BSOD на новому залізі "VIDEO_SCHEDULER_INTERNAL_ERROR"

Общие вопросы по настройке и разгону. А также прочие околокомпьютерные вопросы
Автор
Сообщение
werneo
Member

Сообщение

Всім привіт, після зборки нового білда почались BSOD (дамп нижче), VIDEO_SCHEDULER_INTERNAL_ERROR. BSOD появляється тільки після підйому ПК зі сплячого режиму. І якщо я все правильно спостерігаю, то BSOD появляється тільки при пробудженні зі сну, якщо я сам, вручну через START>POWER>SLEEP відправляю машину в сон. Інших випадків BSOD я не бачив, і цей трапляється раз в декілька днів (логічно, бо я ж машину в ручну в сон кладу тільки наніч). В налаштуваннях біоса нічого не міняв, тільки активував EXPO.

***ВІДРЕДАГОВАНО***
Добавлю, можливо це важливо: на материнці є 2x8pin живлення для процесора, оскільки блок живлення старий, підключено лише 1x8pin.
З заводу був BIOS 1809 (на ньому теж були BSOD при пробудженні зі сну), зараз версія 2413, проблема зберігається.
******

Конфіг:
Asus Rog Strix B650E-E (нове)
AMD R7 7800x3d (нове)
G.Skill 2x32GB 6000mhz CL30 (нове)
Asus TUF 3070ti
Chiefteс 750w (йому вже років 10, може 13, він в мене ще з i7-920 стояв).

З того, що я робив:
- Прошив BIOS до останньої версії (до того теж були аналогічні BSOD).
- Ганяв в стрестестах, 3dmax, furmark, cinebench і інші (машина ранилась декілька годин в 3dmax, успішність кадрів 99.5%, скор був точно вищий середнього для 3070ti).
- Видаляв дрова DDU, і ставив заново.
- Переставив декілька днів назад Windows (він з сайту майкрософт, і не є чиїмось кривим репаком), після перестановки вінди BSOD не було 4 дні.
- В іграх проблем нема, пройшов TLOU, Hogwarts Legacy, регулярно ганяю КС. Загрузка відяхи 99%, фпс стабільний, крашів нема.
- Прочитав на форумів майкрософт (є люди з аналогічними проблемами), повиключати всі "енергозберігаючі" фічі в налаштуваннях живлення, теж не помогло.

ДАМП:

Код: Выделить всё

*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

VIDEO_SCHEDULER_INTERNAL_ERROR (119)
The video scheduler has detected that fatal violation has occurred. This resulted
in a condition that video scheduler can no longer progress. Any other values after
parameter 1 must be individually examined according to the subtype.
Arguments:
Arg1: 0000000000000002, The driver failed upon the submission of a command.
Arg2: ffffffffc000000d
Arg3: fffffb0326d182a0
Arg4: ffffe686a2c08160

Debugging Details:
------------------


KEY_VALUES_STRING: 1

    Key  : Analysis.CPU.mSec
    Value: 1156

    Key  : Analysis.Elapsed.mSec
    Value: 92803

    Key  : Analysis.IO.Other.Mb
    Value: 30

    Key  : Analysis.IO.Read.Mb
    Value: 0

    Key  : Analysis.IO.Write.Mb
    Value: 41

    Key  : Analysis.Init.CPU.mSec
    Value: 218

    Key  : Analysis.Init.Elapsed.mSec
    Value: 314155

    Key  : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
    Value: 115

    Key  : Bugcheck.Code.LegacyAPI
    Value: 0x119

    Key  : Dump.Attributes.AsUlong
    Value: 1808

    Key  : Dump.Attributes.DiagDataWrittenToHeader
    Value: 1

    Key  : Dump.Attributes.ErrorCode
    Value: 0

    Key  : Dump.Attributes.KernelGeneratedTriageDump
    Value: 1

    Key  : Dump.Attributes.LastLine
    Value: Dump completed successfully.

    Key  : Dump.Attributes.ProgressPercentage
    Value: 0

    Key  : Failure.Bucket
    Value: 0x119_2_DRIVER_FAILED_SUBMIT_COMMAND_dxgmms2!VidSchiSendToExecutionQueue

    Key  : Failure.Hash
    Value: {9a11bf9c-270e-962e-7a82-3efdab93c10e}

    Key  : Hypervisor.Enlightenments.ValueHex
    Value: 1497cf94

    Key  : Hypervisor.Flags.AnyHypervisorPresent
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.ApicEnlightened
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.ApicVirtualizationAvailable
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.AsyncMemoryHint
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.CoreSchedulerRequested
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.CpuManager
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.DeprecateAutoEoi
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.DynamicCpuDisabled
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.Epf
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.ExtendedProcessorMasks
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.HardwareMbecAvailable
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.MaxBankNumber
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.MemoryZeroingControl
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.NoExtendedRangeFlush
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.NoNonArchCoreSharing
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.Phase0InitDone
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.PowerSchedulerQos
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.RootScheduler
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.SynicAvailable
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.UseQpcBias
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.Flags.Value
    Value: 4853999

    Key  : Hypervisor.Flags.ValueHex
    Value: 4a10ef

    Key  : Hypervisor.Flags.VpAssistPage
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.Flags.VsmAvailable
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.AccessStats
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.CrashdumpEnlightened
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.CreateVirtualProcessor
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.DisableHyperthreading
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.RootFlags.HostTimelineSync
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.HypervisorDebuggingEnabled
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.RootFlags.IsHyperV
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.LivedumpEnlightened
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.MapDeviceInterrupt
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.MceEnlightened
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.Nested
    Value: 0

    Key  : Hypervisor.RootFlags.StartLogicalProcessor
    Value: 1

    Key  : Hypervisor.RootFlags.Value
    Value: 1015

    Key  : Hypervisor.RootFlags.ValueHex
    Value: 3f7


BUGCHECK_CODE:  119

BUGCHECK_P1: 2

BUGCHECK_P2: ffffffffc000000d

BUGCHECK_P3: fffffb0326d182a0

BUGCHECK_P4: ffffe686a2c08160

FILE_IN_CAB:  022324-49781-01.dmp

TAG_NOT_DEFINED_202b:  *** Unknown TAG in analysis list 202b


DUMP_FILE_ATTRIBUTES: 0x1808
  Kernel Generated Triage Dump

BLACKBOXBSD: 1 (!blackboxbsd)


BLACKBOXNTFS: 1 (!blackboxntfs)


BLACKBOXPNP: 1 (!blackboxpnp)


BLACKBOXWINLOGON: 1

CUSTOMER_CRASH_COUNT:  1

PROCESS_NAME:  System

STACK_TEXT:  
fffffb03`26d18138 fffff801`290a5685     : 00000000`00000119 00000000`00000002 ffffffff`c000000d fffffb03`26d182a0 : nt!KeBugCheckEx
fffffb03`26d18140 fffff801`683c54fa     : 00000000`00000000 ffffe686`9c3f4210 ffffe686`9c3f4218 ffffe686`9c3f4220 : watchdog!WdLogSingleEntry5+0x3b45
fffffb03`26d181f0 fffff801`6844b50a     : ffffe686`00000000 ffffe686`a2c08100 ffffe686`a2b6f000 ffffe686`a2c08160 : dxgmms2!VidSchiSendToExecutionQueue+0x1c08a
fffffb03`26d183c0 fffff801`684a5bdc     : ffffe686`a2c08160 fffffb03`26d18479 ffffe686`a2b6f000 fffff801`683a7bbc : dxgmms2!VidSchiSendToExecutionQueueWithWait+0x5a
fffffb03`26d183f0 fffff801`6847d6b2     : fffff801`6b000000 ffffe686`9ffce7e0 ffffe686`c3d60010 fffff801`684586c0 : dxgmms2!VidSchiSubmitPagingCommand+0x358
fffffb03`26d184e0 fffff801`6845878a     : 00000000`00000000 fffff801`684586c0 ffffe686`a2b6f000 00000000`00050213 : dxgmms2!VidSchiRun_PriorityTable+0x24ed2
fffffb03`26d18530 fffff801`22707317     : ffffe686`a2bd9480 fffff801`00000001 ffffe686`a2b6f000 005fe07f`b8bbbdff : dxgmms2!VidSchiWorkerThread+0xca
fffffb03`26d18570 fffff801`2281bcc4     : ffffc000`a6d98180 ffffe686`a2bd9480 fffff801`227072c0 342d3837`33362d32 : nt!PspSystemThreadStartup+0x57
fffffb03`26d185c0 00000000`00000000     : fffffb03`26d19000 fffffb03`26d12000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiStartSystemThread+0x34


SYMBOL_NAME:  dxgmms2!VidSchiSendToExecutionQueue+1c08a

MODULE_NAME: dxgmms2

IMAGE_NAME:  dxgmms2.sys

IMAGE_VERSION:  10.0.22621.3155

STACK_COMMAND:  .cxr; .ecxr ; kb

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET:  1c08a

FAILURE_BUCKET_ID:  0x119_2_DRIVER_FAILED_SUBMIT_COMMAND_dxgmms2!VidSchiSendToExecutionQueue

OSPLATFORM_TYPE:  x64

OSNAME:  Windows 10

FAILURE_ID_HASH:  {9a11bf9c-270e-962e-7a82-3efdab93c10e}

Followup:     MachineOwner
---------
Може хто краще шарить шо там написано:), лол, будь ласка поможіть пофіксити цей унилий BSOD. Дякую.
Последний раз редактировалось werneo 23.02.2024 12:38, всего редактировалось 1 раз.
neo89skynet
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Bios на мамцi пробували останнiй, або навпаки якийсь старiший.
werneo
Member

Сообщение

neo89skynet: 23.02.2024 12:30 Bios на мамцi пробували останнiй, або навпаки якийсь старiший.
З заводу був 1809, на ньому теж були BSOD при пробудженні зі сну. Зараз 2413 і проблема все ще є.
AccessDenied
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Chiefteс 750w (йому вже років 10, може 13, він в мене ще з i7-920 стояв).
:idea:
werneo
Member

Сообщение

AccessDenied: 23.02.2024 12:45
Chiefteс 750w (йому вже років 10, може 13, він в мене ще з i7-920 стояв).
:idea:
Я типу розуію шо це звучить як жосткий прикол, але на старій машині таких проблем не було (i7 8700k, він був розігнаний в космос, жер електрику як не в себе, і зі сну просинався без проблем). В стрестестах коли загальне споживання майже пів кіловата проблем немає.
AccessDenied
Member
Аватара пользователя

Сообщение

werneo
Не указана модель конкретная. Может оказаться, что БП имеет ассоциацию с ассоциацией с APFC, вместо сертификата.
pelia
Member
Аватара пользователя

Сообщение

у цього бп вже з'являються прищі, скоро по дівчатах ходити буде, паспорт в 14 років не забудьте зробити
neo89skynet
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

werneo: 23.02.2024 12:37З заводу був 1809, на ньому теж були BSOD при пробудженні зі сну. Зараз 2413 і проблема все ще є.
Тут складно щось підказати, але як би зробив я, по можливості змінювати по одному компоненту системи та тестувати - БП, ОЗУ, Відео, SSD...
Але щось мені підказує (ІМХО), що справа все-таки в материнській платі, а саме в Bios, або всеж таки в БП... Якщо замiна БП нiчого не дасть, то спробуйте на форумі asus тему створити або до них на підтримку звернутися з даною проблемою, може щось підкажуть. :think:
Последний раз редактировалось neo89skynet 23.02.2024 12:55, всего редактировалось 4 раза.
AccessDenied
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Ну, у меня тоже БП 10 лет, однако ему пофиг, ибо Platinum.
AntonyKandaurov
Member
Аватара пользователя
Откуда: Славетне місто Запоріжжя

Сообщение

Оце я розумію, збираємо хороший комп'ютер та підсовуємо йому бп якому вже 13 років і який добряче посмажили нєхалємом 1366, кавоваркою ( кофілейк ) в розгоні, посмажили там кондери та погріли транзюки с діодами.

Отправлено спустя 5 минут 5 секунд:
Купуємо теслу та ставимо на неї штампи із жигулєй бо шо то шо то колеса круглі, яка різниця.
werneo
Member

Сообщение

Не реклама, цей буде норм? https://hard.rozetka.com.ua/ua/be-quiet ... 389047782/
AccessDenied
Member
Аватара пользователя

Сообщение

werneo
Там у Titanium не очень хорошие отзывы по поводу вентилятора. Есть вероятность, что у Platinum такой же.
bes
Member
Откуда: Kryvyi Rih

Сообщение

посмотри в каком режиме у тебя работает PCI Express скорей всего с ним связано
werneo
Member

Сообщение

AccessDenied: 23.02.2024 13:06 werneo
Там у Titanium не очень хорошие отзывы по поводу вентилятора. Есть вероятность, что у Platinum такой же.
Які є варіанти в подібній ціновії категорії?

Отправлено спустя 3 минуты :
bes: 23.02.2024 13:08 посмотри в каком режиме у тебя работает PCI Express скорей всего с ним связано
х16 4.0

Изображение
bes
Member
Откуда: Kryvyi Rih

Сообщение

werneo: 23.02.2024 13:12
AccessDenied: 23.02.2024 13:06 werneo
Там у Titanium не очень хорошие отзывы по поводу вентилятора. Есть вероятность, что у Platinum такой же.
Які є варіанти в подібній ціновії категорії?

Отправлено спустя 3 минуты :
bes: 23.02.2024 13:08 посмотри в каком режиме у тебя работает PCI Express скорей всего с ним связано
х16 4.0

Изображение
пишут что это ошибка с режимом pci в драйверах амд. Попробуй просто переключить его на какой то другой что у тебя был на старой матери там 3.0 и попробовать может поможет
werneo
Member

Сообщение

bes: 23.02.2024 13:18
werneo: 23.02.2024 13:12

Які є варіанти в подібній ціновії категорії?

Отправлено спустя 3 минуты :


х16 4.0

Изображение
пишут что это ошибка с режимом pci в драйверах амд. Попробуй просто переключить его на какой то другой что у тебя был на старой матери там 3.0 и попробовать может поможет
Я бачив, що це проблема з відео драйвером АМД, він якось конфліктує з драйверами зелених. Я після того як переставив вінду його сам не ставив, але хочеш не хочеш, воно його само накатало. Я от сьогодні після BSOD пішов в диспечер пристроїв, побачив що драйвер вже стоїть. Виключив його. Подивлюсь як буде дальше.
AccessDenied
Member
Аватара пользователя

Сообщение

werneo
https://can.ua/psu-fsp-hydro-ptm-pro-75 ... m/p261566/
120 місяців офіційної гарантії
werneo
Member

Сообщение

Апдейт. Ранив OCCT linpack 95% пам'яті, все стабільно без помилок.
LINX Linpack 85000 problem size, вийшло 97% використання пам'яті, 4 прохода, теж все норм.

В стрес тестах, і все поокремо (проц, пам'ять, відяха) і в комбінованих, все нормально, немає ні BSOD, ні перегріву.


Я, поки ранились тести трішки гуглив, на форумі майкрософт натрапив на тему, вона була свіжа кінець 2023 року, і там пишуть, що кряк офіса може давати такий ефект, bsod зі скедулером. На скільки це може бути правдою (офіс крякнутий, репак з рутрекера), враховуючи що коли комп просинається зі сну, офіс не включений.

А ще я бачив також, що це може бути пов'язано з декількома моніторами. В мене 3 монітора, і що я замічаю, після того як вивалюється цей BSOD, то все переміщається на основний екран. Тобто якщо комп виключити, чи перезавантажити, коли відкриваєш образно chrome, spotify, totalcommander, office, IDE, то все відкривається в тих вікнах в яких попередньо було закрито, але якщо вивалюється BSOD, комп перезавантажується, то тоді все відкриваєть на основному екрані, і треба повтоно все розтягувати на сусідні.
AccessDenied
Member
Аватара пользователя

Сообщение

werneo
Та какой кряк офиса, есть вероятность, что это просадка БП пока нет особой нагрузки.
Мне встречались БП у которых в idle режиме земля отваливалась.
werneo
Member

Сообщение

AccessDenied: 23.02.2024 15:39 werneo
Та какой кряк офиса, есть вероятность, что это просадка БП пока нет особой нагрузки.
Мне встречались БП у которых в idle режиме земля отваливалась.
Та от думаю який взяти, почитав відгуки про FSP на амазоні, такоє...
Виглядає так, що скоріш за все візьму корсар.

Отправлено спустя 1 час 28 минут 8 секунд:
neo89skynet: 23.02.2024 12:53
werneo: 23.02.2024 12:37З заводу був 1809, на ньому теж були BSOD при пробудженні зі сну. Зараз 2413 і проблема все ще є.
Тут складно щось підказати, але як би зробив я, по можливості змінювати по одному компоненту системи та тестувати - БП, ОЗУ, Відео, SSD...
Але щось мені підказує (ІМХО), що справа все-таки в материнській платі, а саме в Bios, або всеж таки в БП... Якщо замiна БП нiчого не дасть, то спробуйте на форумі asus тему створити або до них на підтримку звернутися з даною проблемою, може щось підкажуть. :think:
Створив тему на форумі АСУС (РОГ), тему позначили як спам, хотя там по суті те що я написав тут вгорі, 1 в 1, тільки перекладене:) ЛОЛ. Веселий в них форум.
Ответить