Опубліковано геймплейний трейлер Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Сidonix
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Предлагаю обсудить Опубліковано геймплейний трейлер Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

От чого б не зробити рімейки всіх частин такої якості????
BoKl
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Це точно Unreal Engine 5? Виглядає дуже погано, квадратна рослинність, бризки води часів ПС3...
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

это под приставку сделанная игра - ожидаемо что там по графике всё порезано
D_Sarif41
Junior
Аватар користувача

Повідомлення

mgs 5 сподобався, крута гра. Чому розробники беруть цей ue5, коли в них є свій непоганий двіжок? Розробники dead space ремейку обрали ue5 для iron man, cd project red, gsc. Таке відчуття, що вони обирають цей двіжок більше для маркетингу, ніж через його технологічні можливості. Бо зараз гравці вже з насторогою дивлятся на ігри розроблені на ue5. Тривожно за stalker 2 :(
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

BoKl: 26.10.2023 12:04Це точно Unreal Engine 5? Виглядає дуже погано, квадратна рослинність, бризки води часів ПС3...
А что мешает сделать квадратные кусты на УЁ5 или хорошие кусты на УЁ4?
skrewdriver111
Member

Повідомлення

кинематографичные 24 фпс, с мерцающими текстурами и отражениями от апскейлера. реалии геймдева :D
bez5dva
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

круто, у них даже получилось сохранить графику тех времён!
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

D_Sarif41: 26.10.2023 12:24 mgs 5 сподобався, крута гра. Чому розробники беруть цей ue5, коли в них є свій непоганий двіжок? Розробники dead space ремейку обрали ue5 для iron man, cd project red, gsc. Таке відчуття, що вони обирають цей двіжок більше для маркетингу, ніж через його технологічні можливості. Бо зараз гравці вже з насторогою дивлятся на ігри розроблені на ue5. Тривожно за stalker 2 :(
чому ви вважаєте, що прокляття саме рушій, а не криві руки розробників? Якби менше було всякого зброду, що хоче війти в ойті, то шлаку такого не було би
EkselentE
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Интересно будет посмотреть на готовый продукт и какие окажутся требования к железу.
D_Sarif41
Junior
Аватар користувача

Повідомлення

MqM: 26.10.2023 18:30
D_Sarif41: 26.10.2023 12:24 mgs 5 сподобався, крута гра. Чому розробники беруть цей ue5, коли в них є свій непоганий двіжок? Розробники dead space ремейку обрали ue5 для iron man, cd project red, gsc. Таке відчуття, що вони обирають цей двіжок більше для маркетингу, ніж через його технологічні можливості. Бо зараз гравці вже з насторогою дивлятся на ігри розроблені на ue5. Тривожно за stalker 2 :(
чому ви вважаєте, що прокляття саме рушій, а не криві руки розробників? Якби менше було всякого зброду, що хоче війти в ойті, то шлаку такого не було би
Не прокляття, а нездатність освоїти цей двигун. ue3 був мабудь найкращим рушієм unreal, ігри не потребували великих потужностей, показуючи гарну картинку. На ue5, ще не вишло ні однієї некстген гри, яка була б гарно оптимізована. Може коли розробники освоять ue5, скільки часу це займе - невідомо, а так сам двіжок крутий, напевне через с++ складний для розробників.
Ektalion
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

bez5dva: 26.10.2023 12:54 круто, у них даже получилось сохранить графику тех времён!
Як дотепно, раджу пошукати ПС2 і потім ще раз сюди вернутись з коментом.
lewerlin
Member
Аватар користувача
Звідки: Миронівка

Повідомлення

D_Sarif41: 26.10.2023 12:24Таке відчуття, що вони обирають цей двіжок більше для маркетингу, ніж через його технологічні можливості.
Його обирає менеджмент, аби "відв'язатися" від "незамінних" кодерів оригінальних двигунів.
Відповісти