Останні статті і огляди
Новини
У DirectX 12 додані нові функції, які забезпечують одночасний доступ до відеопам'яті для CPU та GPU
-
Afit
Member
- Звідки: Запорожье
Предлагаю обсудить У DirectX 12 додані нові функції, які забезпечують одночасний доступ до відеопам'яті для CPU та GPU
"Не плохо... Хороший товар"
"Не плохо... Хороший товар"
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Это все очень интересно, но когда уже все эти "фичи" начнут реализовывать в играх?
Даже студии Xbox игнорируют все это
Даже студии Xbox игнорируют все это
-
Melofon
Member
- Звідки: Николаев
Если это даст дополнительный фпс то я не против ![;) ;)](./images/smilies/wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/wink.gif)
-
lshival
Junior
Так,а хіба re-bar це не те саме???
-
Scoffer
Member
lshival
Просто нова програмна обгортка.
Resizable BAR не частина DirectX, а це типу з коробки одразу в DirectX.
Просто нова програмна обгортка.
Resizable BAR не частина DirectX, а це типу з коробки одразу в DirectX.
-
Krovatka
Member
- Звідки: Днепр
Неинтересно, предлагаю взять и выкатить нежданно-негаданно directx 13
-
KimRomik
Member
на Play Station уже давно это реализованоSpiryt: ↑ 03.04.2023 10:12 Это все очень интересно, но когда уже все эти "фичи" начнут реализовывать в играх?
Даже студии Xbox игнорируют все это
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
І тільки під Windows 11.Krovatka: ↑ 03.04.2023 10:46 Неинтересно, предлагаю взять и выкатить нежданно-негаданно directx 13
-
MessiaH
Member
Надеюсь она на всех процах работает, а не только на самых новых. Кстати, обновляю дров как только новые выходят, никакой разницы в процессе геймплея не ощущаю
-
kolio
Member
- Звідки: Україна-матінко
"та для обміну інформацією доводилося ганяти великі обсяги даних через шину PCI"
а що зміниться в плані передачі даних на фізичному рівні?
у процика є свій PCI-E контролер, тож через нього воно і полетить в відяху, а потім з контролеру PCIE відяхи полетить в пам'ять відяхи.
а що зміниться в плані передачі даних на фізичному рівні?
у процика є свій PCI-E контролер, тож через нього воно і полетить в відяху, а потім з контролеру PCIE відяхи полетить в пам'ять відяхи.
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Хотелось бы реализацию на пк. Майки могли бы заноситься разрабоам/издателям, за продвижение новых фич, как это делает Хуанг, но увыKimRomik: ↑ 03.04.2023 10:47на Play Station уже давно это реализованоSpiryt: ↑ 03.04.2023 10:12 Это все очень интересно, но когда уже все эти "фичи" начнут реализовывать в играх?
Даже студии Xbox игнорируют все это
-
NiTr0
Member
судя по описанию - данные полетят сразу в память видяхи. вместо того чтобы писаться в системную память, и оттуда потом передаваться в память видяхи (и дропаться по мере устаревания) драйверами...kolio: ↑ 03.04.2023 11:04 "та для обміну інформацією доводилося ганяти великі обсяги даних через шину PCI"
а що зміниться в плані передачі даних на фізичному рівні?
у процика є свій PCI-E контролер, тож через нього воно і полетить в відяху, а потім з контролеру PCIE відяхи полетить в пам'ять відяхи.
-
Scoffer
Member
Нє. Раніше доступ в адресний простір пристроїв PICe був вікнами по 256 метрів. Зараз - анлім. І, власне, на тому всі ефекти і закінчуються.NiTr0: ↑ 03.04.2023 11:24вместо того чтобы писаться в системную память, и оттуда потом передаваться в память видяхи (и дропаться по мере устаревания) драйверами
А те що ти описав це Heterogeneous System Architecture і на неї забито років так з 5, не осилили.
-
Mopar
Member
- Звідки: Vároš
Вони це зроблять і назвуть Windows 12Krovatka: ↑ 03.04.2023 10:46 Неинтересно, предлагаю взять и выкатить нежданно-негаданно directx 13
-
Scoffer
Member
Коротше, пояснюю навіщо взагалі це все: PCI-SIG випустила специфікацію якоїсь там свіжої версії PCIe, де додала доступ до адресного простору PCIe пристроїв. Будь-яких, а не тільки відях. Слідом за цією подією на основі нової спеки AMD випустила надбудову для відеокарт SAM, nvidai практично те ж саме - Resizable BAR, а що intel я не знаю, але підозрюю що також щось своє особисто-унікально. Так от щоб завершити цю вакханалію MS прийняла нову спеку діректа, де тепер її реалізація, а не альтернативні, є як мінімум бажаною, і однаковою для всіх вендорів одразу.
Відповідно ігроділи будуть тепер працювати лише з діректом, а SAM/Resizable BAR завершують свою історичну місію і відправляються до смітника.
Відповідно ігроділи будуть тепер працювати лише з діректом, а SAM/Resizable BAR завершують свою історичну місію і відправляються до смітника.
-
AssayMAS
Member
- Звідки: ][аркiв
микрософт молодец не даёт там всяким Нвидиям и остальным нарушить свою монополию на введение стандартов.Scoffer: ↑ 03.04.2023 12:28відправляються до смітника
-
saf_e
Member
Я конечно могу ошибаться, но мапинг на адресное пространство появился фактически вместе с PCI (а может и раньше, к примеру в видеопамять напрямую можно было писать на заре времен).Scoffer: ↑ 03.04.2023 12:28 Коротше, пояснюю навіщо взагалі це все: PCI-SIG випустила специфікацію якоїсь там свіжої версії PCIe, де додала доступ до адресного простору PCIe пристроїв.
Просто производители решили что дать доступ ко внутренней памяти будеть полезно (изначально это сделала NVIDIA для того чтобы уменьший обьем пересылок для CUDA), а сейчас наконец и системный API подтянулся.
-
Scoffer
Member
saf_e
Було можна вікном в 256 метрів. Стало можна хоч на всі петабайти. В відеокарти також завжди можна було писати напряму через це вікно. Більш того, в часи AGP все було ще крутіше: відяха сама могла по DMA без участі проца лізти в оперативу і підвантажувати звідти текстурки. Але тепер ця технологія просунутих предків втрачена, і доводиться перевинаходжувати швидкі обміни між відео і не відое оперативою по другому колу![laugh :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
Було можна вікном в 256 метрів. Стало можна хоч на всі петабайти. В відеокарти також завжди можна було писати напряму через це вікно. Більш того, в часи AGP все було ще крутіше: відяха сама могла по DMA без участі проца лізти в оперативу і підвантажувати звідти текстурки. Але тепер ця технологія просунутих предків втрачена, і доводиться перевинаходжувати швидкі обміни між відео і не відое оперативою по другому колу
![laugh :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
-
vmsolver
Member
Пользователи, - хотим драйвера!AMD: Developers interested in getting early access to DirectX Agility SDK-enabled AMD drivers supporting these features should contact their AMD alliance manager.
Intel: A driver with Intel support for these features can be found at: Intel® Arc™ & Iris® Xe Graphics Driver 31.0.101.4255
NVIDIA: NVIDIA’s latest Game Ready Drivers and NVIDIA Studio Drivers (version 531.41) offer support for both GPU Upload Heaps on Ampere and newer GPUs and Non-normalized Sampling on all GPUs. You can update to this driver version seamlessly through GeForce Experience or by downloading directly from NVIDIA.com.
Вендоры:
Интел, - вот держи,
Нвидиа, - вот держи,
АМД, - пишите письма
![rotate :rotate:](./images/smilies/rotate.gif)
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
Только они забыли указать, что оно сжирает тонны оперативки, такое впечатление, что вся врам выкачивается в рам
*(это я про ребар)
![:-/ :-/](./images/smilies/smirk.gif)