У Steam можна безплатно отримати Dead Island: Riptide Definitive Edition

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
NUN4AG
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Пропоную обговорити У Steam можна безплатно отримати Dead Island: Riptide Definitive Edition
Перша частина була на 6.5-7 балів. Гра хоч і була по улюбленій зомбі тематиці, але куди більше запам'ятався зворушливий трейлер, ніж сам проєкт.
Dying Light від тих самих Techland сподобалась значно більше і дуже дивно, що опинившись у виробничому пеклі Dead Island 2 (тричі міняла команду розробників та надійшла у продаж лише через 9 років після анонсу) виявився доволі якісним та фінансово успішним проєктом, а Dying Light 2 від тих самих Techland стала розчаруванням.
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

NUN4AG: 14.02.2024 09:13опинившись у виробничому пеклі Dead Island 2 (тричі міняла команду розробників та надійшла у продаж лише через 9 років після анонсу) виявився доволі якісним та фінансово успішним проєктом, а Dying Light 2 від тих самих Techland стала розчаруванням.
Чому це вона стала розчаруванням?
Гра покращила абсолютно все, що було в першій частині.
Головний антагоніст дещо втратив у яскравості і виразності, а більше придертись нема до чого.
У мене є досить детальна рецензія в стімі, кому цікаво.

Являюсь фанатом серії і очікування до гри мав сильно завищені.
І тим не менше, вона мене ні в чому не розчарувала.
WhiteNigger
Member
Звідки: Атырау

Повідомлення

avuremybe
Чому це вона стала розчаруванням?
Гра покращила абсолютно все, що було в першій частині.
Что? Во второй части как будто за мешок картошки играешь, вялый тугой жирный увалень, как в рудер 2. Еще и гамма эта блевотная.
NUN4AG
Member
Аватар користувача

Повідомлення

avuremybe: 14.02.2024 09:51Чому це вона стала розчаруванням?
Гра покращила абсолютно все, що було в першій частині.
avuremybe: 14.02.2024 09:51Являюсь фанатом серії і очікування до гри мав сильно завищені.
І тим не менше, вона мене ні в чому не розчарувала.
Я теж є фанатом серії з завищеними очікування після успіху оригіналу та першої демонстрації сіквелу. Після звільнення Авеллону, переносів та даунгрейду мої очікування вже не були завищеними.
Першу та другу частини розділяють не лише 7 років, але й, скоріш за все, суттєва різниця у бюджетах, тому було б логічним, якби сіквел був кращим в кожному з компонентів.
Розробники ті самі, але вже з досвідом, напрацюваннями та більшими матеріально-технічними можливостями.
Щоб повторити успіх оригіналу треба було не просто зробити трохи краще кожний окремий елемент, але й щоб у гравців буле загальне відчуття не гіршим за оригінал.
Але чи були справді кращимі хоча б усі окремі компоненти?
1. Візуально від більш-менш похмурої атмосфери та стилістики відійшли у бік яскравості Dead Island. Особисто мені якщо обирати між оригіналом та сіквелом більше подобається кольорова палітра та атмосфера оригіналу.
2. Імпакт, анімації бойовки та ragdoll кращі в оригіналі. Це мінус для проєкту з великою кількістю екшену.
3. Ніч в оригіналі була доволі лякаючою, а в сіквелі лякає не темрява та вороги, а таймер.
Мінімалістичний та більш суворий інтерфейс оригіналу мені теж подобається більше, ніж в сіквелі + відсутність вогнепальної зброї (як би це не намагалися аргументувати розробники), але це вже справа смаку.
Систему паркуру DL2 отримала нові фішки, але виглядає не такою плавною як в DL1.
Реально краще в сіквелі пропрацьовано лише архітектуру міста, завдяки чому геймплей став більш вертикальним.
Перший трейлер завищив очікування фанатів завдяки декларованій нелінійності та участі в проєкті Авеллону, але наскільки круто була реалізована ця нелінійність і наскільки круто були прописані сюжет та персонажі? Особисто мої очікування щодо нелінійності та сюжету були вищі, ніж виявилося на практиці.
Якби DL2 мала візуальний стиль оригіналу чи показаного у першому трейлері, нормальну фізику та анімації бойової системи, а нелінійність була б класно реалізована, то гра дійсно могла повторити чи навіть перевершити успіх оригіналу. Тому особисто я розчарований, але кожному своє...
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

WhiteNigger: 14.02.2024 11:35 avuremybe
Чому це вона стала розчаруванням?
Гра покращила абсолютно все, що було в першій частині.
Что? Во второй части как будто за мешок картошки играешь, вялый тугой жирный увалень, как в рудер 2. Еще и гамма эта блевотная.
Якщо порівнювати з першою частиною - то паркур став відчуватися значно краще.
І те, що у героя з'явилася маса і довжина стрибка тепер залежить від швидкості і в який саме момент натиснути клавішу стрибку - це і є розвиток існуючої механіки.
Пара десятків годин - і рухи героя можна прогнозувати, майже відчувати. Небо і земля, у порівнянні з першою частиною, де всі рухи жорстко стандартизовані (довжина, швидкість, час виконання ітд) і хрін комбінуються.
Завезли массу нових рухів та їх комбінацій.
Прикро, що ви не прониклись новим паркуром - йому таки немає рівних серед інших ігор.

А за гаму згоден. Жовтизна і "замащеність" першої частини сильно додавала атмосферності і цього не вистачало протягом усих награних 116 годин.

Відправлено через 17 хвилин 41 секунду:
NUN4AG: 14.02.2024 11:41
avuremybe: 14.02.2024 09:51Чому це вона стала розчаруванням?
Гра покращила абсолютно все, що було в першій частині.
avuremybe: 14.02.2024 09:51Являюсь фанатом серії і очікування до гри мав сильно завищені.
І тим не менше, вона мене ні в чому не розчарувала.
Я теж є фанатом серії з завищеними очікування після успіху оригіналу та першої демонстрації сіквелу. Після звільнення Авеллону, переносів та даунгрейду мої очікування вже не були завищеними.
Першу та другу частини розділяють не лише 7 років, але й, скоріш за все, суттєва різниця у бюджетах, тому було б логічним, якби сіквел був кращим в кожному з компонентів.
Розробники ті самі, але вже з досвідом, напрацюваннями та більшими матеріально-технічними можливостями.
Щоб повторити успіх оригіналу треба було не просто зробити трохи краще кожний окремий елемент, але й щоб у гравців буле загальне відчуття не гіршим за оригінал.
Але чи були справді кращимі хоча б усі окремі компоненти?
1. Візуально від більш-менш похмурої атмосфери та стилістики відійшли у бік яскравості Dead Island. Особисто мені якщо обирати між оригіналом та сіквелом більше подобається кольорова палітра та атмосфера оригіналу.
2. Імпакт, анімації бойовки та ragdoll кращі в оригіналі. Це мінус для проєкту з великою кількістю екшену.
3. Ніч в оригіналі була доволі лякаючою, а в сіквелі лякає не темрява та вороги, а таймер.
Мінімалістичний та більш суворий інтерфейс оригіналу мені теж подобається більше, ніж в сіквелі + відсутність вогнепальної зброї (як би це не намагалися аргументувати розробники), але це вже справа смаку.
Систему паркуру DL2 отримала нові фішки, але виглядає не такою плавною як в DL1.
Реально краще в сіквелі пропрацьовано лише архітектуру міста, завдяки чому геймплей став більш вертикальним.
Перший трейлер завищив очікування фанатів завдяки декларованій нелінійності та участі в проєкті Авеллону, але наскільки круто була реалізована ця нелінійність і наскільки круто були прописані сюжет та персонажі? Особисто мої очікування щодо нелінійності та сюжету були вищі, ніж виявилося на практиці.
Якби DL2 мала візуальний стиль оригіналу чи показаного у першому трейлері, нормальну фізику та анімації бойової системи, а нелінійність була б класно реалізована, то гра дійсно могла повторити чи навіть перевершити успіх оригіналу. Тому особисто я розчарований, але кожному своє...
1. Візуальний стиль споганили, згоден.
3. Ніч як таку понерфили. Але ж на заміну додали багато нічних активностей, котрі не рідко змушували "рестартити" раз за разом.
Я навмисне не врахував це в своєму огляді, бо не можу сказати, що мені не вистачало тієї ночі з першої частини.
4. По паркуру - описував свої враження і в стімі і у відповідь попередньому автору.
Ви спираєтесь на те, що вона не виглядає плавною, тоді як я орієнтуюсь на те, як вона відчувається, контролюється, як прогнозується поведінка персонажа.
У першій частині я ставив досить серйозні рекорди в тому ж Бозаку, наприклад. Тому мені таки вистачає досвіду, щоб порівнювати.
5. Нелінійність дійсно далеко не на тому рівні, який рекламували. Я на неї, чесно кажучи, і не розраховував відколи звільнили Авеллона.
Але загальний сюжет справді не дотягує до 7 років розробки.

Але.
Те що у грі гама не така жовта, як у першій частині і нелінійність слабко реалізована - це вже "реліз-розчарування"?
На мою думку, це гра з НАЙМЕНШОЮ кількістю негативних нюансів за останні років... Не можу сказати навіть за скільки років. Багато.
TheDmytrius
Member

Повідомлення

Перший комент про власне об'єкт новини.

Зносний шутер beat-em-up від першої особи проти зомбі, де від завдання до завдання пробиваєшся крізь натовпи. Є сюжетні "арени" (відбиття нападів, поки час не вийде). В дитинстві пройшов за пару днів.

Геймплей ідентичний до Dead Island 1, просто сюжет новий, хоча й не такий захоплюючий, як в Dying Light. Можна навіть перепройти, якщо грали давно.
7/10
everme
Member
Аватар користувача

Повідомлення

WhiteNigger: 14.02.2024 11:35 avuremybe
Чому це вона стала розчаруванням?
Гра покращила абсолютно все, що було в першій частині.
Что? Во второй части как будто за мешок картошки играешь, вялый тугой жирный увалень, как в рудер 2. Еще и гамма эта блевотная.
Ну типу понравилось, что поделать. Людям вон не понравилось. Как по мне первая конечно лучше, может потому, что в детстве играл. А вот это вот сейчас это блевотня класса трипл д, либо для детей (не взаимоисключающие вещи). Хорошо, что люди в большинстве своем не оценили тоже. А то на этом форуме знатное число любителей разных сомнительных вещей, я в этих вопрос здесь почти всегда в меньшинстве. Дислайки собираю так сказать. Одновременно фильтруя базар, чтоб не отлететь пермачем
Kassatka
Member
Аватар користувача
Звідки: Курник під Києвом

Повідомлення

Ще прогу RPG Maker XP у Стім можна безкоштовно забрати.
Dremjke
Member
Аватар користувача

Повідомлення

everme: 14.02.2024 12:27А вот это вот сейчас это блевотня класса трипл д, либо для детей (не взаимоисключающие вещи). Хорошо, что люди в большинстве своем не оценили тоже.
The same. Игра становится унылой до безобразия, когда пускают в "открытый мир". Хотя, любителям зомбей заходит.
everme: 14.02.2024 12:27А то на этом форуме знатное число любителей разных сомнительных вещей
Ооо да, это точно. Местные микроселебы, илита и к ним стремящиеся пятоточколизы + всё это приправлено телемарафонным турбопатриотизмом и двойными стандартами, превращающие в политсрач люблю тему (особенно игровую). Классика юаоверов последних лет :lol:
Fen1xz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

все пользователи могут бесплатно получить Dead Island: Riptide Definitive Edition. Но купить Dead Island: Riptide Definitive Edition можно по скидке в 85% всего лишь за 80 грн.
Ошибка в новости которая сбивает с толку. По скидке за 80 гривенных продаётся Dead Island: Definitive Edition.
Truefeel
Junior
Звідки: Николаев

Повідомлення

Щось я не зрозумів чому втрачається сенс забирати безкоштовно Dead Island: Riptide Definitive Edition без Dead Island: Definitive Edition. Це здається окрема, самостійна дещо покращена гра, чи я щось не розумію?
Відповісти