Пропоную обговорити Samsung анонсувала 12-нм мікросхеми DDR5 місткістю 32 Гбіт
Молодці за новину, але ж думайте перед тим як викладати: йдеться не про мікросхему, а кристал, die по англійськи. Тобто всього один кристал буде тепер аж 4гбайт=32 гбіт. Тож для планки в 128 гбайт хватить 32 однокристальних мікросхеми, по 16 на ранк (рядок) при 4біт кристалах, чи 8 на ранк при 8біт. 4біт дуже популярні, адже в них знааачно меньше місця тратиться на логіку, тобто більше залишається на самі комірки пам'яті і їх сервіс
Відправлено через 3 хвилини 26 секунд:
А от мікросхеми (chip) вже і 16 гбайт= 128 гбіт давно мають, якщо треба, з 8 кристалів по 2гбайт, зшитих tsv, тільки їх відразу на більшу ширину шини роблять - 16 або 32 біт для ddr5
Останні статті і огляди
Новини
Samsung анонсувала 12-нм мікросхеми DDR5 місткістю 32 Гбіт
-
ronemun
Advanced Member
-
daesz
Member
Класно, але чи є для пересічного користувача потреба в планках по 1тб озп ![shuffle :shuffle:](./images/smilies/shuffle.gif)
![shuffle :shuffle:](./images/smilies/shuffle.gif)
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Разумеется - нет. Ведь речь идет про RDIMM плашки а не UDIMM. Т.е эти плашки не заработают на десктопе.
Но если это все позволит собирать двуранговые 64гб UDIMM плашки - мне это было бы интересно. Не могу сказать что критично, но интересно.
Работаю в тяжелых архивизных сценах в Unreal Engine 5, движок во время рендера использует ровно 50% от установленной ОЗУ как Shared GPU Memory.
Т.е это значение нельзя сделать выше или ниже. Оно фиксированное. Это не панацея конечно, но потенциально перейти с 128гб на 256гб было бы неплохо.
Конечно когда я рендрю на Lumen, то проблем с памятью нету, но когда это PathTracer или панорамный рендер, то... https://imgur.com/GOuW7iB
По хорошему нужно покупать 6000 Ada 48GB, но лишних ~9000$ у меня нет
![gigi :gigi:](./images/smilies/gigi.gif)
-
daesz
Member
ЗрозумілоEaranak: ↑ 02.09.2023 08:56Разумеется - нет. Ведь речь идет про RDIMM плашки а не UDIMM. Т.е эти плашки не заработают на десктопе.
Но если это все позволит собирать двуранговые 64гб UDIMM плашки - мне это было бы интересно. Не могу сказать что критично, но интересно.
Работаю в тяжелых архивизных сценах в Unreal Engine 5, движок во время рендера использует ровно 50% от установленной ОЗУ как Shared GPU Memory.
Т.е это значение нельзя сделать выше или ниже. Оно фиксированное. Это не панацея конечно, но потенциально перейти с 128гб на 256гб было бы неплохо.
Конечно когда я рендрю на Lumen, то проблем с памятью нету, но когда это PathTracer или панорамный рендер, то... https://imgur.com/GOuW7iB
По хорошему нужно покупать 6000 Ada 48GB, но лишних ~9000$ у меня нет![]()
![up :up:](./images/smilies/up.gif)
За прогрес, звичайно, окрема похвала самсунгу, не здаються і хочуть втримати лідерство в секторі як нанда, так і рами. Але після прочитання статті виникла думка яку озвучив вище, чи є в цьому прогресі реальна потреба на сьогодення
![:) :)](./images/smilies/smile.gif)
-
VovaVMS
Member
- Звідки: UA Khm
Однозначно так - це ж не тільки значить що для серверів і робочих станцій можна буде поставити нові модулі із збільшеним обсягом RAM. А це значить що і для звичайного домашнього ПК ту саму стандартну плашку за ті ж гроші можна буде купити із збільшеним розміром.
А більше RAM - менше SWAP і менше записів на SSD, більший файловий кеш і краще реакція ПК.