Останні статті і огляди
Новини
Google хоче задіяти штучний інтелект для тестування ігор
-
daesz
Member
Пропоную обговорити Google хоче задіяти штучний інтелект для тестування ігор
Сучасні ігри на релізі мають не достатньо проблем
Сучасні ігри на релізі мають не достатньо проблем
-
Gelonyrum
Member
Перестануть нарешті тестувати продукт на користувачах після релізу?) Та ну, маячня якась, в наш час ігри стають більш-менш іграбельними через пів року після релізу (в кращому випадку)
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Отак спочатку звільнять тестерів, потім розробників а потім Гейба замінить якийсь Деламейн.
-
lamer02
Member
А закадровый перевод голоса аля яндекс они сделать не хотят ?
-
Sanьka
Member
Судячи з того що робить Убєйсофт, то якийсь примітивний ШІ там працює давно )))
-
kalakawa
Member
Краще ніж нічого. Бо зараз, схоже, крім онлайн-помиїв більше нічого не тестують перед відправкою на золото
-
andrew_sc
Member
Так может пускай они игры искусственному интеллекту и продают?
-
Phos4
Member
- Звідки: Луцьк
Тут як не крути штучний інтелект прийде в ігрову індустрію рано чи пізно, спочатку це будуть якісь інді проекти де розробники наприклад заради економії довірять написати саундтрек ші, а потім коли великі студії побачать що це працює то вони підхоплять цю ініціативу, вони постійно ниють про те яка розробка ігр стала дорогою, а це настільки очевидний шлях для економії що вони його точно не упустять.
-
lamer
Member
- Звідки: стольний град Русі -- Київ
краще б захист від читерів зщробили.
-
catdoom
Member
У них браузер настройка-меню через опу, а тут игры тестировать собрались. Опера куда более логичное меню-настройки, более удобные.
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Хай ШІ робеlamer: ↑ 30.03.2023 18:21 краще б захист від читерів зщробили.
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
А продавать тогда как, вон в радуге банят читеров не по маку или ип, а по аккаунту, что бы покупали новый аккаунlamer: ↑ 30.03.2023 18:21 краще б захист від читерів зщробили.
-
Devijack
Member
- Звідки: Запорожье
Гугл придумал как легально обучать ИИ убивать.
-
n+gibat[]r
Member
Ну всё, кожаные мешки теперь могут забыть про работу QA, кожаный мешок должен знать своё место - пойти на биотопливо для машин! Robot lives matter!
-
Softas
Member
ШІ ніяких саундів не створює, мікшуванням готових семплів далеко не заїдеш.Phos4: ↑ 30.03.2023 18:18 Тут як не крути штучний інтелект прийде в ігрову індустрію рано чи пізно, спочатку це будуть якісь інді проекти де розробники наприклад заради економії довірять написати саундтрек ші, а потім коли великі студії побачать що це працює то вони підхоплять цю ініціативу, вони постійно ниють про те яка розробка ігр стала дорогою, а це настільки очевидний шлях для економії що вони його точно не упустять.
-
mrg
Member
- Звідки: Київщина
ну може хоч в нього не буде проблем з номером 3Геральт: ↑ 30.03.2023 17:18 Отак спочатку звільнять тестерів, потім розробників а потім Гейба замінить якийсь Деламейн.
-
Phos4
Member
- Звідки: Луцьк
Softas
Саундтрек це просто приклад, ШІ на даному етапі впринципі нічого не створює якщо вже так дивитись в корінь. Але його наприклад вже можна використати для створення концепт артів, так ясно що поки що це все працює з купою але, та з такими темпами розвитку всі ці нюанси тануть на очах. Це особисто моє бачення ситуації і я говорив ще більше 5 років назад що з часом ШІ почне витискати з ринку ІТ некреативних людей, художники зі всяких артстейшенів вже б'ють на сполох , а сюдячи по тому які ігри виходять останні роки то креатив зараз це діло десяте.
Саундтрек це просто приклад, ШІ на даному етапі впринципі нічого не створює якщо вже так дивитись в корінь. Але його наприклад вже можна використати для створення концепт артів, так ясно що поки що це все працює з купою але, та з такими темпами розвитку всі ці нюанси тануть на очах. Це особисто моє бачення ситуації і я говорив ще більше 5 років назад що з часом ШІ почне витискати з ринку ІТ некреативних людей, художники зі всяких артстейшенів вже б'ють на сполох , а сюдячи по тому які ігри виходять останні роки то креатив зараз це діло десяте.
-
Kullerok
Member
- Звідки: Київ
На самом деле очень толковая мысль. Сделать так что бы ИИ мониторить все игровые сессии, что бы сразу вовремя катки банить читаков.dead_rat: ↑ 30.03.2023 18:44Хай ШІ робеlamer: ↑ 30.03.2023 18:21 краще б захист від читерів зщробили.
-
Nuclear World
Member
Лучше пусть ИИ тестирует чем кожаные мешки. Уверен будет в разы больше профита.
Вот как можно было выкатить такое гвно на финал релизе?? Они походу вообще не глядели, что слепили. Сотни если не тысячи негативных отзывов. И увы халтура и кривая оптимизация стало уже каким то маст хев, что не новый ААА тайтл, какой то тестовый лагодром за оверпрайс на выходе.
Вот как можно было выкатить такое гвно на финал релизе?? Они походу вообще не глядели, что слепили. Сотни если не тысячи негативных отзывов. И увы халтура и кривая оптимизация стало уже каким то маст хев, что не новый ААА тайтл, какой то тестовый лагодром за оверпрайс на выходе.
-
Rattus
Member
- Звідки: здесь двоеточие?
Ну а ложные срабатывания на чемпионов и все случайные (не)удачные совпадения - издержки производства: лес рубят - щепки летят" - понять и простить, ага.Kullerok: ↑ 01.04.2023 01:01Сделать так что бы ИИ мониторить все игровые сессии, что бы сразу вовремя катки банить читаков.
Если игра лёгким движением ноги позволяет юзеру получать обширную информацию о местоположении игроков, грубо пользовать баги и т.п. как в том же простигоспди, таркове, то проблема - явно не в читерах как таковых. Применение ИИ для перепланировки расстановки кроватей в борделе вряд ли привлечёт новых клиентов или уменьшит распространение ИППП. Всегда ВАш, Капитан О.
Забросив соревновательные шутеры полтора десятилетия назад (ещё по локалке), не так давно узнал, что при игре в шутеры по глобальной сети проблема читинга стоит чрезвычайно остро. Ознакомившись с деталями мне стало совершенно ясно, что вся проблема тут в том, что разработчики при создании игр по сути вообще практически никак не принимали во внимание эти возможности! В результате даже в "боях без правил" куда больше порядка и строгих, отработанных правил, чем в "киберспорте" по Интернету.
Хотя некоторые существенные читы, судя по всему, не удастся побороть и при очень тщательном создании киберспортивного мультиплеера - в силу самой специфики "реактивно-мозжечкового" шутера (в стратегиях, насколько мне известно, проблема читинга куда менее серьёзна, если вообще где-то существенна в принципе).
Но в таком случае это значит, что это просто неустранимые слабые стороны такой формы киберспорта в принципе - и значит все сколь-нибудь приличные состязания по ней (даже без призового фонда, но не с хорошо знакомыми людьми) следует проводить просто по локалке в специальном городском киберспортивном центре.
Так-то