Intel працює над адаптивним фільтром підвищення різкості для майбутніх GPU

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Пропоную обговорити Intel працює над адаптивним фільтром підвищення різкості для майбутніх GPU
Дограються таки з тими фільтрами.
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

Геральт

И до чего они доиграются?
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Melofon
До того, що зображення в ріал-таймі буде фейковим
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 14.02.2024 19:11 Melofon
До того, що зображення в ріал-таймі буде фейковим
пришли мені новою поштою справжніх шейдерів. потрогаю, пожмакаю. нюхати не буду. тоді повірю що зображення може бути справжнім
heidfeld
Member
Аватар користувача
Звідки: деревня скрытая в листве

Повідомлення

Если перевести на понятный язык, то будут заниматься очковтиранием? :gigi: :lol: :lol: :lol:
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Клас, спочатку відрендеримо 720р, потім нейронкою заскейлимо у 4к, а мило підітремо різкістю :lol:

І все це дасть 30 фпс на карті за косарік баксів :super:

Ну і на якомусь кроці перегенеримо 30 фпс у 120, але лаг буде як при 20
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

dead_rat

Ну и почему 30фпс если генерить будут из 720р? Что за писи мистический бред? Из-за внедрения лучей они и начали создавать все эти длсс и генерации кадров и это логично учитывая какие нужны мощности для лучей учитывая современные возможности железа, потом будут создавать более мощное железо, но оно всегда будет не поспевать за лучами бо трассировка в реальном времени это вам не обычный растер, но без трассировки реалистичной графики не добиться и это путь прогресса, костыли для повышения фпс есть и будут до определённых пор, если они их улучшат то это только плюс, но всегда найдутся те кому что-то не нравиться и обязательно нужно кому-то пожаловаться, но это никоим образом не замедлит и не ускорит прогресс в этом плане ;)
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Melofon
Результат ми вже побачили, 9 років прогресу
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Melofon
Не кожне трасування променів однаково корисне. Наприклад відображення від битого скла, води чи лакованого роялю робить вау ефект рівно на дві хвилини, а потім за нього забувається, а от правильне незапечене освітлення від джерел світла хотілось би мати завжди. А тицялка налаштування променів в ігрульках, як правило, одна :-/

Відправлено через 4 хвилини 8 секунд:
dead_rat: 14.02.2024 20:30Результат ми вже побачили, 9 років прогресу
Зато тепер у Бетмена плащ блищить як у кота яйця :laugh:
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

dead_rat

Судить по двум разным играм очень крутой подход :up:
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Melofon: 14.02.2024 20:38 dead_rat

Судить по двум разным играм очень крутой подход :up:
Одна студія, одна серія ігор, 9 років прогресу.
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

dead_rat

Тогда для вас всё потеряно :rolleyes:
NeoWar
Member
Звідки: Днепр, Киев

Повідомлення

dead_rat: 14.02.2024 20:30 Melofon
Результат ми вже побачили, 9 років прогресу
"Розробка дорожчає!" (с)
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Так, стоп, справа новіше? :eek: Я просто не в темі.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Scoffer: 14.02.2024 21:06 Так, стоп, справа новіше? :eek: Я просто не в темі.
Зліва Arkham Knight 2015
Зправа Suicide Squad 2024

Студія та сама, це продовження
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

Scoffer

Плащ бэтмэна всегда блистел как у кота яйца и в более старых играх этой серии, а в аркхэм кнайт сделали чтоб блестело всё и даже то что не должно местами.
Стоп, вы что не поняли где какая игра? :lol:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Melofon
Остання гра про бетмена в яку я грав це була аркхем асілум в якомусь там бородатому році, і далі за темою не слідкував :rotate:

dead_rat
А, ну тоді потужний, потужний прогрес, схвалюю :laugh:
Megaclite
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 14.02.2024 21:18
Scoffer: 14.02.2024 21:06 Так, стоп, справа новіше? :eek: Я просто не в темі.
Зліва Arkham Knight 2015
Зправа Suicide Squad 2024

Студія та сама, це продовження
Головні люди хто розробляв бетмена наплювали на WB і їх Suicide Squad, звільнились і створили свою студію
Klon
CG graphikos fan
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Геральт: 14.02.2024 19:11До того, що зображення в ріал-таймі буде фейковим
вже...
На тижні бавився діпфейком з реалтайм роботою - дівчину посадив перед вебкою, ліцо підставив Дорофеевой , працює в фас та анфас добре, але в профіль - біда (як у всіх відкритих діпфейках, яки не тренують на масиві данних потрібної людини)
Але на моїй системі в 3060 12гб+2700х - працює в 10фпс, а з "улучшалками" в 5. Требо габато ядер куда+тензорок.

Текст в в←←ідоси теж нейронки можуть - але поки через одно місто, бо страждають від "неоднорідності" кадрів. Але це питання часу та потужностей заліза.


По темі - улучшалкі це хорошо, але вони норм працюють з достатньою кількості пікселів\кадрів, якщо данних нема - то мутація пікселів і всякі "гностінгі" відеоряду ....

Отправлено спустя 40 минут 24 секунды:
сгенерував тут тебе за пару мін:
спойлер
Зображення
zaqik
Member
Аватар користувача
Звідки: Душниличі

Повідомлення

Я адаптивную громкость еле выключил в шиндовсе, а теперь ещё и это...
Відповісти