Останні статті і огляди
Новини
Вийшов мод для покращення графіки в Cyberpunk 2077 з вимкненим трасуванням
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Пропоную обговорити Вийшов мод для покращення графіки в Cyberpunk 2077 з вимкненим трасуванням
А на скрінах де "краща" картинка? справа чи зліва? . Бо я лише різну експозицію джерел освітлення бачу. Тупо на лівій частині яскравіше світить. Але я не зрозумів де "покращена" графіка, в якій частині скріну.
А на скрінах де "краща" картинка? справа чи зліва? . Бо я лише різну експозицію джерел освітлення бачу. Тупо на лівій частині яскравіше світить. Але я не зрозумів де "покращена" графіка, в якій частині скріну.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
erazel
Слева светящаяся байда освещает пространство, а справа просто светится в холостую не освещая окружение.
Слева светящаяся байда освещает пространство, а справа просто светится в холостую не освещая окружение.
-
Kib
Member
- Звідки: Житомир
І це модетVpupkin: ↑ 15.04.2023 13:30Слева светящаяся байда освещает пространство
- спойлер
А це ванілаVpupkin: ↑ 15.04.2023 13:30а справа просто светится в холостую не освещая окружение.
- спойлер
-
Polaroid1962
Member
Верхній надземний перехід у правій верхній частині: на кадрі ліворуч освітлен від екрану світлом того кольору, який зараз на екрані, а на кадрі праворуч синім, хоча на екрані синього менше половини, а більше якогось рожевого та коричневого. У динаміці, якщо на екрані зображення змінюється це мае виглядати більш помітно. В мене напроти дому був рекламний ЛЕД екран, й воно дуже було помітно вночі, що все навколо того кольору, якого зображення на екрані.
Востаннє редагувалось 15.04.2023 13:38 користувачем Polaroid1962, всього редагувалось 2 разів.
-
Hum
Member
Наиболее короткого описания игры я ещё не встречалVpupkin
светящаяся байда
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Що там желе що там желе. Коли вже той багатостраждальний КПК перестануть мордувати, цікаво?
-
Hellsing777
Member
В кишені у тих хто це зробив)erazel: ↑ 15.04.2023 13:24 Пропоную обговорити Вийшов мод для покращення графіки в Cyberpunk 2077 з вимкненим трасуванням
А на скрінах де "краща" картинка? справа чи зліва? . Бо я лише різну експозицію джерел освітлення бачу. Тупо на лівій частині яскравіше світить. Але я не зрозумів де "покращена" графіка, в якій частині скріну.
-
Metric
Junior
Я от єдине не розумію, на кого це розраховано ? Перші карти які почали підтримувати РТ промені були ще якщо не підбиває память моя це 4 роки тому, ігор які дають дійсно крутий еффект від цього це Ось ця світомузика( і то це під питанням тому що мені наприклад ванілла вигляда краще ) та Метро який переробляли під ці РТ промені, Невже втрата такої кількості кадрів дійсно коштує ось такої гидоти де калюжі начебто намазали вазеліном.
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
ну а если немного подумать головой? Как лампы такой формы могут рассеивать свет на улицу но быть при этом темными внутри?erazel: ↑ 15.04.2023 13:24 Пропоную обговорити Вийшов мод для покращення графіки в Cyberpunk 2077 з вимкненим трасуванням
А на скрінах де "краща" картинка? справа чи зліва? . Бо я лише різну експозицію джерел освітлення бачу. Тупо на лівій частині яскравіше світить. Але я не зрозумів де "покращена" графіка, в якій частині скріну.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
-
Hotspur
Member
окуляри купи. справаerazel: ↑ 15.04.2023 13:24справа чи зліва?
-
seraphic
Member
- Звідки: Дон.обл
оставьте в покое эту игру
-
DaKaR
Member
- Звідки: Terra Incognita ака Житомир
Але вони тупо різні. Справа наче хтось увімкнув нічник, зліва влаштував дискотеку.
-
item2
Member
- Звідки: Київ
А що так можна було? Ефект відчутніший, ніж від заміни RT на PT. Хуанг збанкротує.
-
Rikko
Member
- Звідки: Южанин
Блин они же просто разные, слева дикие засветы и тп, а справа как будто свет выключили...
Для этого и нужно покупать 4090?
Спасибо но нет.
Для этого и нужно покупать 4090?
Спасибо но нет.
-
vmsolver
Member
Побаловались с настройками источников освещения и цветокоррекцией, и они это называют улучшенной графикой
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Rikko: ↑ 15.04.2023 16:02 Блин они же просто разные, слева дикие засветы и тп, а справа как будто свет выключили...
Для этого и нужно покупать 4090?
Спасибо но нет.
На скриншотах нету трассировки, они сделаны на RX480.
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
RTX без RTXVpupkin: ↑ 15.04.2023 16:14 На скриншотах нету трассировки, они сделаны на RX480.
-
Nortrom
Member
От 0 разницы, до где-то есть. Тока в фпс есть разница по большей части
-
Polaroid1962
Member
Як почитаешь коментарі - багато хто взагалі не розуміє, що таке РТ і які переваги воно дає.
Перші 3д ігри було програмно-костильні. Як у першому Думі, якась проста геометрія прораховувалась для місцевості, замість реальних 3д ворогів перли просто маштабовані спрайти.
Зараз ми маємо зв'язку движок-драйвер-залізо для дуже прискореної обробки 3д графіки. Розробляти такі ігри легко, працюють вони достатньо швидко.
Тепер, сучасні ігри імітують освітлення, для тих, хто знає фізичні закони вочевидь, що освітлення з РТ значно реалістичніше. Освітлення без РТ або не реалистичне, або не динамічне, коли просто кажучи тінь малюють на текстурі, що виглядає може й непогано, але рухати об'єкт або джерело світла тоді неможливо, або намагатись щось прорахувати зі значною втратою фпс.
РТ дає зв'язку движок-драйвер-залізо для швидкого, простого та якісного освітлення.
Я нещодавно у цієї темі багато писав, кого дійсно цікавить - можуть почитати:
viewtopic.php?f=23&t=269797
Перші 3д ігри було програмно-костильні. Як у першому Думі, якась проста геометрія прораховувалась для місцевості, замість реальних 3д ворогів перли просто маштабовані спрайти.
Зараз ми маємо зв'язку движок-драйвер-залізо для дуже прискореної обробки 3д графіки. Розробляти такі ігри легко, працюють вони достатньо швидко.
Тепер, сучасні ігри імітують освітлення, для тих, хто знає фізичні закони вочевидь, що освітлення з РТ значно реалістичніше. Освітлення без РТ або не реалистичне, або не динамічне, коли просто кажучи тінь малюють на текстурі, що виглядає може й непогано, але рухати об'єкт або джерело світла тоді неможливо, або намагатись щось прорахувати зі значною втратою фпс.
РТ дає зв'язку движок-драйвер-залізо для швидкого, простого та якісного освітлення.
Я нещодавно у цієї темі багато писав, кого дійсно цікавить - можуть почитати:
viewtopic.php?f=23&t=269797