Ви граєти чи розглядаєте скріншоти з лупою?Vpupkin: ↑ 05.09.2022 19:50 DuckRider
SSR вообще не отражает объекты как таковые, это просто перевернутый кусок кадра воткнутый в отражающую поверхность.
Останні статті і огляди
Новини
Gotham Knights та The Callisto Protocol підтримуватимуть трасування променів
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
dead_rat
Что-бы увидеть убогие отражения с артефактами лупа не нужна, а артефакты как раз таки мозолят глаза и портят впечатления от игры.
Что-бы увидеть убогие отражения с артефактами лупа не нужна, а артефакты как раз таки мозолят глаза и портят впечатления от игры.
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
отличная, а главное правдоподобная работа SSR, рефракции поверхности воды в реальности буквально ведут себя так же - смотри не перепутай.dead_rat: ↑ 05.09.2022 21:28Ви граєти чи розглядаєте скріншоти з лупою?Vpupkin: ↑ 05.09.2022 19:50 DuckRider
SSR вообще не отражает объекты как таковые, это просто перевернутый кусок кадра воткнутый в отражающую поверхность.
Я другому поражаюсь. Crytek вроде не последняя контора, как такое вообще пропустили в релиз
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Vpupkin
Shaolin_Style
Хлопці, в вас якась неймовірна купа вільного часу
Shaolin_Style
Хлопці, в вас якась неймовірна купа вільного часу
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
после того как тебе указали, ты тоже будешь замечать, жизнь никогда не станет прежнейdead_rat: ↑ 05.09.2022 22:47 Vpupkin
Shaolin_Style
Хлопці, в вас якась неймовірна купа вільного часу
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Ні, навіть якщо і помічу, це максимум привід посміхнутися і не паритися.Shaolin_Style: ↑ 05.09.2022 23:38после того как тебе указали, ты тоже будешь замечать, жизнь никогда не станет прежнейdead_rat: ↑ 05.09.2022 22:47 Vpupkin
Shaolin_Style
Хлопці, в вас якась неймовірна купа вільного часу
Чи перший раз у житті баг побачили?
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
баг и графический артефакт это про разное.dead_rat: ↑ 05.09.2022 23:52Ні, навіть якщо і помічу, це максимум привід посміхнутися і не паритися.Shaolin_Style: ↑ 05.09.2022 23:38
после того как тебе указали, ты тоже будешь замечать, жизнь никогда не станет прежней
Чи перший раз у житті баг побачили?
-
Nick22
Member
З власного досвіду! Наведіть мені приклад, скріншоти! Де ви там їх бачите, Сектанти променів!
-
Ostin
Member
Якщо технологія в своїй суті являє собою необхідність розробникам вручну підготувати свою гру для того, щоб ці промені спрацювали (і лише там, де це підготовлено) - то це як мінімум погана технологія. Ускладнює розробку, дає фейкові відбивання і повністю на совісті та старанності розробника гри. В окремих випадках при дуже старанному підході може дати гарний результат. Проте це просто якийсь костиль, а не повноцінна технологія. Підтримую думку про шлях фізиксу. З ним деякі ігри справді мали доволі цікавий вигляд. Але де він зараз? Нвідіа вона вміє в такі технології, в які не вміють (і не хочуть вміти) всі інші.
-
Ekz0rcyst
Member
- Звідки: Місцевий
Ostin
Технологія трасування променів повноцінна, але дуже вимоглива до продуктивності "заліза" і найближчі декілька поколінь про повноцінну роботу, а саме за рендер всього ігрового середовища в режимі реального часу немає навіть мови. В десятки разів має збільшитись швідкодія GPU, тоді можна буде відмовитись від "милиць" у вигляді ефектів з трасуванням променів. Звичайно не всім це сподобається, та й грець з ним.
Технологія трасування променів повноцінна, але дуже вимоглива до продуктивності "заліза" і найближчі декілька поколінь про повноцінну роботу, а саме за рендер всього ігрового середовища в режимі реального часу немає навіть мови. В десятки разів має збільшитись швідкодія GPU, тоді можна буде відмовитись від "милиць" у вигляді ефектів з трасуванням променів. Звичайно не всім це сподобається, та й грець з ним.