Shaolin_Style: ↑
25.09.2024 11:05Почему же, у Oculus норм "ыксклюзивы" которые хорошо продались. Вряд ли они являются системселлерами, но если есть Quest мимо них вы точно не пройдете. Vader Immortal и Lone Echo 1-2.
Ну, ААА їх можна назвати хіба що з ну дуже великою натяжкою
Саме ААА ігри, розроблені винятково під VR можна по пальцям порахувати.
Якщо вірити пліткам в інтернеті, чудова Half-Life: Alyx продалась трішки більше 2 мільйонів копій і не окупилась.
А вийшла б на PS VR2 - заробила б більше і мала б шанс на окупність.
Horizon Call of the Mountain теж навряд окупилась. Даних по продажам не знайшов, але зрозуміло, що там сильно менше 2 мільйонів, бо ексклюзив PS VR2, а весь тираж платформи біля 2 мільйонів.
Вийшла б на PCVR і квест - заробила б більше і мала б шанс на окупність.
VR ринок занадто малий, що ще його додатково обмежувати ексклюзивами.
Shaolin_Style: ↑
25.09.2024 11:05Потому что это будет душнота.
Динамика геймплея на VR значительно медленней чем в обычном 2д. Запустите HL2 или Doom 3 в VR и сравните как оно играется относительно 2д.
Ідеальні жанри для конверсії в VR - всі види симуляторів (майже нічого і робити не треба, якщо кокпіт вже є) і хорор-виживачі, де і в звичайній версії геймплей не дуже динамічний.