Останні статті і огляди
Новини
Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі
-
SKYJAKER
Member
- Звідки: м Камянське
Пропоную обговорити Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі
це мабуть підкинули на фоні гулу випуску відях з 8 та меньше Гб пам'яті, можливо воно якось і невілерює такий сталий об'єм у 8 Гб і буде ще триматись на плаву, правда незрозуміло як це буде все, як з ДЛСС кожен проект десь там проганятись чи ще якось ,чи з коробки працювать, чи вже з 5000 серії почнеться бо і там плануть масові відяхи на 8 гб
це мабуть підкинули на фоні гулу випуску відях з 8 та меньше Гб пам'яті, можливо воно якось і невілерює такий сталий об'єм у 8 Гб і буде ще триматись на плаву, правда незрозуміло як це буде все, як з ДЛСС кожен проект десь там проганятись чи ще якось ,чи з коробки працювать, чи вже з 5000 серії почнеться бо і там плануть масові відяхи на 8 гб
-
MikePodgorniy
Junior
Але є одне але….
1.15 ms vs 0.49 ms
1.15 ms vs 0.49 ms
-
Donate
Member
На фоні портів з ПС5 в соні же є куплена Oodle Texture зі всіма бонусами цих портів на ПК Так як у нас немає взагалі ніякого модулю роспакування цим займається ЦПSKYJAKER: ↑ 05.05.2023 14:36 Пропоную обговорити Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі
це мабуть підкинули на фоні гулу випуску відях з 8 та меньше Гб пам'яті
-
vmsolver
Member
Пропоную обговорити Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі
Актуальное железо всех вендоров уже аппаратно готово к подобным технологиям, есть чем ускорять подобные операции, а вот когда мы увидим применение подобного сжатия в реальных играх это вопрос открытый, демку скорее всего должны показать в августе, когда подробно будут говорить об этом методе, но до игр может пройти пару лет, но надеюсь что быстрее, это реальный способ при тех же затратах ресурсов получить более качественную картинку.
При этом, мощь GPU понадобиться, многолетний тренд более быстрого роста вычислительных мощностей чем роста показателей памяти (полоса, объем, задержка) продолжается, и этот метод опирается на сильную сторону (скорость вычислений) и снижает зависимость от слабой стороны (показатели памяти) этого тренда, что в каком-то смысле красиво.
А это прямо влияет на объем ассетов во VRAM, а также более эффективное использование полосы.Він повинен забезпечити в рази більшу роздільну здатність, ніж традиційний метод, при аналогічному або навіть меншому розмірі стиснених текстур.
Актуальное железо всех вендоров уже аппаратно готово к подобным технологиям, есть чем ускорять подобные операции, а вот когда мы увидим применение подобного сжатия в реальных играх это вопрос открытый, демку скорее всего должны показать в августе, когда подробно будут говорить об этом методе, но до игр может пройти пару лет, но надеюсь что быстрее, это реальный способ при тех же затратах ресурсов получить более качественную картинку.
При этом, мощь GPU понадобиться, многолетний тренд более быстрого роста вычислительных мощностей чем роста показателей памяти (полоса, объем, задержка) продолжается, и этот метод опирается на сильную сторону (скорость вычислений) и снижает зависимость от слабой стороны (показатели памяти) этого тренда, что в каком-то смысле красиво.
-
Gelonyrum
Member
Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри, а то получиться так, що люди з нвідією зможуть комфортно грати лише ігри, розробникам яких нвідія занесла на лапу, в інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Це не страшно, бо затримка буде не для кожного кадру, а тільки для першого.
А там - якщо VRAM багато, то розпаковка буде відбуватися рідко, якщо мало, то частіше для тих самих текстур.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
А зараз з DLSS хіба не так?Gelonyrum: ↑ 05.05.2023 14:54 Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри, а то получиться так, що люди з нвідією зможуть комфортно грати лише ігри, розробникам яких нвідія занесла на лапу, в інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
-
MikePodgorniy
Junior
а після першого кадру raw bitmap в пам'яті лежить?taras_cs: ↑ 05.05.2023 15:16Це не страшно, бо затримка буде не для кожного кадру, а тільки для першого.
А там - якщо VRAM багато, то розпаковка буде відбуватися рідко, якщо мало, то частіше для тих самих текстур.
чи кожен кадр роблять нехай і швидкий але unpack?
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Гадаю, що лежить, бо інакше це зайве убернавантаження на 3D прискорювачMikePodgorniy: ↑ 05.05.2023 15:23а після першого кадру raw bitmap в пам'яті лежить?
чи кожен кадр роблять нехай і швидкий але unpack?
-
zaqik
Member
- Звідки: Душниличі
Чот анекдот про архиватор заиграл новыми красками:
- что нового?
- написал архиватор, который любой файл сжимает до 1 Кб.
- это же круто. а чего грустный такой?
- не могу написать разархиватор.
...
- это не проблема с новой передовой функцией от ненавидия fake byte generation!!!!!!1
- что нового?
- написал архиватор, который любой файл сжимает до 1 Кб.
- это же круто. а чего грустный такой?
- не могу написать разархиватор.
...
- это не проблема с новой передовой функцией от ненавидия fake byte generation!!!!!!1
-
Scoffer
Member
Мені знається слово "розпакування" тут точно не доречне
Скоріше "переказ на тему з коментарями і зауваженнями"
Скоріше "переказ на тему з коментарями і зауваженнями"
-
Melofon
Member
- Звідки: Николаев
Если это будет проприетарная технология то конечно это будет на уровне драйвера, типа как длсс обучаться на нейросетях, если эта технология реально будет уменьшать требования к памяти более эффективно сжимая текстуры на уровне драйвера без потери качества то это мастхэв особенно для младших видеокарт инвидия.Gelonyrum: ↑ 05.05.2023 14:54 Це буде мати право на життя лише в випадку якщо воно буде робитись на рівні драйверу, а не гри, а то получиться так, що люди з нвідією зможуть комфортно грати лише ігри, розробникам яких нвідія занесла на лапу, в інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
-
Hotspur
Member
в усіх будуть страждати бо разраби криворукі дураки поправивGelonyrum: ↑ 05.05.2023 14:54інших проектах будуть страждати від текстур низької якості та статерів через нехватку врам.
-
Leeman
Member
Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
-
KimRomik
Member
это звучит как то неуместно, когда нвидия не производит достаточно видеокарт бюджетного (младшего) сегмента и просит за них цены как за топMelofon: ↑ 05.05.2023 17:25это мастхэв особенно для младших видеокарт инвидия
Отправлено спустя 31 секунду:
фейковые видеокартыLeeman: ↑ 05.05.2023 18:27 Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
-
Hotspur
Member
пропоную Хуангу платити за карти фейковими доларамиLeeman: ↑ 05.05.2023 18:27Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
-
Firebrand
Member
- Звідки: Киев
крутится куртка как уж на сковородке, но не признает,что врам,жаба давит отсыпать.
-
Gelonyrum
Member
Я вже давно відстоюю точку зору, що нвідія скоро почнуть повністю генерувати зображення, як на цьому відосі:Leeman: ↑ 05.05.2023 18:27 Фейкова роздільна здатність, фейкові кадри, фейкові текстури.... що далі?
- спойлер
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Жаба, але не через копійчану ціну пам'яті, а через заплановане передчасне старіння карт. Міг би й вже підписку зробити. Типу GF Expierence premium1/2/3. Платиш бабло і маєш весь час up2date систему для гри в FHD/QHD/UHD відповідноFirebrand: ↑ 05.05.2023 18:33 крутится куртка как уж на сковородке, но не признает,что врам,жаба давит отсыпать.
-
Firebrand
Member
- Звідки: Киев
кстати и это тоже.Геральт: ↑ 05.05.2023 18:45а через заплановане передчасне старіння карт