Останні статті і огляди
Новини
Nvidia представила Neural Radiance Cache для прискорення трасування шляху
-
AntonyKandaurov
Member
- Звідки: Славетне місто Запоріжжя
Предлагаю обсудить Nvidia представила Neural Radiance Cache для прискорення трасування шляху
Судя по картинкам , потом ещё гамму накручивать надо будет а то нихрена не видно в итоге
Судя по картинкам , потом ещё гамму накручивать надо будет а то нихрена не видно в итоге
-
Paradox1306
Member
- Звідки: Київ
ну звучить якось занадто добреЗ цією технікою для 96 % променів шлях не прорахується в повному обсязі, і лише для 4% потрібно виповнити прорахунок шляху від початкової до кінцевої точки. Також даний метод створює менше шуму у трасованої картинки.
-
Kib
Member
- Звідки: Житомир
Звучить як длсс, спочатку накрутили роздільну здатність, тепер збавляємо. Спочатку накрутили променів, тепер збавляємо.Paradox1306: ↑ 03.04.2023 12:23ну звучить якось занадто добре
-
Stray
Member
реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга)
-
Paradox1306
Member
- Звідки: Київ
ага, точно. так і працюєStray: ↑ 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга)
https://imgur.com/a/v4mnsNk
-
Devianne
Member
Neural Radiance Cache сумісна лише з відеокартами Nvidia GeForce RTX. -- -- як несподівано
-
Paner
Junior
- Звідки: Кривой Рог
Колись в 3д був метод трасування за допомогою карти освітлення light cashe, карта розраховувалась лише один раз для усієї 3д сцени і на її основі прораховувалось все освітлення. Чому зараз не використовують цей метод невідомо.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Чергова пропрієтарщина від куртки яка буде використовуватись в 2,5 іграх. І що з тим трейсером на 1й картинці сталось? Там картинка ж навпаки якісніша має бути. Знову маркетолохи баки довірливим хом'якам забивають.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Наверное потому что освещение получается абсолютно статичным.Paner: ↑ 03.04.2023 12:42 Колись в 3д був метод трасування за допомогою карти освітлення light cashe, карта розраховувалась лише один раз для усієї 3д сцени і на її основі прораховувалось все освітлення. Чому зараз не використовують цей метод невідомо.
-
Kravan
Member
А вы все носитесь с этой картинкой разница в которой настолько минимальна что ее нужно высматривать с лупой)))))Paradox1306: ↑ 03.04.2023 12:31ага, точно. так і працюєStray: ↑ 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга)
https://imgur.com/a/v4mnsNk
А если не стоять в скриншоте а например идти (а кто вообще в играх реально стоит и рассматривает задник?????) то разницы 0.
Отправлено спустя 5 минут 18 секунд:
Абсолютно верно, в подавляющем большинстве художественных произведений, к которым безусловно относятся и игры, поставленный и кинемотографичный свет часто воспринимается лучше естесственного банально просто потому, что он выставлен таким образом, чтобы подчеркивать саму сцену.Stray: ↑ 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга)
А любители зеленого луча и дальше будут носится со своим киберпанком и Лучами №5, забывая что сам по себе киберпанк чисто графически, кроме некоторых отдельных сцен особо то графоном и не блещет, а удивить в этом плане может только своей забагованностью.
-
catdoom
Member
Та пускай делают, изначально надо было делать такой подход, но сделали наоборот, чтобы постричь хомяков. В процентном отношении профита технологии, получается что RT-core перебор, просто будут простаивать.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
С чего бы это?catdoom: ↑ 03.04.2023 14:13RT-core перебор, просто будут простаивать.
-
Kravan
Member
Я бы с вами согласился если бы не накручивали ценники так и дали бы нормальный выбор. Например = хочешь РТ - вот пожалуйста тебе RTX4080, вот пожалуйста тебе прайс в 1200 вот кушай, не обляпайся. Не нужно РТ? - вот извольте получить GTX 4080 без РТ блоков, вот вам цена скажем 800 долларов, вся таже петруха но без РТ.catdoom: ↑ 03.04.2023 14:13 Та пускай делают, изначально надо было делать такой подход, но сделали наоборот, чтобы постричь хомяков. В процентном отношении профита технологии, получается что RT-core перебор, просто будут простаивать.
Если бы такой выбор был - базару нет, хочешь переплачивать за РТ - платишь, не хочешь? - не платишь. А так тебя ОБЯЗЫВАЮТ его покупать, а будешь ты его пользовать или нет - дело твое. Просто твоя карточка в части РТ окуклится через 2 года и надо новую (если РТ юзать) т.к. в картах изначально закладывается заводской "дефект".
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игрГеральт: ↑ 03.04.2023 12:47 Чергова пропрієтарщина від куртки яка буде використовуватись в 2,5 іграх. І що з тим трейсером на 1й картинці сталось? Там картинка ж навпаки якісніша має бути. Знову маркетолохи баки довірливим хом'якам забивають.
Бери адмд, там как раз без поддержки лучей и ценник соответственныйKravan: ↑ 03.04.2023 14:18 Я бы с вами согласился если бы не накручивали ценники так и дали бы нормальный выбор. Например = хочешь РТ - вот пожалуйста тебе RTX4080, вот пожалуйста тебе прайс в 1200 вот кушай, не обляпайся. Не нужно РТ? - вот извольте получить GTX 4080 без РТ блоков, вот вам цена скажем 800 долларов, вся таже петруха но без РТ.
-
Kravan
Member
Ахахахаха в которых большей половине их не видно или они работают криво что аж руки болят. Пример = все ААА конца 2022-2023Spiryt: ↑ 03.04.2023 14:22Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игрГеральт: ↑ 03.04.2023 12:47 Чергова пропрієтарщина від куртки яка буде використовуватись в 2,5 іграх. І що з тим трейсером на 1й картинці сталось? Там картинка ж навпаки якісніша має бути. Знову маркетолохи баки довірливим хом'якам забивають.
Чумная сказка Реквием - огромный Дроп ФПС минимальное (буквально идевательски мелкое) влияние на картиннку.
Каллисто Протокол - просадки с лучами на всем подряд, влияние лучей кроме как на ФПС больше ни на что особо и не оказывают.
Хогвартс Легаси = ну вы в курсе, максимально кривая реализация лучей, которые не просто не всегда (кроме отражений) работают не заметно, но которые буквально сломаны на всех картах.
Ведьмак 3 Некст ген = максимально кривая, но заметная надо признать, реализация лучей. Снова таки статтеры, глюки и баги с ними вообще на всем подрпяд, и от патча к патчу не становится лучше.
Ну и вишенка на торте = Елден Ринг, тут по моему вообще позор. Все и так знают как там реализованы лучи.
Какие там еще игры с лучами?)))))
И это мы не берем всякие Дарктайды, в которых с лучами полный ахтунг. Чтобы просто их включать нужно 4090, иначе - мимо.
Игр с нормальной реализацией лучей можно пересчитать на пальцах руки.
-
catdoom
Member
Потому что специализированные ядра-блоки всегда простаивали. До шейдерных блоков был иной подход, тоже простаивали. Тут же приведены процент профита, значит в зависимости от оптимизации в играх в основном будут излишни, так для RTX4000 точно, можно сказать тензорные заменят RT-core.Vpupkin: ↑ 03.04.2023 14:15С чего бы это?
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Бачив я, як воно в FC6 підтримуєтьсяSpiryt: ↑ 03.04.2023 14:22 Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игр
Так все ж таки, хто відгадає де рахували 100% а де лише 4%?
(З цією технікою для 96 % променів шлях не прорахується в повному обсязі, і лише для 4% потрібно виповнити прорахунок шляху від початкової до кінцевої точки. )
- спойлер
-
Nick22
Member
Сумісна лише з ртх, підсадили хом"ячків
Відправлено через 2 хвилини 8 секунд:
Я наприклад в кіберпанку різниці не замічаю, що з променями, що без. Тільки просадка фпс і навантаження на карту!!!!!!!!
Відправлено через 2 хвилини 40 секунд:
В амд якраз і є промені і норм працюють в іграх, де вони нормально реалізовані)))
Відправлено через 2 хвилини 8 секунд:
Я наприклад в кіберпанку різниці не замічаю, що з променями, що без. Тільки просадка фпс і навантаження на карту!!!!!!!!
Відправлено через 2 хвилини 40 секунд:
В амд якраз і є промені і норм працюють в іграх, де вони нормально реалізовані)))
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Есть другие актуальные карты?Nick22: ↑ 03.04.2023 14:43Сумісна лише з ртх
-
Kravan
Member
Відправлено через 2 хвилини 40 секунд:
В амд якраз і є промені і норм працюють в іграх, де вони нормально реалізовані)))
[/quote]
И это то мне и не нравится. Я бы с удовольствием взял карту любого бренда с достаточной производительностью БЕЗ РТ ядер. Рано или поздно оно к этому все равно придет полагаю.
Тоесть если скажем 7900XTX = 1000 долларов, я бы с удовольствием взял бы ее же БЕЗ РТ вообще, но за 700.
В амд якраз і є промені і норм працюють в іграх, де вони нормально реалізовані)))
[/quote]
И это то мне и не нравится. Я бы с удовольствием взял карту любого бренда с достаточной производительностью БЕЗ РТ ядер. Рано или поздно оно к этому все равно придет полагаю.
Тоесть если скажем 7900XTX = 1000 долларов, я бы с удовольствием взял бы ее же БЕЗ РТ вообще, но за 700.