Intel пропонує перейти на повністю 64-розрядну архітектуру x86S

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
animal_black
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Предлагаю обсудить Intel пропонує перейти на повністю 64-розрядну архітектуру x86S

Давно пора, и замутить норм эмулятор)
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

а как же быть с теми полезными программами x86, на которых разрабы забили свой большой уже несколько лет?
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

KimRomik
Про який софт йде мова? Конкретніше будьте ласкаві.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

KimRomik: 20.05.2023 14:58 а как же быть с теми полезными программами x86, на которых разрабы забили свой большой уже несколько лет?
Вибагливий софт під х86 зараз не пишуть, гадаю, не складе жодних проблем просто емулювати це все добро з мінімальними втратами продуктивності.
zmax
Member
Аватар користувача
Звідки: Zp

Повідомлення

KimRomik: 20.05.2023 14:58а как же быть с теми полезными программами x86, на которых разрабы забили свой большой уже несколько лет?
просто не покупать новейшее железо, на старом железе и старой системе такие проги могут работать неограниченно долго.
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ekz0rcyst
Gelonyrum
наприклад Images2PDF, яка не оновлюється більше 10 років
вона мене часто виручала, коли писав курсові та лабораторні, і часто в Ворді сконвертований в pdf документ не містив зображення, графіки та формули
а за допомогою другої програми теж простої, я міг спочатку зберегти кожну сторінку як png, а потім за допомогою вищеназваної об”єднати в pdf і роздрукувати без багів

деякі маленькі утиліти за рахунок своєї простоти замінюють великих монстрів, не займають багато місця і досить мобільні

коли буде великий наступ x64, то значна частина програм x86 будуть відкошені, а розробники гігантських софт компаній будуть лихо протирати руки
Востаннє редагувалось 20.05.2023 15:52 користувачем KimRomik, всього редагувалось 1 раз.
akstare
Member

Повідомлення

с home то понятно, а вот enterprise будет не в восторге от такой идеи.

Відправлено через 4 хвилини 9 секунд:
Gelonyrum: 20.05.2023 15:28
KimRomik: 20.05.2023 14:58 а как же быть с теми полезными программами x86, на которых разрабы забили свой большой уже несколько лет?
Вибагливий софт під х86 зараз не пишуть, гадаю, не складе жодних проблем просто емулювати це все добро з мінімальними втратами продуктивності.
"эмулировать с небольшой потерей производительности"? забавная идея. тут, как говорится: "или крестик снимите, или трусы оденьте"
Востаннє редагувалось 20.05.2023 15:56 користувачем akstare, всього редагувалось 1 раз.
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

KimRomik: 20.05.2023 14:58 а как же быть с теми полезными программами x86, на которых разрабы забили свой большой уже несколько лет?
Новые программы абсолютно все уже лет 10 идут на х64. А старенькие и простенькие нет никаких проблем через инструменты совместимости запускать даже с потерей производительности.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

akstare: 20.05.2023 15:55 "эмулировать с небольшой потерей производительности"? забавная идея. тут, как говорится: "или крестик снимите, или трусы оденьте"
Переважна більшість ігор написаних під дх9-10 краще працюють через ретранслятор під вулкан, при чому працюють ЗНАЧНО краще з нормальним розпаралелюванням потоків, меншою кількістю фрізів і т.д. Тому тут все залежить від реалізації.
akstare
Member

Повідомлення

Gelonyrum: 20.05.2023 15:59
akstare: 20.05.2023 15:55 "эмулировать с небольшой потерей производительности"? забавная идея. тут, как говорится: "или крестик снимите, или трусы оденьте"
Переважна більшість ігор написаних під дх9-10 краще працюють через ретранслятор під вулкан, при чому працюють ЗНАЧНО краще з нормальним розпаралелюванням потоків, меншою кількістю фрізів і т.д. Тому тут все залежить від реалізації.
вы не путайте программную трансляцию с аппаратным эмулированием. это НУ ОЧЕНЬ разные вещи.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

akstare: 20.05.2023 16:02
Gelonyrum: 20.05.2023 15:59

Переважна більшість ігор написаних під дх9-10 краще працюють через ретранслятор під вулкан, при чому працюють ЗНАЧНО краще з нормальним розпаралелюванням потоків, меншою кількістю фрізів і т.д. Тому тут все залежить від реалізації.
вы не путайте программную трансляцию с аппаратным эмулированием. это НУ ОЧЕНЬ разные вещи.
В тих же відеокартах від інтел немає апаратної підтримки старих діректх, але все ж працює, думаю тут також не буде критичним цей момент, щось придумають, не дарма ж девелобстери отримують 12к$ в наносекунду.
Ekz0rcyst
Member
Аватар користувача
Звідки: Місцевий

Повідомлення

KimRomik
Якщо комусь потрібен буде подібний софт то будуть ним користуватись так як прямо зараз, на поточних ОС. Обговорення ні про що. :)
akstare
Member

Повідомлення

erkins007: 20.05.2023 15:55
KimRomik: 20.05.2023 14:58 а как же быть с теми полезными программами x86, на которых разрабы забили свой большой уже несколько лет?
Новые программы абсолютно все уже лет 10 идут на х64. А старенькие и простенькие нет никаких проблем через инструменты совместимости запускать даже с потерей производительности.
вот только их ещё написать надо, эти самые "инструменты совместимости".
спойлер
виндовый "режим совместимости" - это не совсем то. а точнее - совсем не то
Відправлено через 13 хвилин 36 секунд:
а реальность будет такова:
"Rosetta 2 работает для многих программ, но не для всех, некоторые вообще не работают или сообщают о «вялости». Многие программы можно сделать совместимыми с новыми компьютерами Mac путем перекомпиляции поставщиком программного обеспечения, что часто является простой задачей, в то время как для некоторых программ (например тех, которые включают код на ассемблере или генерируют машинный код) изменения не являются простыми или автоматизированными."

вот это был именно бинарный транслятор при переходе на ARM-процессоры, т.е. на другую архитектуру.
nazar-pc
Member
Аватар користувача

Повідомлення

На сторінці ніякої згадки про amd64 чи x86-64, наче вони не існують.
З їх точки зору є лише "Intel® 64 architecture" :rotate:
Li
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

Интересно,что будет со старыми играми,90-00х годов. Понятно, что под популярные игры выйдут патчи,моды,фиксы,ремейки, а что с менее популярными? Походу, надо будет отдельно держать ПК под 32 битные системы.
maksim2020
Member
Аватар користувача
Звідки: Sunshine State

Повідомлення

KimRomik: 20.05.2023 15:45 наприклад Images2PDF, яка не оновлюється більше 10 років
вона мене часто виручала, коли писав курсові та лабораторні, і часто в Ворді сконвертований в pdf документ не містив зображення, графіки та формули
а за допомогою другої програми теж простої, я міг спочатку зберегти кожну сторінку як png, а потім за допомогою вищеназваної об”єднати в pdf і роздрукувати без багів
Вже років з... 10 працює Microsoft Print to PDF з Word. В Office 2013 це є з коробки, я вже не кажу за інші версії. Тому не бачу сенсу користуватися софтом, який не оновлюється роками та десятиріччями.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

akstare: 20.05.2023 16:21вот только их ещё написать надо, эти самые "инструменты совместимости".
Для вінд - не треба. Емуляція 32-бітної х86 реалізована напочатку 2000х і перевірена на практиці на хостах з ітаніумом і пізніше армом. Програмулини прекрасно запускаються і втрачають в районі 30-50% нативної продуктивності, що допустимо, якщо дуже-дуже треба запустити якесь хламидло допотопне.
Більш того, коли ти в 64-бітній вінді запускаєш 32-бітну прогу, то вона все одно пропускається через всю вбудовану інфраструктуру емуляції, незважаючи на нативну підтримку процом, тільки емулятор всередині себе не бінарно транслює, як на базі інших хостів, а просто переклацує режими проца.
Макосам вже пофіг, а на лінуксах 32-бітний софт в паралель до 64-бітного зустрічається дуже не часто оскільки через архітектурні особливості це не зовсім тривіально, і з коробки не підтримується, підтримку треба конфігурувати руцями, а фінальний результат дуже залежить від дистрибутива.
Так що насправді час зачистки від 16 і 32-бітних залишків наступив.

Відправлено через 14 хвилин 10 секунд:
Li
Нічого не буде. МС забабахає якусь він12, де, окрім інших свистоперділок, все буде запускатись прозоро.
А якщо хочеться прям стару ОС, то оно інтел по лінку в новині стверджує що на рівні гіпервізора емуляція теж норм реалізується.

Відправлено через 10 хвилин 47 секунд:
https://learn.microsoft.com/en-us/windo ... plications
https://learn.microsoft.com/en-us/windo ... on-details
буквально пару длл підправити
відпрацьований за 20+ років механізм, користувач навіть не помітить що проц щось там не підтримує
Polaris
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Ekz0rcyst: 20.05.2023 15:02 KimRomik
Про який софт йде мова? Конкретніше будьте ласкаві.
Есть некоторый специфический софт для предприятий, который работает только на х86
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Головний плюс зачастки від х86 це вивільнення просто мегатон зайнятих опкодів, що може спростити розвиток х64
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

дык уже есть нормально работающие виртуальные машины и даже за бесплатно... теперь старый софт будет на пару секунд дольше загружаться... только требования к знаниям конечного пользователя возрастут.
Відповісти