Йде-йде, та ніяк не прийде.kairo: ↑ 16.03.2024 00:31 Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде.
Що тут з променями і яку частку складає, можна прикинути
- спойлер
Йде-йде, та ніяк не прийде.kairo: ↑ 16.03.2024 00:31 Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде.
Наше "общение" началось с твоих слов про physX, дескать где он.Геральт: ↑ 16.03.2024 00:56 Йде-йде, та ніяк не прийде.
Що тут з променями і яку частку складає, можна прикинути
- спойлер
А то, что ты где-то там не увидел эти эффекты, не говорит о том, что игр мало. Это твоё субъективное, и проблемы с восприятием.вийшло 100. З відносно норм. реалізацією, три
Ты распинаешься уже прилично долго о том, что лучи не нужны (игр мало, зелёное, фиговое, зачем платить больше и тд), но при этом ты прошёл с ними игру. Жрёшь кактус и плачешь?спокійно пройшов собі гардіанс з променями на АМД
Ця технологія - майбутнє відеоігор, хто вважає по-іншому просто неук.MessiaH: ↑ 15.03.2024 15:45 На кой хрен этой игре лучи??? Вообще сама технология срань лютая
Ніхто не рекламує РТ одною грою, навіщо ви цю дурню торочите?bes: ↑ 16.03.2024 00:52ну так я писал за игру на которой уже три поколения карт рекламируют и скорей всего на ней даже будут показывать производительность четвертого поколения Но ты влез со своим списком молодец. Показал что главное не качество а количествоkairo: ↑ 16.03.2024 00:31 Ви написали якусь дурню про одну гру із РТ. Я привів список.
В Стім за день виходить 40 ігор, ви всі їх проходите?)))Геральт: ↑ 16.03.2024 00:56Йде-йде, та ніяк не прийде.kairo: ↑ 16.03.2024 00:31 Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде.
Що тут з променями і яку частку складає, можна прикинути
- спойлер
эта технология также подохнет как и нвидиа физикс аппаратныйfizik419: ↑ 16.03.2024 03:19Ця технологія - майбутнє відеоігор, хто вважає по-іншому просто неук.
Апаратний Physix випускала Ageia, поки їх не викупили Nvidia та не перевели на рівень АРІ. В наш час, це по великому рахунку стандарт в ігровій індустрії.MessiaH: ↑ 16.03.2024 10:12эта технология также подохнет как и нвидиа физикс аппаратныйfizik419: ↑ 16.03.2024 03:19Ця технологія - майбутнє відеоігор, хто вважає по-іншому просто неук.
То ти знову про PhysX хочеш поговорити. Окай. Твій PhysX практично мертвий. З UE5 його кікнутили. Зовсім. Останнє оновлення SDK - кілька років тому. Ігри якщо десь під капотом і мають його залишки в своїх рушіях,Soto: ↑ 16.03.2024 01:23 Наше "общение" началось с твоих слов про physX, дескать где он.
Я не проти технологій чи тіні від шнурків. Проти прорієтарщини, кривої реалізації і такого жору ресурсів. В тому ж робокопі/аватарі я розумію куди йде потужність. В AW2 не розумію. І мені пропонують майбутнє з 20 кадрами на топовій карті в нативі і піксельну кашу в дзеркалі. Бо навіть якщо завтра вийде 5090 з x3 приростом, завжди можна накинути промінчиків і джерел світла. До речі, з цієї причини освітлення ніколи не буде реалістичним. Максимум - в якомусь там наближенні. І з косяками/багами.А ты и бес будто против прорыва, против технологий
З тобою треба як з дитиною: довго і терпляче. Такі промені не потрібні, така реалізація не потрібна. Бо якщо за кілька тіней від ящиків треба "заплатити" (це не про гроші, якщо щось) падінням швидкодії х2, то така технологія нафіг не потрібна. Ти врубаєш апскейл і насолоджуєшся "реконструкцією". А я вирубаю промені і "страждаю" в нативі. А в гардіанс воно не впливало особливо на швидкодію. Тому лишив. Щоб зрозуміліше було: на око навряд чи розрізню x16 та x8 фільтрацію, але ставлю х16, бо можу.Ты распинаешься уже прилично долго о том, что лучи не нужны (игр мало, зелёное, фиговое, зачем платить больше и тд), но при этом ты прошёл с ними игру. Жрёшь кактус и плачешь?
Не має значення скільки я проходжу, ми ж ніби про більшість говорили. Чи вже плавно переходимо до топових, коли з більшістю не вийшлоkairo: ↑ 16.03.2024 09:03 В Стім за день виходить 40 ігор, ви всі їх проходите?)))
Можливо ви читали по діагоналі?Геральт: ↑ 16.03.2024 10:32Не має значення скільки я проходжу, ми ж ніби про більшість говорили. Чи вже плавно переходимо до топових, коли з більшістю не вийшлоkairo: ↑ 16.03.2024 09:03 В Стім за день виходить 40 ігор, ви всі їх проходите?)))
Мало РТ може бути ще в іншому випадку. Якщо цікаві (мені) ігри виходять без нормального РТ (привіт BG3, то достатньо топова?).
1/4 мого "меню" - променясті ігри. І з них, з норм реалізацією, кілька штук.
Може ви писали по діагоналі?kairo: ↑ 16.03.2024 10:46 Можливо ви читали по діагоналі?
"Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде."
Скинув вам список релізів 2024. Ні якої більшості там і близько нема. До чого воно там йде? Як був мізер в 2018, так і є мізер зараз. В абсолютних цифрах зросло, так. Але ж там база низька. Якщо була 1, а стало 2, то приріст 2x. Ривок, стрибок, прорив.Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде."
Ну, якщо ви оцінюєте рівень технології по її проникненню серед одноразового інді-треша, то так, вам в принципі взагалі ніякі технології не потрібні.Геральт: ↑ 15.03.2024 23:59Для тотального домінування технології, трохи малувато. І динаміка далеко не така райдужна, як "кілька років" От коли почнуть в інді додавати, можна буде говорити про якісь зрушення. На разі це дуже непопулярна серед розробників фішка.kairo: ↑ 15.03.2024 23:22 0.2% від 73 000 це дуже мало, ви мабуть стільки за день проходите
настолько убийственная технология что ее вводят не на хайпе когда релизят игру а когда на нее уже всем пофигfantomrulezz: ↑ 16.03.2024 11:24 або отримує підтримку патчем трохи згодом.
Ще раз...Геральт: ↑ 16.03.2024 11:22Може ви писали по діагоналі?kairo: ↑ 16.03.2024 10:46 Можливо ви читали по діагоналі?
"Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде."Скинув вам список релізів 2024. Ні якої більшості там і близько нема. До чого воно там йде? Як був мізер в 2018, так і є мізер зараз. В абсолютних цифрах зросло, так. Але ж там база низька. Якщо була 1, а стало 2, то приріст 2x. Ривок, стрибок, прорив.Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде."
А фактично з РТ забавок все ще меншість. Тотальна, я б сказав, меншість. Ви можете і кожну першу з РТ проходити. З майнкрафтами включно. Хто ж вам заборонить
я чего то думал что когда употребляют слово "большинство" это само себя подразумевает что игор в прямом смысле большинство. А когда тебя приводят таблицу релизов 2024 и ты говоришь что это в будущем значить игр все же не большинство . В чем смысл лучей если они в большинство игр добавлены постфактум для галочки ?kairo: ↑ 16.03.2024 11:34 "Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде."
да будущее плохих игр с низким фпс взять того же ведьмака - оно уже в принципе наступилоfizik419: ↑ 16.03.2024 03:19 Ця технологія - майбутнє відеоігор, хто вважає по-іншому просто неук.
Я особисто купив в січні, ще й на пс5, а не на комп, щоб з дівчиною вдвох перед ТВ грати.bes: ↑ 16.03.2024 11:32вот диабло IV прошло всего 9 месяц, уже все наигрались поняли что это за донатная помойка
а какие игры используют ещё как техно демку технологий ? Киберпанк которому 4 года и Метро Эксодус которому уже 7 лет ?kairo: ↑ 16.03.2024 09:03 Ніхто не рекламує РТ одною грою, навіщо ви цю дурню торочите?
это хорошо что тебе понравилась игра, а технологий когда надо было показывать ? в начале релиза или спустя 9 месяцев ? Это же с ваших слов киллер фича индустрий до которой всем есть делоfantomrulezz: ↑ 16.03.2024 11:40Я особисто купив в січні, ще й на пс5, а не на комп, щоб з дівчиною вдвох перед ТВ грати.bes: ↑ 16.03.2024 11:32вот диабло IV прошло всего 9 месяц, уже все наигрались поняли что это за донатная помойка
Як на мене, то гарна гра, не шедевр, але точно хороша.
Вперше в діяблі є непоганий сюжет с чудовою постановкою і цікавий антагоніст.
Багато ендгейм активностей, купа квестів.
Хіба що система шмоту трохи з аспектами трохи незвична.
Де ви там донатну помийку побачили, я не знаю, там якийсь магазин є, але продає він тільки косметику, я жодної копійки окрім вартості гри не витратив.
Перед нею грав в D2R - вона в усьому крім шмотогрінду набагато слабша, виізжає в основному на ностальгії.
На жаль рівень проникнення RTX серед ігор нульовий.бо здається ще немає жодної ігри де або граєш з RTX , або йдеш лісом.fantomrulezz: ↑ 16.03.2024 11:24На то вона і передова технологія, щоб вона була недешевою і доступною не всім.Геральт: ↑ 15.03.2024 23:59
Для тотального домінування технології, трохи малувато. І динаміка далеко не така райдужна, як "кілька років" От коли почнуть в інді додавати, можна буде говорити про якісь зрушення. На разі це дуже непопулярна серед розробників фішка.
Рівень проникнення RTX серед ААА-ігор вже давно величезний, більшість ААА на ПК або одразу виходить з підтримкою RTX або отримує підтримку патчем трохи згодом.
Тут майнкрафт в якості прикладу показували, камон. Якщо технологія "дорога і не для всіх", то це суто нішевий продукт. Таке ж саме "майбутнє" і вчора було.fantomrulezz: ↑ 16.03.2024 11:24 Ну, якщо ви оцінюєте рівень технології по її проникненню серед одноразового інді-треша,
Рівень проникнення RTX серед ААА-ігор вже давно величезний, більшість ААА на ПК або одразу виходить з підтримкою RTX або отримує підтримку патчем трохи згодом.
А, ну якщо тут читаю, тут рибу загортаю...kairo: ↑ 16.03.2024 11:34 ми в розрахунок не беремо.
MessiaH: ↑ 16.03.2024 10:12 эта технология также подохнет как и нвидиа физикс аппаратный
Зачем мне снова доказывать что ты не прав? Я и в прошлый раз это сделал, и показал какой ты недалёкий.Геральт: ↑ 16.03.2024 10:32 То ти знову про PhysX хочеш поговорити. Окай. Твій PhysX практично мертвий.
Havok не во многих играх, так как большинство игр на unity и UE.sagifire: ↑ 16.03.2024 11:36 Я думаю що приводити PhysX як аналогію недоречно, сам продукт програв конкуренцію іншим рішенням. Наприклад Havok який використовується в багатьох сучасних іграх і відносно нормально рахує фізику на процесорах.