Останні статті і огляди
Новини
Ratchet & Clank: Rift Apart виходить без підтримки трасування променів на відеокартах AMD Radeon
-
MetalistForever
Member
- Звідки: Харьков
Пропоную обговорити Ratchet & Clank: Rift Apart виходить без підтримки трасування променів на відеокартах AMD Radeon
Что тут можно сказать : Radeon это не про лучи, а про количество памяти
Что тут можно сказать : Radeon это не про лучи, а про количество памяти
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Неймовірний успіх інженерів НВ!Згідно з відео GeForce RTX 4090 забезпечує понад 60 кадрів у грі при роздільній здатності 4K.
-
Marc Crass
Member
- Звідки: из Владимиро-Суздальского княжества
Не удивлюсь, если Hifi Rush с мультяшной графикой окажется боле высоко оцененной игрой, чем это высокотехнологичное чудо.
-
1234waltz
Member
nVidia partnership це прямо як "корічнєвая мєтка". Ratchet & Clank: Rift Apart розроблялась як консольний екз для PS5 на Zen/RDNA апаратну платформу з трасуванням променів. А після заносу чємодака від Кожанича виявляється, що гра не може в трасування променів на RDNA , а на монструозній GeForce RTX 4090 мультяшна гра видає аж цілий 60 фпс в 4К. Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Все и так знают, что на АМД нет лучей
А какого цвета метки, в партнерках от АМД, а то в их тех играх ни 16гб памяти не помогает, ни 4090 ?1234waltz: ↑ 26.07.2023 10:23 nVidia partnership це прямо як "корічнєвая мєтка". Ratchet & Clank: Rift Apart розроблялась як консольний екз для PS5 на Zen/RDNA апаратну платформу з трасуванням променів. А після заносу чємодака від Кожанича виявляється, що гра не може в трасування променів на RDNA , а на монструозній GeForce RTX 4090 мультяшна гра видає аж цілий 60 фпс в 4К. Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
Востаннє редагувалось 26.07.2023 10:28 користувачем Spiryt, всього редагувалось 1 раз.
-
Sunrise007
Member
Знову чекати патчів як для TLOU?
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Ага, без 4090 игра даже не запустится.1234waltz: ↑ 26.07.2023 10:23Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
Играть с упрощённой графикой на старом железе запрещено, а настроек графики вообще нету, только для 4090 со всеми лучами.
-
Marc Crass
Member
- Звідки: из Владимиро-Суздальского княжества
Можно просто скипнуть. Это ж явно не шедевр в плане геймплея.Sunrise007: ↑ 26.07.2023 10:25 Знову чекати патчів як для TLOU?
-
Grava
Member
- Звідки: Запоріжжя
Так уже. Оценки на метакритике выше. И у обзорщиков и у игроков.Marc Crass: ↑ 26.07.2023 10:16если Hifi Rush с мультяшной графикой окажется боле высоко оцененной игрой
-
Telcontar
Member
- Звідки: Чернiгiв
Як раз на днях пройшов R&C: Rift Apart на PS5, роздавали по підписці. Нічого особливого у грі немає, яскрава з простеньким сюжетиком і гумором. Непогано зайде для дітей(але багато жартів вони не зрозуміють), згадую як вони просували "фішки" з мультивиміром цієї гри і обов'язкову необхідність "Ультра-швидкого ЕсЕсДі" Плойки...
-
Leeman
Member
А мультяшна графіки менш вимоглива чи що ?1234waltz: ↑ 26.07.2023 10:23 nVidia partnership це прямо як "корічнєвая мєтка". Ratchet & Clank: Rift Apart розроблялась як консольний екз для PS5 на Zen/RDNA апаратну платформу з трасуванням променів. А після заносу чємодака від Кожанича виявляється, що гра не може в трасування променів на RDNA , а на монструозній GeForce RTX 4090 мультяшна гра видає аж цілий 60 фпс в 4К. Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
А так нормальна продуктивність в +60fps для 4090 при 4к+РT, ще і РТ удосконалили порівняно з PS5.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.Leeman: ↑ 26.07.2023 11:14 А мультяшна графіки менш вимоглива чи що ?
Борда он на калькуляторах йде.
-
Grava
Member
- Звідки: Запоріжжя
Геральт
Борде сколько лет уже?
мультяшна графіки
А как это вообще может быть связано?Деталізація гірша
Борде сколько лет уже?
-
Leeman
Member
Чому деталізація гірша?Геральт: ↑ 26.07.2023 11:19Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.Leeman: ↑ 26.07.2023 11:14 А мультяшна графіки менш вимоглива чи що ?
Борда он на калькуляторах йде.
Там високодеталізований світ, як і персонажі. Не бачу різниці між умовними *реалістичним візуалом* і мультяшним. Як і звязку з деталізацією чи рівням графіки між ними.
-
kalakawa
Member
@Amd забороняє додавати dlss в ігри@
Амдбої: нє даказана
@nvidia можливо заборонила Соні додавати НА ПОЧАТКУ підтримку променів на радеонах(насправді радеони просто не підтримують промені в тому стані який розробники хочуть додати в ігри на пк)@
Амдбої: даказана што хуанг пріказал ущєміть радеони чємадани заньос
@хєрово оптимізована гра-партнер amd@
Амдбої: @мертва тиша@
@хєрово оптимізована гра-партнер нвідії@
Амдбої: Неймовірний успіх інженерів НВ! @спроба в сарказм@
Амдбої: нє даказана
@nvidia можливо заборонила Соні додавати НА ПОЧАТКУ підтримку променів на радеонах(насправді радеони просто не підтримують промені в тому стані який розробники хочуть додати в ігри на пк)@
Амдбої: даказана што хуанг пріказал ущєміть радеони чємадани заньос
@хєрово оптимізована гра-партнер amd@
Амдбої: @мертва тиша@
@хєрово оптимізована гра-партнер нвідії@
Амдбої: Неймовірний успіх інженерів НВ! @спроба в сарказм@
Востаннє редагувалось 26.07.2023 11:38 користувачем kalakawa, всього редагувалось 2 разів.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
По ютуб робити висновок, то таке собі. Але порівняйте деталізацію стволів тут і в якомусь division, скель тут і у Вальгалі, будівель тут і в Одісеї, поверхонь тут і в gardians of the galaxy, дороги тут і в Plague, рослинності тут і в ТЛОУ. А яка тут вода вбога, жах просто.Leeman: ↑ 26.07.2023 11:26Чому деталізація гірша?
Там високодеталізований світ, як і персонажі. Не бачу різниці між умовними *реалістичним візуалом* і мультяшним. Як і звязку з деталізацією чи рівням графіки між ними.
- спойлер
Але намастили все смальцем, як і в КПК. Комусь має сподобатись )
Так прямо пов'язано. Одна справа наліпити 10500 полігонів і з вовсім інша залити все аляпуватим кольором. А в борді і на момент виходу вимоги не були високими.
Востаннє редагувалось 26.07.2023 11:47 користувачем Геральт, всього редагувалось 1 раз.
-
vmsolver
Member
Так и думал, что местные сектанты обвинят Nvidia, в том что у RDNA какие-то технические проблемы с лучами и работники недостаточно быстро сотрудничают с АМД, чтобы их устранить. Про то, что АМД должна шевелить поршнями они наверное и не задумываются ))
А так, это же вроде та игра, которую Сонька рекламировала вместе с чудосжатием, это идеальная песочница для отработки RTX IO и DirectStorage, молодцы зелёные что не прошли мимо.
А так, ждёмс обзоры и тестирования.
А так, это же вроде та игра, которую Сонька рекламировала вместе с чудосжатием, это идеальная песочница для отработки RTX IO и DirectStorage, молодцы зелёные что не прошли мимо.
А так, ждёмс обзоры и тестирования.
-
Maxhope
Member
Ты видел детализацию в этой игре ? На данный момент это самая лучшая детализация в игровой индустрии, на любой объект зум сделай и там просто 100500 полигонов и хай рез текстур , мухи летают вокруг , увеличиваешь , а там отражение есть в их глазах , на гильзах которые сотнями сыпятся текстуры лучше чем во многих играх на главных персонажах... Про шерсть я вообще молчу , каждая волосинка выделяется... Борда плоская комиксная графика , а тут уровень CGI мультикаГеральт: ↑ 26.07.2023 11:19Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Ваши доказательства, не доказательства. Мало того, что игра с PS5, так еще и в партнерке с NVidia, тут у половины срабатывает тригер и идет пена со ртаMaxhope: ↑ 26.07.2023 11:46Ты видел детализацию в этой игре ? На данный момент это самая лучшая детализация в игровой индустрии, на любой объект зум сделай и там просто 100500 полигонов и хай рез текстур , мухи летают вокруг , увеличиваешь , а там отражение есть в их глазах , на гильзах которые сотнями сыпятся текстуры лучше чем во многих играх на главных персонажах... Про шерсть я вообще молчу , каждая волосинка выделяется... Борда плоская комиксная графика , а тут уровень CGI мультикаГеральт: ↑ 26.07.2023 11:19Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
-
Maxhope
Member
На Playstation 5 кастомная трассировка , поэтому вполне вероятно что просто так на Пкшной RDNA 2 есть проблемы , она не такая эффективная. Сони конечно хитрые , во многом переиграли.