Последние статьи и обзоры
Новости
Вело овери?
-
odessitmws
Member
- Откуда: Воля або смерть🇺🇦
dead_rat
А кто тебе сказал что я катаю на ногах, а не в седле? У меня есть 1-2ямы где я встаю на ноги, неподресоренная масса там весь вел с седоком, и даже в этом случае нечего сравнивать пружину с амортом с ногами которые можно сравнить разве что с какой то супер крутой электромагнитной подвеской где колеса знают как им разжиматься и сжиматься благодаря умной электронике, а у нас эту роль выполняют ноги с мозгом
А кто тебе сказал что я катаю на ногах, а не в седле? У меня есть 1-2ямы где я встаю на ноги, неподресоренная масса там весь вел с седоком, и даже в этом случае нечего сравнивать пружину с амортом с ногами которые можно сравнить разве что с какой то супер крутой электромагнитной подвеской где колеса знают как им разжиматься и сжиматься благодаря умной электронике, а у нас эту роль выполняют ноги с мозгом
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
odessitmws
Ну от, якщо всією вагою сидиш на седлі, то не жалійся.
Лише двопідвіс трохи врятує від пєндєлів.
При нормальній їзді на сідлі десь біля половини ваги лише. Друга половина на ногах і трохи на руках.
Ну от, якщо всією вагою сидиш на седлі, то не жалійся.
Лише двопідвіс трохи врятує від пєндєлів.
При нормальній їзді на сідлі десь біля половини ваги лише. Друга половина на ногах і трохи на руках.
-
Hotspur
Member
або амо підсиділ . вони вже е нормальніdead_rat: ↑ 24.10.2023 12:25Лише двопідвіс трохи врятує від пєндєлів.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Там інща проблема - висота від сідла до педалей постійно змінюється. А там плюс-мінус 5 мм вельми впливають на зручністьHotspur: ↑ 24.10.2023 12:31або амо підсиділ . вони вже е нормальніdead_rat: ↑ 24.10.2023 12:25Лише двопідвіс трохи врятує від пєндєлів.
-
Piter Cantrope
Member
- Откуда: Калуш
Я на такому їздив коли тестував ті електровелосипеди в Жидачеві. Щось не дуже сподобалось, воно дуже розхитувало мене.
-
odessitmws
Member
- Откуда: Воля або смерть🇺🇦
Piter Cantrope
Нужен рычажный + настроенный под вес
Нужен рычажный + настроенный под вес
-
Hotspur
Member
в тебе був поганий. а я кажу про нормальні за 200-900 доларів. вони навіть мій центнер не розхитують сильно. там гідравліка з регулюваннямPiter Cantrope: ↑ 24.10.2023 14:54Я на такому їздив коли тестував ті електровелосипеди в Жидачеві. Щось не дуже сподобалось, воно дуже розхитувало мене.
-
l-m
Member
+dead_rat: ↑ 24.10.2023 12:25 odessitmws
Ну от, якщо всією вагою сидиш на седлі, то не жалійся.
Лише двопідвіс трохи врятує від пєндєлів.
При нормальній їзді на сідлі десь біля половини ваги лише. Друга половина на ногах і трохи на руках.
Але це дуже залежить від форми та звички. Коли правильно навчився їздити та сильні ноги, то навіть не помічаєш коли встаєш з сідла, коли ні, воно на автоматі працює. В тому числі тому, що тиснеш на педалі й так при кожному оберті з такою силою, що вже неважко прикласти ще трохи більше щоб прибіднятись з сідла зовсім.
А коли жирний, слабий та не вмієш (розучився) правильно керувати тілом на велосипеді, то звісно відірвати дупу від сідла важко та по ній постійно прилітає. Так через це ще й швидкість втрачаєш.
Відправлено через 1 хвилину 10 секунд:
яким треба бути дурним, що б витратити 900 доларів на цю хрінь безтолковуHotspur: ↑ 24.10.2023 15:41в тебе був поганий. а я кажу про нормальні за 200-900 доларів. вони навіть мій центнер не розхитують сильно. там гідравліка з регулюваннямPiter Cantrope: ↑ 24.10.2023 14:54Я на такому їздив коли тестував ті електровелосипеди в Жидачеві. Щось не дуже сподобалось, воно дуже розхитувало мене.
риторичне питання
Відправлено через 1 хвилину 18 секунд:
Piter Cantrope
краще взяти дешевші покри та поставити безкамерно, ніж дорогі з камерою
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Ніт.l-m: ↑ 24.10.2023 19:24 краще взяти дешевші покри та поставити безкамерно, ніж дорогі з камерою
Дешеві покри то , ладно ще середнього діапазону пошукати по знижкам. Але дешеві, то фініш.
-
l-m
Member
dead_rat
я сказав дешевші, а не прям самі дешеві.
Бомж-покр наче й не буває безкамерних (давно не дивився, раптом вже є).
Річ у тім, що головні відмінності дорогих це вищий TPI, тонші стінки, м'якіший компаунд. Все це дозволяє покришці легше деформуватись на нерівностях, чим забезпечується краще щеплення, накат та комфорт.
А потім в них запихаєш камеру, та товщина й жорскість камери+покри виходить більшою ніж у простішої безкамерної покришки А ще у них несинхронна деформація, та камера треться о покришку, що теж псує накат та краде деяку потужність.
Бувають латексні камери, які вельми близькі до безкамерки, але їх треба підкачувати частіше ніж безкамерку й вони дорогі.
На шосе з ідеальними дорогами різницю може й не помітно, а в крос-кантрі, особливо коли ще були 26" в ходу, то день й ніч. Не дарма певно вже десь 20 років буде як у МТБ перші з'явились, а шосе буквально років 5 тому зачухались... й то, в моєму оточені як раз МТБ-шники покупляли собі шосери для різноманіття, й робили безкамерку, а чисті шосери на то дивились як на дискові гальма Але потім розпробували) Все ж у нас не німецькі автобани.
я сказав дешевші, а не прям самі дешеві.
Бомж-покр наче й не буває безкамерних (давно не дивився, раптом вже є).
Річ у тім, що головні відмінності дорогих це вищий TPI, тонші стінки, м'якіший компаунд. Все це дозволяє покришці легше деформуватись на нерівностях, чим забезпечується краще щеплення, накат та комфорт.
А потім в них запихаєш камеру, та товщина й жорскість камери+покри виходить більшою ніж у простішої безкамерної покришки А ще у них несинхронна деформація, та камера треться о покришку, що теж псує накат та краде деяку потужність.
Бувають латексні камери, які вельми близькі до безкамерки, але їх треба підкачувати частіше ніж безкамерку й вони дорогі.
На шосе з ідеальними дорогами різницю може й не помітно, а в крос-кантрі, особливо коли ще були 26" в ходу, то день й ніч. Не дарма певно вже десь 20 років буде як у МТБ перші з'явились, а шосе буквально років 5 тому зачухались... й то, в моєму оточені як раз МТБ-шники покупляли собі шосери для різноманіття, й робили безкамерку, а чисті шосери на то дивились як на дискові гальма Але потім розпробували) Все ж у нас не німецькі автобани.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
l-m
Навіть одне тренування на місяць дає більше профіту у швидкості ніж всі ці розповіді про безкамерки. В мтб це плюс, бо хороший шанс що проколи залатаються самі. В шоссе не залатаються.
Он байк-роллін-резістанс ледве намірює 1-2-3 ватти різниці при швидкостях 40 км/г. А от трошки тренування підніме фтп з умовно 150 до 220 ватт. Десь з 2 до 3 ватт/кіло.
Навіть одне тренування на місяць дає більше профіту у швидкості ніж всі ці розповіді про безкамерки. В мтб це плюс, бо хороший шанс що проколи залатаються самі. В шоссе не залатаються.
Он байк-роллін-резістанс ледве намірює 1-2-3 ватти різниці при швидкостях 40 км/г. А от трошки тренування підніме фтп з умовно 150 до 220 ватт. Десь з 2 до 3 ватт/кіло.
-
Hotspur
Member
це не трошкиdead_rat: ↑ 24.10.2023 20:19А от трошки тренування підніме фтп з умовно 150 до 220 ватт.
Відправлено через 2 хвилини 3 секунди:
в мене є горка 1 км градіент 5%. коли я лінивий кабанчик я заїзжаю 8 хвилин. коли не лінивий 5.30. шосери заїзжають 2 хвилини
Відправлено через 2 хвилини 8 секунд:
чого це ?dead_rat: ↑ 24.10.2023 20:19В шоссе не залатаються.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
З 2 до 3 ватів на кіло легко. Після 3 важко прогресувати.Hotspur: ↑ 24.10.2023 21:03це не трошкиdead_rat: ↑ 24.10.2023 20:19А от трошки тренування підніме фтп з умовно 150 до 220 ватт.
Відправлено через 1 хвилину 19 секунд:
Бо тиск сильно більший, а об‘єм повітря менший.
Навіть якщо залатає, то колесо буде здуте, будеш зупинятися і накачувати.
Ну і через тиск всю раму заляпає герметиком.
-
Piter Cantrope
Member
- Откуда: Калуш
До речі, я дивився сьогодні про ті безкамерні колеса. Я взагалі-то думав що це як в машинах, просто резина така ну і обід має бути відповідний.
А виявляється, що туди треба якусь юшку заливати))
А виявляється, що туди треба якусь юшку заливати))
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Герметик, щоб при проколі міг залатати пробоїнуPiter Cantrope: ↑ 24.10.2023 21:45 До речі, я дивився сьогодні про ті безкамерні колеса. Я взагалі-то думав що це як в машинах, просто резина така ну і обід має бути відповідний.
А виявляється, що туди треба якусь юшку заливати))
-
Hotspur
Member
е і такі. але це рідкість. зазвичай з герметикомPiter Cantrope: ↑ 24.10.2023 21:45Я взагалі-то думав що це як в машинах, просто резина така ну і обід має бути відповідний.
А виявляється, що туди треба якусь юшку заливати))
Відправлено через 57 секунд:
підкачати краще ніж годину морочитись з камерою її клеїти поняти шо не клеїться і далі по текстуdead_rat: ↑ 24.10.2023 21:42Бо тиск сильно більший, а об‘єм повітря менший.
Навіть якщо залатає, то колесо буде здуте, будеш зупинятися і накачувати.
Ну і через тиск всю раму заляпає герметиком.
-
alfredhaos
Member
Нову камеру надів за пару хв і поїхав далі, ніж раз в півроку відмивати засохшу юшку
-
l-m
Member
одне тренування нічого не дає, але ладно.dead_rat: ↑ 24.10.2023 20:19 l-m
Навіть одне тренування на місяць дає більше профіту у швидкості ніж всі ці розповіді про безкамерки. В мтб це плюс, бо хороший шанс що проколи залатаються самі. В шоссе не залатаються.
Втім одне тренування та безкамерка краще ніж просто одне тренування. Тай приємніше його на гарному велі проводити
у них рахітне вимірювання на металевому барабані з пухирцями, для купи мтб-покришок неадекватні результатиdead_rat: ↑ 24.10.2023 20:19 Он байк-роллін-резістанс ледве намірює 1-2-3 ватти різниці при швидкостях 40 км/г.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
l-m
Ти помітив, що людина купила вєлік два дні тому, прокотилася дай бог один раз. І скоріш за все за цей сезон прокотиться ще раз, ну два.
А тут вже впарюють, камерку, безкамерку… давайте ще карбоколеса і підсиділ від Хотспура за 900 баксів.
Камон! Прокиньтеся
Я знаю що треба! Шолом!
Ти помітив, що людина купила вєлік два дні тому, прокотилася дай бог один раз. І скоріш за все за цей сезон прокотиться ще раз, ну два.
А тут вже впарюють, камерку, безкамерку… давайте ще карбоколеса і підсиділ від Хотспура за 900 баксів.
Камон! Прокиньтеся
Я знаю що треба! Шолом!
-
Hotspur
Member
dead_rat: ↑ 24.10.2023 22:56А тут вже впарюють, камерку, безкамерку… давайте ще карбоколеса і підсиділ від Хотспура за 900 баксів.