Останні статті і огляди
Новини
AMD показала переваги Work Graphs на Radeon RX 7900 XTX — прискорення рендерингу у 1,64 раза
-
Megaclite
Member
Пропоную обговорити AMD показала переваги Work Graphs на Radeon RX 7900 XTX — прискорення рендерингу у 1,64 раза
О, вот цих новин я чекав після анонсу
Ще багато можливостей покращувати api
А ліміти заліза не бескінечні
О, вот цих новин я чекав після анонсу
Ще багато можливостей покращувати api
А ліміти заліза не бескінечні
-
Derogs
Member
- Звідки: Київ
На сайті АМД помилка, яку скопіювали на овери ))
Маю на увазі про специфікації заліза для тестування... ага ДДР5 ))
Маю на увазі про специфікації заліза для тестування... ага ДДР5 ))
-
MaKCuMyC
Member
- Звідки: Сіверодонецьк
читаєш і гадаєш, що саме автор мав на увазі. «можливості» заліза не безкінечні? А Limit = обмеження.Megaclite: ↑ 19.03.2024 11:26А ліміти заліза не бескінечні
-
Megaclite
Member
з просоння написав.MaKCuMyC: ↑ 19.03.2024 11:52читаєш і гадаєш, що саме автор мав на увазі. «можливості» заліза не безкінечні? А Limit = обмеження.Megaclite: ↑ 19.03.2024 11:26А ліміти заліза не бескінечні
-
Yaroslav308
Member
Это совсем не то же самое, чтоWork Graphs оказался в 1,64 раза быстрее стандартного рендера
ExecuteIndirect is 1.64x slower than Work Graphs
-
TheDmytrius
Member
Ну й навіщо? Що частіше в грі завантажується на 100%, проц чи відяха? На скільки популярними є збірки виду RTX3080 + Ryzen 3 3300X?також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор
-
Ray2000gt
Advanced Member
- Звідки: Киев
1. Процу зовсім не обовʼязково бути зайнятим на 100% щоб стримувати продуктивність.TheDmytrius: ↑ 19.03.2024 12:18Ну й навіщо? Що частіше в грі завантажується на 100%, проц чи відяха? На скільки популярними є збірки виду RTX3080 + Ryzen 3 3300X?також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор
2. Зайнятість карти на 99-100% не означає, що задіяні та зайняті всі блоки GPU.
-
max1996
Junior
Ну на графіку за 1 відповідає пункт без works graphs. Тому англійський текст неправильний, якщо вони і з графіками не натупилиYaroslav308: ↑ 19.03.2024 12:06Это совсем не то же самое, чтоWork Graphs оказался в 1,64 раза быстрее стандартного рендераExecuteIndirect is 1.64x slower than Work Graphs
-
kalakawa
Member
Вузьким місцем в іграх сьогодні виступає якраз ЦП, якщо це не 7800х3д якийсьTheDmytrius: ↑ 19.03.2024 12:18Ну й навіщо? Що частіше в грі завантажується на 100%, проц чи відяха? На скільки популярними є збірки виду RTX3080 + Ryzen 3 3300X?також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор
-
Yaroslav308
Member
Что?max1996: ↑ 19.03.2024 12:34Ну на графіку за 1 відповідає пункт без works graphs. Тому англійський текст неправильний, якщо вони і з графіками не натупили
- спойлер
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Процесори вже давно обскакали карточки.kalakawa: ↑ 19.03.2024 12:36 Вузьким місцем в іграх сьогодні виступає якраз ЦП, якщо це не 7800х3д якийсь
- спойлер
-
vmsolver
Member
Любая новость не раскрывающая суть технологии, которая якобы что-то сильно улучшает, вызывает сомнения и подозрения на маркетинговый булшит.
-
Scoffer
Member
Детально що це таке і навіщо:
https://devblogs.microsoft.com/directx/ ... s-preview/
Якщо коротко, то намагаються вирішити все ту ж проблему як при переході з dx11 до dx12: як всандалити більше команд в одну відяху за раз, бажано паралельно. Попереднього разу вдалось прискорити процес раз в надцять, що дуже непогано, але і відяхи з часом в надцять раз потужніше стали, і, відповідно, почали впиратись в той же самий старий-добрий ботлнек.
1.64 рази проти 10+ попередніх звучить якось не дуже, максимум на одне покоління розвитку вистачить.
https://devblogs.microsoft.com/directx/ ... s-preview/
Якщо коротко, то намагаються вирішити все ту ж проблему як при переході з dx11 до dx12: як всандалити більше команд в одну відяху за раз, бажано паралельно. Попереднього разу вдалось прискорити процес раз в надцять, що дуже непогано, але і відяхи з часом в надцять раз потужніше стали, і, відповідно, почали впиратись в той же самий старий-добрий ботлнек.
1.64 рази проти 10+ попередніх звучить якось не дуже, максимум на одне покоління розвитку вистачить.
-
SergiusTheBest
Member
- Звідки: Київ
Із цікавого: AMD пропонує додати Work Graphs також в Vulkan і навіть є експериментальний драйвер, що то підтримує https://gpuopen.com/gpu-work-graphs-in-vulkan/
-
IvanCh
Member
- Звідки: Київ
Scoffer
вшидш за все половину загубили по дорозі,
коли вилижуть буде прискорення в 3 рази
вшидш за все половину загубили по дорозі,
коли вилижуть буде прискорення в 3 рази
-
Scoffer
Member
IvanCh
Все одно небагато. Просто це буде одним з головних затиків на збільшення фізичної кількості потокових процесорів в відяхах наступних поколінь. Як тимчасове рішення годиться. Як принципове - треба вигадувати щось ще.
Все одно небагато. Просто це буде одним з головних затиків на збільшення фізичної кількості потокових процесорів в відяхах наступних поколінь. Як тимчасове рішення годиться. Як принципове - треба вигадувати щось ще.
-
IvanCh
Member
- Звідки: Київ
Scoffer
чудес не буває. на фоні всяких +5% це дуууже файний результат
Відправлено через 39 секунд:
Scoffer
чудес не буває. на фоні всяких +5% , навіть 1.64 це дуууже файний результат
чудес не буває. на фоні всяких +5% це дуууже файний результат
Відправлено через 39 секунд:
Scoffer
чудес не буває. на фоні всяких +5% , навіть 1.64 це дуууже файний результат
-
Scoffer
Member
IvanCh
Це ж не всім відяхам, а тільки улюлюпертопчикам))) Масмаркет не відчує проблем ще кілька поколінь.
Це ж не всім відяхам, а тільки улюлюпертопчикам))) Масмаркет не відчує проблем ще кілька поколінь.
-
yurius_r
Member
А чому такий дивний проц для тестів? Чи на 7800x3d прискорення значно менше?
-
nemadimi
Member
таких презентаций с десяток мы видели, реальность удручающе иная, да и такая графика в демке откровенно говоря, смешная