"перероблено баланс" -
![lol :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Насколько помню, в игре, нет лога урона, нет характеристик мобов и подробного описания их умений. Такое впечатление, что там прописаны какие-то значения на криты от них. А в случае подвисания вообще печаль-могилка.Kopstr: ↑ 31.07.2023 11:47 Пропоную обговорити Бета-тестування Path Of Exile 2 стартує у 2024 році
"перероблено баланс" -Балансу в цій грі ніколи не було та не буде, завжди буде мета білди від сезону до сезону та моби які вас ваншотнуть незважаючи на еквіп.
Кожну лігу ці мета білди нові, тому що білди які оверпермлять нерфлять, а ті що андерперформлять - бустятьKopstr: ↑ 31.07.2023 11:47 Пропоную обговорити Бета-тестування Path Of Exile 2 стартує у 2024 році
"перероблено баланс" -Балансу в цій грі ніколи не було та не буде, завжди буде мета білди від сезону до сезону та моби які вас ваншотнуть незважаючи на еквіп.
Так ПоЕ 2 розробляли з ідеєю - "повільно". Якщо не зайде - то ліги до ПоЕ 1 будуть продовжувати виходити, тим більше що по механікам ігри будуть відрізнятисьGraveworm: ↑ 31.07.2023 12:00 Kopstr
Ну з того, що краєм ока бачив у відосиках, то планується якась помийка типу дьябли, без товп мобів та з купою паралельно використовуваних скілів![]()
Мы уже ендгейм контент видели?якась помийка типу дьябли, без товп мобів та з купою паралельно використовуваних скілів
говорили, что медленно, это для exilecon, чтобы показать анимации и т.дТак ПоЕ 2 розробляли з ідеєю - "повільно"
Дико плюсую. Увесь ігровий процес в poe це "пробіг - натиснув одну кнопку - все вибухнуло - зібрав лут - побіг далі". Навіть фласки вже клікати не потрібно, все автоматизовано. Бойова частина це наразі якийсь кукі клікер.Enjthesilence: ↑ 31.07.2023 14:09 Честно кажучи, бойовка д4 сподобалась більше (кажу тільки за рогу, через твістен блейдс) бо там типу треба кнопки нажимати і ну якби то грати. Тому що лейт в пое, це тупо нічого окрім юзання фласок, ти просто бігаєш, ловиш тріпи з адового трешу який відбувається навколо персонажа і клацаеш фласки, все. Трейлери пое2 начебто трохи приземлені, за першу частину, але так воно виглядає тільки в трейлерах, будем чекати)
не будуйте все дерево під білд, тільки випадкові гілки - тільки хардкорrizakrko: ↑ 31.07.2023 15:49Дико плюсую. Увесь ігровий процес в poe це "пробіг - натиснув одну кнопку - все вибухнуло - зібрав лут - побіг далі". Навіть фласки вже клікати не потрібно, все автоматизовано. Бойова частина це наразі якийсь кукі клікер.Enjthesilence: ↑ 31.07.2023 14:09 Честно кажучи, бойовка д4 сподобалась більше (кажу тільки за рогу, через твістен блейдс) бо там типу треба кнопки нажимати і ну якби то грати. Тому що лейт в пое, це тупо нічого окрім юзання фласок, ти просто бігаєш, ловиш тріпи з адового трешу який відбувається навколо персонажа і клацаеш фласки, все. Трейлери пое2 начебто трохи приземлені, за першу частину, але так воно виглядає тільки в трейлерах, будем чекати)
Тільки народ чомусь підходячи тільки технічно до терміну рпг, називає такі білдобудівні ігри найчистішим рол плеєм.HaruMamberu: ↑ 01.08.2023 03:39дивна претензія до гри, яка побудована довкола білдобудування
Так в цьому жанрі все працює довкола "білдобудування" і луту. Просто в одній треба грати, а в іншій "бігати"HaruMamberu: ↑ 01.08.2023 03:39не будуйте все дерево під білд, тільки випадкові гілки - тільки хардкорrizakrko: ↑ 31.07.2023 15:49
Дико плюсую. Увесь ігровий процес в poe це "пробіг - натиснув одну кнопку - все вибухнуло - зібрав лут - побіг далі". Навіть фласки вже клікати не потрібно, все автоматизовано. Бойова частина це наразі якийсь кукі клікер.![]()
дивна претензія до гри, яка побудована довкола білдобудування