Розробники продовжують покращувати продуктивність Hogwarts Legacy

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
unique-neon
Member

Сообщение

Everme та Геральт
Я не скаржусь що нема на чому грати :beer:
Мій поточний білд мене влаштовує. До ідеалу далеко, якщо причепитись то там все пора замінити, але грати з задоволенням впринципі можна. То я просто розвив тему про перехід на якісно новий щабель з hdd та 60 fps :)
При виході з ладу відео дивитимусь або на консолі, як пише Геральт, або зберу білд на 3к на наступні 5 років, вирішу по ситуації. Народним магазином не користуюсь - і на душі світліше і без троянів. До того ж регіональні ціни все ще мають місце бути. Промені добра видавцям, що не забили.
everme
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 08.06.2023 15:56 unique-neon
Для кількох тайтлів на рік цілком вистарчить приставки, яка буде і дешевше і економічніше і кілька років не буде потребувати ніяких апгрейдів (при тій же швидкодії в нових іграх). Перевага ПК - народний магазин, але у випадку малої кількості ігр, та перевага повністю нівелюється різницею в ціні збірки
а ещё на пк в игры можно нормально играть, с нормальными настройками, качественной картинкой, высоким фпс. А не апскейл 720р 45 фпс лоу сеттингс. и калик в рот
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

everme: 08.06.2023 16:58 а ещё на пк в игры можно нормально играть, с нормальными настройками, качественной картинкой, высоким фпс. А не апскейл 720р 45 фпс лоу сеттингс. и калик в рот
Не побачив особливої різниці в якості для QHD в HorizonZD на PS5 та 5700XT відповідно. А 60 кадрів було що там що там. Та й у 4k (ТВ) плойка цілком норм.
спойлер
unique-neon
Member

Сообщение

Контекст. Є знайомий з 4080 і цей місяць ще має PS5. Монітор 60 Гц 4к без VRR. Спочатку багато розповідав як круто на 4080 після 1080 в 60 фпс без компромісів грати. А тепер каже, що такої графіки як в GOW Ragnarok ніде не бачив. Так що сучасні консольки не такі немічні.

Відправлено через 30 хвилин 31 секунду:
У відео вище картинка таки більш заблурена на PS5. Але на це я увагу би звернув лише в такому side-to-side порівнянні.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

unique-neon: 08.06.2023 18:15 У відео вище картинка таки більш заблурена на PS5. Але на це я увагу би звернув лише в такому side-to-side порівнянні.
На відео переважно повільні кат-сцени. Там де екшин, якось не до споглядання фону
unique-neon
Member

Сообщение

Тут думаю, хто звик до вищої чіткості в кадрі, то помічатиме. Хоча сам GOW грав на PS4 slim :gigi:

Відправлено через 2 хвилини 39 секунд:
В екшині ще моушн блур, якщо не зменшувати в налаштуваннях, на рухах камери знатно накидує. Ось це вже і я сам помітив. Не міг зрозуміти перший час, що відбувається.
everme
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 08.06.2023 17:08
everme: 08.06.2023 16:58 а ещё на пк в игры можно нормально играть, с нормальными настройками, качественной картинкой, высоким фпс. А не апскейл 720р 45 фпс лоу сеттингс. и калик в рот
Не побачив особливої різниці в якості для QHD в HorizonZD на PS5 та 5700XT відповідно. А 60 кадрів було що там що там. Та й у 4k (ТВ) плойка цілком норм.
спойлер
Я думаю консоль для таких людей и подходит, которые не видят. Я в киберпук на плойке поиграл, мне хватило. За это ещё и деньги платят :laugh:
Кстати, в ютубе оно всё смотрится не так ужасно, как в реале :gigi:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

everme
Ну якщо DLSS може бути кращим нативу, то чому шаховий рендер не може? :gigi:
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

Геральт: 09.06.2023 09:00 everme
Ну якщо DLSS може бути кращим нативу, то чому шаховий рендер не може? :gigi:
Вы либо троль либо совсем не разбираетесь. Их не релевантно сравнивать в принципе ни в плане качества ни в плане перформанса.

Checkerboard rendering рендерит изображение в разрешении указанном разрешении, а затем берёт недостающие пиксели из предыдущего кадра. Алгоритм не использует пиксели из центра, а обращается к тем, что находятся по углам каждые два кадра. Результаты комбинируются особым методом, напоминающим TAA, а также совершается проход FXAA.

DLSS 1.0 и 2.0 работают иначе. Система выстраивает очередь из прошлых кадров и использует их не для того, чтобы добавить деталей к текущему, но чтобы создать изображение в более высоком разрешении. При этом изначальная картинка может быть в куда более низком разрешении, чем требуется для шахматного рендеринга. Прошлые кадры интегрируются в текущий на основе метрик, рассчитываемых искусственным интеллектом, работающим от GPU. Поэтому, несмотря на то, что изначально DLSS находится в «худших условиях», технология может обращаться к большим вычислительным мощностям. Так, на RTX 2080 Ti и с разрешением 4К, на реконструкцию кадра требуется всего 1,5 мс в то время как на «шахматный» уйдет порядка 2.5мс.

Изучите видео, обратите внимание на примеры:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Shaolin_Style: 12.06.2023 18:14 Вы либо троль либо совсем не разбираетесь. Их не релевантно сравнивать в принципе ни в плане качества ни в плане перформанса.
Суть в тому, що і то і то гірше нативу. І я їх не між собою порівнюю, а з нативом. В попередньому пості сарказм був, якщо щось
І зазивати мене в секту DLSS не потрібно, дякую. Без образ
AntonyKandaurov
Member
Аватара пользователя
Откуда: Славетне місто Запоріжжя

Сообщение

:laugh: :laugh: секта раскрывателя видеокарт на месте. если видак загружен на 100% то значит всё окей и комп работает на 146%.

Отправлено спустя 2 минуты 58 секунд:
и ещё вопрос экспертам - нахрена мсаа х8 в 4к?
unique-neon
Member

Сообщение

Геральт: 12.06.2023 20:07 Суть в тому, що і то і то гірше нативу.
На Hardware Unboxed дивився порівняння нативу/dlss/fsr місяць чи два тому. То саме в 4к dlss quality часто видає не гіршу картинку за натив. Єдине що помічав шлейфи при русі в специфічних місцях навіть коли автор відео не звернув увагу (а бувало і навпаки).
AntonyKandaurov
Member
Аватара пользователя
Откуда: Славетне місто Запоріжжя

Сообщение

unique-neon
О да, когда в Dying Light 2 Хакон размахивал перед носом куском текстолита в прологе это было такое месиво, движущиеся мелкие обьекты все эти апскейлы размазывают как масло на хлеб.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

unique-neon: 13.06.2023 02:14 На Hardware Unboxed дивився порівняння нативу/dlss/fsr місяць чи два тому. То саме в 4к dlss quality часто видає не гіршу картинку за натив. Єдине що помічав шлейфи при русі в специфічних місцях навіть коли автор відео не звернув увагу (а бувало і навпаки).
На ютубі... порівняння нативу/dlss/fsr...
Ви в курсі що ютуб стискає відео з втратою якості?
Тобто там було б правильніше сказати "натив виглядає не краще за dlss"
unique-neon
Member

Сообщение

AntonyKandaurov: 13.06.2023 08:07 все эти апскейлы размазывают как масло на хлеб.
А є взагалі варіант не милити і згладжувати? Бо недавно в цілях наукового інтересу запускав апдейт відьмака в нативі без зглажок з ультра текстурами. То пісочили текстури на дорозі. В решті місць був просто аліасинг, в статиці ніби нічого, але в русі помітний. З taa було мильніше, але краще.
AntonyKandaurov
Member
Аватара пользователя
Откуда: Славетне місто Запоріжжя

Сообщение

unique-neon
Ну ТАА ще та миловарня, чесно казати але коли грався в дл2 на своєму огризку з 3054 то ясна річ включав длсс аби фпс був більш-менш прийнятний. Але що коїлось з тими маленькими об'єктами які просто залишали за собою сліди.. така технологія "чудова", що не зробиш аби погратися :laugh:
unique-neon
Member

Сообщение

Геральт: 13.06.2023 08:34 На ютубі... порівняння нативу/dlss/fsr...
Ви в курсі що ютуб стискає відео з втратою якості?
Тобто там було б правильніше сказати "натив виглядає не краще за dlss"
Дисклеймер - сам оцінити dlss наразі нагоди не маю. Але:
- Не так сильно шакалить картинку ютуб як розповідають, при схожих налаштуваннях не бачу різницю при грі з пк з різними відео з ютуба
- Самі автори згаданого відео, а також інших, кажуть що якість картинки часто практично однакова
- Ясно що є артефакти від dlss, але їх ще доводиться шукати, зазвичай навмисно
- І мова саме за 4к, при нижчих розшереннях сильнішає мило
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

unique-neon: 13.06.2023 11:06
AntonyKandaurov: 13.06.2023 08:07 все эти апскейлы размазывают как масло на хлеб.
А є взагалі варіант не милити і згладжувати?
Найкраще згладжування - відсутність згладжування :)
Рендер на 400% і мабуть висока роздільча при малій діагоналі (4к на 24'). Але останнє не пробував, лише припущення
З найважчих ігор в плані АА, які грав - симулятори FS19/22 та ETS2. Повно прямих ліній які при русі мерехтять .Макс. масштаб рендеру проблему вирішує, але коштом суттєвого зростання апетитів до заліза.
Ответить