Нове відео S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl показує, як створювали катсцени

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Alligator
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв

Повідомлення

Пропоную обговорити Нове відео S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl показує, як створювали катсцени

Судячи з великої кількості відеороликів, команда справді близька до релізу та чергового перенесення не буде серіалу по грі S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl.
Afit
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Продовжив вчора проходити Поклик Припяті, після двутижневої перерви. Настрою не було після оголошення переносу грати ;) (ТЧ і ЧН вже перепройшов). Вирішив згадати сюжет, перед проходженням нової частини. + хочеться помічати персонажів, або предмети з попередніх ігор. Це дуже додасть до відчутів від нової гри. А хтось ще перепроходить?
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Afit: 16.08.2024 14:16 А хтось ще перепроходить?
Стягнув вчора "поклик Прип'яті". Але то перше проходження. В свій час пропустив серію.
Пробував прикрутити ABR COP MOD, але щось не їде з ним.
Afit
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Геральт: 16.08.2024 16:07
Afit: 16.08.2024 14:16 А хтось ще перепроходить?
Стягнув вчора "поклик Прип'яті". Але то перше проходження. В свій час пропустив серію.
Пробував прикрутити ABR COP MOD, але щось не їде з ним.
Та ти шо? Поклик Прип'яті то на мою думку найкраща частина серії. Економіка, замовлення у Шустрого, Кат сцени, квести. :up:
tcpdump
Member

Повідомлення

Afit
ну вона дійсно краща)
гусь ясновидящий
Member

Повідомлення

Afit: 16.08.2024 14:16 Продовжив вчора проходити Поклик Припяті, після двутижневої перерви. Настрою не було після оголошення переносу грати ;) (ТЧ і ЧН вже перепройшов). Вирішив згадати сюжет, перед проходженням нової частини. + хочеться помічати персонажів, або предмети з попередніх ігор. Це дуже додасть до відчутів від нової гри. А хтось ще перепроходить?
скачав пару модів глобальних, два руснява риганина виявилась
поставив лост альфу і ловлю кайфи
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

гусь ясновидящий: 17.08.2024 12:18
Afit: 16.08.2024 14:16 Продовжив вчора проходити Поклик Припяті, після двутижневої перерви. Настрою не було після оголошення переносу грати ;) (ТЧ і ЧН вже перепройшов). Вирішив згадати сюжет, перед проходженням нової частини. + хочеться помічати персонажів, або предмети з попередніх ігор. Це дуже додасть до відчутів від нової гри. А хтось ще перепроходить?
скачав пару модів глобальних, два руснява риганина виявилась
поставив лост альфу і ловлю кайфи
Розчарую, Лост Альфа теж русняво-мадярська)
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Afit: 16.08.2024 16:11
Геральт: 16.08.2024 16:07
Стягнув вчора "поклик Прип'яті". Але то перше проходження. В свій час пропустив серію.
Пробував прикрутити ABR COP MOD, але щось не їде з ним.
Та ти шо? Поклик Прип'яті то на мою думку найкраща частина серії. Економіка, замовлення у Шустрого, Кат сцени, квести. :up:
згоден, найкраща з 3 ігор
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Hotspur: 19.08.2024 17:59
Afit: 16.08.2024 16:11

Та ти шо? Поклик Прип'яті то на мою думку найкраща частина серії. Економіка, замовлення у Шустрого, Кат сцени, квести. :up:
згоден, найкраща з 3 ігор
У мене таке враження було, коли я вперше грав у неї, що вони тільки на третій частині самі зрозуміли, що таке сталкер і яким вони його бачать.

Нарешті з'явилось відчуття цілісності геймплею.
Механіка полювання за артефактами виросла в дійсно полювання, з потребою трохи включатись в процес, і сильно додавала антуражу.
Локацій хоч і було всього три, але надзвичайно насичених і пропрацьованих, я аж готику згадав.
Рівень пропрацювання квестів і діалогів не просто вибрався з примітивщини, а місцями навіть альтернативний розвиток подій почав пропонувати. Та і взагалі було багато цікавих сайд-квестів і історій.
Сюжет, сам по собі, був цікавим. В першу чергу тому, що перейшов від містики, до цілком реальних речей. Хоч фірмову інтригу, з нальотом загадковості, дуже майстерно тримав практично до самого кінця.
І персонажі стали більш живими саме тому, що їхні завдання стали більш приземленими, розповідали про їх будні та проблеми. Це зближує і ти вже не хочеш втрачати цих людей, хоч і віртуальних.
От я не пригадую, щоб у попередніх частинах кидався в бій на значно сильніших противників чи по декілька разів перезавантажувався, намагаючись встигнути добігти з іншого краю локації, щоб захистити в рандомному бою якихось персонажів.

Поки писав - така ностальгія нахлинула.. ввімкнуть світло - теж скачаю :shuffle:
Відповісти