Технологія DLSS 4 для GeForce RTX 50 забезпечить генерацію кількох додаткових кадрів

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Tetronga
Member

Повідомлення

Галюцинації ШІ замість графіки :facepalm: :puke: Працю художників просто викинули на смітник любителі милоапскейлів і фреймгенів, який сором
Conqistador
Member
Аватар користувача

Повідомлення

прогресс курильщика, вот вам три фейкокадра вместо одного "производительность" выше на 300%
Mort
Junior

Повідомлення

Я попытался изобразить удивление от новости, что будет работать только на 50й серии. Но это давно уже стало нормой. Моя мечта, что бы амд сделала такой же фрейм ген, только опенсорсным и лучшего качества, и что бы нвидия успокоилась, сколько можно разводить.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

lostsoulforever: 07.01.2025 11:24 Цікаво що ці чудові прекрасні фреймгени завжди демонструють на статиці, жахливий гостінг і артефакти. показувать не хочуть
Факт, ще інпутлаг добренький
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Mort
"Тащаз" кажуть в амд і фср4 працюватиме тільки на 8000 серії.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Mort: 07.01.2025 11:25 Я попытался изобразить удивление от новости, что будет работать только на 50й серии. Но это давно уже стало нормой. Моя мечта, что бы амд сделала такой же фрейм ген, только опенсорсным и лучшего качества, и что бы нвидия успокоилась, сколько можно разводить.
:lol: Вона вже зробила, але є нюанс
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Enjthesilence
Зараз свідки DLSR і DLAA вам розкажуть які ви фапальщики на натив.
unique-neon
Member

Повідомлення

Ararat: 07.01.2025 11:11Ну то есть вместо одного промежуточного кадра будет три. И каким образом это должно улучшить картинку и уменьшить задержку?
Фреймген суттєво просаджує нативний фпс. Це окрім лагу між поточним і минулим кадром. Так що якщо це покращать, то і зменшиться затримка. Ну але буде видно.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Моє ІМХО:
На вхід ідуть 3 натів кадри, воно генерить 2 наперед, потім надходить свіжий натів кадр #4, і воно генерує один вигаданий перед ним і одразу 2 після нього, не чекаючи на натів #5.
І так далі.
VolandInferno
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Один кадр будується в минулому, один в майбутньому, один в теперішньому часі. Тому затримка буде нівельована. Ізі.
Ararat
Member

Повідомлення

unique-neon: 07.01.2025 11:31
Ararat: 07.01.2025 11:11Ну то есть вместо одного промежуточного кадра будет три. И каким образом это должно улучшить картинку и уменьшить задержку?
Фреймген суттєво просаджує нативний фпс. Це окрім лагу між поточним і минулим кадром. Так що якщо це покращать, то і зменшиться затримка. Ну але буде видно.
Яке суттево? На 25% Длсс4 якимось магічним чином буде малювати 3 кадри, а не 1 і просаджувати нативний фпс меньше чим на 25%?
unique-neon
Member

Повідомлення

Ararat
Я звідки знаю. Там же хваляться швидшим тензорним блоком в 50-й серії.

Так то зараз вмикаючи фреймген замість нативних 60 фпс можна отримати 40 фпс нативних.
Ararat
Member

Повідомлення

unique-neon
Ну як завжди чекати реальних тестів. Про просадку нативного фрп при увімкнені длсс3 умовчали так і тут щось прибрехують.
Nortrom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Новая фича RTX Hair (Лучше не включать :laugh: )
Зображення
Artem_M
Member

Повідомлення

lostsoulforever: 07.01.2025 11:24 Цікаво що ці чудові прекрасні фреймгени завжди демонструють на статиці, жахливий гостінг і артефакти. показувать не хочуть
Lekrs: 07.01.2025 11:22 Мені з генерацією якось не до вподоби грати, відчувається, що щось не так.
Мені теж ця тема не подобається.
Але цікаво, що людей, які відчувають інпутлаг дуже мало... в основному народ у захваті від своїх +30-50% згенерованих кадрів...
Можливо справа у їхніх 60-75 герцових моніторах і там все не так страшно, як на 144 і вище?
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Artem_M
Мабуть залежить від реалізації в конкретній грі і базових кадрів. 60->100 це одне, а 40->70 це трохи інше. І там не 50% а майже 100%
lostsoulforever
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Artem_M: 07.01.2025 11:48
lostsoulforever: 07.01.2025 11:24 Цікаво що ці чудові прекрасні фреймгени завжди демонструють на статиці, жахливий гостінг і артефакти. показувать не хочуть
Lekrs: 07.01.2025 11:22 Мені з генерацією якось не до вподоби грати, відчувається, що щось не так.
Мені теж ця тема не подобається.
Але цікаво, що людей, які відчувають інпутлаг дуже мало... в основному народ у захваті від своїх +30-50% згенерованих кадрів...
Можливо справа у їхніх 60-75 герцових моніторах і там все не так страшно, як на 144 і вище?
це залежить від гри, в якомусь alan wake ходиш повільно дивися по сторонам тицяєш туди сюди взагалі не помітний цей інпут лаг, а якщо це щось динамічне, де треба багато рухатись зі зміною вектора руху, то відчувається наче персонаж це величезний грузовий корабль що плаває у кисілі,ще ж треба додати, що все більше і більше ігр буде виходити на UE5 з їх примусовим TAA, який сам по собі несе купу артефактів у динамічних сценах
але розробники ігор вже знайшли рішення для цього, не відключаємий Motion Blur, якщо тобі буде милити весь екран при кожному русі, то ти і артефактів не побачиш від цих технологій
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

lostsoulforever, что значит 'принудительный TAA', в UE5 можно впихнуть разные типы сглаживания и настроить их как угодно. Но дефолтный TSR конечно даже на макс качестве выдает крайне плохое сглаживание. Если в проект закинуть DLSS плагин то там DLAA интереснее дает результат. Ну, другие типы сглаживания я не пробовал, но наверное они точно так же могут использоваться разрабами. Т.е я не понял что имеется ввиду под 'принудительным'. Какой разрабы запилят такой и будет :dontknow:

У меня еще завалялись скрины с моего старого проекта в UE5 где я сравнивал TSR родной и DLAA.
Видно еще как на листве и фасадах TSR еще и Хайлайты отражений и бликов сжирает :-/

TSR :
https://i.imgur.com/emfmnwp.jpg (сверху-слева фасад приуныл :gigi: )
https://i.imgur.com/VKYNvVU.jpg
https://i.imgur.com/ShsIfcp.jpg

DLAA :
https://i.imgur.com/MPl0uad.jpg
https://i.imgur.com/K2HQwsS.jpg
https://i.imgur.com/fwOulrz.jpg
Востаннє редагувалось 07.01.2025 12:12 користувачем Earanak, всього редагувалось 5 разів.
Hretcher
Junior

Повідомлення

Тобто, на 5090 в нативі буде 30 фпс, а з длсс 230 бо всі ті кадри відюха розмила і "додумала". Таке собі, краще взяти амд і грати без мила і затримки в 60-80 фпс.
Reinmar
Member

Повідомлення

Коментаторам выше "Фреймген мусор, никому не включать" - а вы его сами включали,перед тем,как советовать это не делать? 99% у вас наверное даже какрты его не поддерживают. Я как перепроходил Киберпанк с Фантом либерти на новой карте, подумал - на форуме же говорили,что это ересь, не нужно и пробовать. А потом поиграл часов 10 - думаю , ну интересно же,что это - включил и 5 минут вспоминал советчиков нелестными словами - картинка та же,а фпс вырос почти х2. Играю - кайфую. Однозначно включать! Как можно такой буст игнорировать? П.с. может в каких-то отдельных играх и есть какие-то артефакты, но в новинках однозначно нужно пробоватьи пользоваться.
Востаннє редагувалось 07.01.2025 12:06 користувачем Reinmar, всього редагувалось 1 раз.
Відповісти