Последние статьи и обзоры
Новости
SSD. Выбор накопителя, результаты тестов
-
almazmusic
Король клавиатуры
- Откуда: Planet Earth
Последний раз редактировалось Vovchic_jrc 05.03.2015 11:09, всего редактировалось 62 раза.
-
DuckRider
Member
А вы не клиенты. Не обижайтесь, но вы хрен знает кто, которые взяли хрен знает где, хрен знает что, вот и всё Беру всё белое, не имел ни одного отказа в гарантии по продукции кингстон в лице озу и ссд. То что вы себе придумали - называется международной гарантией, при этом отправить товар нужно будет в магазин в котором вы брали. И такая гарантия мало у кого есть в принципе.ya98: ↑ 01.09.2023 20:45 Alex+
Я так понял, что Кингстон теперь тоже кидает клиентов с Украины. Лично я ранее сталкивался с таким отношением от Тим-труп... Так же ВД и Сигейт, но это ещё когда ссд не придумали. И с материнкой Асус та же фигня была. Отсюда вывод: теперь всё решает цена. Если есть кингстон с 5 лет гарантии на безбуферном контроллере и непонятно какой памяти за 3500 и какой-нибудь кингспек аналогичной ёмкости тоже на безбуферном контроллере и непонятно какой памяти с проверочной гарантией за 2500, то походу надо брать китайца. Ибо сколько протянет девайс зависит только от вашей удачи а заменять его всё равно никто не будет как минимум до конца передела мира.
-
kassiop
Junior
А у Samsung гарантія трушна? Чи є якийсь досвід?ya98: ↑ 01.09.2023 20:45 Я так понял, что Кингстон теперь тоже кидает клиентов с Украины.
Ибо сколько протянет девайс зависит только от вашей удачи а заменять его всё равно никто не будет как минимум до конца передела мира.
-
Alex+
Member
ya98
Сказати важко як воно працює, проте кидати через плече своїх клієнтив це небезпечно. Можна втратити багато клієнтів, адже "бренд" це не тільки розробка та продаж продукту, але і підтримка та сервіс. На сайті є цілий список офіційних партнерів: https://www.kingston.com/ua/wheretobuy
Також, на сайті кінга зазначено, що навіть за неможливості обміну за місцем покупки залишається можливою процедура RMA:
Тобто якщо навіть магазин "кинув", то можна самому відправити, але фінансова сторона питання досить спірна. За суму відправок туди-сюди можна нового ссд придбати.
PS: це вже розмова не за темою вибору ссд, тому офтоп
Сказати важко як воно працює, проте кидати через плече своїх клієнтив це небезпечно. Можна втратити багато клієнтів, адже "бренд" це не тільки розробка та продаж продукту, але і підтримка та сервіс. На сайті є цілий список офіційних партнерів: https://www.kingston.com/ua/wheretobuy
Також, на сайті кінга зазначено, що навіть за неможливості обміну за місцем покупки залишається можливою процедура RMA:
https://www.kingston.com/ua/company/warrantyякщо ви не можете отримати гарантійне обслуговування в місці первісного придбання або в офіційного дилера чи розповсюджувача Kingston, у якого ви придбали продукт, то це можна зробити безпосередньо в сервісному центрі Kingston після одержання номера дозволу на повернення матеріалів (Return Material Authorization, RMA) від компанії Kingston. Номер RMA можна отримати онлайн за адресою: kingston.com/support. За певних обставин ми можемо вимагати підтвердження покупки.
Після отримання номера RMA від компанії Kingston ви маєте протягом 30 (тридцяти) днів надіслати продукт за адресою: Kingston Technology Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, U.K. (Велика Британія). Страхування й транспортні витрати на відправку продуктів оплачуєте ви
Тобто якщо навіть магазин "кинув", то можна самому відправити, але фінансова сторона питання досить спірна. За суму відправок туди-сюди можна нового ссд придбати.
За тим же принципом.kassiop: ↑ 01.09.2023 21:12А у Samsung гарантія трушна?
PS: це вже розмова не за темою вибору ссд, тому офтоп
-
ms142
Member
- Откуда: Киев
С чего бы? Ваше право покупать что угодно и где угодно. Разрешенное к продаже и покупке.kassiop: ↑ 01.09.2023 20:41 Якщо ці доводи справедливі, тоді по вашому Алі треба заборонити в Україні.
Это вообще к чему?Тут треба або штанці надіти, або хрестик зняти.
С каких пор Розетка:Яким чином занюхана Розетка краща за свій оригінал Алі?
а) стала занюханой?
б) стала копией Али?
И лично для меня Розетка таки во многом лучше, чем Алик.
Пример конкурентов с таким сервисом (гарантией на купленный товар на Алике). Если у конкурентов есть свой магазин на Алике, то потрудитесь проанализировать цены и распространяется ли официальная гарантия на покупку у любого продавана на Алике.На якомусь етапі - так (у нинішній схемі - не кожного) Але якщо це взагалі не робити то конкуренти із більш якісним сервісом обгонять.
Ну и раз Вы такое борец с негативными проявлениями в экономике и бизнесе, то предложите тому же Кингстону свои услуги по организации гарантийного обслуживания товаров, купленных на Алике. Еще и заработаете прилично.
Или это как раз тот случай, когда
??Тут треба або штанці надіти, або хрестик зняти.
Или Вы это делать не собираетесь, а вот кто-то должен Вам обеспечить низкую цену подвального Алика и при этом официальную гаранитю? К сожалению (или к счастью) это так не работает.
-
lewerlin
Member
- Откуда: Миронівка
У випадку з нами? Та легко.Alex+: ↑ 01.09.2023 21:14Сказати важко як воно працює, проте кидати через плече своїх клієнтив це небезпечно. Можна втратити багато клієнтів, адже "бренд" це не тільки розробка та продаж продукту, але і підтримка та сервіс. На сайті є цілий список офіційних партнерів: https://www.kingston.com/ua/wheretobuy
Також, на сайті кінга зазначено, що навіть за неможливості обміну за місцем покупки залишається можливою процедура RMA:
З особистого
- спойлер
- У піврічного делла з рейду вилітає хард. В айдраку горить червоним. Це гарантійний. Сервер повністю офіційний, підтримка next business day(приїжджає інженер делла, привозить новий хард і міняє на наступний день після заявки). До війни так і було. Зараз - шиш. Відписують з Варшави, що до нас надто небезпечно їхати.
-
Alex+
Member
lewerlin
Сервер де виходить з ладу якийсь компонент це мабуть трохи не те.
Тут для обслуговування треба спеціальна людина, яка замінить компонент без втрати гарантії, бо відправити таке кудись для цієї процедури досить накладно. А для обміну дохлого ссд таке не потрібно, потрібні лише поставки для підмінного фонду і який небуть представник, та і відправка не накладна (в межах країни)
Сервер де виходить з ладу якийсь компонент це мабуть трохи не те.
Тут для обслуговування треба спеціальна людина, яка замінить компонент без втрати гарантії, бо відправити таке кудись для цієї процедури досить накладно. А для обміну дохлого ссд таке не потрібно, потрібні лише поставки для підмінного фонду і який небуть представник, та і відправка не накладна (в межах країни)
Последний раз редактировалось Alex+ 01.09.2023 21:40, всего редактировалось 1 раз.
-
kassiop
Junior
Я теж всі думки пояснив, і якщо я незгодний із вашими доводами , а ви із моїми - то у нас різний базис - не буду сперечатись.ms142: ↑ 01.09.2023 21:27 ... а вот кто-то должен Вам обеспечить низкую цену подвального Алика и при этом официальную гаранитю?
От тільки ця цитата - тобто на Алі товар підвальний, а у наших продаванів прямо трушний, аж самі роблять на своїх фабриках разом із Кінгстон.
На рахунок хуцпи євреям у вас та нашої влади ще повчитися треба.
-
ms142
Member
- Откуда: Киев
На Алике очень много подвальных продаванов. Кто будет разбираться с оригинальностью продукции? А у нас, кроме серых, есть и официальные продавцы. И что тут не так?kassiop: ↑ 01.09.2023 21:39 От тільки ця цитата - тобто на Алі товар підвальний, а у наших продаванів прямо трушний, аж самі роблять на своїх фабриках разом із Кінгстон.
Вы не ответили на поставленные вопросы.На рахунок хуцпи євреям у вас та нашої влади ще повчитися треба.
Теперь все понятно, мне надо было раньше догадаться.
Слив в принципе засчитан.
За сим откланиваюсь, отвечать Вам больше не буду, так что не утруждайте себя.
-
kassiop
Junior
Взаємно.ms142: ↑ 01.09.2023 21:49 Слив в принципе засчитан.
Але це тільки по даному питанню. Досить вже. І ми просто не домовимося.
По іншим питанням - радий буду спілкуватися.
Незрозуміло на що ви образилися? Я вже навів свої доводи. Можу розібрати ваші додаткові питання у персональних відповідях.
Не хотів вас ніяк зачепити. Дякую за відповіді.
-
lewerlin
Member
- Откуда: Миронівка
У випадку з дисками, часто могли за домовленістю просто прислати новий. В 2U серверах зазвичай корзини з дисками прямо на морді, пристосовані під гарячу заміну.Alex+: ↑ 01.09.2023 21:38Сервер де виходить з ладу якийсь компонент це мабуть трохи не те.
Тут для обслуговування треба спеціальна людина, яка замінить компонент без втрати гарантії, бо відправити таке кудись для цієї процедури досить накладно. А для обміну дохлого ссд таке не потрібно, потрібні лише поставки для підмінного фонду і який небуть представник, та і відправка не накладна (в межах країни)
Тай тут приклад був у відношенні. І це не консьюмерський сегмент, тобі завжди йдуть на зустріч. Ну, раніше... йшли.
-
Melofon
Member
- Откуда: Николаев
И на этом Вася сдулсяkassiop: ↑ 01.09.2023 20:41Була така думка, але я пояснив останньою фразою, що у процесі, хоча скоріше не буду -
Хватит засирать тему своим имхо-бредом!
-
kassiop
Junior
1. Я не Вася.Melofon: ↑ 02.09.2023 12:01 И на этом Вася сдулся
2. Здуватися було нічому - я аматор і питав, вже знаючи приблизно відповідь.
3. Мені одному це не потрібно, прибічників мало, якщо ви бажаєте переплачувати, та не отримувати гарантію - то я тут не лікар.
4. Так, на той рівень доводів, що тут був - уже сперечатися не хочеться - ні по суті, ні емоційно.
-
WalkMan
Member
це не працюєAlex+: ↑ 01.09.2023 21:14гарантійне обслуговування в місці первісного придбання або в офіційного дилера чи розповсюджувача Kingston, у якого ви придбали продукт, то це можна зробити безпосередньо в сервісному центрі Kingston після одержання номера дозволу на повернення матеріалів (Return Material Authorization, RMA) від компанії Kingston
Відправлено через 3 хвилини 14 секунд:
lewerlin
з next business day зараз біда, але приїжджають і міняють, правда терміни розтягнулись суттєво
-
Alex+
Member
кажу те що вони кажуть. Якщо ви перевіряли на практиці, то діліться досвідом. Здогадки та теорії не цікавлятьWalkMan: ↑ 02.09.2023 14:29це не працює
-
ARomanA
Member
- Откуда: Днепр
Хтось чув таке, що не всі 970 EVO Plus 2TB можна оновити до останньої версії прошивки через ПЗ самсунга?
Щось на зразок того, що Корея оновиться,а Таіланд - ні?
Чи з різними регіонами, можливо, питання?
Сьогодні перший раз почув це від людини однієї, здивувався.
Щось на зразок того, що Корея оновиться,а Таіланд - ні?
Чи з різними регіонами, можливо, питання?
Сьогодні перший раз почув це від людини однієї, здивувався.
-
Alex+
Member
А чим він це підтверджує?ARomanA: ↑ 04.09.2023 22:55в це від людини однієї
Таке знаю тільки про оемні самсунги.
Звичайні оригінальні ссд (не підробка) повинні оновлюватись незалежно від країни виробництва, бо інакше це виглядає безглуздо з точки зору виробника.
Вони тільки собі гірше зроблять.
-
ARomanA
Member
- Откуда: Днепр
Лише на словах, придбав в одному магазині і повернув, тепер шукає в інших саме Корею, і щоб воно оновилося обов'язково...Alex+: ↑ 04.09.2023 23:11А чим він це підтверджує?
-
Alex+
Member
ARomanA
думаю, то він просто не розібрався як оновити, або якийсь глюк самсунговського "чарівника"
думаю, то він просто не розібрався як оновити, або якийсь глюк самсунговського "чарівника"
-
7mindfields
Member
Насправді звучить абсурдно, на руках були 840 про, 860 ево, 860 про, 870, 970 ево та про, і всі, або майже всі зібрані в китаїARomanA: ↑ 04.09.2023 23:54Лише на словах, придбав в одному магазині і повернув, тепер шукає в інших саме Корею, і щоб воно оновилося обов'язково...Alex+: ↑ 04.09.2023 23:11А чим він це підтверджує?
-
Melofon
Member
- Откуда: Николаев
7mindfields
Ну возможно то большинство сата в китае собирают:
Ну возможно то большинство сата в китае собирают:
- спойлер