За перший місяць Monster Hunter Wilds розійшлася тиражем десять мільйонів копій

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Отличный пример того что можно делать всратую оптимизацию и все равно схавают :gigi:
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Не погано. Потрібно буде спробувати, як скидоньчик буде.
NUN4AG
Member
Аватар користувача

Повідомлення

10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...

Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.

Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?

Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

NUN4AG: 31.03.2025 16:09 10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...

Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.

Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?

Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
у гри величезна фанбаза, серії багацько років. зрозуміло було ще після драгонс догми 2, що цей рушій підходить виключно під коридорні резіки, але капком хоче максимальний прибуток, тому готові випускати ось в такому стані свої ігри, аби не платити комусь за нормальний для цих задач рушій. хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно. он кб77 окупив вартість виробництва чисто з предзамовлень гри, що вийшло нагадати? предзамовлення і дочасний доступ - головна проблема сучасного геймдеву. он навіть ти вже "розумієш", що пройти гру можна і через рік після релізу, а це маячня абсолютна, гру треба випускати в нормальному стані на релізі, а не збирати гроші за бета-тест з людей.
yariksom
Member

Повідомлення

Хто грав?
Зараз все рівно не буду бо тільки вчора про Індржха першу частину закінчив, сьогодні другу купив, але взагалі люблю РПГ.
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

NUN4AG: 31.03.2025 16:09 10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...

Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.

Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?

Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
гра вийшла настільки хорошою - що навіть погана оптимізація та висока ціна не відлякали гравців
згадайте Кіберпанк - де оптимізацію пиляли 2 роки :laugh:

Відправлено через 59 секунд:
yariksom: 31.03.2025 16:25 Хто грав?
Зараз все рівно не буду бо тільки вчора про Індржха першу частину закінчив, сьогодні другу купив, але взагалі люблю РПГ.
якщо любите РПГ та битви з босами - то це краще в що я грав у житті після Елдену(хоча і тут спірно :laugh: )

Відправлено через 2 хвилини 5 секунд:
Enjthesilence: 31.03.2025 16:24
NUN4AG: 31.03.2025 16:09 10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...

Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.

Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?

Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
у гри величезна фанбаза, серії багацько років. зрозуміло було ще після драгонс догми 2, що цей рушій підходить виключно під коридорні резіки, але капком хоче максимальний прибуток, тому готові випускати ось в такому стані свої ігри, аби не платити комусь за нормальний для цих задач рушій. хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно. он кб77 окупив вартість виробництва чисто з предзамовлень гри, що вийшло нагадати? предзамовлення і дочасний доступ - головна проблема сучасного геймдеву. он навіть ти вже "розумієш", що пройти гру можна і через рік після релізу, а це маячня абсолютна, гру треба випускати в нормальному стані на релізі, а не збирати гроші за бета-тест з людей.
більшість проблем виявляється коли в ігру починає грати багато людей - а найняти навіть 100к тестерів мало яка компанія може собі дозволити :laugh:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Vlaad13: 31.03.2025 16:30
NUN4AG: 31.03.2025 16:09 10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...

Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.

Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?

Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
гра вийшла настільки хорошою - що навіть погана оптимізація та висока ціна не відлякали гравців
згадайте Кіберпанк - де оптимізацію пиляли 2 роки :laugh:

Відправлено через 59 секунд:
yariksom: 31.03.2025 16:25 Хто грав?
Зараз все рівно не буду бо тільки вчора про Індржха першу частину закінчив, сьогодні другу купив, але взагалі люблю РПГ.
якщо любите РПГ та битви з босами - то це краще в що я грав у житті після Елдену(хоча і тут спірно :laugh: )

Відправлено через 2 хвилини 5 секунд:
Enjthesilence: 31.03.2025 16:24

у гри величезна фанбаза, серії багацько років. зрозуміло було ще після драгонс догми 2, що цей рушій підходить виключно під коридорні резіки, але капком хоче максимальний прибуток, тому готові випускати ось в такому стані свої ігри, аби не платити комусь за нормальний для цих задач рушій. хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно. он кб77 окупив вартість виробництва чисто з предзамовлень гри, що вийшло нагадати? предзамовлення і дочасний доступ - головна проблема сучасного геймдеву. он навіть ти вже "розумієш", що пройти гру можна і через рік після релізу, а це маячня абсолютна, гру треба випускати в нормальному стані на релізі, а не збирати гроші за бета-тест з людей.
більшість проблем виявляється коли в ігру починає грати багато людей - а найняти навіть 100к тестерів мало яка компанія може собі дозволити :laugh:
а рпг яким чином до елдену і монстр хантера?)

Відправлено через 2 хвилини 5 секунд:
yariksom: 31.03.2025 16:25 Хто грав?
Зараз все рівно не буду бо тільки вчора про Індржха першу частину закінчив, сьогодні другу купив, але взагалі люблю РПГ.
о друже, заздрю тобі) 100 годинок у ксд2 плотних буде зараз

Відправлено через 1 хвилину 17 секунд:
Vlaad13: 31.03.2025 16:30 більшість проблем виявляється коли в ігру починає грати багато людей - а найняти навіть 100к тестерів мало яка компанія може собі дозволити :laugh:
це не працює в данному випадку, тому що монстрхантер нормально не працює на абсолютній більшості існуючого заліза, це одна з найгірших оптимізацій яку я бачив в іграх
yariksom
Member

Повідомлення

Vlaad13
Я не люблю сосалики, зовсім не люблю, але кидаючи камінь в свій город скажу, що Зоряні війни нові пройшов дві частини.
А тапер викину камінь і скажу, що Мідзаякі, яким би його генієм не рахували, мені не те що не подобається але ще й глибоку відразу викликає причому на фізичному рівні, тому у Елден рінг якраз бінго склалося :rotate:
Хочу сказати, що Мідзаяки таки майстер, доволі різкі почуття в мене мало хто з творчих людей викликає - цей зміг. :shuffle:
Востаннє редагувалось 31.03.2025 16:44 користувачем yariksom, всього редагувалось 1 раз.
Kashtan
Member
Аватар користувача
Звідки: Яготин

Повідомлення

Це та гра яка 30гб відеопам'яті споживає у 5к?
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence: 31.03.2025 16:34
Vlaad13: 31.03.2025 16:30
гра вийшла настільки хорошою - що навіть погана оптимізація та висока ціна не відлякали гравців
згадайте Кіберпанк - де оптимізацію пиляли 2 роки :laugh:

Відправлено через 59 секунд:

якщо любите РПГ та битви з босами - то це краще в що я грав у житті після Елдену(хоча і тут спірно :laugh: )

Відправлено через 2 хвилини 5 секунд:

більшість проблем виявляється коли в ігру починає грати багато людей - а найняти навіть 100к тестерів мало яка компанія може собі дозволити :laugh:
а рпг яким чином до елдену і монстр хантера?)
є прокачка, є війна з босами - мені цього достатньо щоб віднести до РПГ :D
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Enjthesilence: 31.03.2025 16:24 хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно.
Там не все так просто. В мене знайомий обожнює MH, розповідав що там дуже продумана боївка. Конкуренти даній серії виходили, але не взлетіли. Той самий Wild Hearts.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Vlaad13
Якщо не брати до уваги соулси, то +/- норм боси в цусімі. Ну, ще в Хорайзон.
Востаннє редагувалось 31.03.2025 17:02 користувачем Геральт, всього редагувалось 2 разів.
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 31.03.2025 16:51
Enjthesilence: 31.03.2025 16:24 хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно.
Там не все так просто. В мене знайомий обожнює MH, розповідав що там дуже продумана боївка. Конкуренти даній серії виходили, але не взлетіли. Той самий Wild Hearts.
боївка монстрів - це краще із всьго що є на данний момент :beer:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

yariksom: 31.03.2025 16:36 Vlaad13
Хочу сказати, що Мідзаяки таки майстер, доволі різкі почуття в мене мало хто з творчих людей викликає - цей зміг. :shuffle:
Міядзакі геній! Хто ще поставить моба на вузькому парапеті, через якого ти полетиш в прірву в локації де треба 5 хвилин стрибати вниз? Геніально111!!!

P.S. Самий об'єктивний тіер-ліст ігор маестро:
спойлер
Зображення
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 31.03.2025 17:01 Vlaad13
Якщо не брати до уваги соулси, то +/- норм боси в цусімі. Ну, ще в Хорайзон.
хорайзен так - цусіма спірно
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Vlaad13
Мавпу забув. Там теж норм.
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 31.03.2025 17:06 Vlaad13
Мавпу забув. Там теж норм.
так - макака норм
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Earanak: 31.03.2025 15:40 Отличный пример того что можно делать всратую оптимизацию и все равно схавают :gigi:
если карты покупают по цене х2 почему бы и игру не купить? геймеры народ нетерпеливый и всеядный
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

Enjthesilence: 31.03.2025 16:24а не збирати гроші за бета-тест з людей.
так дыры в законодательстве такое поведение поощряют... это ж игра - чето не серьезное, если чё бросят на пол пути... . Примеры из того где лично познал попаболь на 1030 - Pagan Absent Gods, HELLGATE London, ... последние 20% в игре ваще никак не оптимизированы и куча ошибок... и это спустя 6+лет. Жду ремастеров лет через 10...
Відповісти