Diablo IV може отримати підтримку Microsoft DirectStorage

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
SKYJAKER
Member
Аватар користувача
Звідки: м Камянське

Повідомлення

Пропоную обговорити Diablo IV може отримати підтримку Microsoft DirectStorage

нащо? там що такий великий відкритий світ ?
Devianne
Member
Аватар користувача

Повідомлення

грав у бету. На r5 3600/16gb/6600xt/nvme у FHD періодичні дропи фпс до 40- (коли заходишь у місто або в нову локацію, або в началі (кінці)катсцени. Оптимізаця для такого графонію на дні. Ціна на гру - дорого. По гемплею -сюжету писати не буду- у всіх свої критерії.
Павло
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Devianne: 29.03.2023 13:10 Предлагаю обсудить Diablo IV може отримати підтримку Microsoft DirectStorage

грав у бету. На r5 3600/16gb/6600xt/nvme у FHD періодичні дропи фпс до 40- (коли заходишь у місто або в нову локацію, або в началі (кінці)катсцени. Оптимізаця для такого графонію на дні. Ціна на гру - дорого. По гемплею -сюжету писати не буду- у всіх свої критерії.
Блін я навіть не знаю як вони змогли випустити ремейк дс2 таким вдалим?!
LalassuXul
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Devianne: 29.03.2023 13:10 Предлагаю обсудить Diablo IV може отримати підтримку Microsoft DirectStorage

грав у бету. На r5 3600/16gb/6600xt/nvme у FHD періодичні дропи фпс до 40- (коли заходишь у місто або в нову локацію, або в началі (кінці)катсцени. Оптимізаця для такого графонію на дні. Ціна на гру - дорого. По гемплею -сюжету писати не буду- у всіх свої критерії.
У мене такого не спостерігалося (ну майже), система аналогічна. Хоча дропи, статери критичні були, до того як я не замітив файл підкачки в 50гб на хдд :lol: , який гра інтенсивно використовувала при переходах на інші локи. Після перенесення файлу підкачки на ссд - все ок стало :super:
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

SKYJAKER: 29.03.2023 13:09 нащо? там що такий великий відкритий світ ?
Так, дуже немаленький. Але їм ще з оптимізацією працювати й працювати.
Devianne
Member
Аватар користувача

Повідомлення

LalassuXul: 29.03.2023 13:28
Devianne: 29.03.2023 13:10 Предлагаю обсудить Diablo IV може отримати підтримку Microsoft DirectStorage

грав у бету. На r5 3600/16gb/6600xt/nvme у FHD періодичні дропи фпс до 40- (коли заходишь у місто або в нову локацію, або в началі (кінці)катсцени. Оптимізаця для такого графонію на дні. Ціна на гру - дорого. По гемплею -сюжету писати не буду- у всіх свої критерії.
У мене такого не спостерігалося (ну майже), система аналогічна. Хоча дропи, статери критичні були, до того як я не замітив файл підкачки в 50гб на хдд :lol: , який гра інтенсивно використовувала при переходах на інші локи. Після перенесення файлу підкачки на ссд - все ок стало :super:
якщо цього замало, то що їм трясця надо?
спойлер
изображение_2023-03-29_134433088.png
kolio
Member
Аватар користувача

Повідомлення

LalassuXul: 29.03.2023 13:28 файл підкачки в 50гб на хдд :lol: , який гра інтенсивно використовувала при переходах на інші локи
вони там зовсім хворі? :help: типу туди записують розпаковані текстури, аудіо, геометрію? тоді зрозуміло як буде працювати DirectStorage - відяха тупо візьме вже готові дані з того файлу але ж все одно процик спочатку все це повинен приготувати та записати на диск. Де ж тоді покращення?
Виправте якщо я не правий.
vmsolver
Member

Повідомлення

Нет, DirectStorage не должен так работать, игра запрашивает игровые ресурсы, а проц читает эти данные с диска и сразу передаёт видеокарте, расжатием и подготовкой данных, если это надо, должна заниматься сама карта. То есть, польза DirectStorage в том, что расжатием занимается сама карта, а не проц, который теперь будет заниматься только управлением (АПИ, драйвер, файловая система).

Очевидно, что игровые данные уже должны быть закодированы так, чтобы карте было удобно, расжал и всё, можно задействовать в рендере.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Павло: 29.03.2023 13:24
Блін я навіть не знаю як вони змогли випустити ремейк дс2 таким вдалим?!
vicarious visions
kolio
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver: 29.03.2023 14:24 а проц читает эти данные с диска и сразу передаёт видеокарте
ваша відповідь трохи відрізняється від того що в інеті:
ds1.jpg
Microsoft-DirectStorage.jpg
BlogFig1.png
GPUDirect-Fig-1-New.png
vmsolver
Member

Повідомлення

kolio: 29.03.2023 14:43
vmsolver: 29.03.2023 14:24 а проц читает эти данные с диска и сразу передаёт видеокарте
ваша відповідь трохи відрізняється від того що в інеті:
В чём именно?
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ще б регіональні ціни завезли, а то явно не виглядає як забавка з цінником в тричі вищим ніж хоґвартс :/
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Вони знущаються))

Дябла має на калькуляторі бігати, там графоній з нульових, але сьогодні навіть Хелло Ворд потребує гіг пам´яті
Kravan
Member

Повідомлення

dead_rat: 29.03.2023 15:06 Вони знущаються))

Дябла має на калькуляторі бігати, там графоній з нульових, але сьогодні навіть Хелло Ворд потребує гіг пам´яті
Она и бегает. Бета на Стим Дек - полет нормальный.
kolio
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver: 29.03.2023 14:59 В чём именно?
на слайдах процик не читає дані з диску. Інакше це ні чим не відрізняється між тим як це працює зараз на всіх проектах.
Думаю що дані повинні зберігатися на диску в такому форматі відяха їх розуміла. Щоб процик міг вказати відяхі з якого файлу взяти дані (скоріш за все на рівні directstorage це буде дескриптор файлу) і де вони там розміщені (offset) і все. Далі відяха лізе на диск чи ще якось, але процик не проганяє через себе купу даних.
vmsolver
Member

Повідомлення

kolio: 29.03.2023 15:11 на слайдах процик не читає дані з диску.
На слайдах нарисован просто путь данных, без особых пояснений как же это так получается.
kolio: 29.03.2023 15:11Інакше це ні чим не відрізняється між тим як це працює зараз на всіх проектах.
Тем что расжатием данных занимается теперь видеокарта.
kolio: 29.03.2023 15:11Думаю що дані повинні зберігатися на диску в такому форматі відяха їх розуміла. Щоб процик міг вказати відяхі з якого файлу взяти дані (скоріш за все на рівні directstorage це буде дескриптор файлу) і де вони там розміщені (offset) і все. Далі відяха лізе на диск чи ще якось, але процик не проганяє через себе купу даних.
А я что написал? "польза DirectStorage в том, что расжатием занимается сама карта, а не проц, который теперь будет заниматься только управлением (АПИ, драйвер, файловая система)."
Вы ж не думаете, что DirectStorage это что-то такое что будет исполняться на видеокарте? Нет конечно, это то что я описал в скобочках "АПИ, драйвер, файловая система". Проц будет управлять, а данные читаться с диска и идти в видеокарту, что с этими данными будет происходить это уже не дело процессора, как это было раньше.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Однією з найочікуваніших ігор цього року, безумовно, є рольовий екшен Diablo IV
Ні :gigi:
rizakrko
Member

Повідомлення

waryag: 29.03.2023 15:22
Однією з найочікуваніших ігор цього року, безумовно, є рольовий екшен Diablo IV
Ні :gigi:
А цього року виходять якісь інші ігри, в які на релізі будуть грати мільйони людей? Там в D4 тільки в бету награло більше 1 мільйона людей, на релізі буде хоча б x2 до цього числа.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver: 29.03.2023 14:24а проц читает эти данные с диска и сразу передаёт видеокарте
Ну не одразу, а через RAM, після чого вже через DMA звідти забирає карта.
А якби нарешті хтось відкрив інструкцію до якогось мейнфрейму від ібм чи фуджітсу кінця 70х років і закопіпастив канальну архітектуру, то можна було б повз CPU і RAM канальним процом з HDD прям в відеопам'ять запихувати. Років через 50 в directX 42 втілять :D
bez5dva
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

LalassuXul: 29.03.2023 13:28
У мене такого не спостерігалося (ну майже), система аналогічна. Хоча дропи, статери критичні були, до того як я не замітив файл підкачки в 50гб на хдд :lol: , який гра інтенсивно використовувала при переходах на інші локи. Після перенесення файлу підкачки на ссд - все ок стало :super:
Во время игры было занято 28 / 32 рамы...
Відповісти