- спойлер
- Функция HYPR-RX должна объединить эти технологии, позволяя повысить игровое быстродействие буквально в один клик.
ага, а так каждую по отдельности прощелкивать.
DigitalFoundry заявляють, що саме генерація кадрів від АМД (на тестовому стенді в тестовій грі на Gamescom) нічим не відрізнялась по якості від DLSS 3.XpertVision: ↑ 25.08.2023 19:51кщо якість буде така сама як і в Super Resolution в порівнянні з DLSS, то толку буде мало.
І АМД і Нвідія чорним по білому пишуть, що Рекомендовано підрубати Генерацію кадрів тільки коли реальний показник фпс дорівнює хоча б 60к\с (з власного досвіду, при 50к\с теж все нормально, але якщо нижче - вже видно артефакти по краях екрану).JustSkill: ↑ 25.08.2023 20:06До прикладу, грати в умовних 60-70 кадрів при input lag як в 30 кадрів - ну таке собі.
Ну, тоді це дуже добре. Правда, як я розумію, всі ці генерації кадрів не працюють окремо, без DLSS і ко, тож AMD-мило нікуди не подінетьсяbombeybox: ↑ 25.08.2023 20:39DigitalFoundry заявляють, що саме генерація кадрів від АМД (на тестовому стенді в тестовій грі на Gamescom) нічим не відрізнялась по якості від DLSS 3.XpertVision: ↑ 25.08.2023 19:51кщо якість буде така сама як і в Super Resolution в порівнянні з DLSS, то толку буде мало.
Якщо це буде дійсно так, то технологія - буквально спасіння для Nvidia RTX20\RTX30 від... АМД
Все працює окремо. Окремо вмикається Апскейлінг (DLSS2\FSR2) і окремо вмикається Генерація (DLSS3\FSR3). Все можна крутити як заманеться, просто ідеально вони працюють в симбіозі. Умовно, DLSS 2 робить з 30 реальних фпс - 60 реальних фпс завдяки нижчому розширенню, а DLSS3 після цього робить з 60 реальних фпс - 120 плавних фпс завдяки проміжним кадрам.XpertVision: ↑ 25.08.2023 20:42всі ці генерації кадрів не працюють окремо
Генерація кадрів стає вундерваффе коли базовий ФПС 90-100, а знього робиться 144-160 якраз під монік, щоб максимально уплавнити картинку, хай і інтпутлаг буде як від 80 (-10-15 кадрів штраф за рахунок іншої буферизації і рефлекса)bombeybox: ↑ 25.08.2023 20:39DigitalFoundry заявляють, що саме генерація кадрів від АМД (на тестовому стенді в тестовій грі на Gamescom) нічим не відрізнялась по якості від DLSS 3.XpertVision: ↑ 25.08.2023 19:51кщо якість буде така сама як і в Super Resolution в порівнянні з DLSS, то толку буде мало.
Якщо це буде дійсно так, то технологія - буквально спасіння для Nvidia RTX20\RTX30 від... АМД
І АМД і Нвідія чорним по білому пишуть, що Рекомендовано підрубати Генерацію кадрів тільки коли реальний показник фпс дорівнює хоча б 60к\с (з власного досвіду, при 50к\с теж все нормально, але якщо нижче - вже видно артефакти по краях екрану).JustSkill: ↑ 25.08.2023 20:06До прикладу, грати в умовних 60-70 кадрів при input lag як в 30 кадрів - ну таке собі.
Ніхто не рекламує Генерацію кадрів, як Вундерваффе , яке буде робити з 30 фпс - ідеальні 60, ні.
Генерація кадрів в першу чергу корисна власникам високогерцових моніторів (тому що робить з 60 реальних - 120 плавних фпс в ідеальних умовах) а також власникам слабких процесорів (тому що нівелює CPU-bottleneck), все.
Только задержка между кадрами и откликом так и будет 12,5мс, а не 6,25мс как при 160, что и дает ощущение быстрого отклика даже на обычных мониторах. Для синглов каких-то пойдет в принципе, но зачем оно там - под вопросомtemporar: ↑ 25.08.2023 22:04 это с 80 кадров можно будет сделать 160? Круто, если так, а то вечно в сторону графики смотрю и терплю 80, даже сотка редко в какой современной игре будет
Вже 7 місяців як я використовую Генерацію кадрів в кожній цікавій мені грі, кілька тайтлів пройшов, саме в режимі 50-100 (тому що, наприклад, коли у вас реальних фпс стабільно 60 без генерації (при 99% завантаженні відеокарти), то генерація, зазвичай, відштовхуватиметься вже від ~50-55, бо 1-2фпс з'їсть на себе Reflex, а ще кілька фпс - вивільнення ресурсів відеокарти під саму Генерацію кадрів, які їй потрібні).Electrobrut: ↑ 25.08.2023 22:10Генерація кадрів стає вундерваффе коли базовий ФПС 90-100, а знього робиться 144-160 якраз під монік, щоб максимально уплавнити картинку, хай і інтпутлаг буде як від 80 (-10-15 кадрів штраф за рахунок іншої буферизації і рефлекса)
Ну або з 144 зробити 240, це взагалі пушкаракета
А якщо у Вас 40 а ви зробите 60 то буде у Вас інпутлаг в 20-25 фпс, ухх відчуття інерції в управлінні, Вам не сподобаєтсья)
Абсолютно згоден, найбільше технологію хейтять ті, хто її ніколи особисто не пробував, проходив декілька ігор на 75 герцовому моніторі і для тесту вмикав генерацію кадрів, спочатку різниця відчувається, але дуже швидко звикаєш, також бувають артефакти UI, але це не критично.bombeybox: ↑ 25.08.2023 22:24Вже 7 місяців як я використовую Генерацію кадрів в кожній цікавій мені грі, кілька тайтлів пройшов, саме в режимі 50-100 (тому що, наприклад, коли у вас реальних фпс стабільно 60 без генерації (при 99% завантаженні відеокарти), то генерація, зазвичай, відштовхуватиметься вже від ~50-55, бо 1-2фпс з'їсть на себе Reflex, а ще кілька фпс - вивільнення ресурсів відеокарти під саму Генерацію кадрів, які їй потрібні).Electrobrut: ↑ 25.08.2023 22:10Генерація кадрів стає вундерваффе коли базовий ФПС 90-100, а знього робиться 144-160 якраз під монік, щоб максимально уплавнити картинку, хай і інтпутлаг буде як від 80 (-10-15 кадрів штраф за рахунок іншої буферизації і рефлекса)
Ну або з 144 зробити 240, це взагалі пушкаракета
А якщо у Вас 40 а ви зробите 60 то буде у Вас інпутлаг в 20-25 фпс, ухх відчуття інерції в управлінні, Вам не сподобаєтсья)
І якось нічого, на інпутлаг в оверлеї Нвідіа не дивлюсь, фактично його збільшення теж не помічаю. Але плавність картинки в сценарії 60 реальних фпс проти 50(100)-55(110) згенерованих фпс - просто небо і земля.
Перестаньте гратися в цифри і спробуйте технологію, це краще, аніж робити якісь висновки з повітря.
ясно, ніхтоbombeybox: ↑ 25.08.2023 20:39Ніхто не рекламує Генерацію кадрів, як Вундерваффе , яке буде робити з 30 фпс - ідеальні 60, ні.
А тепер читайте:Sunrise007: ↑ 25.08.2023 23:03ясно, ніхто
Саме так Нівідіа рекламує генерацію, завжди З апскейлінгом, а не без нього.bombeybox: ↑ 25.08.2023 20:47DLSS 2 робить з 30 реальних фпс - 60 реальних фпс завдяки нижчому розширенню, а DLSS 3 після цього робить з 60 реальних фпс - 120 плавних фпс завдяки проміжним кадрам.