Представлено технологію масштабування Arm Accuracy Super Resolution на основі AMD FSR 2

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
WorthyWizard
Member

Повідомлення

Пропоную обговорити Представлено технологію масштабування Arm Accuracy Super Resolution на основі AMD FSR 2

Клятая АМД со своими технологиями с открытым исходным кодом :mad:
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

От і ніша для апскейлів: малий екран, де мила так не видно і низька швидкодія заліза. Отам хай собі і живуть "реконструктори".
А в дорослих залізяках будьте добрі дати норм швидкодію в нативі.
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 12.07.2024 12:43 От і ніша для апскейлів: малий екран, де мила так не видно і низька швидкодія заліза. Отам хай собі і живуть "реконструктори".
А в дорослих залізяках будьте добрі дати норм швидкодію в нативі.
Більше натива богу натива

P.S. у амд все ще нема реконструктора. В 2024, мать його, році. Навіть у інтела, у якого нема відеокарт, він є
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kalakawa: 12.07.2024 13:00 P.S. у амд все ще нема реконструктора. В 2024, мать його, році. Навіть у інтела, у якого нема відеокарт, він є
Зараз би на 27' FHD про реконструктори переживати. :)

Один з тими самими скрінами бігав, другий з відосом
Там, до речі, йому трохи напхали в коментах
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 12.07.2024 13:14
kalakawa: 12.07.2024 13:00 P.S. у амд все ще нема реконструктора. В 2024, мать його, році. Навіть у інтела, у якого нема відеокарт, він є
Зараз би на 27' FHD про реконструктори переживати. :)

Один з тими самими скрінами бігав, другий з відосом
Там, до речі, йому трохи напхали в коментах
Я за них не переживаю, бо вони в мене є
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Геральт: 12.07.2024 12:43А в дорослих залізяках будьте добрі дати норм швидкодію в нативі.
Апскейлери дозволяють власникам "дорослих залізяк" обирати - більше fps або менший жор (за умови локу fps) без зниження параметрів графонію (але з додаванням артефактів апскейлеру).
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

taras_cs: 12.07.2024 15:59 без зниження параметрів графонію (але з додаванням артефактів апскейлеру).
Апскейл то і є зниження параметрів.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Граю в Hellblade II - без Intel XeSS було б значно гірше (4K)

Відправлено через 1 хвилину 18 секунд:
Геральт: 12.07.2024 16:10Апскейл то і є зниження параметрів.
У випадку FSR 1.0 та інших застарілих технологій хіба що
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

taras_cs: 12.07.2024 16:12 У випадку FSR 1.0 та інших застарілих технологій хіба що
DLSS/FSR/XeSS (версії x.x) це % від нативного рендеру, а частина завжди менше цілого. Тому також зниження.
IronWithin
Member
Аватар користувача

Повідомлення

taras_cs: 12.07.2024 15:59
Геральт: 12.07.2024 12:43А в дорослих залізяках будьте добрі дати норм швидкодію в нативі.
Апскейлери дозволяють власникам "дорослих залізяк" обирати - більше fps або менший жор (за умови локу fps) без зниження параметрів графонію (але з додаванням артефактів апскейлеру).
Зниження параметрів якраз відбувається, бачите ви це чи ні, а артефакти найчастіше додаються завдяки генерації кадрів, але це вже інша технологія, так що ви не праві :-/ 2 з 2
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

Геральт: 12.07.2024 12:43А в дорослих залізяках будьте добрі дати норм швидкодію в нативі.
взрослые железяки от 4к, расказывать ааа натив качество но при этом сидеть на допотопном фулшд, 2к смешно
4к длсс порвет 2к натив как тузик грелку при аналогичном фпс
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 12.07.2024 16:17
taras_cs: 12.07.2024 16:12 У випадку FSR 1.0 та інших застарілих технологій хіба що
DLSS/FSR/XeSS (версії x.x) це % від нативного рендеру, а частина завжди менше цілого. Тому також зниження.
чекаю твого пояснення, чому, на прикладі вище, частина(960р) значно, принципово краще виглядає ніж ціле(1080р) при однаковому фпс

Відправлено через 2 хвилини 18 секунд:
kalakawa: 12.07.2024 13:00
Геральт: 12.07.2024 12:43 От і ніша для апскейлів: малий екран, де мила так не видно і низька швидкодія заліза. Отам хай собі і живуть "реконструктори".
А в дорослих залізяках будьте добрі дати норм швидкодію в нативі.
Більше натива богу натива

P.S. у амд все ще нема реконструктора. В 2024, мать його, році. Навіть у інтела, у якого нема відеокарт, він є
зверніть увагу, я навів конкретній приклад(в відео їх багато) де беззаперечно доведена перевага длсс, але ображені червоножопики, не витримавши гіркої, для себе, правди, замінусили рейтинг повідомлення, не навівши жодного контраргументу(бо його не існує)

в цьому вся суть знедолених нефанатів - сперечатися з очевидним
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

kalakawa: 12.07.2024 17:03сперечатися з очевидним
ну для них это не очевидно не все юзают 4к мониторы либо последние поколения карт
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

odessitmws: 12.07.2024 16:57
Геральт: 12.07.2024 12:43А в дорослих залізяках будьте добрі дати норм швидкодію в нативі.
взрослые железяки от 4к, расказывать ааа натив качество но при этом сидеть на допотопном фулшд, 2к смешно
4к длсс порвет 2к натив как тузик грелку при аналогичном фпс
Немає заліза для 4к і ще не скоро буде. 4к натив навіть QHD натив не завжди "порве". Були вже прецеденти ;)
Що вже казати про апскейл. І до чого тут ФПС взагалі? Ми ж про якість ніби. Може там (в апскейлі) x2 по фпс бути, індиференто.
kalakawa: 12.07.2024 17:03 чекаю твого пояснення, чому, на прикладі вище, частина(960р) значно, принципово краще виглядає ніж ціле(1080р) при однаковому фпс
Як ти на тому ютубі взагалі різницю бачиш, лол. Та ще й "значно, принципово" в якусь сторону. Воно ж в милі все. Ну і ще питання, чому чувачок не порівнював FHD vs FHD (720p DLSS). Нефоната видно одразу )
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Червонодупі тільки мінуси ліпити вміють в беззубій злобі)))) Нічого нового)

Я неодноразово попіксельно порівлював натив 4к та DLSSQ на скрінах, не побачив різниці, взагалі, а деякі деталі, як от травинки, чи гілки, чи решітки на вікнах ставали чіткішими.
Востаннє редагувалось 12.07.2024 17:43 користувачем Борщ, всього редагувалось 1 раз.
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

taras_cs: 12.07.2024 15:59без зниження параметрів графонію
Тобі ці методички прямо в мозок пішли 😧
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт
Купи собі нормальну ВК.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Борщ
Мені вже kalakawa радив, і ...купив собі іншу ВК. Поки я на цій "страждав" )

Багато скрінів не маю, бо там нема, що скрінити. Але є таке:
Зображення
Скріншот з того вбогого ютубу робити не буду, для порівняння. Вже самі там дофантазуйте "різницю"
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Вот тільки норм ігр на мобільні гаджети(смартфони, планшети) не роблять. Безглуздо...
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Геральт: 12.07.2024 16:17
taras_cs: 12.07.2024 16:12 У випадку FSR 1.0 та інших застарілих технологій хіба що
DLSS/FSR/XeSS (версії x.x) це % від нативного рендеру, а частина завжди менше цілого. Тому також зниження.
Логічно. Це ж і дає нам більше кадрів або менший жор.
Але ж налаштування якості тіней, дистанції, на якій об'єкти починають зникати, освітлення, якості моделей та текстур не зменшуються - я це мав на увазі.
Відповісти