Samsung анонсувала 12-нм мікросхеми DDR5 місткістю 32 Гбіт

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Пропоную обговорити Samsung анонсувала 12-нм мікросхеми DDR5 місткістю 32 Гбіт

Молодці за новину, але ж думайте перед тим як викладати: йдеться не про мікросхему, а кристал, die по англійськи. Тобто всього один кристал буде тепер аж 4гбайт=32 гбіт. Тож для планки в 128 гбайт хватить 32 однокристальних мікросхеми, по 16 на ранк (рядок) при 4біт кристалах, чи 8 на ранк при 8біт. 4біт дуже популярні, адже в них знааачно меньше місця тратиться на логіку, тобто більше залишається на самі комірки пам'яті і їх сервіс

Відправлено через 3 хвилини 26 секунд:
А от мікросхеми (chip) вже і 16 гбайт= 128 гбіт давно мають, якщо треба, з 8 кристалів по 2гбайт, зшитих tsv, тільки їх відразу на більшу ширину шини роблять - 16 або 32 біт для ddr5
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Класно, але чи є для пересічного користувача потреба в планках по 1тб озп :shuffle:
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

daesz: 02.09.2023 02:57 Класно, але чи є для пересічного користувача потреба в планках по 1тб озп :shuffle:
Разумеется - нет. Ведь речь идет про RDIMM плашки а не UDIMM. Т.е эти плашки не заработают на десктопе.
Но если это все позволит собирать двуранговые 64гб UDIMM плашки - мне это было бы интересно. Не могу сказать что критично, но интересно.
Работаю в тяжелых архивизных сценах в Unreal Engine 5, движок во время рендера использует ровно 50% от установленной ОЗУ как Shared GPU Memory.
Т.е это значение нельзя сделать выше или ниже. Оно фиксированное. Это не панацея конечно, но потенциально перейти с 128гб на 256гб было бы неплохо.
Конечно когда я рендрю на Lumen, то проблем с памятью нету, но когда это PathTracer или панорамный рендер, то... https://imgur.com/GOuW7iB
По хорошему нужно покупать 6000 Ada 48GB, но лишних ~9000$ у меня нет :gigi:
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Earanak: 02.09.2023 08:56
daesz: 02.09.2023 02:57 Класно, але чи є для пересічного користувача потреба в планках по 1тб озп :shuffle:
Разумеется - нет. Ведь речь идет про RDIMM плашки а не UDIMM. Т.е эти плашки не заработают на десктопе.
Но если это все позволит собирать двуранговые 64гб UDIMM плашки - мне это было бы интересно. Не могу сказать что критично, но интересно.
Работаю в тяжелых архивизных сценах в Unreal Engine 5, движок во время рендера использует ровно 50% от установленной ОЗУ как Shared GPU Memory.
Т.е это значение нельзя сделать выше или ниже. Оно фиксированное. Это не панацея конечно, но потенциально перейти с 128гб на 256гб было бы неплохо.
Конечно когда я рендрю на Lumen, то проблем с памятью нету, но когда это PathTracer или панорамный рендер, то... https://imgur.com/GOuW7iB
По хорошему нужно покупать 6000 Ada 48GB, но лишних ~9000$ у меня нет :gigi:
Зрозуміло :up:
За прогрес, звичайно, окрема похвала самсунгу, не здаються і хочуть втримати лідерство в секторі як нанда, так і рами. Але після прочитання статті виникла думка яку озвучив вище, чи є в цьому прогресі реальна потреба на сьогодення :)
VovaVMS
Member
Звідки: UA Khm

Повідомлення

daesz: 02.09.2023 12:40 чи є в цьому прогресі реальна потреба на сьогодення :)
Однозначно так - це ж не тільки значить що для серверів і робочих станцій можна буде поставити нові модулі із збільшеним обсягом RAM. А це значить що і для звичайного домашнього ПК ту саму стандартну плашку за ті ж гроші можна буде купити із збільшеним розміром.
А більше RAM - менше SWAP і менше записів на SSD, більший файловий кеш і краще реакція ПК.
Відповісти