Intel опубликовала новый процессорный прайс-лист

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
ТДмитрий
Member
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Предлагаю обсудить Intel опубликовала новый процессорный прайс-лист

Зато у Пенька теперь такая же графика, как и у топовых (в т.ч. и7).
И теперь не надо тянуть до старших и3 Это тем. кому нужна просто дешевая рабочая машинка, но с достойной производительностью.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ніколи не розумів радощів щодо GT2. Для кіно, браузера і офісу графіки атомів - з головою, а в іграшки грати GT2 все одно не тягне від слова "ніяк". В чому, як то кажуть, профіт?
Polaris
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Scoffer
Танки, КС и доту на минимальных-средних на ура потяент
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Polaris
Дота від налаштувань фпс не залежить практично ніяк, на профільному це +/- 5-7FPS з ~80 між мінімальними і все на максимум, не знаю як вони це зробили, але факт є фактом. Так що грабельних хоча б 30фпс не буде. В КС хібащо 1.4, а в танки не граю, тут нічого не скажу. Ти ще перший старкрафт згадай.
ТДмитрий
Member
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Scoffer
Скажу три слова: Intel Quick Sync.

не всем нужны игры. Я, например, без дискретки и выкручивания всех ползунков играть не люблю. А вот например в кодировании видео ГТ2 даст неплохую прибавку, а Пенька с головой чтобы кодировать видео и фильмы на второй iPad - там разрешение небольшое.
Старые пеньки имели графику по производительности чуть слабей\~ Иви бриджей
Мне это особенно актуально, т.к. живу на два дома, часто пользуюсь iPad-ом. А собирать вторую машину на каком-нибудь 5960Х по нынешним временам накладно.

Зображення
Polaris
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Scoffer:Polaris
Дота від налаштувань фпс не залежить практично ніяк, на профільному це +/- 5-7FPS з ~80 між мінімальними і все на максимум, не знаю як вони це зробили, але факт є фактом. Так що грабельних хоча б 30фпс не буде. В КС хібащо 1.4, а в танки не граю, тут нічого не скажу. Ти ще перший старкрафт згадай.
Играл в DOAT2 пока не было дискретной на встройке ATI HD3000 (профильная мама 760g) 1280х720 30 FPS+ на самых минимальных, потому не нада мне тут загонять байки
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Polaris
А не треба згадувати як було колись і як зараз.
За останні роки дота зменшила фпс в рази, якщо ще 2 роки тому на hp4870+phenomII було 120+ fullHD, то зараз близько 40 на тому ж конфігі.
Дота 2 на вбудованій графіці не грабельна і крапка. Я запускав її на робочому і5, слайдшоу, там і 15 фпс немає.

Добавлено через 3 минуты 49 секунд:
ТДмитрий
ну з цим згоден, це має сенс
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

в інтела вбудована графіка завжди впиралась в кількість текстурних блоків і растрових (вони багато енергії жруть). А в Скайлейку їх збільшили чи ні - хто знає?

Звичайно ще в інтела слаба геометрія, але текстури і ропи взагалі ніякі.
u11245
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Scoffer:Для кіно, браузера і офісу графіки атомів - з головою
Ставишь антивирус и голова отваливается.
Polaris
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Scoffer:Polaris
А не треба згадувати як було колись і як зараз.
За останні роки дота зменшила фпс в рази, якщо ще 2 роки тому на hp4870+phenomII було 120+ fullHD, то зараз близько 40 на тому ж конфігі.
Дота 2 на вбудованій графіці не грабельна і крапка. Я запускав її на робочому і5, слайдшоу, там і 15 фпс немає.
В феврале этого года пару недель играл, не нужно мне рассказывать про неиграбельность, тем более реборн на минимальных вроде лучше должен ити и я говорю про мин. настройки!
Smile286
Member

Повідомлення

ronemun:в інтела вбудована графіка завжди впиралась в кількість текстурних блоків і растрових (вони багато енергії жруть). А в Скайлейку їх збільшили чи ні - хто знає?
В HD 4600 (GT2 Haswell) 20 EU, в HD 530 (GT2 Skylake) 24 EU. В среднем прирост графики HD530 vs HD4600 ~35%.

Но у Pentium'ов Haswell вообще 10EU было, в Pentium Skylake 24 EU (кроме младшего G4400). Прирост значительный.

Добавлено через 3 минуты 5 секунд:
ТДмитрий
Intel QuickSync был включен драйвером у Pentium/Celeron Haswell, и уже давно.
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

я не про швидкість шейдерів - їх все одно недостатньо для DX11 навіть при 24EU, а про основу - текстури. Їх так мало що більш-менш складної графіки впринципі неможливо отримати.

Відповідь знайшов сам - появились тести нової графіки в GFXBench (фільтруйте по Intel)

видно що текстурних блоків стало в 1,5 рази більше при тій же кількості шейдерів
HD 530 - 10.5 GTexel
HD 4600 - 6.6

правда, HD 520 має всього 7,5 ? очевидно на нижчій частоті тестували (вона плаває від 300 до 1050)

для порівняння старічок Radeon 5770 в цьому ж тесті набирає 23 GTexel з 36 можливих
Відповісти