Для Baldur's Gate 3 вийшов великий сьомий патч з офіційною підтримкою модів

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
erazel
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

Пропоную обговорити Для Baldur's Gate 3 вийшов великий сьомий патч з офіційною підтримкою модів
Зайшов у модменеджер - значна частина перших сторінок "маленький ХХХ". То якась манія нова у людей, чи якийсь комплексуючий дорвався до модів і заспамлює сторінки створюючи маленьких персонажів у грі?
Alex646
Member

Повідомлення

Єдине, що буде цікаво, це моди на вирізаний контент.
Повністю злі проходження все-таки значно просідають по кількості контенту.
LordTornado
Member
Звідки: Одесса

Повідомлення

Alex646: 06.09.2024 08:43 Єдине, що буде цікаво, це моди на вирізаний контент.
Повністю злі проходження все-таки значно просідають по кількості контенту.
А как они могут не проседать, если ты замочил почти всех НПС ? Или они после смерти должны восстать в виде духов и продолжить выдавать тебе квесты?
Alex646
Member

Повідомлення

LordTornado: 06.09.2024 08:51 А как они могут не проседать, если ты замочил почти всех НПС ? Или они после смерти должны восстать в виде духов и продолжить выдавать тебе квесты?
Тому шо замочити всіх нпс - це дуже примітивно і однобоко.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Alex646: 06.09.2024 08:43Повністю злі проходження все-таки значно просідають по кількості контенту.
Це логічно, переважна більшість гравців обирає добре чи нейтральне проходження, а контент робиться для гравців.
спойлер
І тільки деякі особоливо обдаровані СЖВ розробники не розуміють, чому більшість не хоче платити за контент, створений для меншості


У мене навіть за темну спокусу не виходить чисто злого :shuffle:
Востаннє редагувалось 06.09.2024 09:14 користувачем waryag, всього редагувалось 1 раз.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Alex646: 06.09.2024 08:43 Повністю злі проходження все-таки значно просідають по кількості контенту.
Я б не сказав, при грі за дурджа дізнаєшся більше історії і багато чого стає зрозумілим, зокрема, що коється в брамі, до чого тут бааліти і так далі. Мені взагалі здалося, що ця гра від початку саме про нього робилась :)
Devianne
Member
Аватар користувача

Повідомлення

молодці, наче зробили абілки на доблесті ще кращі, затестимо =)
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

GreenMile
Бо вона саме і робилась під Темну Жагу. Вже на кінцевих етапах вирішили додати нейтральні лінії для персонажа.
nochnik89
Member
Аватар користувача
Звідки: Планета Земля

Повідомлення

Даешь игру Балдурс гейт 3 за паровозика Томаса :rotate:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Telcontar: 06.09.2024 09:20Бо вона саме і робилась під Темну Жагу. Вже на кінцевих етапах вирішили додати нейтральні лінії для персонажа.
Я не згоден. Втрачається добра половина історії якщо просто ходити і різати всіх навколо.
Гра, як і всі поважаючі ігри в цьому класі, розраховані на кількократне проходження для комплексного розуміння сюжету. В ідеалі проходження за кожного персонажа, але тут, на жаль, ларіани недопрацювали, проходити за всіх потреби немає :(
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

Scoffer
Так, а з чим не згоден? Це було у інтерв'ю з розробниками, вони розповіли про те, що спочатку прописали історію під Темну Жагу :dontknow:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Telcontar
Не згоден з тим що на кінцевих етапах щось там додавали до інших. Тут якраз все з точністю до навпаки, на кінцевих етапах вирізали від чверті до третини контенту, і більшість з вирізаного що познаходили в грі якраз і не про Темну Жагу: до верхнього міста вся сюжетна лінія Жаги має вже бути розкритою.
Мало хто що там казав, маємо ситуацію де-факто.
Alex646
Member

Повідомлення

Так і верхнє місто вирізали на 90%.
lewerlin
Member
Аватар користувача
Звідки: Миронівка

Повідомлення

LordTornado: 06.09.2024 08:51А как они могут не проседать, если ты замочил почти всех НПС ?
Так ти "не мочиш всіх" при "злому" проходженні, в тому той справа. Просто вибір сторони Мінтари тупо відрізає тобі мінімум двох супутників, більше третини контенту в другому акті і пачку квестів в третьому. Якби аналогічно щось різалось за "світлу" сторону - питань би не було, але ж нам навіть для Мінтари зробили лазівку, що б взяти її в паті.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Alex646: 06.09.2024 11:37Так і верхнє місто вирізали на 90%.
Так і я про це. Гра планувалась з верхнім містом і ще тоною контенту, і увесь той контент ні разу не про Темну Жагу, що не сходиться зі ствердженням що все навколо Жаги з самого початку будувалось. Тут як би навпаки, Жага це щось про спідран.

Відправлено через 1 хвилину 32 секунди:
lewerlin
Ну як же не мочиш. Друїдів випилив, таверну випилив, всіх інших опційно теж випилив. Гулять так гулять :D Хто має квести давати - не зрозуміло.
lewerlin
Member
Аватар користувача
Звідки: Миронівка

Повідомлення

Scoffer: 06.09.2024 12:21Друїдів випилив, таверну випилив, всіх інших опційно теж випилив. Гулять так гулять :D Хто має квести давати - не зрозуміло.
В першому акті різню можна почати після квестів. Взаємовиключення там тільки Мінтара/Хальсін і Тіфлінги/Друїди(квести). В другому таверну теж можна випиляти(однією опцією в діалозі) після квестів, але... вона в принципі не буде доступна при "злому" варіанті першого акту.
Я спробував відіграти лорного NE, і відразу вилізла повна відсутність хоч якихось варіантів для подібного.
З ностальгії встановив НВН2, так прямо культурний шок на контрасті(а що, так можна?).
Ларіани повністю проігнорували шкали світогляду(бо вони, бачите, прямо не прописані в нових редакціях), в майже повністю - лорні елементи ролплею.
В мене не було б подібних питань, до "DoS3", але вибачте, ви назвали гру Балдурсом і взяли сеттінг Забутих Королівств.
Shkrabaliuk
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

відома інфа коли цей патч вийде на консолі?
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Shkrabaliuk
В жовтні.
ender
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

waryag: 06.09.2024 09:11У мене навіть за темну спокусу не виходить чисто злого
как-то так, полагаю:
спойлер
Зображення
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

lewerlin: 06.09.2024 13:10
Scoffer: 06.09.2024 12:21Друїдів випилив, таверну випилив, всіх інших опційно теж випилив. Гулять так гулять :D Хто має квести давати - не зрозуміло.
В першому акті різню можна почати після квестів. Взаємовиключення там тільки Мінтара/Хальсін і Тіфлінги/Друїди(квести). В другому таверну теж можна випиляти(однією опцією в діалозі) після квестів, але... вона в принципі не буде доступна при "злому" варіанті першого акту.
Я спробував відіграти лорного NE, і відразу вилізла повна відсутність хоч якихось варіантів для подібного.
Еммм, для NE там якраз багато чого, бо це проходження "насин пьорсонал, джаст бізнес" - крадете, обманюєте, шукаєте нелегальні лазівки які полегшують ваше просування, торгуєте вигідні для себе варіанти - все для вашої цілі, для цього не потрібно всіх викошувати. Ну от, наприклад, коли Етель пропонує віддати їй Мейріну в обмін на стат - оце і є самий натуральний NE варіант. Навіть, якщо ви врятували Мейріну ви можете забрати собі її чоловіка-зомбака, це теж NE. Взяти авансом гроші і залишити собі квестовий предмет, пославши замовника - туди ж. Підставити тіфлінгінгів, або гоблінів, пообіцявши одне, а зробивши інше - так само. Відібрати чоботи в Тули поки вона отруєна валяється, не вписуватсь за гномів коли звільняєте Ніра... Короч, повно там варіантів для проходження NE :)

Очевидна проблема там лише за CE, але для цього і є дарк урдж - за нього купа контенту і унікальних айтемів, недоступних за добре або нейтральне проходження. В цьому і прикол, щоб проходили гру кілька разів різними шляхами.
Відповісти