Metro Awakening вийде в листопаді

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Предлагаю обсудить Metro Awakening вийде в листопаді
Крім PlayStation VR2 гра також підтримуватиме системи Meta Quest 3 і Steam VR.
ААА гра виходить одразу для всіх масових VR платформ і не є ексклюзивом одної з них.
Алілуя :pray:
VR і так не сильно масове явище, ексклюзивність для якоїсь платформи фактично приводить до того, що великі ААА ігри просто не можуть окупитись, тому їх дуже мало роблять.
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Я за 3 місяці в вр награвся, більше не тягне, хоча перші враження були дивовижні. Все таки класичний "медетативний" геймінг з геймпадом, клавомишею краще, та й технології ще не доросли до картинки як на моніторі.
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Тільки я не розумію одного, а в чому проблема зробити просто звичайну версію, а потім VR адаптувати під неї? Адже там багато не треба, лише забіндити кнопки, вкл/викл поворот голови і ще пару речей відшліфувати.
Ijachok
Member
Аватар користувача

Повідомлення

KimRomik: 25.09.2024 10:10 Тільки я не розумію одного, а в чому проблема зробити просто звичайну версію, а потім VR адаптувати під неї? Адже там багато не треба, лише забіндити кнопки, вкл/викл поворот голови і ще пару речей відшліфувати.
Не розбираюсь, але вискажусь :) Думаю, щоб зробити справді хороший геймплей для VR, геймдизайн мав би робитись саме для цього, а не для звичайного режиму. Навіть якщо подивитись на ходіння - з кламомиші дуже зручно рухатись, ховатись, ухилятись, заходити з флангів. А з VR повноцінний рух може призводити до "закачування". Тобто, потрібно, щоб стрільба з місця давала повноцінний експіріенс гравцю, без а бо майже без руху під час бою. Думаю, що люди, які більше, ніж я грали в якісні VR-ігри зможуть додати, що в цих іграх має бути специфічне, що треба зразу закласти в геймдизайн, замість того, щоб тільки забіндити кнопки, додати повороти голови і т.п.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

KimRomik: 25.09.2024 10:10Тільки я не розумію одного, а в чому проблема зробити просто звичайну версію, а потім VR адаптувати під неї? Адже там багато не треба, лише забіндити кнопки, вкл/викл поворот голови і ще пару речей відшліфувати.
Ну не так прям все просто, є нюанси.
Як вже сказали, треба проробити різні варіанти пересування, не для всіх гравців підходить плавне пересування стіками, як на звичайному геймпаді, декого від цього може нудити.
Для тих, в кого слабка вестибулярка має бути на вибір інший функціонал - різкі повороти камери, пересування телепортом тощо.
І не завжди геймдизайн оригінальної гри дозволяє це реалізувати.
Найкраще, щоб гра одразу розроблялась з тим рахунком, що буде також і VR версія.
Гарні приклади якісної конверсії класичної гри від першої особи в VR - серія Resident Evil на плойці: Resident Evil 7 на PS VR, Village і 4 Remake на PS VR2.
Хоча і там є нюанси, наприклад в 4 Remake при добиванні камера переключається на третю особу і це тупо вбиває занурення.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

fantomrulezz: 25.09.2024 09:16 VR і так не сильно масове явище, ексклюзивність для якоїсь платформи фактично приводить до того, що великі ААА ігри просто не можуть окупитись, тому їх дуже мало роблять.
Почему же, у Oculus норм "ыксклюзивы" которые хорошо продались. Вряд ли они являются системселлерами, но если есть Quest мимо них вы точно не пройдете. Vader Immortal и Lone Echo 1-2.

Vertigo Games - Не 4a games, но игры под VR делать умеют. Советую обратить внимание на After the Fall и Arizona Sunshine.
KimRomik: 25.09.2024 10:10 Тільки я не розумію одного, а в чому проблема зробити просто звичайну версію, а потім VR адаптувати під неї? Адже там багато не треба, лише забіндити кнопки, вкл/викл поворот голови і ще пару речей відшліфувати.
Потому что это будет душнота.
Динамика геймплея на VR значительно медленней чем в обычном 2д. Запустите HL2 или Doom 3 в VR и сравните как оно играется относительно 2д.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Shaolin_Style: 25.09.2024 11:05Почему же, у Oculus норм "ыксклюзивы" которые хорошо продались. Вряд ли они являются системселлерами, но если есть Quest мимо них вы точно не пройдете. Vader Immortal и Lone Echo 1-2.
Ну, ААА їх можна назвати хіба що з ну дуже великою натяжкою :-/
Саме ААА ігри, розроблені винятково під VR можна по пальцям порахувати.

Якщо вірити пліткам в інтернеті, чудова Half-Life: Alyx продалась трішки більше 2 мільйонів копій і не окупилась.
А вийшла б на PS VR2 - заробила б більше і мала б шанс на окупність.

Horizon Call of the Mountain теж навряд окупилась. Даних по продажам не знайшов, але зрозуміло, що там сильно менше 2 мільйонів, бо ексклюзив PS VR2, а весь тираж платформи біля 2 мільйонів.
Вийшла б на PCVR і квест - заробила б більше і мала б шанс на окупність.

VR ринок занадто малий, що ще його додатково обмежувати ексклюзивами.
Shaolin_Style: 25.09.2024 11:05Потому что это будет душнота.
Динамика геймплея на VR значительно медленней чем в обычном 2д. Запустите HL2 или Doom 3 в VR и сравните как оно играется относительно 2д.
Ідеальні жанри для конверсії в VR - всі види симуляторів (майже нічого і робити не треба, якщо кокпіт вже є) і хорор-виживачі, де і в звичайній версії геймплей не дуже динамічний.
Відповісти