Раньше х80 чип был не обрезаным топом и стоял 500-700 долларов , сейчас 100 % чипа получают х90 ті по цене 1500+ $ или карты с проф сегментаЗахар Беркут: ↑ 15.07.2023 20:37 Чи мені здається, чи маркетолухи вже нав'язують як нормальну вартість 600 доларів, що має коштувати максимум 400. Знов розводять ховрашків та мамонтів що не вимруть.
І взагалі на мій погляд це 7700 та 7700хт, але племінниця повторює за Хуаном... Адже занадто мала різниця між картами для 7800хт.
Последние статьи и обзоры
Новости
Відеокарти на графічному процесорі AMD Navi 32 вийдуть у вересні
-
lamer02
Member
-
ronemun
Advanced Member
Помилка в порівнянні: в 7й серії кожен шейдер рахує 4 флопс за такт, одинарної точності звісно ж, а в 6й тільки 2. Тому теоретична продуктивність у 2 рази вища - це теж саме що Нвідія зробила в серії 3000, але там вона приписала про збільшення шейдерів у 2 рази, тобто продуктивність шейдера залишилась ніби 2 флопс/такт, але по суті це 4 флопс одиниця на тому ж адресі при тому ж планувальнику, тому в іграх швидкість зросла десь в 1,5 рази, не більше, а в АМД в 7й серії іще меньше. Зате Нвідія тепер пішла шляхом АМД - добавила кеш останнього рівня і підняла частоти до 3 ГГц, а АМД опустилась до 2.5ГГц, а кеш навіть зрізала.daesz: ↑ 15.07.2023 14:50 +500-900 потокових процесорів на 7700 в порівнянні з 6700хт (3072/3456 vs 2560), -800 на 7800 в порівнянні з 6800 хт (3840 vs 4608)
Вичислювальних блоків на 15-20% більше (48/54 проти 40 і 60 проти 72 відповідно) жалко, що немає інформації по текстурних блоках
На перший погляд, здається мені, що 7700 навіть не зможе обігнати 6800 хт по продуктивності
Звичайно, АМД в майбутньому, як завжди, використає лишню продуктивність шейдерів для нових фіч в рендерингу, рейтресінгу і шт. інтелекті. Але поки що класичний рендеринг впирається в текстурники і память, як і має бути, а графічні алгоритми драйверів, очевидно, ще нормально не використовують у 2 рази сильніші шейдери
-
SergN
Member
- Откуда: Kyiv
От не розумію, навіщо ви мені відповідаєте, якщо не читаєте, що я писав. Зараз це розглядається, як не XT-версії. Он прогресу між Наві33 і попередником не було майже ніякого, проте додумалися не випускати у вигляді ХТ-версії, і ще зверху компенсували ціною, відповідно, он тут деякі навіть аплодували. Тож, про ті "випорожнення..."(с) будете писати лише після оголошення ціни, бо саме по ній будуть оцінювати, це відстійний продукт, чи рекомендований до купівлі.Захар Беркут: ↑ 15.07.2023 21:26 SergN
Ви зверніть увагу на інше, тут по усім показникам дві відеокарти одного прошарку, а їх намагаються втулити на рівень вище, зовсім не помічаєте? Це ж один в один схема Хуана з 4060 яка насправді 4050, Ліза просто бере і робить 100% як її любий дядька, це 7700 та 7700хт які нахабно підсовують як 7700хт та 7800хт
-
Donate
Member
А як можете пояснити те що хуанг в 4 лінійці суттєво покращив продуктивність на ват? Ну тип піднімати частоти в "суху" як показує практика це суттеве підвищення жору. + чіпи потребують взагалі мінімальний вольтаж тепер 0,89V нижче працювати вони не вміють.ronemun: ↑ 15.07.2023 22:58 Помилка в порівнянні: в 7й серії кожен шейдер рахує 4 флопс за такт, одинарної точності звісно ж, а в 6й тільки 2. Тому теоретична продуктивність у 2 рази вища - це теж саме що Нвідія зробила в серії 3000, але там вона приписала про збільшення шейдерів у 2 рази, тобто продуктивність шейдера залишилась ніби 2 флопс/такт, але по суті це 4 флопс одиниця на тому ж адресі при тому ж планувальнику, тому в іграх швидкість зросла десь в 1,5 рази, не більше, а в АМД в 7й серії іще меньше. Зате Нвідія тепер пішла шляхом АМД - добавила кеш останнього рівня і підняла частоти до 3 ГГц, а АМД опустилась до 2.5ГГц, а кеш навіть зрізала.
Звичайно, АМД в майбутньому, як завжди, використає лишню продуктивність шейдерів для нових фіч в рендерингу, рейтресінгу і шт. інтелекті. Але поки що класичний рендеринг впирається в текстурники і память, як і має бути, а графічні алгоритми драйверів, очевидно, ще нормально не використовують у 2 рази сильніші шейдери
https://www.reddit.com/r/nvidia/comment ... ervolting/
Це все магія TSMC і за рахунок такого переїзду в нас така вражаюча продуктивність? Ну тип куди не куди але це практично 50% що взагалі amazing
-
manbearboar
Member
Donate
Хуанг довольно бестолково транзисторный бюджет потратил, но "магия ТСМЦ" спасла.
Хуанг довольно бестолково транзисторный бюджет потратил, но "магия ТСМЦ" спасла.
-
avtoelectrik
Member
- Откуда: Рівне
от блін ,хотів купити 6800хт тепер ждуна треба включать
-
Wireless
Member
Якщо ціна адекватна, то чому б і не взяти 7700? Хоча вона буде неадекватна з вірогідністю 70%. Сподіваюсь, що помиляюсь
-
MetalistForever
Member
- Откуда: Харьков
taras_cs: ↑ 15.07.2023 20:50 Я купив RX 6700 XT Red Devil за 466 баксів цього літа.
7800 XT за ці гроші, та ще й не дешманські Pulse, Duo, Mech, Eagle, Speedster, Fighter, SWFT було б подарунком.
Скоріше вже $550 - $600
-
Creature4O
Member
я кажу про мсрп на скріні де 7900хт коштує 900. Ніхто не ставить мсрпkalakawa: ↑ 15.07.2023 18:39за 700 американських гривень вже є 7900хтCreature4O: ↑ 15.07.2023 18:35 Там в лінійку напрошуються ціни в 500 та 700 (+/-50 скоріше+) бо не забуваємо ще про не ХТ версії. Скріньте.
відповідно поточної ціни іншого продукту
-
kalakawa
Member
Тобто 7800хт в першу секунду продажів буде мати дисконт в 100+ зелених відносно мсрп?Creature4O: ↑ 16.07.2023 15:37я кажу про мсрп на скріні де 7900хт коштує 900. Ніхто не ставить мсрп
відповідно поточної ціни іншого продукту
-
ronemun
Advanced Member
До чого тут продуктивність на Вт. Розмова ж була про поріввняння швидкості, тупо множачи шейдери на частоту, але не врахували що в 7й лінійці шейдери у 2 рази швидші.Donate: ↑ 16.07.2023 01:08А як можете пояснити те що хуанг в 4 лінійці суттєво покращив продуктивність на ват? Ну тип піднімати частоти в "суху" як показує практика це суттеве підвищення жору. + чіпи потребують взагалі мінімальний вольтаж тепер 0,89V нижче працювати вони не вміють.ronemun: ↑ 15.07.2023 22:58 Помилка в порівнянні: в 7й серії кожен шейдер рахує 4 флопс за такт, одинарної точності звісно ж, а в 6й тільки 2. Тому теоретична продуктивність у 2 рази вища - це теж саме що Нвідія зробила в серії 3000, але там вона приписала про збільшення шейдерів у 2 рази, тобто продуктивність шейдера залишилась ніби 2 флопс/такт, але по суті це 4 флопс одиниця на тому ж адресі при тому ж планувальнику, тому в іграх швидкість зросла десь в 1,5 рази, не більше, а в АМД в 7й серії іще меньше. Зате Нвідія тепер пішла шляхом АМД - добавила кеш останнього рівня і підняла частоти до 3 ГГц, а АМД опустилась до 2.5ГГц, а кеш навіть зрізала.
Звичайно, АМД в майбутньому, як завжди, використає лишню продуктивність шейдерів для нових фіч в рендерингу, рейтресінгу і шт. інтелекті. Але поки що класичний рендеринг впирається в текстурники і память, як і має бути, а графічні алгоритми драйверів, очевидно, ще нормально не використовують у 2 рази сильніші шейдери
https://www.reddit.com/r/nvidia/comment ... ervolting/
Це все магія TSMC і за рахунок такого переїзду в нас така вражаюча продуктивність? Ну тип куди не куди але це практично 50% що взагалі amazing
Але так, це як в процах колись ввели AVX поти SSE4, тобто 256 біт проти 128. Здавалось би мало бути у 2 рази швидше. Але це дуже в спрощеній теорії. Для цього тре було переписати всі алгоритми з нуля, вже 8 років оптимізовані під SSE2-SSE4, чого звичайно ніхто відразу не робив. А старі SSE на 128 біт робились на тих же нових FPU щой AVX 256 біт, з тою ж швидкістю, а інші 128 біт тупо ігнорувались прямо в залізі. І ще виявилось, що якщо не весь код перероблений на нові AVX, а змішується з старим sse, то час переключення конвеєра такий, що краще взагалі не переходити. Ну і саме важливе, що новий AVX 256 біт працював так лише з частиною всіх команд sse, тобто тупо замінити не виходило, тре було перебирати, враховувати мільйон всяких нюансів, тривалості команд в різних ситуаціях і розміри буферів, швидкості кешів і т.п. , і аж через 3 роки у AVX2 більш-менш щось стало нормально
-
kawalot
Member
- Откуда: Kropyvnytskiy
Амд нарешті нові дровцята випустила і начебто виправила баг з новими картами з-за якого карти періодично жерли 40-50 Вт в простої поки пк не перезавантажиш. Зробили навіть більше, ніж очікувалось, бо раніше бачив мінімум в районі 20 Вт, а тепер карта глохне аж до 10 Вт на робочому столі і дуже сильно частоти скидає. І бага з завищеним споживанням начебто поки що не помічав.
Якось так тепер холостий хід виглядає у мене:
Якось так тепер холостий хід виглядає у мене:
- спойлер
-
daesz
Member
На ТХ опублікували ціни на 7700/7800, становлять 449 і 549 відповідно.
-
SergN
Member
- Откуда: Kyiv
7700 по ціні актуальних 6800?daesz: ↑ 20.07.2023 21:24На ТХ опублікували ціни на 7700/7800, становлять 449 і 549 відповідно.
А загалом, скоріше ставка буде на протиставлення нестачі об'єму пам'яті у конкурента, аніж на перевагу над своїм попереднім поколінням.
-
daesz
Member
Ждемс на тестиSergN: ↑ 21.07.2023 01:117700 по ціні актуальних 6800?daesz: ↑ 20.07.2023 21:24На ТХ опублікували ціни на 7700/7800, становлять 449 і 549 відповідно.
-
daesz
Member
Трохи пізно, але - один, два (обидві доречі "хайлі рекомендед" і "едітор'с чойс" від ТехПаверАп). Мало того, що в них одні з найкращих температурних перформансів, так у них ще й найнижчі рівні шуму (+ простий і гарний дизайн). Тому так і залишився при думці, що XFX один з двох найкращих АІВ-ів у АМД, і якщо буду брати карту від АМД - то тільки від них.taras_cs: ↑ 15.07.2023 21:26Не знайшов вагу SWFTdaesz: ↑ 15.07.2023 21:10Я вважаю що xfx кращий АІВ ніж паверколор, а різниця між спідстером і мерком - це тільки ЛГБТ.
XFX Radeon RX 6800 XT Speedster Merc 319, до прикладу, важить 1805 грам, що доволі норм.
Так само Red Devil важчий за Hellhound (що важчий за Powercolor Fighter)
-
taras_cs
Member
- Откуда: Варшава-Київ-Дніпро
Дуже добре, я б здивувався, якби Merc, з його вагою та ціною, був би невдалим.daesz: ↑ 22.07.2023 12:53Трохи пізно, але - один, два (обидві доречі "хайлі рекомендед" і "едітор'с чойс" від ТехПаверАп). Мало того, що в них одні з найкращих температурних перформансів, так у них ще й найнижчі рівні шуму (+ простий і гарний дизайн). Тому так і залишився при думці, що XFX один з двох найкращих АІВ-ів у АМД, і якщо буду брати карту від АМД - то тільки від них.taras_cs: ↑ 15.07.2023 21:26
Не знайшов вагу SWFT
XFX Radeon RX 6800 XT Speedster Merc 319, до прикладу, важить 1805 грам, що доволі норм.
Так само Red Devil важчий за Hellhound (що важчий за Powercolor Fighter)
Мій наїзд був на SWFT.
Неочікувано погані результати в Nitro+, та немає в списку Hellhound для порівняння
-
taras_cs
Member
- Откуда: Варшава-Київ-Дніпро
До речі, в мене RX 6800 Nitro+daesz: ↑ 22.07.2023 12:53Трохи пізно, але - один, два (обидві доречі "хайлі рекомендед" і "едітор'с чойс" від ТехПаверАп). Мало того, що в них одні з найкращих температурних перформансів, так у них ще й найнижчі рівні шуму (+ простий і гарний дизайн). Тому так і залишився при думці, що XFX один з двох найкращих АІВ-ів у АМД, і якщо буду брати карту від АМД - то тільки від них.
Junc Memory Max температура сягає 94 градуси
Простою зміною курви в налаштуваннях я зробив Junc Memory Max 78 градусів в тих самих іграх та налаштуваннях.
Тобто, температурний режим дуже залежить від швидкості вентиляторів.
Можливо, в XFX вони підвищують за дефолтом.
-
daesz
Member
Там в тестах вказані ж швидкості вентилівtaras_cs: ↑ 27.07.2023 19:15До речі, в мене RX 6800 Nitro+daesz: ↑ 22.07.2023 12:53Трохи пізно, але - один, два (обидві доречі "хайлі рекомендед" і "едітор'с чойс" від ТехПаверАп). Мало того, що в них одні з найкращих температурних перформансів, так у них ще й найнижчі рівні шуму (+ простий і гарний дизайн). Тому так і залишився при думці, що XFX один з двох найкращих АІВ-ів у АМД, і якщо буду брати карту від АМД - то тільки від них.
Junc Memory Max температура сягає 94 градуси
Простою зміною курви в налаштуваннях я зробив Junc Memory Max 78 градусів в тих самих іграх та налаштуваннях.
Тобто, температурний режим дуже залежить від швидкості вентиляторів.
Можливо, в XFX вони підвищують за дефолтом.
-
Grava
Member
- Откуда: Запоріжжя
6800(не хт) swft без даунвольта на дефолтных 77 гпу, 90 хотспот, память/врм 82/85 в стресс тесте 3дмарка при 800 оборотах. Если зафиксировать на 25% (примерно 1100 оборотов), то в играх от 60 на гпу до 66 хотспот.taras_cs: ↑ 27.07.2023 19:15Можливо, в XFX вони підвищують за дефолтом
- спойлер
- а если еще и вертикалку включить.....