Предлагаю обсудить Опубликованы первые скриншоты Baldur's Gate III
По моему они не балдурс гейт, а перерождение Драгон эйдж ориджинс делают - уж больно и диалоговая система и виды даже камер в диалогах похожи
Останні статті і огляди
Новини
Опубликованы первые скриншоты Baldur's Gate III
-
WhiteFallen
Member
-
Vault13
Member
WhiteFallen
А по моему очень на дивинити смахивает. И судя по последнему скрину даже бой пошаговый. В любом случае мне интересно, что там выйдет в итоге, так что подождем.
А по моему очень на дивинити смахивает. И судя по последнему скрину даже бой пошаговый. В любом случае мне интересно, что там выйдет в итоге, так что подождем.
-
dozorx
Member
- Звідки: Киев
Боже... мы дожили... *слезы*
-
WhiteFallen
Member
Vault13
Дык я имел ввиду ток при диалогах как выглядит - то что это будет дивинити 3, никто особо не сомневается
Дык я имел ввиду ток при диалогах как выглядит - то что это будет дивинити 3, никто особо не сомневается
-
alexS123
Member
- Звідки: Washington D.C., USA
Выглядит очень даже. Похоже на Divinity и Dragon Age Инвизиция, но жестких противоречий с дизайном первых частей я не увидел.
-
forger33
Member
- Звідки: Reykjavik
Очень жду.
-
avshkabura
Junior
Чувак со второго скрина похож на молодого Эмгыра из 3 ведьмака)
-
Basil
Junior
- Звідки: Степ та ліс
Дуже цікаво, що вийде.
Larian Studios потужна компанія, але її портфоліо зусереджене навколо власного продукту, власного фентезійного всесвіту, це перша гра за ліцензією.
Власне більш насторожують власники ліцензії. Жага до надприбутків перетворила світ (Advanced) Dungeons & Dragons на перевантажене стагнуюче шапіто, заплутала та сплюндрувала саму систему.
Ще цікаво, Baldur's Gate III: The Black Hound анонсована ще в 2002 року та розроблялася Black Isle Studios, що потім стали Obsidian Entertainment. В 2003 році роботу були припинені через долю Interplay Entertainment - видавця, замовника та власника. Аж у 2015 році світ побачив першу частину "Нової Надії RPG" - Pillars of Eternity. Повноправний духовний та логічний приємник серії Baldur's Gate, (Перша ж таверна - Black Hound...). Стовпи не лише працювали над помилками системи та лору dnd як Paizo в Pathfinder, Обсідіан працювали над проблемами в цілому, створивши дуже фактурний, потужний, логічний та органічний світ, що навіть розвивається на очах гравця. Потім була друга частина, а потім трагедія - Microsoft поглинула Обсідіан і подальша доля Стовпів дуже туманна.
До чого це тут? До того що Baldur's Gate III вже є. І Baldur's Gate 3 повинна дійсно бути не просто хорошою грою (А Larin вміє та любть робти хороші ігри і тут все буде добре). Вона повинна бути легендою.
Технологічне домінування та офіційне гучне ім'я зроблять свою справу, (хоча зважаючи на різницю в системних вимогах ця справа може виявитись і чорною =) ) зроблять і високі продажі. Та чи зроблять ії легендою?
Larian Studios потужна компанія, але її портфоліо зусереджене навколо власного продукту, власного фентезійного всесвіту, це перша гра за ліцензією.
Власне більш насторожують власники ліцензії. Жага до надприбутків перетворила світ (Advanced) Dungeons & Dragons на перевантажене стагнуюче шапіто, заплутала та сплюндрувала саму систему.
Ще цікаво, Baldur's Gate III: The Black Hound анонсована ще в 2002 року та розроблялася Black Isle Studios, що потім стали Obsidian Entertainment. В 2003 році роботу були припинені через долю Interplay Entertainment - видавця, замовника та власника. Аж у 2015 році світ побачив першу частину "Нової Надії RPG" - Pillars of Eternity. Повноправний духовний та логічний приємник серії Baldur's Gate, (Перша ж таверна - Black Hound...). Стовпи не лише працювали над помилками системи та лору dnd як Paizo в Pathfinder, Обсідіан працювали над проблемами в цілому, створивши дуже фактурний, потужний, логічний та органічний світ, що навіть розвивається на очах гравця. Потім була друга частина, а потім трагедія - Microsoft поглинула Обсідіан і подальша доля Стовпів дуже туманна.
До чого це тут? До того що Baldur's Gate III вже є. І Baldur's Gate 3 повинна дійсно бути не просто хорошою грою (А Larin вміє та любть робти хороші ігри і тут все буде добре). Вона повинна бути легендою.
Технологічне домінування та офіційне гучне ім'я зроблять свою справу, (хоча зважаючи на різницю в системних вимогах ця справа може виявитись і чорною =) ) зроблять і високі продажі. Та чи зроблять ії легендою?