Останні статті і огляди
Новини
Видеокарты Intel Arc Alchemist будут поддерживать DisplayPort 2.0
-
2500K_2
Member
Предлагаю обсудить Видеокарты Intel Arc Alchemist будут поддерживать DisplayPort 2.0
Зараз всі маркетолухи начнуть співати - "Ера 4к 240 гц 8к 120 гц наступила !". Жаль тільки відеокарт не завезли відповідних .
Зараз всі маркетолухи начнуть співати - "Ера 4к 240 гц 8к 120 гц наступила !". Жаль тільки відеокарт не завезли відповідних .
-
neonglaу
Member
- Звідки: Миколаїв, Україна
ВК буде виводити рекламні ролики на великі єкрани. Поки що маю сумніви що карта зможе в геймінг
-
nikolaiii
Member
Интересует скорость топа и его цена, думаю на старте, пока майнеры не распробовали можно будет купить за разумные деньги.
-
neo89skynet
Member
- Звідки: Україна
А зачем?
-
bez5dva
Member
- Звідки: Харьков
круто! можно будет на видеокарте уровня 2070 играть в 10к и 60гц!
конечно, понимаю, что это скорее для просмотра видео, но ведь и видео выше 4к сложно найти
конечно, понимаю, что это скорее для просмотра видео, но ведь и видео выше 4к сложно найти
-
nikolaiii
Member
bez5dva
В штатах лидеры интернет вещания Нетфликсы всякие продавили закон, который даст возможность модернизировать магистрали (а то беда со скоростями), и там будет интернет способный протащить потоки выше 4к в каждый дом, потому контент будет, и быстрее чем вы думаете.
В штатах лидеры интернет вещания Нетфликсы всякие продавили закон, который даст возможность модернизировать магистрали (а то беда со скоростями), и там будет интернет способный протащить потоки выше 4к в каждый дом, потому контент будет, и быстрее чем вы думаете.
-
Scoffer
Member
nikolaiii
Добра половина кіно і абсолютна більшість серіалів досі монтується в 2048x1080 і лише потім апскейлиться до 4К. Боюсь ніякої DLSS не вистачить щоб апнути до 8
І ні, принципових змін не намічається того шо спецефекти в 4К це супердорого і по силами лише високобюджетним фільмам. Ну або всякий спорт можна крутити хоч на 128К, оскільки він не потребує обробки.
Відправлено через 4 хвилини 1 секунду:
Плюс це реально не має жодного сенсу. Я кілька років тому ліпив калькулятор роздільної здатності телеків відносно загальноприйнятих можливостей людського зору і викладував його тут на форумі. Навіть зі 150% зором більше 4К в одному полі зору побачити неможливо. А для людей без снайперського зору і того забагато.
Добра половина кіно і абсолютна більшість серіалів досі монтується в 2048x1080 і лише потім апскейлиться до 4К. Боюсь ніякої DLSS не вистачить щоб апнути до 8
І ні, принципових змін не намічається того шо спецефекти в 4К це супердорого і по силами лише високобюджетним фільмам. Ну або всякий спорт можна крутити хоч на 128К, оскільки він не потребує обробки.
Відправлено через 4 хвилини 1 секунду:
Плюс це реально не має жодного сенсу. Я кілька років тому ліпив калькулятор роздільної здатності телеків відносно загальноприйнятих можливостей людського зору і викладував його тут на форумі. Навіть зі 150% зором більше 4К в одному полі зору побачити неможливо. А для людей без снайперського зору і того забагато.
-
bycicle
Member
- Звідки: Минск
Scoffer
это с какой диагональю и на каком расстоянии?
это с какой диагональю и на каком расстоянии?
-
odessitmws
Member
- Звідки: Воля або смерть🇺🇦
это да, нужно по краям 50-20% качества рендера чисто для периферийного зрения делатьScoffer: ↑ 19.08.2021 12:56Навіть зі 150% зором більше 4К в одному полі зору побачити неможливо
-
Scoffer
Member
bycicle
Це з будь-якою діагоналю на відстані, в котру влізає ця сама діагональ в поле зору.
Роздільна здатність ока вона не в пікселях, а в кутах. Вважається, що людина зі 100% зором може розрізнити об'єкти розміром в 1 кутову хвилину.
Відправлено через 3 хвилини 47 секунд:
Тобто звісно можна уткнутись мордою в екран і розгледіти пікселі, тільки от сам екран при цьому увесь видно не буде оскільки частина його потрапить за межі поля зору. Як на мене це досить дивний метод перегляду кіношок
Це з будь-якою діагоналю на відстані, в котру влізає ця сама діагональ в поле зору.
Роздільна здатність ока вона не в пікселях, а в кутах. Вважається, що людина зі 100% зором може розрізнити об'єкти розміром в 1 кутову хвилину.
Відправлено через 3 хвилини 47 секунд:
Тобто звісно можна уткнутись мордою в екран і розгледіти пікселі, тільки от сам екран при цьому увесь видно не буде оскільки частина його потрапить за межі поля зору. Як на мене це досить дивний метод перегляду кіношок
-
nemadimi
Member
пока у меня появится 10к монитор я уже сменю 5 видеокарт, если доживу
-
ronemun
Advanced Member
Scoffer
Один з універів - МТІ чи Стенфорд - вивів шкалу згідно якої ефективна розд. здатність людського ока 180 Мпікселів. Напевно обидвох малось на увазі. Тут також враховується і динамічна розд. здатність, коли враховується обєднання декількох кадрів на льоту і їх аналіз нашим мозком. Звичайно статична картинка не дасть розледіти все, а рухома в правильному напрямку, у фокусі і т.п. на порядок покращує сприйняття.
Отправлено спустя 3 минуты 21 секунду:
Один з універів - МТІ чи Стенфорд - вивів шкалу згідно якої ефективна розд. здатність людського ока 180 Мпікселів. Напевно обидвох малось на увазі. Тут також враховується і динамічна розд. здатність, коли враховується обєднання декількох кадрів на льоту і їх аналіз нашим мозком. Звичайно статична картинка не дасть розледіти все, а рухома в правильному напрямку, у фокусі і т.п. на порядок покращує сприйняття.
Отправлено спустя 3 минуты 21 секунду:
в тебе в смартфоні 2,5 к монітор на 6". Обєднай 4х4 або 4х3 штук і будеш мати 10к. В деяких смартфонах майже 3кnemadimi: ↑ 19.08.2021 16:26 пока у меня появится 10к монитор я уже сменю 5 видеокарт, если доживу
-
Scoffer
Member
ronemun
Ні, хоч як не переводь в пікселі, а таких цифр там і близько немає.
З біологічної точки зору ситуація наступна: колбочок до 10 лямів (колір), паличок біля сотні (ч/б), але з'єднане все це діло з мізками інтерфейсом шириною біля мільйону аксонів на око. Мало того, ще й половина аксонів з кожного з очей далі з'єднуються в одну купу. Тобто реальна роздільна здатність з двох очей виходить в мегапікселя так півтора. Але додавши трішки чорної магії, а точніше мікро і макро переміщень очей, благо вони вміють рухатись, і постобробку з DLSS в мізках, отримуються роздільні здатності якраз в районі 1-1.5 кутової хвилини при розгляданні об'єкта по центру поля зору. Якщо телек ставити так, щоб він влізав в горизонтальні 120 градусів, котрі людина ще бачить бінокулярно/3D, то це виходить менше 4К.
В принципі для фільмоігрового конценту 4К і є фінальною цифрою, після котрої більшого щастя вже не існує.
Але для робочих моніторів, в котрих тобі не обов'язково бачити увесь екран одночасно, наприклад робота з текстами, або якісь cad'и, в котрих дивишся на креслення, а не на панель інструментів, є сенс в ще більшій роздільній здатності.
Ні, хоч як не переводь в пікселі, а таких цифр там і близько немає.
З біологічної точки зору ситуація наступна: колбочок до 10 лямів (колір), паличок біля сотні (ч/б), але з'єднане все це діло з мізками інтерфейсом шириною біля мільйону аксонів на око. Мало того, ще й половина аксонів з кожного з очей далі з'єднуються в одну купу. Тобто реальна роздільна здатність з двох очей виходить в мегапікселя так півтора. Але додавши трішки чорної магії, а точніше мікро і макро переміщень очей, благо вони вміють рухатись, і постобробку з DLSS в мізках, отримуються роздільні здатності якраз в районі 1-1.5 кутової хвилини при розгляданні об'єкта по центру поля зору. Якщо телек ставити так, щоб він влізав в горизонтальні 120 градусів, котрі людина ще бачить бінокулярно/3D, то це виходить менше 4К.
В принципі для фільмоігрового конценту 4К і є фінальною цифрою, після котрої більшого щастя вже не існує.
Але для робочих моніторів, в котрих тобі не обов'язково бачити увесь екран одночасно, наприклад робота з текстами, або якісь cad'и, в котрих дивишся на креслення, а не на панель інструментів, є сенс в ще більшій роздільній здатності.
-
manbearboar
Member
Scoffer
Всю картинку одновременно видеть не всегда надо.
Монитор должен при сканировании его глазом в каждой точке давать достаточный ppi. Достаточный это от 300.
В итоге для 34" монитора 10к разрешение по горизонтали - это сама то.
Отправлено спустя 21 минуту 56 секунд:
1млн битная шина с PAM16 - это уже не шутки.
Всю картинку одновременно видеть не всегда надо.
Монитор должен при сканировании его глазом в каждой точке давать достаточный ppi. Достаточный это от 300.
В итоге для 34" монитора 10к разрешение по горизонтали - это сама то.
Отправлено спустя 21 минуту 56 секунд:
Пока неизвестно сколько именно логических уровней у аксонов, но точно больше двух. Оценки есть в 16.Scoffer: ↑ 20.08.2021 02:20 З біологічної точки зору ситуація наступна: колбочок до 10 лямів (колір), паличок біля сотні (ч/б), але з'єднане все це діло з мізками інтерфейсом шириною біля мільйону аксонів на око. Мало того, ще й половина аксонів з кожного з очей далі з'єднуються в одну купу. Тобто реальна роздільна здатність з двох очей виходить в мегапікселя так півтора.
1млн битная шина с PAM16 - это уже не шутки.
-
Scoffer
Member
Для телевізора - треба.manbearboar: ↑ 21.08.2021 10:53Всю картинку одновременно видеть не всегда надо.
Для монітора я вище написав, що не завжди, але це все одно не про розважальний контент, котрий і навантажує більше всього відяхи. І в цьому випадку навряд чи знадобиться 100500 герць на 16К і, відповідно, не про супержирні інтерфейси до моніторів.
А тепер перечитати що я вище написав, що у очей немає роздільної здатності ні в пікселях, ні в точках на дюйм. Це лінзована оптична система. Є в кутах між об'єктами. PPI без відстані до очей - абсолютно нічого не значащий показник.manbearboar: ↑ 21.08.2021 10:53Монитор должен при сканировании его глазом в каждой точке давать достаточный ppi. Достаточный это от 300.
Відправлено через 6 хвилин 29 секунд:
Є загальноприйняті мільойн раз заміряні підсумкові показники. Більшість людей розрізняє об'єкти до 1.5 кутової хвилини розміром. З 150% зором - 1 хвилину. Можна сперечатись як там воно реалізовано в середині, але результат це не змінить.manbearboar: ↑ 21.08.2021 10:53Пока неизвестно сколько именно логических уровней у аксонов, но точно больше двух. Оценки есть в 16.
1млн битная шина с PAM16 - это уже не шутки.
Особисто я, основуючись на вказаних вище кутових розмірах, прикидував, що немає в очах ніяких десятків-сотень мільйонів ширини каналу, інакше маючи десятки-сотні мільйонів паличок і колбочок, а ми їх фізично маємо, отримали б в 10 раз кращий зір, ніж те, що є зараз.
-
manbearboar
Member
Это легко переводится в PPI если учесть типичное расстояние до монитора примерно 40-50 см. Получается примерно 0.2мм.Scoffer: ↑ 21.08.2021 11:30 Є загальноприйняті мільойн раз заміряні підсумкові показники. Більшість людей розрізняє об'єкти до 1.5 кутової хвилини розміром. З 150% зором - 1 хвилину. Можна сперечатись як там воно реалізовано в середині, але результат це не змінить.
Пиксели расположены прямоугольной сеткой, поэтому у них для них есть "неудобные" для отображения элементы.
Чтобы нарисовать пикселями немного наклонную линию с достаточным разрешением, нужно намного большая фактическая плотность, чем для вертикальной. Иначе она будет ломанной.
IRL это всё видно где-то до 300 ppi, т.е. я с оценкой Apple в этом плане согласен.
У человека очень большой динамический диапазон на яркость - надо примерно 20 бит вместо 8 в традиционном RGB.Scoffer: ↑ 21.08.2021 11:30 Особисто я, основуючись на вказаних вище кутових розмірах, прикидував, що немає в очах ніяких десятків-сотень мільйонів ширини каналу, інакше маючи десятки-сотні мільйонів паличок і колбочок, а ми їх фізично маємо, отримали б в 10 раз кращий зір, ніж те, що є зараз.
Чтобы это передать, сочиняют всяческие HDRI.
-
Saffa
Member
какая то у тебя формула кривая: что такое "100%"? Чем оно отличается от 1000% и почему очки (оптику) меряют в диоптриях,а не %%%Scoffer: ↑ 19.08.2021 14:55 bycicle
Це з будь-якою діагоналю на відстані, в котру влізає ця сама діагональ в поле зору.
Роздільна здатність ока вона не в пікселях, а в кутах. Вважається, що людина зі 100% зором може розрізнити об'єкти розміром в 1 кутову хвилину.
Відправлено через 3 хвилини 47 секунд:
Тобто звісно можна уткнутись мордою в екран і розгледіти пікселі, тільки от сам екран при цьому увесь видно не буде оскільки частина його потрапить за межі поля зору. Як на мене це досить дивний метод перегляду кіношок
-
Scoffer
Member
Saffa
З цим питанням тобі краще до офтальмологів. Піди спитай чому вони останні 150 років гостроту зору міряють в безрозмірних одиницях
З цим питанням тобі краще до офтальмологів. Піди спитай чому вони останні 150 років гостроту зору міряють в безрозмірних одиницях
-
Saffa
Member
та не. По моему тут кто то занимается очковтирательством имея образование 9 классов школы в лучшем случае. Пообщайся для начала сам с офтальмологами,фотографами,производителями матриц а потом уже неси в массы свои измышления.Scoffer: ↑ 21.08.2021 18:46 Saffa
З цим питанням тобі краще до офтальмологів. Піди спитай чому вони останні 150 років гостроту зору міряють в безрозмірних одиницях
-
Scoffer
Member
Saffa
Тебе в гуглі забанили?
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D1 ... 0%BA%D0%B0
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0 ... 0%B8%D1%8F
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0 ... 0%B0%D0%B7
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0 ... 0%B8%D1%8F
До чого тут взагалі твої фотоаппарати? Піди до офтальмолога і скажи хай заміряє тобі діоптрії і мегапікселі в очах. Я б прям хотів подивитись на його реакцію.
Тебе в гуглі забанили?
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D1 ... 0%BA%D0%B0
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0 ... 0%B8%D1%8F
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0 ... 0%B0%D0%B7
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0 ... 0%B8%D1%8F
До чого тут взагалі твої фотоаппарати? Піди до офтальмолога і скажи хай заміряє тобі діоптрії і мегапікселі в очах. Я б прям хотів подивитись на його реакцію.