Nvidia представила Neural Radiance Cache для прискорення трасування шляху

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Предлагаю обсудить Nvidia представила Neural Radiance Cache для прискорення трасування шляху

Судя по картинкам , потом ещё гамму накручивать надо будет а то нихрена не видно в итоге :)
Paradox1306
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

З цією технікою для 96 % променів шлях не прорахується в повному обсязі, і лише для 4% потрібно виповнити прорахунок шляху від початкової до кінцевої точки. Також даний метод створює менше шуму у трасованої картинки.
ну звучить якось занадто добре :think:
Kib
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

Paradox1306: 03.04.2023 12:23ну звучить якось занадто добре
Звучить як длсс, спочатку накрутили роздільну здатність, тепер збавляємо. Спочатку накрутили променів, тепер збавляємо. :gigi:
Stray
Member

Повідомлення

реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга) :-/
Paradox1306
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Stray: 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга) :-/
ага, точно. так і працює
https://imgur.com/a/v4mnsNk
Devianne
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Neural Radiance Cache сумісна лише з відеокартами Nvidia GeForce RTX. -- -- як несподівано :laugh:
Paner
Junior
Аватар користувача
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення

Колись в 3д був метод трасування за допомогою карти освітлення light cashe, карта розраховувалась лише один раз для усієї 3д сцени і на її основі прораховувалось все освітлення. Чому зараз не використовують цей метод невідомо.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Чергова пропрієтарщина від куртки яка буде використовуватись в 2,5 іграх. І що з тим трейсером на 1й картинці сталось? Там картинка ж навпаки якісніша має бути. Знову маркетолохи баки довірливим хом'якам забивають.
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Paner: 03.04.2023 12:42 Колись в 3д був метод трасування за допомогою карти освітлення light cashe, карта розраховувалась лише один раз для усієї 3д сцени і на її основі прораховувалось все освітлення. Чому зараз не використовують цей метод невідомо.
Наверное потому что освещение получается абсолютно статичным.
Kravan
Member

Повідомлення

Paradox1306: 03.04.2023 12:31
Stray: 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга) :-/
ага, точно. так і працює
https://imgur.com/a/v4mnsNk
А вы все носитесь с этой картинкой разница в которой настолько минимальна что ее нужно высматривать с лупой)))))

А если не стоять в скриншоте а например идти (а кто вообще в играх реально стоит и рассматривает задник?????) то разницы 0.

Отправлено спустя 5 минут 18 секунд:
Stray: 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга) :-/
Абсолютно верно, в подавляющем большинстве художественных произведений, к которым безусловно относятся и игры, поставленный и кинемотографичный свет часто воспринимается лучше естесственного банально просто потому, что он выставлен таким образом, чтобы подчеркивать саму сцену.

А любители зеленого луча и дальше будут носится со своим киберпанком и Лучами №5, забывая что сам по себе киберпанк чисто графически, кроме некоторых отдельных сцен особо то графоном и не блещет, а удивить в этом плане может только своей забагованностью.
catdoom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Та пускай делают, изначально надо было делать такой подход, но сделали наоборот, чтобы постричь хомяков. В процентном отношении профита технологии, получается что RT-core перебор, просто будут простаивать.
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

catdoom: 03.04.2023 14:13RT-core перебор, просто будут простаивать.
С чего бы это?
Kravan
Member

Повідомлення

catdoom: 03.04.2023 14:13 Та пускай делают, изначально надо было делать такой подход, но сделали наоборот, чтобы постричь хомяков. В процентном отношении профита технологии, получается что RT-core перебор, просто будут простаивать.
Я бы с вами согласился если бы не накручивали ценники так и дали бы нормальный выбор. Например = хочешь РТ - вот пожалуйста тебе RTX4080, вот пожалуйста тебе прайс в 1200 вот кушай, не обляпайся. Не нужно РТ? - вот извольте получить GTX 4080 без РТ блоков, вот вам цена скажем 800 долларов, вся таже петруха но без РТ.

Если бы такой выбор был - базару нет, хочешь переплачивать за РТ - платишь, не хочешь? - не платишь. А так тебя ОБЯЗЫВАЮТ его покупать, а будешь ты его пользовать или нет - дело твое. Просто твоя карточка в части РТ окуклится через 2 года и надо новую (если РТ юзать) т.к. в картах изначально закладывается заводской "дефект".
Spiryt
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Геральт: 03.04.2023 12:47 Чергова пропрієтарщина від куртки яка буде використовуватись в 2,5 іграх. І що з тим трейсером на 1й картинці сталось? Там картинка ж навпаки якісніша має бути. Знову маркетолохи баки довірливим хом'якам забивають.
Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игр
Kravan: 03.04.2023 14:18 Я бы с вами согласился если бы не накручивали ценники так и дали бы нормальный выбор. Например = хочешь РТ - вот пожалуйста тебе RTX4080, вот пожалуйста тебе прайс в 1200 вот кушай, не обляпайся. Не нужно РТ? - вот извольте получить GTX 4080 без РТ блоков, вот вам цена скажем 800 долларов, вся таже петруха но без РТ.
Бери адмд, там как раз без поддержки лучей и ценник соответственный :gigi:
Kravan
Member

Повідомлення

Spiryt: 03.04.2023 14:22
Геральт: 03.04.2023 12:47 Чергова пропрієтарщина від куртки яка буде використовуватись в 2,5 іграх. І що з тим трейсером на 1й картинці сталось? Там картинка ж навпаки якісніша має бути. Знову маркетолохи баки довірливим хом'якам забивають.
Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игр
Ахахахаха в которых большей половине их не видно или они работают криво что аж руки болят. Пример = все ААА конца 2022-2023

Чумная сказка Реквием - огромный Дроп ФПС минимальное (буквально идевательски мелкое) влияние на картиннку.
Каллисто Протокол - просадки с лучами на всем подряд, влияние лучей кроме как на ФПС больше ни на что особо и не оказывают.
Хогвартс Легаси = ну вы в курсе, максимально кривая реализация лучей, которые не просто не всегда (кроме отражений) работают не заметно, но которые буквально сломаны на всех картах.
Ведьмак 3 Некст ген = максимально кривая, но заметная надо признать, реализация лучей. Снова таки статтеры, глюки и баги с ними вообще на всем подрпяд, и от патча к патчу не становится лучше.
Ну и вишенка на торте = Елден Ринг, тут по моему вообще позор. Все и так знают как там реализованы лучи.

Какие там еще игры с лучами?)))))

И это мы не берем всякие Дарктайды, в которых с лучами полный ахтунг. Чтобы просто их включать нужно 4090, иначе - мимо.

Игр с нормальной реализацией лучей можно пересчитать на пальцах руки.
catdoom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Vpupkin: 03.04.2023 14:15С чего бы это?
Потому что специализированные ядра-блоки всегда простаивали. До шейдерных блоков был иной подход, тоже простаивали. Тут же приведены процент профита, значит в зависимости от оптимизации в играх в основном будут излишни, так для RTX4000 точно, можно сказать тензорные заменят RT-core.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Spiryt: 03.04.2023 14:22 Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игр
Бачив я, як воно в FC6 підтримується :gigi:
Так все ж таки, хто відгадає де рахували 100% а де лише 4%? B-)
(З цією технікою для 96 % променів шлях не прорахується в повному обсязі, і лише для 4% потрібно виповнити прорахунок шляху від початкової до кінцевої точки. )
спойлер
ЗображенняЗображення
Nick22
Member

Повідомлення

Сумісна лише з ртх, підсадили хом"ячків :)

Відправлено через 2 хвилини 8 секунд:
Я наприклад в кіберпанку різниці не замічаю, що з променями, що без. Тільки просадка фпс і навантаження на карту!!!!!!!!

Відправлено через 2 хвилини 40 секунд:
В амд якраз і є промені і норм працюють в іграх, де вони нормально реалізовані)))
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Nick22: 03.04.2023 14:43Сумісна лише з ртх
Есть другие актуальные карты?
Kravan
Member

Повідомлення

Відправлено через 2 хвилини 40 секунд:
В амд якраз і є промені і норм працюють в іграх, де вони нормально реалізовані)))
[/quote]

И это то мне и не нравится. Я бы с удовольствием взял карту любого бренда с достаточной производительностью БЕЗ РТ ядер. Рано или поздно оно к этому все равно придет полагаю.

Тоесть если скажем 7900XTX = 1000 долларов, я бы с удовольствием взял бы ее же БЕЗ РТ вообще, но за 700.
Відповісти