MindsEye від геймдизайнера Grand Theft Auto виходить у червні

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
my7Moon
Junior

Повідомлення

Пропоную обговорити MindsEye від геймдизайнера Grand Theft Auto виходить у червні

Мабуть довго втілювали задумане судячи з трейлера.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

одразу видно гра на юе5 :-/ змінюй сеттінг, жанр, а юе5 впізнається.
SPEC1AL1ST
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Шляпа какая-то
1A343
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Судячи з обкладинки, одразу Mindsey 3 випускають. Вже б усі літери повернули, і перемішали.
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Без відкритого міста якось не цікаво.
AntonyKandaurov
Member
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Не зрозуміло, це буде пісочниця типу гта/дивисьсобака чи що?
MetalistForever
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Как то все несерьезно в игре, как будто just cause ( атмосфера)

Відправлено через 20 секунд:
AntonyKandaurov: 29.03.2025 15:00 Не зрозуміло, це буде пісочниця типу гта/дивисьсобака чи що?
дивисьсобака - :D :gigi: :laugh: :lol:
7mindfields
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Виглядає як який дешевий клон gta по типу старих версій saints row
NUN4AG
Member
Аватар користувача

Повідомлення

До першого трейлеру з геймплейними кадрами проєкт інтригував, але після побаченого треба контстатувати, що це шляпа...
Afit
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Мне кажется (не обязательно в конкретно этом проекте) отсутствие открытого мира в напряжонном сюжете - это плюс. Не ломается повествование. Игры с открытым миром зачастую страдают в этом плане. Условное задание по спасению от сьедения драконом принцессы. По дороге к заданию можно ещё 6 побочек выполнить, и потом приходишь через игровую неделю дальше продолжать сюжет, а в кат сцене дракон вот вот съест принцессу :insane: Это воспринимается как казусная сцена с фильмов Лесли Нильсона :laugh:
senya78
Junior

Повідомлення

Якась мішаніна з гта+кіберпанка і костюм з кризиса
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Afit: 29.03.2025 18:23Мне кажется (не обязательно в конкретно этом проекте) отсутствие открытого мира в напряжонном сюжете - это плюс.
ні. ГТА це доводить
Nehrk
Member
Звідки: Louisville, KY

Повідомлення

Заставка как-то сгенерировано выглядит тбх

И я так понимаю, весь хайп держится на геймдизайнере? :)
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Выглядит как просто CGI-ролик собранный на движке игры.
Timedemo
Member
Звідки: Ненька Украина

Повідомлення

форсаж 11
ArmagedoonZergs
Member

Повідомлення

Afit: 29.03.2025 18:23 Мне кажется (не обязательно в конкретно этом проекте) отсутствие открытого мира в напряжонном сюжете - это плюс. Не ломается повествование. Игры с открытым миром зачастую страдают в этом плане. Условное задание по спасению от сьедения драконом принцессы. По дороге к заданию можно ещё 6 побочек выполнить, и потом приходишь через игровую неделю дальше продолжать сюжет, а в кат сцене дракон вот вот съест принцессу :insane: Это воспринимается как казусная сцена с фильмов Лесли Нильсона :laugh:
Не знаю чому тебе мінусять - ти правий.
Відкритий світ особливо на сучасних консолях неадекватно дорого наповнювати. Просто загугліть ціну розробки гта6.
А якщо його НЕ наповнити, як уже зробила купа ігор (Старфілд привіт), то всі захейтять гру за те що світ пустий.
Проблема ж не в тому чи він є чи нема, проблема в тому що порівнювати будуть з РДР2 умовним.

Краще зробити менше, але якісніше і подарувати гарні 10-20 годин. А не пусті мапи де треба їздити від точки б то точки с просто тому що є ця мапа.

Взяти наприклад It takes two, гра абсолютно однолінійна, заскриптована, але від того не менш цікава. Вона не стрибає вище голови а просто якісно робить те для чого створена.
І, на мою думку офк, краще зробити 10 коротких дуже цікавих ігр, чим одну велетенську супер дорогу і обісратись.
Рокстар і CD Project - в своїй лізі, нехай там і залишаються.
Ande76
Junior
Аватар користувача

Повідомлення

Nehrk: 30.03.2025 00:55 Заставка как-то сгенерировано выглядит тбх

И я так понимаю, весь хайп держится на геймдизайнере? :)
Вроде Сергей Галёнкин в этой студии работает ещё
Afit
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

ArmagedoonZergs: 30.03.2025 18:56
Afit: 29.03.2025 18:23 Мне кажется (не обязательно в конкретно этом проекте) отсутствие открытого мира в напряжонном сюжете - это плюс. Не ломается повествование. Игры с открытым миром зачастую страдают в этом плане. Условное задание по спасению от сьедения драконом принцессы. По дороге к заданию можно ещё 6 побочек выполнить, и потом приходишь через игровую неделю дальше продолжать сюжет, а в кат сцене дракон вот вот съест принцессу :insane: Это воспринимается как казусная сцена с фильмов Лесли Нильсона :laugh:
Не знаю чому тебе мінусять - ти правий.
Відкритий світ особливо на сучасних консолях неадекватно дорого наповнювати. Просто загугліть ціну розробки гта6.
А якщо його НЕ наповнити, як уже зробила купа ігор (Старфілд привіт), то всі захейтять гру за те що світ пустий.
Проблема ж не в тому чи він є чи нема, проблема в тому що порівнювати будуть з РДР2 умовним.

Краще зробити менше, але якісніше і подарувати гарні 10-20 годин. А не пусті мапи де треба їздити від точки б то точки с просто тому що є ця мапа.

Взяти наприклад It takes two, гра абсолютно однолінійна, заскриптована, але від того не менш цікава. Вона не стрибає вище голови а просто якісно робить те для чого створена.
І, на мою думку офк, краще зробити 10 коротких дуже цікавих ігр, чим одну велетенську супер дорогу і обісратись.
Рокстар і CD Project - в своїй лізі, нехай там і залишаються.
Мне очень зашёл формат Метро Исход, где часть локаций коридорного типа, а часть открытых. Это работает как некий перевал между событиями. При том на Волге например застряли, пока не отремонтировали паровоз и пока ждали караван, за это время вагон подогнали. Очень органично вплетён гемплей в сюжет :up: Тоесть пока по сюжету нужно торопится, мы попадаем в тунельный, динамичный гемплей. А когда события по сюжету не торопят, можно исследовать спокойно, не противореча повествованию, своими долгими разгулами
Відповісти