Нішева гра

у гри величезна фанбаза, серії багацько років. зрозуміло було ще після драгонс догми 2, що цей рушій підходить виключно під коридорні резіки, але капком хоче максимальний прибуток, тому готові випускати ось в такому стані свої ігри, аби не платити комусь за нормальний для цих задач рушій. хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно. он кб77 окупив вартість виробництва чисто з предзамовлень гри, що вийшло нагадати? предзамовлення і дочасний доступ - головна проблема сучасного геймдеву. он навіть ти вже "розумієш", що пройти гру можна і через рік після релізу, а це маячня абсолютна, гру треба випускати в нормальному стані на релізі, а не збирати гроші за бета-тест з людей.NUN4AG: ↑ 31.03.2025 16:09 10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...
Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.
Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?
Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
гра вийшла настільки хорошою - що навіть погана оптимізація та висока ціна не відлякали гравцівNUN4AG: ↑ 31.03.2025 16:09 10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...
Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.
Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?
Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
якщо любите РПГ та битви з босами - то це краще в що я грав у житті після Елдену(хоча і тут спірноyariksom: ↑ 31.03.2025 16:25 Хто грав?
Зараз все рівно не буду бо тільки вчора про Індржха першу частину закінчив, сьогодні другу купив, але взагалі люблю РПГ.
більшість проблем виявляється коли в ігру починає грати багато людей - а найняти навіть 100к тестерів мало яка компанія може собі дозволитиEnjthesilence: ↑ 31.03.2025 16:24у гри величезна фанбаза, серії багацько років. зрозуміло було ще після драгонс догми 2, що цей рушій підходить виключно під коридорні резіки, але капком хоче максимальний прибуток, тому готові випускати ось в такому стані свої ігри, аби не платити комусь за нормальний для цих задач рушій. хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно. он кб77 окупив вартість виробництва чисто з предзамовлень гри, що вийшло нагадати? предзамовлення і дочасний доступ - головна проблема сучасного геймдеву. он навіть ти вже "розумієш", що пройти гру можна і через рік після релізу, а це маячня абсолютна, гру треба випускати в нормальному стані на релізі, а не збирати гроші за бета-тест з людей.NUN4AG: ↑ 31.03.2025 16:09 10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...
Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.
Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?
Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
а рпг яким чином до елдену і монстр хантера?)Vlaad13: ↑ 31.03.2025 16:30гра вийшла настільки хорошою - що навіть погана оптимізація та висока ціна не відлякали гравцівNUN4AG: ↑ 31.03.2025 16:09 10 млн. за місяць, під 300К онлайн лише в Steam і це у проєкта з рейтингом відгуків 63%...
Базова версія коштує 70€, а максимальна - 110€.
Вони явно не витрачали купу грошей на сценаристів та технарів, що не заважає цим 10 млн. (через рік буде мабуть всі 15+) залюбки за обидві щоки споживають цей продукт за такі гроші. Але навіщо потім плакатись у відгуках Steam чи metacritic?
Я ще частково розумію, коли мова йде про інді студію, про сінглплеєрний проєкт, який можна пройти якщо не на релізі, то через пів року чи рік, коли гру пофіксять.
Але нащо заохочувати подібне скотська відношення до себе та індустрії Capcom та інших ТОПових компаній?
згадайте Кіберпанк - де оптимізацію пиляли 2 роки
Відправлено через 59 секунд:якщо любите РПГ та битви з босами - то це краще в що я грав у житті після Елдену(хоча і тут спірноyariksom: ↑ 31.03.2025 16:25 Хто грав?
Зараз все рівно не буду бо тільки вчора про Індржха першу частину закінчив, сьогодні другу купив, але взагалі люблю РПГ.)
Відправлено через 2 хвилини 5 секунд:більшість проблем виявляється коли в ігру починає грати багато людей - а найняти навіть 100к тестерів мало яка компанія може собі дозволитиEnjthesilence: ↑ 31.03.2025 16:24
у гри величезна фанбаза, серії багацько років. зрозуміло було ще після драгонс догми 2, що цей рушій підходить виключно під коридорні резіки, але капком хоче максимальний прибуток, тому готові випускати ось в такому стані свої ігри, аби не платити комусь за нормальний для цих задач рушій. хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно. он кб77 окупив вартість виробництва чисто з предзамовлень гри, що вийшло нагадати? предзамовлення і дочасний доступ - головна проблема сучасного геймдеву. он навіть ти вже "розумієш", що пройти гру можна і через рік після релізу, а це маячня абсолютна, гру треба випускати в нормальному стані на релізі, а не збирати гроші за бета-тест з людей.![]()
о друже, заздрю тобі) 100 годинок у ксд2 плотних буде заразyariksom: ↑ 31.03.2025 16:25 Хто грав?
Зараз все рівно не буду бо тільки вчора про Індржха першу частину закінчив, сьогодні другу купив, але взагалі люблю РПГ.
це не працює в данному випадку, тому що монстрхантер нормально не працює на абсолютній більшості існуючого заліза, це одна з найгірших оптимізацій яку я бачив в іграхVlaad13: ↑ 31.03.2025 16:30 більшість проблем виявляється коли в ігру починає грати багато людей - а найняти навіть 100к тестерів мало яка компанія може собі дозволити![]()
є прокачка, є війна з босами - мені цього достатньо щоб віднести до РПГEnjthesilence: ↑ 31.03.2025 16:34а рпг яким чином до елдену і монстр хантера?)Vlaad13: ↑ 31.03.2025 16:30
гра вийшла настільки хорошою - що навіть погана оптимізація та висока ціна не відлякали гравців
згадайте Кіберпанк - де оптимізацію пиляли 2 роки
Відправлено через 59 секунд:
якщо любите РПГ та битви з босами - то це краще в що я грав у житті після Елдену(хоча і тут спірно)
Відправлено через 2 хвилини 5 секунд:
більшість проблем виявляється коли в ігру починає грати багато людей - а найняти навіть 100к тестерів мало яка компанія може собі дозволити![]()
Там не все так просто. В мене знайомий обожнює MH, розповідав що там дуже продумана боївка. Конкуренти даній серії виходили, але не взлетіли. Той самий Wild Hearts.Enjthesilence: ↑ 31.03.2025 16:24 хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно.
боївка монстрів - це краще із всьго що є на данний моментkairo: ↑ 31.03.2025 16:51Там не все так просто. В мене знайомий обожнює MH, розповідав що там дуже продумана боївка. Конкуренти даній серії виходили, але не взлетіли. Той самий Wild Hearts.Enjthesilence: ↑ 31.03.2025 16:24 хоча нормального аналогу з настільки примітивним геймплейним ядром як у монстр хантера - нема, це дивно.
Міядзакі геній! Хто ще поставить моба на вузькому парапеті, через якого ти полетиш в прірву в локації де треба 5 хвилин стрибати вниз? Геніально111!!!yariksom: ↑ 31.03.2025 16:36 Vlaad13
Хочу сказати, що Мідзаяки таки майстер, доволі різкі почуття в мене мало хто з творчих людей викликає - цей зміг.![]()
хорайзен так - цусіма спірноГеральт: ↑ 31.03.2025 17:01 Vlaad13
Якщо не брати до уваги соулси, то +/- норм боси в цусімі. Ну, ще в Хорайзон.
так - макака норм
если карты покупают по цене х2 почему бы и игру не купить? геймеры народ нетерпеливый и всеядныйEaranak: ↑ 31.03.2025 15:40 Отличный пример того что можно делать всратую оптимизацию и все равно схавают![]()
так дыры в законодательстве такое поведение поощряют... это ж игра - чето не серьезное, если чё бросят на пол пути... . Примеры из того где лично познал попаболь на 1030 - Pagan Absent Gods, HELLGATE London, ... последние 20% в игре ваще никак не оптимизированы и куча ошибок... и это спустя 6+лет. Жду ремастеров лет через 10...Enjthesilence: ↑ 31.03.2025 16:24а не збирати гроші за бета-тест з людей.