Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
SKYJAKER
Member
Аватар користувача
Звідки: м Камянське

Повідомлення

Пропоную обговорити Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі

це мабуть підкинули на фоні гулу випуску відях з 8 та меньше Гб пам'яті, можливо воно якось і невілерює такий сталий об'єм у 8 Гб і буде ще триматись на плаву, правда незрозуміло як це буде все, як з ДЛСС кожен проект десь там проганятись чи ще якось ,чи з коробки працювать, чи вже з 5000 серії почнеться бо і там плануть масові відяхи на 8 гб :dontknow:
MikePodgorniy
Junior
Аватар користувача

Повідомлення

Але є одне але….
1.15 ms vs 0.49 ms
Donate
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SKYJAKER: 05.05.2023 14:36 Пропоную обговорити Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі

це мабуть підкинули на фоні гулу випуску відях з 8 та меньше Гб пам'яті
На фоні портів з ПС5 в соні же є куплена Oodle Texture зі всіма бонусами цих портів на ПК :laugh: Так як у нас немає взагалі ніякого модулю роспакування цим займається ЦП :laugh:
vmsolver
Member

Повідомлення

Пропоную обговорити Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі
Він повинен забезпечити в рази більшу роздільну здатність, ніж традиційний метод, при аналогічному або навіть меншому розмірі стиснених текстур.
А это прямо влияет на объем ассетов во VRAM, а также более эффективное использование полосы.

Актуальное железо всех вендоров уже аппаратно готово к подобным технологиям, есть чем ускорять подобные операции, а вот когда мы увидим применение подобного сжатия в реальных играх это вопрос открытый, демку скорее всего должны показать в августе, когда подробно будут говорить об этом методе, но до игр может пройти пару лет, но надеюсь что быстрее, это реальный способ при тех же затратах ресурсов получить более качественную картинку.

При этом, мощь GPU понадобиться, многолетний тренд более быстрого роста вычислительных мощностей чем роста показателей памяти (полоса, объем, задержка) продолжается, и этот метод опирается на сильную сторону (скорость вычислений) и снижает зависимость от слабой стороны (показатели памяти) этого тренда, что в каком-то смысле красиво.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри, а то получиться так, що люди з нвідією зможуть комфортно грати лише ігри, розробникам яких нвідія занесла на лапу, в інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

MikePodgorniy: 05.05.2023 14:42 Але є одне але….
1.15 ms vs 0.49 ms
Це не страшно, бо затримка буде не для кожного кадру, а тільки для першого.
А там - якщо VRAM багато, то розпаковка буде відбуватися рідко, якщо мало, то частіше для тих самих текстур.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Gelonyrum: 05.05.2023 14:54 Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри, а то получиться так, що люди з нвідією зможуть комфортно грати лише ігри, розробникам яких нвідія занесла на лапу, в інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
А зараз з DLSS хіба не так?
MikePodgorniy
Junior
Аватар користувача

Повідомлення

taras_cs: 05.05.2023 15:16
MikePodgorniy: 05.05.2023 14:42 Але є одне але….
1.15 ms vs 0.49 ms
Це не страшно, бо затримка буде не для кожного кадру, а тільки для першого.
А там - якщо VRAM багато, то розпаковка буде відбуватися рідко, якщо мало, то частіше для тих самих текстур.
а після першого кадру raw bitmap в пам'яті лежить?
чи кожен кадр роблять нехай і швидкий але unpack?
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

MikePodgorniy: 05.05.2023 15:23а після першого кадру raw bitmap в пам'яті лежить?
чи кожен кадр роблять нехай і швидкий але unpack?
Гадаю, що лежить, бо інакше це зайве убернавантаження на 3D прискорювач
zaqik
Member
Аватар користувача
Звідки: Душниличі

Повідомлення

Чот анекдот про архиватор заиграл новыми красками:
- что нового?
- написал архиватор, который любой файл сжимает до 1 Кб.
- это же круто. а чего грустный такой?
- не могу написать разархиватор.
...
- это не проблема с новой передовой функцией от ненавидия fake byte generation!!!!!!1
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Мені знається слово "розпакування" тут точно не доречне
Скоріше "переказ на тему з коментарями і зауваженнями" :laugh:
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

Gelonyrum: 05.05.2023 14:54 Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри, а то получиться так, що люди з нвідією зможуть комфортно грати лише ігри, розробникам яких нвідія занесла на лапу, в інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
Если это будет проприетарная технология то конечно это будет на уровне драйвера, типа как длсс обучаться на нейросетях, если эта технология реально будет уменьшать требования к памяти более эффективно сжимая текстуры на уровне драйвера без потери качества то это мастхэв особенно для младших видеокарт инвидия.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Gelonyrum: 05.05.2023 14:54інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
в усіх будуть страждати бо разраби криворукі дураки :beer: поправив
Leeman
Member

Повідомлення

Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Melofon: 05.05.2023 17:25это мастхэв особенно для младших видеокарт инвидия
это звучит как то неуместно, когда нвидия не производит достаточно видеокарт бюджетного (младшего) сегмента и просит за них цены как за топ

Отправлено спустя 31 секунду:
Leeman: 05.05.2023 18:27 Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
фейковые видеокарты :D
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Leeman: 05.05.2023 18:27Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
пропоную Хуангу платити за карти фейковими доларами :beer: :super:
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

крутится куртка как уж на сковородке, но не признает,что врам,жаба давит отсыпать. :laugh:
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Leeman: 05.05.2023 18:27 Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
Я вже давно відстоюю точку зору, що нвідія скоро почнуть повністю генерувати зображення, як на цьому відосі:
спойлер
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Firebrand: 05.05.2023 18:33 крутится куртка как уж на сковородке, но не признает,что врам,жаба давит отсыпать. :laugh:
Жаба, але не через копійчану ціну пам'яті, а через заплановане передчасне старіння карт. Міг би й вже підписку зробити. Типу GF Expierence premium1/2/3. Платиш бабло і маєш весь час up2date систему для гри в FHD/QHD/UHD відповідно
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Геральт: 05.05.2023 18:45а через заплановане передчасне старіння карт
кстати и это тоже. :beer:
Відповісти