Геральт: ↑
14.04.2023 15:00
Якась трохи маячня. Якщо актуальна карта в рідній роздільчій не тягне актуальну гру, то або не збалансована збірка (занадто "жирний" монітор") або крива гра. А розраховувати на апсейл я б радше став для 3+ річних карт в актуальних іграх. Бо якщо апскейл для свіжої карти потрібний вже, то запасу, вважайте, немає.
Не згоден. Монітори/телевізори зараз набагато доступніший товар, ніж відеокарти, які ультимативно витягнуть всі ігри в рідній розподільчій здатності без апскейлів та фреймгенераторів. Чому б не придбати дисплей високої розподільчої здатності, якщо це не вдарить по бюджету. По-перше є не надто нові ігри, або нові ігри з невисокими системними вимогами, особливо індюшатина, є ігри взагалі з доволі примітивною графікою, що мало навантажують відяху. Такі ігри чудово підуть в рідній розподільчій здатності з непоганим FPS, деякі навіть у 8K сучасні мідл-відеокарти потягнуть, не кажучи про 4K. У той же час на робочому столі Windows на цьому самому дисплеї ми отримаємо багато переваг від високої розподільчої здатності при мізерному завантаженні відяхи. А для тих ігор, що оптимальна по бюджету відяха для цього дисплею не витягує, чому б не використати різні там апскейли й фреймгенератори. Зображення відрендерене в ~1440p і розтянуте DLSS до 4K буде ліпше виглядати, ніж просто це 1440p-зображення виведене на 1440p-монітор в нативі. Для 4K завжди залишається лайфхак виставити в грі Full HD і вивести через Integer Scaling на 4K-дисплей. Переводимо по факту дисплей в режим Full HD, при цьому в нас залишається можливість запускати в 4K менш вибагливі й менш динамічні ігри, а також 4K для робочого стола. Купуємо 4K 144 Гц і кому треба шутери, то запросто граємо в них в режимі 1080p@144 Гц, а для релаксуючих графонистих ігор насолоджуємося чіткістю 4K при ~60 FPS чи скільки вам там треба.
Так, не буде запасу потужності на майбутнє, але по-перше половина з вас і так вихваляється, що міняє відекарти мало не кожне нове покоління, по-друге для трохи застарілої карти нічого не відвалися, якщо знижувати налаштування з ультра до більш продуктивних, й знову ж таки для 4K можна поступово переводити вибагливі нові ігри в режим Full HD Integer Scaling й продовжувати грати багато менш вибагливих ігор в 4K.
Я взагалі не проти був би від 8K екрану, щоб частину ігор грати в 4K Integer Scaling, частину ігор в 8K, і головне мати робочий стіл з високим dpi та багато пікселів для виведення фоток високої розподільчої здатності. Але на момент купівлі телевізора не потягнув варіант 8K по грошам.
Відправлено через 22 хвилини 49 секунд:
А так купуєте дорого потужну відеокарту, підключаєте її до 1080p монітору й обмежуєте себе тільки цією розподільчою здатністю при тому, що купа ігор чудово пішли б у 4K, не кажучи вже про робочий стіл. Не завжди ж лише в ААА-новинки грати.
Відправлено через 34 хвилини 26 секунд:
Тут випливає ще один момент, що якщо купувати монітор 4K з розрахунку, що частину ігор доведеться запускати в Full HD Integer Scaling, то може бути оптимальною менша діагональ екрану, ніж коли всі ігри тягне в 4K хай навіть з DLSS/FSR. Наприклад ті самі 4K 24" чи 27",
які я в страшному сні не хотів би, після того як розпробував великі діагоналі.