Вело овери?

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Барбарис:так в первый раз, когда на гибрид сел не было таких ощущений. Было бы не удобно, не купил бы.
все пізнається в порівнянні :)
Hotspur:если 2 Итшника не могут открыть ПДФ файл и почитать сие диагноз и совсем не мне.
якщо ти сам не розумієш в чому проблема замість конкретної відповіді на просте питання відправляти людей читати каталоги шимано за 15 років, важко тобі буде щось пояснити. айтішник чи не айтішник тут до справи відношення не має.
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

leif, воно то так, але минулий рік я їздив поперемінно на обох і особливої різниці не помічав, крім сидіння(більш спортивне на найнері) та керма(знову ж на найнері ширше). А тут такі незвичні відчуття.

Hotspur, дело же не в открытии пдф, а в отслеживании и поиске изменений. И это прям печальный слив, тоньше надо - деликатней.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Барбарис:Hotspur, дело же не в открытии пдф, а в отслеживании и поиске изменений. И это прям печальный слив, тоньше надо - деликатней.
я им даже линейку назвал. оба не могут открыть ПДФ :weep: я в печали :weep:
murzik
Member

Сообщение

Барбарис: 03.04.2021 20:08 leif, Це точно. Взагалі різні види велосипедів - окремі види транспорту. Вчора зробив кілометрів 20 на старому гібриді(потрібно було залишити на декілька годин серед міста, не хотів новий найнер) і взагалі не розумію як я ним користувався: посадка майже вертикальна(взагалі не пам'ятаю такого) і в цілому дуже близько до сидіння руки, рукам на вузькому кермі(60 см після 70) незручно, передпліччя болять. Я декілька років його використовував і нічого подібного близько не було.
так може просто розмір не той?
у тебе найнер і гибрид? катаєш обидва, чи перейшов на найнер? чому? гібрид з вилкою?

Отправлено спустя 25 минут :
ітого: якщо велики самі не їдуть, а вага там +- навіть якщо це 2 кг, то легше скинути 2 кг з пілота, а зусилля докладаються однакові, то нафіга ті шосери циклокроси і проче, якщо пілот жме менше 40 кмч?
п.с: про висоту сідла. в занадто високій посадці шкоди нема? опускаємо до тих пір, поки оййййййй! не буде чітко вмощена при педалюванні?
бо на мтб було відчуття, що мої зусилля передаються на педалі, а на гібриді не понятно
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

murzik, вже давно перейшов тільки на найнер, але просто не хочу ризикувати, навіть просто під дощем залишити, тому на декілька місяців мені часто буде потрібен гідрид(так, з вилкою). Перейшов, тому що захотів нового, та й вилка потребна нова. Хочу ригідну, але тоді потрібно від найнера(рідко попадаються та діаметр у мене старий), щоб зберегти нахил.
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

murzik:нафіга ті шосери циклокроси
циклокроси це сильно специфічні велосипеди під конкретний тип змагань. там особливості побудови саме під циклокросові гонки: великий трикутник рами такий, щоб зручно було закинути на плече велосипед, висока каретка, під гуму до 35мм бо більше не дозволено регламентом змагань. і т.д.
murzik:в занадто високій посадці шкоди нема?
звичайно що є і вона чимала. до того ж це, як кажуть байкфітери, найрозповсюдженіша помилка посадки: всім чомусь хочеться сісти якомога вище на велосипеді, а потім вбиваються коліна, кульшові суглоби і т.д. починати треба з нижчого комфортного положення і по трошечки підіймати. розраховувати спочатку з усім відомих формул типу Лемонда, 109%, або ж по методу Холмза. якщо не допоможе, береш ~100 баксів і йдеш на байкфіт.
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

WalkMan:я правильно розумію, що МТБшкники знову винуваті?
не зовсім розумію, до чого тут МТБшники, я просто показав, що для вибору осі під квадрат в першу чергу має значення конструкція шатунів.
leif:я бачу гібрид як такий собі матрацний-комфортний варіант для помірних швидкостей
я бачу приблизно так само і після користування таким велом час від часу, я зрозумів, що він мені не подходить. Jack of all trades, master of none, як кажуть в Британії
Hotspur:я им даже линейку назвал. оба не могут открыть ПДФ
Ну давай сливная балаболушка, хоть тип оборудования назови, чего тебе стоит? :laugh:
murzik:а вага там +- навіть якщо це 2 кг, то легше скинути 2 кг з пілота, а зусилля докладаються однакові, то нафіга ті шосери циклокроси і проче, якщо пілот жме менше 40 кмч
тільки диванні катальці типу нашого тематичного балабола вважають що вага або компоненти це в велосипеді головне. Насправді геометрія грає найважливішу роль, от саме тому шосери і циклокроси потрібні ;) Циклокрос це взагалі специфічна штука, велосипед роблять так, щоб з ним зручно бігати було :laugh:
murzik
Member

Сообщение

leif
а скрізь лякають лише занадто низьким
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

murzik
не знаю, я в англомовному сегменті в основному вивчав питання. там частіше зустрічав про шкоду зависокої посадки ніж занизької.
mumu
Member
Аватара пользователя
Откуда: Житомир

Сообщение

murzik:в занадто високій посадці шкоди нема?
Неефективне педалювання, по рівному їздити пару км відчутно не буде, але при норм відстані або при перепадах буде відчутно. Попа йорзає по сідлу(бо якось чавити на педаль треба) і/або треться об одяг, тому болить, геть до гематом, натертостей і ран.

в мене був гібрид з мтв системою, вилкою 80мм, колесами 28" 38 і 42мм, найнер виявився ефективнішим на поганому грунті, в піску, в багнюці, бо має більші зазори, по поганому асфальту колеса 2.1 також краще амортизують, а по брусчатці можна їхати. По середній швидкості за день особливо не втратив, якщо взагалі щось втратив. Може, якби була шосейна система, було б швидше, або якби "на лєгкє" катав.

Волинська бруківочка, дорога на Шацькі озера. фото не моє, бо коли я там їхав, від жари мозок плавився.
Изображение
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

Вставлю свої дві копійки по гібридам як власник і користувач. Імхо, вони мали місце років 10-15 тому. Коли, умовно кажучи, кантрійники мали маленькі колеса, а шосери вузькі колеса. Гібриди давали більшу швидкість по твердому покриттю, ніж кантрійники, при цьому були більш комфортні ніж шосери и по прохідній здатності були приблизно посередині між цими двома. Зараз-же з одного боку на найнер можна поставити нормальну дорожню гуму, з іншого — з'явилися гравійники і ніша гібридів фактично щезла. Ще один фактор — на гібрид майже неможливо купити нормальну вилку. RockShox Paragon Gold RL — це, майбуть, найкраще що можна знайти. А якщо ставити ригідну вилку, то по всім фронтам програємо гравійнику, крім ціни.

Застосування що я бачу для гібридів зараз — заміна міського байка, лайтовий туризм і як єдиний універсальний байк з більшим упором на легке бездоріжжя. Але це все лише тому, що гревели в середньому рази а півтора-два дорожчі за гібриди. Коли і якщо ціна гревелів впаде, то взагалі сенсу в гібридах не буде.
murzik
Member

Сообщение

Gt avanche comp тест драйв , а ви хаєте шо вилка фігня :gigi:
Dark-seer
Member
Аватара пользователя
Откуда: Deutschland

Сообщение

murzik: 03.04.2021 22:33 Gt avanche comp тест драйв , а ви хаєте шо вилка фігня :gigi:
человек по назначению вел использует, а ты "на автобусе сам собираешься ездить"
murzik
Member

Сообщение

Dark-seer
га? :puzzle:
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

murzik:а ви хаєте шо вилка фігня
хто хає яку вилку? Сантур випускає купу вилок різної якості і різної ціни. У відео чувак, доречі, сказав що вилка йому не те щоб сильно сподобалась. Крім того, бачиш наклейку жовту на правій штанині вилки знизу? Знаєш, що там написано? :gigi:
murzik
Member

Сообщение

3-14
що мурзик не розуміє розмовку англійську? :D
Dark-seer
Member
Аватара пользователя
Откуда: Deutschland

Сообщение

3-14: Знаєш, що там написано?
если сломаешь ногу(свою) сам виноват
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

murzik
Приблизно щось таке як під спойлером. Якщо коротко перекласти, то вийде — "Тільки матрас" :laugh:
спойлер
Изображение
murzik
Member

Сообщение

Мтб сложно крутить
Гравёр легче
Шины тоньше
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

Продовжуючи тему гібрида. 3 роки катаюся на гідравлиці, вже б час замінити олію.
Можливі варіанти:
1) Майстерня — зарядили 45 євро за роботу + матеріали. До того-ж ще чекати десь два тижні, бо в них черга.
2) Купити набір для прокачування гальм + олію і замінити самому — виходить десь 40 євро
3) Купити тупо нові гальма MT200 комплектом і замінити — виходить десь 50 євро.

Складний вибір :laugh:
Ответить