Gotham Knights та The Callisto Protocol підтримуватимуть трасування променів

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
dead_rat
Member
Аватара пользователя
Откуда: Берлін

Сообщение

Vpupkin: 05.09.2022 19:50 DuckRider
SSR вообще не отражает объекты как таковые, это просто перевернутый кусок кадра воткнутый в отражающую поверхность.
Ви граєти чи розглядаєте скріншоти з лупою? ;)
Vpupkin
Member
Откуда: Dnipro

Сообщение

dead_rat
Что-бы увидеть убогие отражения с артефактами лупа не нужна, а артефакты как раз таки мозолят глаза и портят впечатления от игры.
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

dead_rat: 05.09.2022 21:28
Vpupkin: 05.09.2022 19:50 DuckRider
SSR вообще не отражает объекты как таковые, это просто перевернутый кусок кадра воткнутый в отражающую поверхность.
Ви граєти чи розглядаєте скріншоти з лупою? ;)
отличная, а главное правдоподобная работа SSR, рефракции поверхности воды в реальности буквально ведут себя так же - смотри не перепутай.
1.jpg

Я другому поражаюсь. Crytek вроде не последняя контора, как такое вообще пропустили в релиз :-/
dead_rat
Member
Аватара пользователя
Откуда: Берлін

Сообщение

Vpupkin
Shaolin_Style
Хлопці, в вас якась неймовірна купа вільного часу
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

dead_rat: 05.09.2022 22:47 Vpupkin
Shaolin_Style
Хлопці, в вас якась неймовірна купа вільного часу
после того как тебе указали, ты тоже будешь замечать, жизнь никогда не станет прежней :)
dead_rat
Member
Аватара пользователя
Откуда: Берлін

Сообщение

Shaolin_Style: 05.09.2022 23:38
dead_rat: 05.09.2022 22:47 Vpupkin
Shaolin_Style
Хлопці, в вас якась неймовірна купа вільного часу
после того как тебе указали, ты тоже будешь замечать, жизнь никогда не станет прежней :)
Ні, навіть якщо і помічу, це максимум привід посміхнутися і не паритися.
Чи перший раз у житті баг побачили?
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

dead_rat: 05.09.2022 23:52
Shaolin_Style: 05.09.2022 23:38
после того как тебе указали, ты тоже будешь замечать, жизнь никогда не станет прежней :)
Ні, навіть якщо і помічу, це максимум привід посміхнутися і не паритися.
Чи перший раз у житті баг побачили?
баг и графический артефакт это про разное.
Nick22
Member

Сообщение

З власного досвіду! Наведіть мені приклад, скріншоти! Де ви там їх бачите, Сектанти променів!
Ostin
Member

Сообщение

Якщо технологія в своїй суті являє собою необхідність розробникам вручну підготувати свою гру для того, щоб ці промені спрацювали (і лише там, де це підготовлено) - то це як мінімум погана технологія. Ускладнює розробку, дає фейкові відбивання і повністю на совісті та старанності розробника гри. В окремих випадках при дуже старанному підході може дати гарний результат. Проте це просто якийсь костиль, а не повноцінна технологія. Підтримую думку про шлях фізиксу. З ним деякі ігри справді мали доволі цікавий вигляд. Але де він зараз? Нвідіа вона вміє в такі технології, в які не вміють (і не хочуть вміти) всі інші.
Ekz0rcyst
Member
Аватара пользователя
Откуда: Місцевий

Сообщение

Ostin
Технологія трасування променів повноцінна, але дуже вимоглива до продуктивності "заліза" і найближчі декілька поколінь про повноцінну роботу, а саме за рендер всього ігрового середовища в режимі реального часу немає навіть мови. В десятки разів має збільшитись швідкодія GPU, тоді можна буде відмовитись від "милиць" у вигляді ефектів з трасуванням променів. Звичайно не всім це сподобається, та й грець з ним. :)
Ответить