryvyi Rih

Сообщение

fantomrulezz: 16.03.2024 15:46 Між тим, три з трьох найкрасивіших ігор 2023 року за версією Digital Foundry - всі з підтримкою рейтрейсінгу.
Digital Foundry's Best Game Graphics of 2023
так а ртх тут причем? так чисто случайно упустил дописать что на PC, PS5, Xbox, Switch
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

bes: 16.03.2024 15:48так а ртх тут причем?
При тому, що найкращі візуальні враження від цих ігор отримуються саме на ПК на максимальних налаштуваннях і саме з RTX.
Так, хтось може грати на консолях на середніх налаштуваннях і йому ок. Це я розумію і сам багато ігор граю на пс5.
Так, хтось може грати на портативці на мінімальних налаштуваннях в 720p і йому це ок, це я теж розумію, бо зовсім інший юзеркейс.
Так, хтось навіть може витратити півсотні кілогривень на 7900 xtx замість 4080 та грати на ПК без RTX, DLSS і FG. Цього я не дуже розумію, але ок, може його це навіть влаштовує, хочеться йому за ті ж самі гроші отримати менше функціонал і продуктивність.
Але, якщо хочеться отримати саме максимум графону, без жодних "але" - вибору немає, RTX only.
bes
Member
Откуда: Kryvyi Rih

Сообщение

fantomrulezz: 16.03.2024 15:58
bes: 16.03.2024 15:48так а ртх тут причем?
При тому, що найкращі візуальні враження від цих ігор отримуються саме на ПК на максимальних налаштуваннях і саме з RTX.
Это какое то самовнушение уже ?

Отправлено спустя 1 минуту 7 секунд:
fantomrulezz: 16.03.2024 15:58 без жодних "але" - вибору немає, RTX only.
Понятно, держи нас в курсе

Отправлено спустя 9 минут 27 секунд:
Уже пару часов никто не писал что это будущее и новый стандарт игровой индустрий
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

fantomrulezz: 16.03.2024 15:42 але це як не крути ААА ігри.
Ти ж це не серйозно, правда?
Знов таки, ти прововжуєш маніпулювати, ігноруючи весь список в сотні ігор, в якому величезна кількість свіжих ААА, вибираючи саме ремастери старих, щоб до них придовбатись?
Та чим же ж я маніпулюю? От вибрав зі списку ігри за 2023 (то ж свіжі), ніби як ААА. Ще й написав: "поправ, якщо щось пропустив". А ти приволік 76 невідомо чого з майнкрафтами.
Ну от взяв Deliver Us The Moon. Ну ти її хоча б запускав? До речі, не зав, що вона з променями. Мабуть також пізніше додали.
LEGO Builder's Journey, ще одна "AАА"
Saboteur То воно? Ти текстури в тій "ААА" бачив?
Sackboy
І т.д. То не ігнор з могу боку, а небажання копирсатись в...ем..."іграх не для всіх"
fantomrulezz: 16.03.2024 15:46 Між тим, три з трьох найкрасивіших ігор 2023 року за версією Digital Foundry - всі з підтримкою рейтрейсінгу.
спойлер
Digital Foundry's Best Game Graphics of 2023
Не знаю, що вони там вибрали (1,5год то забагато слухати), але якщо тобі для розуміння гарна візуально гра чи ні, потрібна думка якихось чуваків в інтернеті, то в мене для тебе погані новини. Крім того, ти ту саму помилку робиш, що і Soto: прив'язуєш гарний візуал до наявності променів, що саме по собі маячня. Вимкни промені в Аватарі і це все одно буде найгарніший відкритий світ, імхо, на даний момент. А якщо згадати, що там люмен, а не зелене сміття, то поціновувачам пропрієтарщини може взагалі стати сумно. А є ж ще хорайзон і цілий стос асасінів.
Soto
Member
Откуда: Украина

Сообщение

singrana: 16.03.2024 14:37 не можу пройти мимо, а де nvidia hairworks?
Эти волосы - это просчёт волос PhysX-ом, но более ресурсоёмкий и потому получил особое название. На вопрос "где сейчас physX" - ответ дан.
В одном видео показывают технологии, а в другом - видеокарты.
Эм... :insane:

Отправлено спустя 36 секунд:
Геральт: 16.03.2024 14:03 Та нічого ти там не довів.
- "Ты ничего не доказал - земля плоская!"
:laugh:

Отправлено спустя 1 минуту 45 секунд:
Геральт: 16.03.2024 14:03 Власне, що різниці між софтовим і хардварним не розуміє хіба що недалекий. Бо "далекий" мав би розуміти, що на хардварному можна реалізувати набагато більше
Больше, меньше...
Вопрос - мне, как пользователю, игроку в игры, не пофиг ли что там больше или меньше, если почти вся физика просчитывается этим движком, что он существует, что он почти везде используется, что он добавляет реализма?
Физикса у тебя несуществует, потом съезд на "можно больше". РТ у тебя плохое, можно лучше, а то что есть - тебе не надо, но при этом ты прошёл гардианов с рт эффектами.
Ты вызываешь у меня диссонанс и полную несерьёзность к тебе, как к личности.

Не понял он для чего скрин... для того, чтоб наглядно показать, что технология используется ПО СЕЙ ДЕНЬ, что она до сих пор в пакете драйверов, в драйверах нынешних карт, а не только упомянутых тобой древних, и эту опцию ты можешь выбрать на чём её просчитывать.

Утомил. Оставлю тебя с твоими единорогами и параллельной вселенной
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

anyname: 16.03.2024 11:43
fantomrulezz: 16.03.2024 11:24

На то вона і передова технологія, щоб вона була недешевою і доступною не всім.
Рівень проникнення RTX серед ААА-ігор вже давно величезний, більшість ААА на ПК або одразу виходить з підтримкою RTX або отримує підтримку патчем трохи згодом.
На жаль рівень проникнення RTX серед ігор нульовий.бо здається ще немає жодної ігри де або граєш з RTX , або йдеш лісом.
Metro Exodus Енхенсед едішн, без ртх - йдеш лісом.
Vpupkin
Member
Откуда: Dnipro

Сообщение

Геральт
Вы несёте бесконечную ахинею про красоту, всё намного проще.
Лучи нужны чтобы вылечить старые косяки, и чем реже мы будем видеть эту мерзость тем лучше, всё.
спойлер
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Статическое освещение запеченное в текстуру это полный отстой и пора бы ему на свалку истории.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Soto: 16.03.2024 16:46 Больше, меньше...
Вопрос - мне, как пользователю, игроку в игры, не пофиг ли что там больше или меньше
Так порівняння FC2/FC6 не даремно скидав. Але тобі треба шашечки. Ок, зрозумів.
Soto: 16.03.2024 16:46 технология используется ПО СЕЙ ДЕНЬ, что она до сих пор в пакете драйверов, в драйверах нынешних карт, а не только упомянутых тобой древних, и эту опцию ты можешь выбрать на чём её просчитывать.
Звісно. Ти ж хочеш оті древнючі батмани запустити, зі всіма плюшками (це до питання краще/гірше, до речі). А з сучасними іграми можеш і поекспериментувати. Знімаєш галку з карти, дивишся кадри. Потім те саме, але з обробкою на карті. Якщо різниці нема/невелика, то PhysX там і не пахне. Заодно і побачиш як сучасні CPU "здатні обробляти самостійно"
спойлер
Изображение
Изображение
DX9 також драйверами підтримується, якщо щось.
Але на твоєму скріні цікавинку побачив. Здається, про враження від променів я сперечався з власником 3050, що дещо змінює як в оцінці опонента, так і його аргументів.

Утомил.

Не затримую.
anyname
Member

Сообщение

Enjthesilence: 16.03.2024 16:56
anyname: 16.03.2024 11:43
На жаль рівень проникнення RTX серед ігор нульовий.бо здається ще немає жодної ігри де або граєш з RTX , або йдеш лісом.
Metro Exodus Енхенсед едішн, без ртх - йдеш лісом.
Воно чимось від звичайного Метро (з RTX ON) відрізняється?
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

anyname: 16.03.2024 18:57
Enjthesilence: 16.03.2024 16:56

Metro Exodus Енхенсед едішн, без ртх - йдеш лісом.
Воно чимось від звичайного Метро (з RTX ON) відрізняється?
Тільки графічно звичайно, бо там вже імплементація ртх ручками робилась. Гарний приклад хорошої реалізації ртх у грі з пристойною оптимізацією. Різниця колосальна і тут 100% ртх дає більш реалістичну, глибшу картинку (волосся, шкіра, тіні, затемнення і стрибки світла)

Вложения
1.png
2.png
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

По великому рахунку, весь цей RTX ср*ч по одній простій причині - карти АМД пасуть задніх в рейтрейсінгу(по чистій продуктивності вони теж пасуть задніх, але тут мова не про це). Як тільки червоні навчаться нормально працювати із увімкненим РТ, тема відразу ж стухне. Може ще володарі різного антикваріату будуть бурчати про те що "еРТеІкс нам ваш нинужон", усі інші спокійно увімкнуть його в налаштуваннях та будуть грати.
Soto
Member
Откуда: Украина

Сообщение

Геральт: 16.03.2024 17:33 Так порівняння FC2/FC6 не даремно скидав. Але тобі треба шашечки. Ок, зрозумів.
ты сам то видео смотрел? Где там сравнение обработки физики движком? Там тупо сравнение двух игр. На кой мне смотреть видео, где стреляют в преграду и сравнивают две игры на прострел? Это что, к физиксу относится? :lol:
Геральт: 16.03.2024 17:33 Якщо різниці нема/невелика, то PhysX там і не пахне
:lol:
Если ты можешь поднять кирпич и кран может поднять кирпич, то разницей между тобой и краном не пахнет.
Если ты можешь поймать рыбу и сетка может поймать рыбу, то между тобой и сеткой разницей не пахнет.
Если ты можешь плевать жидкостью и шланг может плевать жидкостью, то разницей между тобой и шлангом не пахнет.

Это твоя логика :lol:
Сделай то, что ты порекомендовал, но только на старых процессорах. Можешь на хвалёных x64 амд.

Если сейчас разницы нет, то это говорит о мощностях процессоров, о вылизанности движка, которому сто лет в обед, который получил уже кучу апдейтов и из него выжали всё.
Геральт: 16.03.2024 17:33 Але на твоєму скріні цікавинку побачив. Здається, про враження від променів я сперечався з власником 3050, що дещо змінює як в оцінці опонента, так і його аргументів.
С твоей логикой получается я вообще спорил с чёрт пойми кем, сидящим на амд и не имеющим тех тензорных ядер, как и права их обсуждать :laugh:
Я делал greenPC, так как при включении чайника или микроволновки на старом пк (450Вт в пике) я слышал звук переподключения usb устройств , но тебя это волновать вообще не должно. Свои оценки о моих финансах оставь при себе. Вышла бы 4060 раньше, то сейчас использовал бы её

Отправлено спустя 3 минуты 10 секунд:
kairo: 16.03.2024 19:18карти АМД пасуть задніх в рейтрейсінгу(по чистій продуктивності вони теж пасуть задніх, але тут мова не про це).
Если у тебя есть карта с тензорными ядрами, но карта уровня 3050, то обладатель амд карты, Геральт, тебе предъявит что ты не имеешь права обсуждать рт-эфекты. ;)
singrana
Junior

Сообщение

Soto: 16.03.2024 16:46
singrana: 16.03.2024 14:37 не можу пройти мимо, а де nvidia hairworks?
Эти волосы - это просчёт волос PhysX-ом, но более ресурсоёмкий и потому получил особое название. На вопрос "где сейчас physX" - ответ дан.
В одном видео показывают технологии, а в другом - видеокарты.
Эм... :insane:
Ну якщо окремий інструмент від зелених для волосся є частиною одного інструменту то чому його так мало розробників використовує? відповіді нема, тому що де можна було би засунути зелений фізікс можна було би й волосню добавити, але чомусь це не роблять.

а на тему відео дам тоді пряму відповідь, якщо для вас так складно побачити та осмислити різницю
спойлер
rx580, напевомно має 100500 рт ядер для обрахунку променів, не так?

чи вже в gtx 1060 були рт ядра? і це був хитрий план щоб потім сказати що вони тільки в нових відеокартах але ми добавили їх в старі?

а тут вже можна побачити rtx 3070 яка має ці чудо ядра

і як же без rx 6800 тут людина навіть на різних налаштуваннях виклала порівняння

тому виникають логічні питання, що важливіше, нові рт, не знаю і т.п. ще які ядра і х2 чи х3 до ціни, чи нормальний рівень графіки, перші рефрекшен проби були ще в нульових, на відеокартах з 32-128мб. відеопамяті, і якщо подивитись від початку відеокарт до gtx 1000 серії, можна помітити що продуктивність чіпів гпу зростало досить таки суттєво, але не пропорційно зростало використання відеопамяті, технології трасування і т.п. були ще з нульових, але подаються як некстген. Логічне питання, кому це вигідно? Гравцям які слухають що системні вимоги зростають бо "розробка дорожчає" (причиною якого являються дуже сирі технології які до того мають нормальну реалізацю) чи продавцям відеокарт які заливають про неймовірний графоній і завищуючи цінники на відеокарти? Якщо в нульових вистачало тих потужностей відеокарт то чому при масштабуванні (збільшенні продуктивності відеопроцесору та обєму і швидкості відеопамяті) не можна покращити якість, а потрібно брати милиці і робити і так піде з багами, а потім ще 1-2роки випускати патчі (хоча хто собі зараз може відмовити в такій дешевій рекламі)
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Soto: 16.03.2024 19:25 ты сам то видео смотрел? Где там сравнение обработки физики движком?
Дивився, звичайно. Там вже результат твого "софтварного на CPU".
Если ты можешь поднять кирпич и кран может поднять кирпич, то разницей между тобой и краном не пахнет.
Як же я люблю ті аналогії з irl. :facepalm:

4090 в arkcham knight видає 130 кадрів з PhysX, без нього 200. PhysX важка технологія. Настільки, що топ карта 2022 втрачає ~2x в грі 2015. А ти ту розказуєш про проци, крани та іншу дурню.
Если сейчас разницы нет, то это говорит о мощностях процессоров, о вылизанности движка, которому сто лет в обед, который получил уже кучу апдейтов и из него выжали всё.
Ти таки не розумієш. Ryzen 7700 гру 2009 з PhysX тягне на 39 кадрів. Без PhysX на 388 кадрів. Відповідно, "потужність" тут вже відпадає. "Вилизаність" рушія це банальне спрощення. Іншими словами, якщо і є якесь використання, то на умовних 5% можливостей. Бо CPU просто не вивозить а різати собі аудиторію мало який дев захоче, без, скажімо так, звн. стимулів. Куртку той PhysX вже не цікавить, бо має нову морквинку для пастви. SDK, нагадаю, оновлювався кілька років тому. PhysX старий і нафіг нікому не потрібний. На нього просто забили.
С твоей логикой получается я вообще спорил с чёрт пойми кем, сидящим на амд и не имеющим тех тензорных ядер, как и права их обсуждать :laugh:
Я делал greenPC, так как при включении чайника или микроволновки на старом пк (450Вт в пике) я слышал звук переподключения usb устройств , но тебя это волновать вообще не должно. Свои оценки о моих финансах оставь при себе. Вышла бы 4060 раньше, то сейчас использовал бы её
В тебе якийсь пунктик на грошах. Мені дійсно все одно, що там в тебе з фінансами і мікрохвильовками. Не треба мені сповідатись. Але 3050 не зовсім карта для променів. Тим більше в ААА про які тут згадували. І вже точно не для променів майбутнього. Не знаю, як треба крутити налаштування, щоб побачити на ній Path tracing в AW2. А тобі якось вдається отримати "загальне враження".
Звісно, я не електрик і то не моя справа, але просто цікаво: як включити чайник на ПК?
Если у тебя есть карта с тензорными ядрами, но карта уровня 3050, то обладатель амд карты, Геральт, тебе предъявит что ты не имеешь права обсуждать рт-эфекты. ;)
Та маєш ти право обговорювати промені. Більше того, ти б його мав взагалі без карти. Це вільний форум. Просто те обговорення виглядає трохи дивно, тільки й всього.
А твердження kairo спростовується хоча б Месією, який ігнорує промені і правильно робить. 4090 в AW2 видає 20 кадрів на "безкомпромісних налаштуваннях". І це звісно краще, ніж в АМД, проте...

Якось швидко ти повернувся, сталось щось?
Soto
Member
Откуда: Украина

Сообщение

singrana: 16.03.2024 20:37 Ну якщо окремий інструмент від зелених для волосся є частиною одного інструменту то чому його так мало розробників використовує?
А должны были? Обещали везде и всегда? Или может это просто твои личные ожидания и фантазии?
Компания показала реализацию волос в играх на самом высоком уровне. Может когда GPU достигнут определённой производительности, тогда в каждой игре и будут эти волосы.
singrana: 16.03.2024 20:37 а на тему відео дам тоді пряму відповідь, якщо для вас так складно побачити та осмислити різницю
Какую ещё разницу? Всем всегда было известно, что отражения обрабатываются на картах любой компании, но лучше это делают карты с тензорными ядрами. В своё время и физИкс запускался на амд, в пару фпс.
Геральт: 16.03.2024 20:40 Але 3050 не зовсім карта для променів.
Якось швидко ти повернувся, сталось щось?
с твоей логикой, ты на амд сидишь - какое-то у тебя вообще право заикаться про трассировку и технологию?? :facepalm:
Сталось, сталось - твой тупой вброс стався, о чём я и отписал, но до тебя не дошло, раз задаёшь тупой вопрос.
Геральт: 16.03.2024 20:40 Як же я люблю ті аналогії з irl. :facepalm:
4090 в arkcham knight видає 130 кадрів з PhysX, без нього 200. PhysX важка технологія. Настільки, що топ карта 2022 втрачає ~2x в грі 2015. А ти ту розказуєш про проци, крани та іншу дурню.
Как я люблю людей, которые идут напопятную, когда самой обычной аналогией им утирают нос.
Ну кадры, и что, к чему это, к чему эта дурня? Ты понимаешь, что физика в игре может выражаться грубо говоря несколькими кадрами? Вот камень, разрушаемый - ты в него стрельнул и он там на какие-то кусочки разлетелся, что было на твоём мониторе выражено кадрами.
Теперь представь какой-то туман, который на твоём экране постоянно, а не один раз после выстрела. Он постоянно просчитывается, в реальном времени, а не по клику мышки. И это просчитывание потребляет ресурсы.
А теперь смотри на текущие игры, и новые и чуть старые - в ведьмаке ковры в замке на Скеллиге висят, пни их аардом и они начнут колыхаться, просчитываясь движком. Вопрос - они постоянно просчитываются, как туман, или же как если бы ты выстрелил в разрушаемый камень?
Идёшь ты персонажем в какой-то Мафии, резко повернулся и плащ колыхнулся - просчитывается в реальном времени, или как если бы ты выстрелил в камень?
Так причём тут твои фпс в бэтмене когда вся физика в играх просчитывается не гейдизайнерами, а движком. Они умрут от переутомления, если на каждый чих игрового персонажа нужно будет писать разные визуальные эффекты.
Притянул за уши аппаратное и софтверное, наплевал каких-то ненужных видео, и до сих пор не понятно что ты пытаешься доказать. Открой файлы двадцатки известных игр с 2015-2024 и увидишь среди них что-то типа

пс: запусти майнкрафт rtx на своём железе и сравним результаты с моей затычкой, поглядим у кого прав больше обсуждать трассировку
ну а теперь всё, глупый человек, свой лимит ты исчерпал
Вложения
1234.jpg
er[socrates]
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Lukash: 15.03.2024 13:07От заздрю людям, які таку різницю в графіці під час гри встигають помічати.
Де мої шкільні роки? (шукає окуляри, пердить, засинає)
Заметно, если сыграть в обе версии, оригинал и ремастер, в короткий промежуток времени.
Я вот на мобилке уже в который раз прохожу GTA 3 и наслаждаюсь ностальгией. А купил дефинитив эдишн на ПК, посмотрел на обновлённый, яркий и красочный Либерти Сити минут 15 и сделал возврат. Всю атмосферу оригинала просто поx*рили в трубу.
Ответить