AMD показала переваги Work Graphs на Radeon RX 7900 XTX — прискорення рендерингу у 1,64 раза

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Megaclite
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Пропоную обговорити AMD показала переваги Work Graphs на Radeon RX 7900 XTX — прискорення рендерингу у 1,64 раза

О, вот цих новин я чекав після анонсу
Ще багато можливостей покращувати api
А ліміти заліза не бескінечні
Derogs
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

На сайті АМД помилка, яку скопіювали на овери ))

Маю на увазі про специфікації заліза для тестування... ага ДДР5 ))
MaKCuMyC
Member
Аватар користувача
Звідки: Сєвєродонецьк

Повідомлення

Megaclite: 19.03.2024 11:26А ліміти заліза не бескінечні
читаєш і гадаєш, що саме автор мав на увазі. «можливості» заліза не безкінечні? А Limit = обмеження.
Megaclite
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MaKCuMyC: 19.03.2024 11:52
Megaclite: 19.03.2024 11:26А ліміти заліза не бескінечні
читаєш і гадаєш, що саме автор мав на увазі. «можливості» заліза не безкінечні? А Limit = обмеження.
з просоння написав.
Yaroslav308
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Work Graphs оказался в 1,64 раза быстрее стандартного рендера
Это совсем не то же самое, что
ExecuteIndirect is 1.64x slower than Work Graphs
TheDmytrius
Member

Повідомлення

також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор
Ну й навіщо? Що частіше в грі завантажується на 100%, проц чи відяха? На скільки популярними є збірки виду RTX3080 + Ryzen 3 3300X?
Ray2000gt
Advanced Member
Звідки: Киев

Повідомлення

TheDmytrius: 19.03.2024 12:18
також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор
Ну й навіщо? Що частіше в грі завантажується на 100%, проц чи відяха? На скільки популярними є збірки виду RTX3080 + Ryzen 3 3300X?
1. Процу зовсім не обовʼязково бути зайнятим на 100% щоб стримувати продуктивність.
2. Зайнятість карти на 99-100% не означає, що задіяні та зайняті всі блоки GPU.
max1996
Junior

Повідомлення

Yaroslav308: 19.03.2024 12:06
Work Graphs оказался в 1,64 раза быстрее стандартного рендера
Это совсем не то же самое, что
ExecuteIndirect is 1.64x slower than Work Graphs
Ну на графіку за 1 відповідає пункт без works graphs. Тому англійський текст неправильний, якщо вони і з графіками не натупили
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

TheDmytrius: 19.03.2024 12:18
також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор
Ну й навіщо? Що частіше в грі завантажується на 100%, проц чи відяха? На скільки популярними є збірки виду RTX3080 + Ryzen 3 3300X?
Вузьким місцем в іграх сьогодні виступає якраз ЦП, якщо це не 7800х3д якийсь
Yaroslav308
Member
Аватар користувача

Повідомлення

max1996: 19.03.2024 12:34Ну на графіку за 1 відповідає пункт без works graphs. Тому англійський текст неправильний, якщо вони і з графіками не натупили
Что?
спойлер
workgraphs-drawcalls-chart.png
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kalakawa: 19.03.2024 12:36 Вузьким місцем в іграх сьогодні виступає якраз ЦП, якщо це не 7800х3д якийсь
Процесори вже давно обскакали карточки.
спойлер
Зображення
vmsolver
Member

Повідомлення

Любая новость не раскрывающая суть технологии, которая якобы что-то сильно улучшает, вызывает сомнения и подозрения на маркетинговый булшит.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Детально що це таке і навіщо:
https://devblogs.microsoft.com/directx/ ... s-preview/

Якщо коротко, то намагаються вирішити все ту ж проблему як при переході з dx11 до dx12: як всандалити більше команд в одну відяху за раз, бажано паралельно. Попереднього разу вдалось прискорити процес раз в надцять, що дуже непогано, але і відяхи з часом в надцять раз потужніше стали, і, відповідно, почали впиратись в той же самий старий-добрий ботлнек.
1.64 рази проти 10+ попередніх звучить якось не дуже, максимум на одне покоління розвитку вистачить.
SergiusTheBest
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Із цікавого: AMD пропонує додати Work Graphs також в Vulkan і навіть є експериментальний драйвер, що то підтримує https://gpuopen.com/gpu-work-graphs-in-vulkan/
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer
вшидш за все половину загубили по дорозі,
коли вилижуть буде прискорення в 3 рази
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

IvanCh
Все одно небагато. Просто це буде одним з головних затиків на збільшення фізичної кількості потокових процесорів в відяхах наступних поколінь. Як тимчасове рішення годиться. Як принципове - треба вигадувати щось ще.
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer
чудес не буває. на фоні всяких +5% це дуууже файний результат

Відправлено через 39 секунд:
Scoffer
чудес не буває. на фоні всяких +5% , навіть 1.64 це дуууже файний результат
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

IvanCh
Це ж не всім відяхам, а тільки улюлюпертопчикам))) Масмаркет не відчує проблем ще кілька поколінь.
yurius_r
Member

Повідомлення

А чому такий дивний проц для тестів? Чи на 7800x3d прискорення значно менше?
nemadimi
Member
Аватар користувача

Повідомлення

таких презентаций с десяток мы видели, реальность удручающе иная, да и такая графика в демке откровенно говоря, смешная
Відповісти